Fatih Terim CVquote:2x turkse nationale ploeg
in turkse competitie bij Trabzonspor, Besiktas, Sakaryaspor, Antalyaspor, Bursaspor
in korea bij FC Seoul
denk dat Terim realistisch is, aangezien hij Gun goed kent, maar Gunes heeft ook bakken ervaring met middenmoot teams en subtop teamsquote:icoon van Galatasaray, 4x hoofdtrainer geweest
in de italiaanse Serie A bij Fiorentina, AC Milan
3x turkse nationale ploeg en 1x turkse o21 nationale ploeg
Wij feliciteren Fortuna Sittard met hun nieuwe trainer Fatih Terim.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
er komt geen turkse trainer, volgens Sjoerd Ars
https://www.fcupdate.nl/v(...)t-geen-turkse-coach/
en Yilmaz heeft hier helemaal geen invloed in, in keuze voor nieuwe trainer
ik persoonlijk zou dat niet erg vinden, met al zijn ervaring die hij ook met zich meebrengt naar de mickey mouse leaguequote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij feliciteren Fortuna Sittard met hun nieuwe trainer Fatih Terim.
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:36 schreef Cupfighter het volgende:
Gewoon samenvoegen met MVV en Roda en FC Limburg van maken
Ik wil dit. Niet omdat ik dat per se een goed idee vind maar puur om dan de tafarelen te zien in Kerkrade, Maastricht en Sittardquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:36 schreef Cupfighter het volgende:
Gewoon samenvoegen met MVV en Roda en FC Limburg van maken
Begrijp echt niet dat je achter z’n beleid van een club kan staan als supporterquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat er ook gebeurt vanavond, ik blijf gewoon juichen voor fortunaspor
zolang ik maar tevreden ben over ons spel dan is het goed, ik hoop wel op ietsjes meer geluk aan onze kant qua doelpunten en assists, maar we speelden niet geheel slecht tegen cambuur vorige week, alleen bij die 1-0 voorsprong gewoon veels te passief (dankzij de rotte appel Ultee) hadden eerder voor 2-0 moeten gaan en dan voor meer controle in de wedstrijd
die tegengoals van vorige week waren meer gelukstreffers lol en ook waar v.osch weinig tegen kon doen als je snoeihard lukraak schiet
wat bedoel je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Begrijp echt niet dat je achter z’n beleid van een club kan staan als supporter
Zoiets loopt zelden goed af, als z’n geldschieter er genoeg van heeft dan trekt hij de stekker eruit of er zijn andere redenen zoals bij Vitesse, ik ken hier in Nederland nog geen voorbeeld waarbij dat goed loopt of goed gelopen heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wat bedoel je?
ik begrijp heel die haat niet richting Isitan Gun, gewoon netjes hoe hij met Fortuna omgaat, eerst schulden afbetalen en dan vervolgens kun je ambities meer tonen zoals nu met de aankopen a la Yilmaz, Cordoba, Rodrigo Guth, Erdogan, spelers die normaal gesproken veels te goed zijn voor een club als Fortuna
en Cocu zou hier heel goed passen en die heeft ook al ervaring uit turks voetbal (fenerbahce coach geweest)
misschien wel Scott Parker? pas ontslagen bij dat bournemouth regimequote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:13 schreef Sabata het volgende:
Cocu gaat de telefoon niet opnemen. Ik vrees dat Gun toch Korkut gaat bellen
veels te passief, defensief en weet zelfs nog niet eens waar het probleem ligt, dan ben je echt gefaald als trainer, als je nog niet eens ziet waar het fout gaatquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:19 schreef Sabata het volgende:
Van emotionele Russische eigenaar naar emotionele Turkse eigenaar? Serieus?
Ik begrijp werkelijk niet wat je tegen Ultee hebt. Eerst heeft ie Kevin zijn rotzooi opgeruimd en de club in de eredivisie gehouden terwijl iedere bevriende trainer die Gun opbelde vriendelijk bedankte, veel te veel risico op degradatie. Met heel veel kunst en vliegwerk de club nog een keer in de eredivisie gehouden en als Yilmaz binnen gehaald was ie ineens nooit genoeg. Hier gaan ze nog eens heel veel spijt van krijgen.
Kortom je hebt alleen de laatste drie wedstrijden gezien. Want daar hamer je nu steeds op. Hoe ie daarvoor jullie kastanjes uit het vuur dat vergeten we maar hθ. Ik hoop dat ik me vergis want het zou doodzonde zijn fφrtuna in de Kkd weer op te moeten bouwenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
veels te passief, defensief en weet zelfs nog niet eens waar het probleem ligt, dan ben je echt gefaald als trainer, als je nog niet eens ziet waar het fout gaat
misschien iets voor ADO maar ja daar zit ook zo'n ulteetje in die flop Kuyt
ondanks de verliespartijen, heb ik wel enkele goede dingen gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:24 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kortom je hebt alleen de laatste drie wedstrijden gezien. Want daar hamer je nu steeds op. Hoe ie daarvoor jullie kastanjes uit het vuur dat vergeten we maar hθ. Ik hoop dat ik me vergis want het zou doodzonde zijn fφrtuna in de Kkd weer op te moeten bouwen
okι, opletten allemaal graagquote:De onderhandelingen tussen Fortuna Sittard en Benfica inzake Umaro Embalσ bevinden zich in een vergevorderd stadium. De 21-jarige Portugese aanvaller, die roots heeft in Bissau, moet volgens Portugese media ιιn miljoen euro kosten en ligt bij Benfica nog tot de zomer van 2024 vast. Trainer Roger Schmidt heeft geen plannen met de jonge aanvaller. Embalσ kan op meerdere posities voorin uit de voeten en wordt beschouwd als een toptalent. Manchester City en Real Madrid toonden al eens interesse in hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik begrijp uit je verhaal dat Bassett waarschijnlijk weer op de bank terecht komt?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
we hadden wel iets nodig voor die rechterkant, dus goed bezig zeg ik als deze komt
Seuntjens op de rechterkant is ook niet alles, die hoort gewoon achter Burak op 10, met 2 jongelingen Inigo en dan Umaro hopelijk vanaf links en rechts respectivelijk
Duarte met dan afgewisseld Erdogan/Ferati en dan heb je eventueel Bassett ook nog als een breekijzer daar op het midden, Gladon beetje uit vorm vind ik laatste wedstrijd, Noslin is goed invallersmateriaal
hopelijk dat het goed gaat met Pinto en het allemaal wel meevalt, weet niet precies wat voor klachten hij had
ja dat denk ik wel, vond hem ook maar matig eerste helft tegen heerenveen maar wel kansen voor invalbeurt denk ikquote:Op vrijdag 2 september 2022 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus ik begrijp uit je verhaal dat Bassett waarschijnlijk weer op de bank terecht komt?
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
5de nederlaag op rij
ik denk dat ik geen voetbal meer kijk, vooral met die kut VAR van tegenwoordig, had gewoon die penalty van utrecht niet door laten gaan, overduidelijk geen penalty maar ja het is geen ajax dus daarom grijpt de KNJB niet in
als dit tegen ajax was die penalty allang niet gegeven door VAR
Douvakis die ook nog een hattrick moet maken![]()
weet wel zeker dat er vanavond meer VAR momentjes komen, want ja dan moet de top 3 weer in actie komen hι![]()
![]()
ajax, psv, feyenoord worden altijd geholpen door knvb
begon op zijn 15de met coachen van jeugdteamsquote:Op vrijdag 9 september 2022 09:51 schreef Sabata het volgende:
snotverdree. ik heb hem even opgezocht maar heeft Julio serieus al 22 clubs getraind? damn. ieder jaar eentje moet dat zijn geweest want hij is net zo oud als ikzelf.
En hoe is dit afgelopen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
Fortuna wil een benefietwedstrijd volgende maand tegen grote nederlandse of duitse club spelen, voor Turkije en Syrie
Dan moeten ze zoiets niet roepen. In het heetst van de strijd aankondigen dat je geld gaat inzamelen om respect af te dwingen en het vervolgens niet nakomen. Trieste club.quote:Op donderdag 1 juni 2023 06:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Heeft helaas niet meer plaatsgevonden.
Eens, maar ze hebben zelf ook niet alles in eigen hand. De eigenaren zijn zelf Turks/Turks-Nederlands, dus ze zullen er alles aan hebben gedaan om het te regelen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan moeten ze zoiets niet roepen. In het heetst van de strijd aankondigen dat je geld gaat inzamelen om respect af te dwingen en het vervolgens niet nakomen. Trieste club.
Of ze wilden gewoon even mooi weer spelen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:13 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Eens, maar ze hebben zelf ook niet alles in eigen hand. De eigenaren zijn zelf Turks/Turks-Nederlands, dus ze zullen er alles aan hebben gedaan om het te regelen.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of ze wilden gewoon even mooi weer spelen.
inderdaadquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:11 schreef T3hTommay het volgende:
Met volslagen debiel Buijs op naar de Keuken Kampioen Divisie.
Sucking 🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
we weten nog niet wat Cox gaat doen dit seizoen
we gaan hem niet echt missen lijkt me, zeker zoals ie zal zei dat we hem 2 jaar geleden al hadden moeten verkopen, waardeloze mentaliteit heeft hijquote:
.quote:"Ik kijk uit naar dit nieuwe hoofdstuk," aldus de Fransman, die de afgelopen seizoenen uitkwam voor het Portugese Estoril. "Voor mij voelt Fortuna als de juiste stap in deze fase van mijn loopbaan. Ik ga er vanzelfsprekend alles aan doen om er, samen met mijn teamgenoten, een mooi seizoen van te maken."
Americo Branco is tevreden met de komst van Rosier. "Met Loreintz deed zich een mooie kans op de markt voor," aldus de technisch manager. "Hij heeft de afgelopen jaren aangetoond een van de betere defensieve middenvelders in de Portugese competitie te zijn. Hij beschikt over een goede fysiek, is goed aan de bal en heeft eveneens een goede pass. Loreintz gaat de komende jaren zeker van waarde zijn voor ons."
.quote:Dijks is klaar voor zijn periode in Sittard. "Ik kijk enorm uit naar mijn tijd bij Fortuna," aldus de kersverse aanwinst. "Ik heb meerdere gesprekken gehad met Americo, daardoor werd ik steeds enthousiaster over deze nieuwe uitdaging. Fortuna voelt op dit moment als de juiste stap voor mijn carriθre. We gaan er een mooi seizoen van maken. Samen nao veure."
Technisch manager Americo Branco over de komst van de voormalig jeugdinternational: “Ik ben blij dat Mitchell voor Fortuna kiest. We hebben goede gesprekken gehad, hierin kwam hij ontzettend gretig over. Mitchell neemt een berg aan ervaring mee, nationaal en international. Daarnaast is hij een echte winnaar. Ik ben ervan overtuigd dat hij een belangrijke bijdrage gaat leveren."
Dijks doorliep de jeugdopleiding van Ajax en debuteerde in 2012 namens de Amsterdammers in het betaalde voetbal. Na periodes bij sc Heerenveen, Willem II, Norwich City en opnieuw Ajax koos de Purmerender uiteindelijk definitief voor een buitenlands avontuur bij Bologna. Na vier seizoenen in Italiλ keerde Dijks afgelopen zomer terug in Nederland, bij Vitesse. De back speelde tot op heden meer dan 250 wedstrijden in het betaalde voetbal.
quote:Fofana, die gaat spelen met rugnummer 3, kijkt uit naar zijn nieuwe uitdaging op de Nederlandse velden. "Na een periode bij 1. FC Nόrnberg wilde ik graag een volgende stap maken om ervaring op te doen. Fortuna biedt mij die kans in een mooie competitie. Ik hoop me komend seizoen als persoon en als voetballer verder te ontwikkelen. Ik kijk uit naar de ontmoeting met mijn teamgenoten en de supporters."
Americo Branco, technisch manager: "Sadik is een talentvolle, fysiek sterke jeugdinternational van Duitsland. Hij kan op meerdere posities in de defensie uit de voeten. Het afgelopen seizoen heeft hij ervaring op kunnen doen in de Bundesliga 2, komend seizoen dient hij bij Fortuna de volgende stap te zetten in zijn ontwikkeling. We zijn blij dat Sadik voor ons heeft gekozen."
Fofana maakte in 2020 de overstap naar Leverkusen, dat hem overnam uit de jeugdopleiding van Alemannia Aachen. Het afgelopen seizoen maakte de Duits jeugdinternational zijn minuten voor 1. FC Nόrnberg. Bij de club uit de 2. Bundesliga kwam de mandekker tot twintig wedstrijden.
er zijn nog altijd zwakkere dan ons, PEC Zwolle verwacht ik niet heel veel van, Heracles Almelo weet je het maar nooit, die zullen erin willen blijven maar ja dan moet je ook wel goed genoeg materiaal daarvoor hebbenquote:
Adrie GOD is backquote:Een zachte zomeravond in Limburg. Langs het voetbalveld van RKVV Eindse Boys heerst een ontspannen sfeer onder de aanwezige supporters, die zijn afgekomen op het oefenduel van Fortuna Sittard tegen Team VVCS. Op het veld gaat het er een stuk serieuzer aan toe.
Bij Fortuna leidt assistent-trainer Adrie Poldervaart met militaire precisie de warming-up. De voetbalgekke trainer is terug op het voetbalveld, nadat hij maandenlang heeft moeten revalideren van een zeldzame zenuwziekte.
In februari van dit jaar werd bij de toenmalige trainer van De Graafschap het Guillain-Barrι-syndroom geconstateerd. Een zeldzame zenuwziekte waar 1 op de 100.000 mensen mee te maken krijgt. Poldervaart lag bijna twee weken in het ziekenhuis, waarna hij - zonder enig perspectief - begon aan een maandenlange revalidatie.
Vele tranen
"Ik heb het heel zwaar gehad", stelt de assistent-trainer op serieuze toon. "De eerste weken heb ik veel pijn gehad en veel gehuild. Ik vond het erg om geen controle te hebben over de situatie, en om te zien dat mijn gezin en moeder het er zwaar mee hadden."
Poldervaart had geen gevoel in zijn ledematen en had nauwelijks kracht in zijn benen, waardoor hij uit het niets kon omvallen. Ondanks het verliezen van de grip op zijn lichaam was hij vastbesloten om volledig terug te keren.
"Dat is pure mindset. Ik heb al vrij snel een eigen behandelplan gemaakt en was op dagelijkse basis continu bezig. Rondjes lopen achter de rollator, fietsen op de hometrainer en m'n eigen bakje koffie zetten."
Beetje bij beetje zag hij dat het beter ging en kwam het positivisme terug. "Als ik zag dat ik het rondje lopen net iets makkelijker kon volhouden, of net iets langer kon fietsen, dan haalde ik daar energie uit."
Vrijwel volledig hersteld
Met vijf maanden later een nagenoeg volledig herstel als resultaat. "Op een kleine kuitblessure na gaat het heel goed met me. Af en toe heb ik na een drukke dag nog wat tintelingen in m'n lichaam, en m'n duim is zo nu en dan nog gevoelloos, maar ik mag niet klagen."
"Ik train, loop hard en speel weer bij m'n oude amateurcluppie OHVV uit Hellevoetsluis, en daar gooi ik er nog regelmatig een sliding uit", grijnst Poldervaart.
Ambities
En dus staat hij weer op het veld, weliswaar als assistent-trainer. De Graafschap besloot mede vanwege zijn fysieke gesteldheid niet met hem door te gaan als hoofdtrainer.
"Dat doet me enorm veel pijn. Ik was graag doorgegaan met het plan dat we vanaf het begin met elkaar hadden uitgestippeld, maar dat mocht helaas niet baten", klinkt hij teleurgesteld.
Dus streek hij neer in Sittard, waar hij werd herenigd met hoofdtrainer Danny Buijs. De twee werkten eerder drie seizoenen succesvol samen bij FC Groningen en hopen eenzelfde kunstje neer te zetten in Sittard.
Dat Poldervaart weer in de rol van assistent aan de slag gaat, is voor hem geen punt. "Ik relativeer niet veel, maar gezien het afgelopen half jaar ben ik nu heel blij dat ik deze kans heb gekregen bij Fortuna. Zij steunen me volledig en ik ben vastberaden om hier wat moois neer te zetten."
Op 13 augustus is Feyenoord in de eredivisie de eerste tegenstander van Fortuna.
ik zeg het nog steeds, daar zit wel potentieel in ook voor Kroatisch nationaal team, alleen jammer dat die Livakovic van een wereldklasse niveau isquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Pandur is een hele goede keeper. Ik voorspel een 12e plaats.
Nabil Sayadi, eigen jeugdquote:Opstelling: Koopmans (61' Hendriks), Sayadi (61' Pinto), Radic (61' Guth), Nieling (61' Siovas), Dijks (32' Robberechts), Schenkhuizen (46' Ferati), Duarte (46' Rosier), Belkheir (61' Noslin), Tasci (61' Cordoba) Gladon (46' Halilovic) en Umaro (61' Vita).
quote:Fortuna vertrok vrijdag met een nagenoeg fitte selectie richting Londen, alleen Φguzhan Φzyakup bleef ziek achter in Sittard. Danny Buijs had een basisplaats ingeruimd voor Halilovic en Loreintz Rosier. Aan de zijde van Millwall begon oud-Fortunees Zian Flemming op de bank.
De thuisploeg meldde zich als eerste voor het doel, al vielen er in de openingsfase geen grote kansen te noteren. Aan beide kanten wisselden mooie combinaties zich af met slordig balverlies. Met ruim twintig minuten op de klok was het Millwall dat de voorsprong pakte. Tom Bradshaw kreeg de bal vanaf de achterlijn teruggelegd en wist het leer buiten bereik van Ivor Pandur in de verre hoek te werken.
Fortuna ging vervolgens opzoek naar de gelijkmaker, waarbij de grootste kans voor Rodrigo Guth was. De verdediger kopte vanuit een corner buiten het bereik van doelman George Long, maar moest toezien hoe Kevin Nisbet de inzet op de lijn wegwerkte. In de blessuretijd van de eerste helft viel dan toch de gelijkmaker te noteren. Halilovic zette een een-twee op met Noslin en krulde de bal vervolgens op heerlijke wijze in de verre hoek.
Na rust golfde het spel opnieuw op en neer met kansen voor beide ploegen. Met ruim vijftig minuten op de klok kreeg Millwall de uitgelezen mogelijkheid om op voorsprong te komen. Remy Vita bracht Duncan Watmore te val, waarna scheidsrechter James Bell naar de stip wees. Nisbet nam plaats achter de bal, maar zijn inzet werd gekeerd door Pandur.
Slechts enkele minuten later kreeg Noslin de uitgelezen kans om op voorsprong te komen. De Amsterdammer omspeelde doelman Long, maar moest daardoor een poging ondernemen vanuit een lastige hoek. De poging rolt uiteindelijk voor het doel van Millwall langs. Noslin kreeg uiteindelijk alsnog de kans om op het scorebord te komen, wanneer hij zich tussen twee verdedigers probeert te wurmen in het Engelse strafschop gebied. Noslin naar de grond, de bal op de stip. Vanaf elf meter mist de aanvaller, maar de rebound wordt alsnog achter Long gewerkt.
.quote:Opstelling: Pandur, Pinto, Guth, Siovas (62' Fofana), Vita (76' Belkheir), Rosier ('62 Radic), Ferati (90' Nieling), Halilovic (62' Dijks), Noslin (76' Robberechts), Gladon (37' Duarte) en Cσrdoba (84' Umaro).
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
1-2 gewonnen bij Millwall![]()
![]()
goals van Halilovic en Noslin
Vita 8.0..quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn cijfers voor ons team
Pandur: 8.5
Pinto 8.0
Guth 8.5
Siovas 8.5
Vita 8.0
Rosier 8.5
Duarte 8.0
Halilovic 8.5
Noslin 8.5
Gladon 8.0
Cordoba 7.5
Dijks 7.5
Ozyakub 8.0
Sierhuis 8.0
Ferati (te weinig speeltijd dus geen cijfer)
Robberechts (te weinig speeltijd dus geen cijfer)
toch wel wat anders zo'n goede seizoenstart vergeleken met je eerste wedstrijden verliezen
0-0 uit tegen de regerend landskampioen
2-1 thuis met aantrekkelijk voetbal, zeker in eerste helft, en tweede helft proberen te controleren, en gelukkig hebben we Pandur die het overzicht goed bewaarde en gelukkig zijn sommige spelers van almere niet al te technischdus ja ik ben blij, goed spel, goed keeperswerk en wat geluk hebben de doorslag gegeven hier
ja nou, ik waardeer het dat hij altijd alles geeft daar aan die linkerkant, v.g.m. meneer ongemotiveerd Coxquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:39 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Vita 8.0..voor zo ver het serieus nemen van je post.
quote:Americo Branco, technisch manager, licht het vertrek van Gladon toe: "We zijn eerder dit kalenderjaar met elkaar in gesprek gegaan. Als club hebben we meerdere voorstellen gedaan, helaas zonder succes. Beide partijen wisten tijdens deze gesprekken niet nader tot elkaar te komen. Daarop heeft Paul zijn zinnen gezet op een lucratief buitenlands avontuur, dat heeft hij intern ook laten weten. Met Noah FC is die kans uiteindelijk op zijn pad gekomen."
Daarmee kiest de 31-jarige Haarlemmer voor een verrassend avontuur. “Het is allemaal heel snel gegaan,” aldus Gladon. "Het was geen eenvoudige keuze, ik heb er wel echt goed over na moeten denken. Voor mij en mijn gezin is Limburg in korte tijd vertrouwd gaan voelen, we hebben het ook altijd enorm naar ons zin gehad. Daarnaast hebben de supporters er ook altijd voor gezorgd dat ik me enorm gewaardeerd voelde. Ik weet zeker dat ik nog terugkom in Sittard.”
Gladon tekende in februari 2022 een contract bij Fortuna. Sindsdien kwam de spits 41 keer in actie in het geel-groen, waarin hij goed was voor tien treffers. Gladon kwam eerder in zijn carriθre al tijd voor Sparta Rotterdam, FC Dordrecht, Heracles Almelo, Wolverhampton, Sint Truiden, FC Groningen, Willem II en FC Emmen.
Heeft Lazetic al een werkvergunning dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
selectie tegen Ajax (wat denken we)
Pandur
Pinto, Guth, Siovas, Dijks
Duarte, Halilovic, Rosier
Noslin, Belkheir, Cordoba
enige twijfel heb ik wie in de spits gaat starten, ik denk Belkheir, en Lazetic beginnen op de bank, maar kan ook andersom, weet ik niet
Veel leuker is dat we een derde shirt krijgenquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
top5genot
ben benieuwd vrijdag uit tegen Go Ahead, zou mooi zijn weer een overwinning maar ik teken ook wel voor een gelijkspelletje denk ik
de Eagles zijn sowieso ook niet slecht begonnen, 7de dus dat wordt een mooie wedstrijd lijkt me
------------
https://fortunasittard.nl(...)vering-nieuwe-tenues
update over levering nieuwe tenues
voor zowel de mannen als de vrouwen, en bij de vrouwen nieuwe sponsor ''Fortuna Verbindt'' ipv Betcity op de shirts
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:32 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Veel leuker is dat we een derde shirt krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |