Ik wil niet alleen zijn.quote:
Even sprakeloos.quote:
Thanks.quote:
Goed zo, hou vol.quote:
Als in niet pusten?quote:
topic gekilled met eenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:06 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een rust ineens. Heeft iedereen een inkakker van het lunchgenot?
Ook wel een Koentje doen zoals het in GC word genoemdquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:06 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een rust ineens. Heeft iedereen een inkakker van het lunchgenot?
Je bed weer in danquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb nu al helemaal geen zin meer in vandaag
Bewolkt hier, scheelt een hoop.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
tis een stuk benauwder dan vorige week
maak me zorgen om @:Nattekat ... leeft hij nog?
aahquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bewolkt hier, scheelt een hoop.
Is mij om het even eigenlijk. Ben nog niet buiten geweest (post-lunch powernapquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah
maar bewolkt kan het in sommige gevallen ook benauwder maken
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is mij om het even eigenlijk. Ben nog niet buiten geweest (post-lunch powernap), dus kan nog van mening veranderen
Soms heb je van die dagenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
helemaal nog niet??
dat is ook niet gezond
waarom zou je in vredesnaam 2 dagen niet eten?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen
Die twee dagen niet eten voorafgaand aan de 20 Mcnuggets zijn niet echt bevorderlijk geweest voor de energievoorraden.
Nou ja, de wil was er wel, maar de maag had andere plannen. Het was feitelijk twee dagen blij zijn met alles dat naar binnen gaat en daar ook blijftquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zou je in vredesnaam 2 dagen niet eten?
terwijl je laatst zei dat je moest aankomen!
zo ga je niet aankomen poezemanquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, de wil was er wel, maar de maag had andere plannen. Het was feitelijk twee dagen blij zijn met alles dat naar binnen gaat en daar ook blijft
Gohquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo ga je niet aankomen poezeman
Koekoekquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen
Die twee dagen niet eten voorafgaand aan de 20 Mcnuggets zijn niet echt bevorderlijk geweest voor de energievoorraden.
ik denk dat een natte kat eerder miauw zegtquote:
Geen idee eigenlijk, los van dat voelde ik me eigenlijk wel prima op de logische gevolgen van niet eten na. En na de eerste echte maaltijd op maandagavond duurde het niet lang voor de extreme trek in mcnuggets opdook.quote:
die mc nuggetsquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, los van dat voelde ik me eigenlijk wel prima op de logische gevolgen van niet eten na. En na de eerste echte maaltijd op maandagavond duurde het niet lang voor de extreme trek in mcnuggets opdook.
Als je twee dagen bijna niets naar binnen krijgt, is alles van harte welkomquote:
Ja maar dan meteen 20quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je twee dagen bijna niets naar binnen krijgt, is alles van harte welkom
En Mcnuggets weet ik van dat die eigenlijk zo slecht nog niet zijn wat een gebalanceerde maaltijd betreft.
Ja, daarom helemaal perfect. Makkelijk achterover te gooien.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mc nuggets
die snap ik niet
daar zit toch zo ongeveer nul smaak aan
9 is te weinig en 2x6 is even duur als 20.quote:
En die training ging minder dan normaal of viel het wel mee?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
9 is te weinig en 2x6 is even duur als 20.
En ik had net getraind, dus dan gaat het sowieso hard met eten
Als mijn conditie niet al behoorlijk opgebouwd was, was ik verdronken. Gewoon op een lager pitje dan normaal getraind, was wel redelijk vol te houden, maar het idee om 20 Mcnuggets te gaan eten moest wel ergens vandaan komenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En die training ging minder dan normaal of viel het wel mee?
Geen idee, was er niet bij en ken de feiten niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
@:FranticDJ
Wat valt hem te verwijten?
https://nos.nl/artikel/24(...)kan-boete-verwachten
in 2018 zijn er meerdere bijna vast komen te zitten in de rijn en de ijsselquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen idee, was er niet bij en ken de feiten niet.
maar er is een kapstok 'slecht zeemanschap' waar ze zowat alles aan op kunnen hangen.
Dat staat er toch ookquote:
Daily maily is wel een lieffiequote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ssstttt @:Maily is soms een beetje bijzonder
die ziet dingen die wij niet zien
Niet gekliktquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ssstttt @:Maily is soms een beetje bijzonder
die ziet dingen die wij niet zien
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
in 2018 zijn er meerdere bijna vast komen te zitten in de rijn en de ijssel
ze hebben toch tegenwoordig allerlei computers die van alles meten?
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen idee, was er niet bij en ken de feiten niet.
mijn dochter staat met hem op de fotoquote:
hier lekkere echte hamburgersquote:
bruine fruitschaal is ook een fruitschaalquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat niet naar de Mc voor een salade??
noicequote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier lekkere echte hamburgers
salade
stokbroodje
ach jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
noice
ik ben te gaar om te koken
Zal ik eens met jou het bed in gaan ^^quote:
Als je al gaar bent hoef je niet gekookt te wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
noice
ik ben te gaar om te koken
Nu heb ik ook zin in spareribsquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja
ook geen zin in maar zorgen dat ze een beetje fatsoenlijk te eten krijgen is ook wel belangrijk met dit weer
voor morgen heb ik de spareribs al in de koelkast
Gewoon doorgaan waar je de avond van te voren gebleven bent, dan valt de kater enorm meequote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
Gisteren te stevig geacclimatiseerd, vandaag halfdood op kantoor![]()
Ik herleef m'n studententijd weer, had ik ook regelmatig dit gevoelquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan waar je de avond van te voren gebleven bent, dan valt de kater enorm mee
wiequote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:22 schreef Haags het volgende:
Kennen jullie ene Luca Borsato?
Ik had er nog nooit van gehoord tot 2 minuten geleden.
Ik heb dat gevoel in mijn tussenjaar vaker gehad dan tijdens mijn studententijd zelfquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik herleef m'n studententijd weer, had ik ook regelmatig dit gevoel![]()
Vetklep.quote:
Is bevroren. Kan prima.quote:
quote:
Jullie zijn gewoon jaloers op m'n goddelijke lichaamquote:
Nouja eerlijk is eerlijk, je kunt er moeilijk omheen ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is bevroren. Kan prima.
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon jaloers op m'n goddelijke lichaam
Weten al die Noobs niet hoe je er uit ziet?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is bevroren. Kan prima.
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon jaloers op m'n goddelijke lichaam
Die hebben mijn 240 kilo nog nooit in levende lijve gezienquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weten al die Noobs niet hoe je er uit ziet?
Ik heb m'n eigen zwaartekracht veldquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Nouja eerlijk is eerlijk, je kunt er moeilijk omheen ja.
Jij wel weer zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weten al die Noobs niet hoe je er uit ziet?
Rotonde volgen?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Nouja eerlijk is eerlijk, je kunt er moeilijk omheen ja.
Ik vind rotondes zwaar irritant. En het lijken er ook steeds meer te worden in Nederland. Nederland is te klein voor die gekkigheid.quote:
Grey's weet hoe ik er naakt uit ziequote:
Het is gelukkig nog niet zo erg als in Engeland waar ze rotondes in elkaar over laten lopen of gewoon op de weg schilderenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:38 schreef Haags het volgende:
En dan heb je ook nog eens verschillende soorten rotondes met allerlei eigen voorrang regels.
Je vraagt je toch af waarom er zoveel ongelukken gebeuren op die misbaksels.
Heeft ze hard of lang gelachen?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Grey's weet hoe ik er naakt uit zie
Zelfs haags zijn moeder valt er in het niet bijquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die hebben mijn 240 kilo nog nooit in levende lijve gezien
[..]
Ik heb m'n eigen zwaartekracht veld
Allebeiquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft ze hard of lang gelachen?
Wat onbeschoft.quote:
Ben je je siswet oefeningen weer aan het doenquote:
slechts een bruunequote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang er geen baby hoofd door hoeft
nee ik ben het offerritueel aan het uitoefenenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je je siswet oefeningen weer aan het doen
Of een beker https://www.telegraaf.nl/(...)ker-uit-anus-van-manquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang er geen baby hoofd door hoeft
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
Of een beker https://www.telegraaf.nl/(...)ker-uit-anus-van-man
quote:
Maanlampje.quote:
Genoeg airbags aanwezigquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
zo, kwarktas maakt ff een doodsmak
Je knalde met je zak tegen een fietspaaltje?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
zo, kwarktas maakt ff een doodsmak
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je knalde met je zak tegen een fietspaaltje?
Je vies dik eten.quote:
Niet 1 keer per week vies dik etenquote:
Wat gaat het vanavond worden?quote:
#fitgirlquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet 1 keer per week vies dik eten
Waarom komt er nu maandverband in mijn hoofd ?quote:
Greyt Minds Think Alikequote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom komt er nu maandverband in mijn hoofd ?
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom komt er nu maandverband in mijn hoofd ?
Nu heb ik een heel rare MI in mijn hoofdquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Allgreys met vleugeltjes kan ook nog wel
sorry @:greysbones
vertelquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik een heel rare MI in mijn hoofdq
Greys met super mini vleugeltjesquote:
Die ga ik dus niet kijkenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
zo wordt eglijk een pik afgesneden in house of the dragon.
nu al een goede serie
Ik lig snotterend en niezend op de bank naar the big family cooking showdown te kijken en ga zo moxfield eens aan ook aanslingeren om te kijken of gruul Stax te doen is om in elkaar te zettenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een rust hier ineens. Is iedereen bang geworden van alle always en afgesneden piem0l verhalen?
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een rust hier ineens. Is iedereen bang geworden van alle always en afgesneden piem0l verhalen?
Is dat iets van je magic card ding spel?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik lig snotterend en niezend op de bank naar the big family cooking showdown te kijken en ga zo moxfield eens aan ook aanslingeren om te kijken of gruul Stax te doen is om in elkaar te zetten
Nehhquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
Hier twee schattige konijntjes om je op te vrolijkenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
Ik mis soms ook een beetje de DTS snelheid
#metooquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
Ik mis soms ook een beetje de DTS snelheid
Its a miracle!!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben verwend. Zat net bij iemand anders thuis en ging langzaam dood aan de benauwdheid.
Of ze hebben de AC uitgelaten als stille hint dat ze wilde dat jij naar huis moestquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben verwend. Zat net bij iemand anders thuis en ging langzaam dood aan de benauwdheid.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
#metoo
En als ik niet kan slapen mis ik de aanspraak er wel eens.
Godverquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of ze hebben de AC uitgelaten als stille hint dat ze wilde dat jij naar huis moest
jazekerquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat iets van je magic card ding spel?
Of Fresh of marioquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Vaak wel iemand om even te kletsen
Zoals
@:Stoorzender
Is dat poppetje ofzo dat je in elkaar moet zetten?quote:
Zelfs met deze kun je nog wel eens ( heel soms als hij goed zijn best doet ) een goed gesprek hebbenquote:
nee even een nieuw deck in elkaar draaien met een kaart die in de aankomend set komt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat poppetje ofzo dat je in elkaar moet zetten?
Waar hangt Ply tegenwoordig uit behalve in ONZ SC?quote:
Ah oké. Mag je dan maar een beperkt aantal kaarten in een deck hebben of hoe werkt dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee even een nieuw deck in elkaar draaien met een kaart die in de aankomend set komt.
ja. elk format heeft z'n eigen regels hoeveel kaarten je in een deck mag hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Mag je dan maar een beperkt aantal kaarten in een deck hebben of hoe werkt dat?
Ahah, heb ik weer wat geleerd vandaag. Alleen denk dat ik er nooit iets mee ga doenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja. elk format heeft z'n eigen regels hoeveel kaarten je in een deck mag hebben.
dit is een commander deck dus mogen er 100 kaarten in maar geen dubbele op basic lands na.
Ik kom je helpen bolkenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
Moet ik dan maar in mijn eentje dit topic vol spammen
Was dat een ongeluk of was je gewoon heel blij toen je me zagquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
Scheurbroek gekregen tijdens het fietsen
Mailyquote:
Allebeiquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was dat een ongeluk of was je gewoon heel blij toen je me zag
Ik was bezig met iets anders te vullenquote:
Arme muisquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was bezig met iets anders te vullen
Wie zegt dat ik het over muis hadquote:
Jijquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over muis had
Misschien was ik wel iets heel anders aan het vullen, bijvoorbeeld punt paprika's met fetaquote:
Gevulde paprika ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was bezig met iets anders te vullen
Protip van een ekte viesdikken: altijd wat snacks in de vriezer hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Verdorie, heb trek.
Waar zijn de McNuggets als je ze nodig hebt.
Ik ben niet viesdik, ik ben weer gaan sporten en heb mijn hele eetstijl er nog niet op aangepastquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Protip van een ekte viesdikken: altijd wat snacks in de vriezer hebben
Snacks zijn ongezondquote:
Maar het is in de opvang in Ter Apel gebeurd .....quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Wat ik me nu dus even afvraag... waarom wordt er zo gigantisch overdreven gereageerd op de dood van een baby? Het is erg tragisch, maar het eerste levensjaar is nou eenmaal een gevaarlijke. Het is echt niet iets unieks.
Ja, dat het in een sporthal gebeurt is uniek, maar het lijkt er nou niet op dat er kwade wil achter zit.
In de sporthal van de opvang in Ter Apelquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:37 schreef maily het volgende:
[..]
Maar het is in de opvang in Ter Apel gebeurd .....
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de sporthal van de opvang in Ter Apel
Met 'wat snacks' bedoel je toch vewoon hele vriezer tot de nok toe vol proppen?!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Protip van een ekte viesdikken: altijd wat snacks in de vriezer hebben
Vast wel, ik neem aan dat je de vriezer tot de nok toe vol hebt geproptquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga ga ook nog even snackie halen, moet alleen nog even ij de koelkast kijken of we nog was vies diks hebben liggen.
Zeker, maar ik wil de frituur eigenlijk niet meer aanslingeren. Heb maar wat krackers met kaas en tomaten gemaakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vast wel, ik neem aan dat je de vriezer tot de nok toe vol hebt gepropt
Wel volkoren crackers voor de mooie hopen neem ik aan?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker, maar ik wil de frituur eigenlijk niet meer aanslingeren. Heb maar wat krackers met kaas en tomaten gemaakt.
Zekers! De tuin van de buuf moet wel mooi bemest worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel volkoren crackers voor de mooie hopen neem ik aan?
Overal dor gras behalve bij de buufquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zekers! De tuin van de buuf moet wel mooi bemest worden.
Hier in de buurt is wel alles bruin geworden qua gras, inclusief dan van de buuf maar die heeft dan wel een mooie donkere kleur bruinquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Overal dor gras behalve bij de buufHet gras is nu wel letterlijk groener bij de buren
Ik net uur buiten rond gelopen om je te zoeken en dan ga jij op zoek naar @greysbonesquote:Op donderdag 25 augustus 2022 04:47 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones kom je buiten spelen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 04:47 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones kom je buiten spelen?
Ik wacht op je in de zandbak!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 06:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik net uur buiten rond gelopen om je te zoeken en dan ga jij op zoek naar @:greysbones
Ben er alquote:Op donderdag 25 augustus 2022 06:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik wacht op je in de zandbak!
Is @DerRabbit nu in zijn holletje gedoken?quote:
Ik duik wel in @FranticDJ zijn hollletje ^^quote:Op donderdag 25 augustus 2022 06:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is @:DerRabbit nu in zijn holletje gedoken?
Aah ook ok..quote:Op donderdag 25 augustus 2022 06:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik duik wel in @:franticdj zijn hollletje ^^
Geen idee, zag hem net rondhupsen bij de homoparkingquote:Op donderdag 25 augustus 2022 06:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is @:DerRabbit nu in zijn holletje gedoken?
Wat deed jij bij de homoparking, ouwe snoepertquote:Op donderdag 25 augustus 2022 06:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen idee, zag hem net rondhupsen bij de homoparking
Just passing throughquote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat deed jij bij de homoparking, ouwe snoepert
Heb je koorts?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:12 schreef greysbones het volgende:
Het is werkelijk gewoon fris buiten
Om 6 uur en ik al buiten geweest en toen heb ik een vest mee genomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:12 schreef greysbones het volgende:
Het is werkelijk gewoon fris buiten
Lekker moontjequote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het word wel 33 graden vandaag![]()
Ik ga lekker wandelen nu het nog kan![]()
![]()
Greysmilfquote:
al iets meer dan een week jaquote:
Meh. Had verwacht dat ik sneller normaal kon lopen. Maar dat duurt 6btot 12 weken. Dat hadden ze me even niet verteld.quote:
Oeh das wel een dompertje.. maar ja iets wat zo lang niks heeft hoeven doen.. doet het natuurlijk niet in 1 dag weer..quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meh. Had verwacht dat ik sneller normaal kon lopen. Maar dat duurt 6btot 12 weken. Dat hadden ze me even niet verteld.
Ah, sterkte dan nog even man!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meh. Had verwacht dat ik sneller normaal kon lopen. Maar dat duurt 6btot 12 weken. Dat hadden ze me even niet verteld.
Zijn begeleidster wellicht omdat het tijd werd voor zijn pilletjesquote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:08 schreef greysbones het volgende:
Wie heeft @:Haags nu weer wakker gemaakt
neuh ik snap dat het niet in 1 dag is, maar als ik het verschil tussen het gips en het loopgips nam duurde het 3 dagen ongeveer voordat ik er relatief normaal mee kon lopen. dat had ik hiermee ook een beetje verwacht maar helaas.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh das wel een dompertje.. maar ja iets wat zo lang niks heeft hoeven doen.. doet het natuurlijk niet in 1 dag weer..
Maar wist ook niet dat het zo lang duurde
hallo meneertje koekepeertjequote:
rustig aan Dudjequote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
neuh ik snap dat het niet in 1 dag is, maar als ik het verschil tussen het gips en het loopgips nam duurde het 3 dagen ongeveer voordat ik er relatief normaal mee kon lopen. dat had ik hiermee ook een beetje verwacht maar helaas.
morgen naar de fysio dus eens kijken wat die nog voor elkaar kunnen krijgen om het wat te verspoedigen.
[..]
hallo meneertje koekepeertje
weet ik. het is gewoon irritant dat het niet zo snel gaat als ik wilquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
rustig aan Dudje
je wilt niet dat dit alles voor niks was
snap ikquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
weet ik. het is gewoon irritant dat het niet zo snel gaat als ik wil
Probeer eens Teisseire.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:25 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, nog wel te zuipen, maar de premium prijs niet meer waard
Jij komt wel over als iemand die verstand heeft van verse fruitdranken.quote:
Bleh, frustrerend.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor mij is het 50/50 water of siroop. Niet nodig, wel lekker. En een uitstekende sportdrank.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:38 schreef hemarookworst het volgende:
Ik drink alleen water koffie thee als het gaat om non-alcoholische. Die zooi niet nodig
0.0 bier is een nog betere isotone drankquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij is het 50/50 water of siroop. Niet nodig, wel lekker. En een uitstekende sportdrank.
0.0 weizenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
0.0 bier is een nog betere isotone drank
Vlak voor en tijdens*quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Limonade na het sporten doet niet heel veel, alleen een beetje snelle suikers aanvullen. En tenzij je urenlang cardio doet (training voor een marathon ofzo, of een flinke fietstocht) of in extreme omstandigheden bezig bent, is dat eigenlijk niet echt nodig.
Ook dan, alleen snelle suikers.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vlak voor en tijdens*
En zwemmen is best extreem
Laat dat nou precies zijn wat je wil hebben als sportdrank bij intensief sporten.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook dan, alleen snelle suikers.
Mwah, dat zou ik beperken tot piekmomenten. Bij een normale training werkt het averechts om zķ diep te gaan dat je het nodig hebt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat dat nou precies zijn wat je wil hebben als sportdrank bij intensief sporten.
Wedstrijdenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dat zou ik beperken tot piekmomenten. Bij een normale training werkt het averechts om zķ diep te gaan dat je het nodig hebt.
Het verschilt ook sterk per trainingsdoel hoe je je trainingen vormgeeft.quote:
Wedstrijd, evenement, PR-poging in je upje, komt uiteindelijk op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wedstrijden
Op dit moment train ik ook alleen met water
Ik na de corona onderbreking genot.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
En het niet altijd voluit gaan is puur om je progressie te optimaliseren, hoe dieper je gaat, hoe meer rust je lichaam nodig heeft om weer op datzelfde niveau te presteren
Thuis je zwemconditie op peil houden is wel een uitdaging ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik na de corona onderbreking genot.
Met HIIT oefeningen thuis een redelijk goede anaerobe conditie in stand gehouden, maar mezelf langzaam helemaal kapot gezwommen door matige algemene conditie
De juiste spieren trainen is eigenlijk niet zo lastig. Aeroob trainen midden in de winter daarentegen... kutwinterquote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thuis je zwemconditie op peil houden is wel een uitdaging ja.
Ik heb sinds mijn terugkeer van vakantie toch al de nodige kilometers gewandeld, ook wel een pittig tempo af en toe. Nu kan het nog, over een maand regent het weer alleen maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier na de zomer/ergste hitte m'n "langzaam en ver" weer oppakken, de conditie is op zich nog wel redelijk dankzij m'n bootcamps, maar het in m'n upje lopen mis ik toch wel een beetje.
Nee gekkie,we krijgen een Indian Summer.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn terugkeer van vakantie toch al de nodige kilometers gewandeld, ook wel een pittig tempo af en toe. Nu kan het nog, over een maand regent het weer alleen maar.
Volgens mijquote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Was slaap maar zo goed uitgezocht als trainingsschema's
Dan weet ik of het slim is om weer om te draaien als ik om 6:30 bijna klaarwakker ben. Want nu voel ik me alleen maar brak van het weer omdraaien
De keerzijde is gedurende de ochtend weer langzaam instorten. Had ik op vakantie ook de dag dat we heul vroeg al weg moesten. Er was helemaal niets nodig om weer in slaap te donderen om 10:00.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij
Beantwoord jij je eigen vraag
Hey leave.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij
Beantwoord jij je eigen vraag
Wandelen is inderdaad niet zo'n punt, ik doelde nu op hardlopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn terugkeer van vakantie toch al de nodige kilometers gewandeld, ook wel een pittig tempo af en toe. Nu kan het nog, over een maand regent het weer alleen maar.
Pijn is fijn. Het tempo dat ik soms loop doet echt niet onder voor rustig joggen, gaat bestquote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wandelen is inderdaad niet zo'n punt, ik doelde nu op hardlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |