Hoeveel likes?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze had ik net in het PSV is een parodietopic geplaatst
“Ludiek”quote:
Ook hierin kan het voetbal nog veel leren van Rugby.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook behoorlijk vreemd dat bussen tegen houden, vuurwerk afsteken, brandalarmen af laten gaan etc tegenwoordig iedere keer gedaan lijkt te worden bij een Europees duel, niet alleen in Nederland overigens.
Vrij sneu.
Het valt PSV wel aan te rekenen dat ze na Ajax vorig jaar (?) de veiligheid van het uitspelende team nog steeds niet kunnen garanderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook behoorlijk vreemd dat bussen tegen houden, vuurwerk afsteken, brandalarmen af laten gaan etc tegenwoordig iedere keer gedaan lijkt te worden bij een Europees duel, niet alleen in Nederland overigens.
Vrij sneu.
Hey, ik dacht dat jij discozwemmen had vandaagquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook hierin kan het voetbal nog veel leren van Rugby.
Ik houd de kids in de gaten vanaf de kant.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, ik dacht dat jij discozwemmen had vandaag
Ik dacht dat in die regionen papa gewoon meedoet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik houd de kids in de gaten vanaf de kant.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
''Kijk Guus Hiddink , Kijk dan kijk nou jongens !!!''
Ik ken deze regio niet zo goed als jij kennelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht dat in die regionen papa gewoon meedoet.
Altijd mooi jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:43 schreef RipCity het volgende:
Elke Ajaxcied na 3 potjes in Oranje.
Veerman moet nog 2 jaartjes bewijzen.
Je weet wie het zegt, toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:43 schreef RipCity het volgende:
Het Calimero complexquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:43 schreef RipCity het volgende:
Buiten het stadion is voor de politie.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het valt PSV wel aan te rekenen dat ze na Ajax vorig jaar (?) de veiligheid van het uitspelende team nog steeds niet kunnen garanderen.
Ik ken de omgeving een klein beetje en snap dat het lastig is, maar toch
Dat niet, maar met Wijnaldum geblesseerd lijkt het me logisch dat Veerman een uitnodiging krijgt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:45 schreef GGMM het volgende:
We moeten mensen die zich internationaal bewezen hebben inderdaad direct uit het elftal gooien als iemand 5 potjes in de Eredivisie leuk speelt.
Dat verwacht ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat niet, maar met Wijnaldum geblesseerd lijkt het me logisch dat Veerman een uitnodiging krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |