Ik wil niet alleen zijn.quote:
Even sprakeloos.quote:
Thanks.quote:
Goed zo, hou vol.quote:
Als in niet pusten?quote:
topic gekilled met eenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:06 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een rust ineens. Heeft iedereen een inkakker van het lunchgenot?
Ook wel een Koentje doen zoals het in GC word genoemdquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:06 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een rust ineens. Heeft iedereen een inkakker van het lunchgenot?
Je bed weer in danquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb nu al helemaal geen zin meer in vandaag
Bewolkt hier, scheelt een hoop.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
tis een stuk benauwder dan vorige week
maak me zorgen om @:Nattekat ... leeft hij nog?
aahquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bewolkt hier, scheelt een hoop.
Is mij om het even eigenlijk. Ben nog niet buiten geweest (post-lunch powernapquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah
maar bewolkt kan het in sommige gevallen ook benauwder maken
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is mij om het even eigenlijk. Ben nog niet buiten geweest (post-lunch powernap), dus kan nog van mening veranderen
Soms heb je van die dagenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
helemaal nog niet??
dat is ook niet gezond
waarom zou je in vredesnaam 2 dagen niet eten?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen
Die twee dagen niet eten voorafgaand aan de 20 Mcnuggets zijn niet echt bevorderlijk geweest voor de energievoorraden.
Nou ja, de wil was er wel, maar de maag had andere plannen. Het was feitelijk twee dagen blij zijn met alles dat naar binnen gaat en daar ook blijftquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zou je in vredesnaam 2 dagen niet eten?
terwijl je laatst zei dat je moest aankomen!
zo ga je niet aankomen poezemanquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, de wil was er wel, maar de maag had andere plannen. Het was feitelijk twee dagen blij zijn met alles dat naar binnen gaat en daar ook blijft
Gohquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo ga je niet aankomen poezeman
Koekoekquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen
Die twee dagen niet eten voorafgaand aan de 20 Mcnuggets zijn niet echt bevorderlijk geweest voor de energievoorraden.
ik denk dat een natte kat eerder miauw zegtquote:
Geen idee eigenlijk, los van dat voelde ik me eigenlijk wel prima op de logische gevolgen van niet eten na. En na de eerste echte maaltijd op maandagavond duurde het niet lang voor de extreme trek in mcnuggets opdook.quote:
die mc nuggetsquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, los van dat voelde ik me eigenlijk wel prima op de logische gevolgen van niet eten na. En na de eerste echte maaltijd op maandagavond duurde het niet lang voor de extreme trek in mcnuggets opdook.
Als je twee dagen bijna niets naar binnen krijgt, is alles van harte welkomquote:
Ja maar dan meteen 20quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je twee dagen bijna niets naar binnen krijgt, is alles van harte welkom
En Mcnuggets weet ik van dat die eigenlijk zo slecht nog niet zijn wat een gebalanceerde maaltijd betreft.
Ja, daarom helemaal perfect. Makkelijk achterover te gooien.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mc nuggets
die snap ik niet
daar zit toch zo ongeveer nul smaak aan
9 is te weinig en 2x6 is even duur als 20.quote:
En die training ging minder dan normaal of viel het wel mee?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
9 is te weinig en 2x6 is even duur als 20.
En ik had net getraind, dus dan gaat het sowieso hard met eten
Als mijn conditie niet al behoorlijk opgebouwd was, was ik verdronken. Gewoon op een lager pitje dan normaal getraind, was wel redelijk vol te houden, maar het idee om 20 Mcnuggets te gaan eten moest wel ergens vandaan komenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En die training ging minder dan normaal of viel het wel mee?
Geen idee, was er niet bij en ken de feiten niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
@:FranticDJ
Wat valt hem te verwijten?
https://nos.nl/artikel/24(...)kan-boete-verwachten
in 2018 zijn er meerdere bijna vast komen te zitten in de rijn en de ijsselquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen idee, was er niet bij en ken de feiten niet.
maar er is een kapstok 'slecht zeemanschap' waar ze zowat alles aan op kunnen hangen.
Dat staat er toch ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |