abonnement Unibet Coolblue
pi_205728508


De vorige topics:
http://forum.fok.nl/topic/348326
http://forum.fok.nl/topic/479545
http://forum.fok.nl/topic/578632
http://forum.fok.nl/topic/655944
http://forum.fok.nl/topic/677392
http://forum.fok.nl/topic/761261
http://forum.fok.nl/topic/897570

De selectie

Jos Schoutrop (materiaalverzorger), Jurjan Mannes, Aziz Khalouta, Patrick N'Koyi, Chris Burhenne, Timothy Dreesen, Willy Boessen (trainer-coach), Roel Coumans (assistent-trainer), Roy Goossens, Ramon Voorn, Yoann de Boer, Jonathan Hendrickx, Adnan Secerovic en Ronald Ronken (materiaalverzorger).
Marco Lemmens (verzorger), Jordie Briels, Quin Kruijssen, Prince Rajcomar, Fernando Ricksen, Mark Voss, Ferhat Kaya, Dennis Coyette, Niels Vets, Fatih Turan, Kevin Diaz, Roel Janssen en Kick Hamers (clubarts)
Richard Bessems (keeperstrainer), Robert van der Weert (assistent-trainer), Mitch Vandegard, Lars Gulpen, Joeri Schroyen, Gevaro Nepomuceno, Thijs Nieuwland, Ramazan Cevik, Walid Sekkour, Ber Lejeune (assistent-trainer) en Jan Janssen (assistent-trainer)
U MAD?
  woensdag 24 augustus 2022 @ 09:09:39 #2
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205728615
schijtluis Ultee weg, ik ben zoo blij, mijn gebeden waren opgestegen en beantwoord

hier eventjes de CV van Gunes erbij pakken
quote:
2x turkse nationale ploeg
in turkse competitie bij Trabzonspor, Besiktas, Sakaryaspor, Antalyaspor, Bursaspor
in korea bij FC Seoul
Fatih Terim CV
quote:
icoon van Galatasaray, 4x hoofdtrainer geweest
in de italiaanse Serie A bij Fiorentina, AC Milan
3x turkse nationale ploeg en 1x turkse o21 nationale ploeg
denk dat Terim realistisch is, aangezien hij Gun goed kent, maar Gunes heeft ook bakken ervaring met middenmoot teams en subtop teams
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_205728626
Fortuna Istanbul
  woensdag 24 augustus 2022 @ 09:14:31 #4
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205728655
misschien kan Ultee ergens aan de slag bij amateurvoetbal, je weet wel waar je wel van die domme uitspraken kan zeggen, en waar je altijd ambitieloos kan blijven :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 24 augustus 2022 @ 09:17:31 #5
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205728675
als je inkoopt met top kwaliteit voor Fortuna standaard: Cordoba, Yilmaz, Guth, Erdogan, Bassett

ik verwachtte gewoon ietsjes beters als schijterig voetbal en 3 nederlagen ja

dus goede zet van Gun om nu al Ultee/Alflen te ontslaan, en als Yilmaz hier een deel in had, ook top, want ja hij wil toch na zijn spelerscarriere technische functie
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 24 augustus 2022 @ 09:51:30 #6
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205728982
mijn opstelling tegen heerenveen zou er zoiets uitzien

V.Osch
Tirpan, Guth, Siovas, Cox
Bassett, Duarte, Ferati

Seuntjens
Yilmaz Cordoba

altijd goede backups dan in Gladon, Noslin, Tasci qua aanvallende opties, verdedigende opties in Vita, Sourlis, Pinto, Erdogan, Hogervorst
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 24 augustus 2022 @ 09:54:14 #7
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205729008
wat ik van die Bassett tegen cambuur zag, beviel me wel, is wel een goede middenvelder

duo Yilmaz/Cordoba ook wel een goeie (gebaseerd op eerste helft)

Guth en Siovas moet je steeds meer en meer op elkaar laten inspelen dan wordt dat dadelijk echt een niet te stoppen verdedigingsmuur

Ferati hoort gewoon in de basis, met zijn creativiteit
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_205729495
Ik mis de TT van de nacompetitie 2013 tegen Roda JC.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 14:43:51 #9
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205731730
ik lach me gewoon rot hoe getriggerd sommige fans kunnen zijn _O-

Gun is een hele nette eigenaar voor ons, eerst schulden afbetalen en nu kan ie investeren met zijn bepaalde visie, en so what als je sterkste speler Yilmaz iets meer voor het zeggen wil hebben, had ie al bij zijn presentatie gezegd hoeveel potentieel hij hier ziet

heerenveen uit is lastig, maar goed ben benieuwd naar onze interim coaches (hoop dat neefje net zo goed en talentvolle trainer is als zijn ''campingvriend van Jan Reker'' oom Sef)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 25 augustus 2022 @ 09:20:22 #10
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205739104
er komt geen turkse trainer, volgens Sjoerd Ars

https://www.fcupdate.nl/v(...)t-geen-turkse-coach/

en Yilmaz heeft hier helemaal geen invloed in, in keuze voor nieuwe trainer
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 25 augustus 2022 @ 10:03:24 #11
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205739490
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 09:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
er komt geen turkse trainer, volgens Sjoerd Ars

https://www.fcupdate.nl/v(...)t-geen-turkse-coach/

en Yilmaz heeft hier helemaal geen invloed in, in keuze voor nieuwe trainer
Wij feliciteren Fortuna Sittard met hun nieuwe trainer Fatih Terim.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 10:04:37 #12
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205739499
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:03 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wij feliciteren Fortuna Sittard met hun nieuwe trainer Fatih Terim.
ik persoonlijk zou dat niet erg vinden, met al zijn ervaring die hij ook met zich meebrengt naar de mickey mouse league :)

maar voor nederlandse trainers, hoop ik op Van Marwijk of Cocu
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 15:28:18 #13
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205753920
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=407497

CocuGenot, nou ik zeg doen alsjeblieft, en turkse ervaring heeft ie al via Fenerbahce
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_205753983
Gewoon samenvoegen met MVV en Roda en FC Limburg van maken
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 09:29:00 #15
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205761277
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 15:36 schreef Cupfighter het volgende:
Gewoon samenvoegen met MVV en Roda en FC Limburg van maken
nee

en als dat ooit gebeurt, oprotten met nederlandse voetbal graag
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_205761322
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 15:36 schreef Cupfighter het volgende:
Gewoon samenvoegen met MVV en Roda en FC Limburg van maken
Ik wil dit. Niet omdat ik dat per se een goed idee vind maar puur om dan de tafarelen te zien in Kerkrade, Maastricht en Sittard :D
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:11:08 #17
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205761519
wat er ook gebeurt vanavond, ik blijf gewoon juichen voor fortunaspor

zolang ik maar tevreden ben over ons spel dan is het goed, ik hoop wel op ietsjes meer geluk aan onze kant qua doelpunten en assists, maar we speelden niet geheel slecht tegen cambuur vorige week, alleen bij die 1-0 voorsprong gewoon veels te passief (dankzij de rotte appel Ultee) hadden eerder voor 2-0 moeten gaan en dan voor meer controle in de wedstrijd

die tegengoals van vorige week waren meer gelukstreffers lol en ook waar v.osch weinig tegen kon doen als je snoeihard lukraak schiet
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_205762620
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat er ook gebeurt vanavond, ik blijf gewoon juichen voor fortunaspor

zolang ik maar tevreden ben over ons spel dan is het goed, ik hoop wel op ietsjes meer geluk aan onze kant qua doelpunten en assists, maar we speelden niet geheel slecht tegen cambuur vorige week, alleen bij die 1-0 voorsprong gewoon veels te passief (dankzij de rotte appel Ultee) hadden eerder voor 2-0 moeten gaan en dan voor meer controle in de wedstrijd

die tegengoals van vorige week waren meer gelukstreffers lol en ook waar v.osch weinig tegen kon doen als je snoeihard lukraak schiet
Begrijp echt niet dat je achter z’n beleid van een club kan staan als supporter
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 14:48:52 #19
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205763600
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 12:54 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Begrijp echt niet dat je achter z’n beleid van een club kan staan als supporter
wat bedoel je?

ik begrijp heel die haat niet richting Isitan Gun, gewoon netjes hoe hij met Fortuna omgaat, eerst schulden afbetalen en dan vervolgens kun je ambities meer tonen zoals nu met de aankopen a la Yilmaz, Cordoba, Rodrigo Guth, Erdogan, spelers die normaal gesproken veels te goed zijn voor een club als Fortuna

en Cocu zou hier heel goed passen en die heeft ook al ervaring uit turks voetbal (fenerbahce coach geweest)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_205763783
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 14:48 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]
wat bedoel je?

ik begrijp heel die haat niet richting Isitan Gun, gewoon netjes hoe hij met Fortuna omgaat, eerst schulden afbetalen en dan vervolgens kun je ambities meer tonen zoals nu met de aankopen a la Yilmaz, Cordoba, Rodrigo Guth, Erdogan, spelers die normaal gesproken veels te goed zijn voor een club als Fortuna

en Cocu zou hier heel goed passen en die heeft ook al ervaring uit turks voetbal (fenerbahce coach geweest)
Zoiets loopt zelden goed af, als z’n geldschieter er genoeg van heeft dan trekt hij de stekker eruit of er zijn andere redenen zoals bij Vitesse, ik ken hier in Nederland nog geen voorbeeld waarbij dat goed loopt of goed gelopen heeft
  woensdag 31 augustus 2022 @ 10:09:55 #21
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205799489
Dick Schreuder wijst Fortuna aanbod af

_O-

um wij hoeven die PEC flop niet :')

niet groots genoeg, Cocu or we riot ;)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_205799523
Cocu gaat de telefoon niet opnemen. Ik vrees dat Gun toch Korkut gaat bellen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 31 augustus 2022 @ 10:13:20 #23
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205799524


en deze daddy mag van mij gerust blijven als assistent dan O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 31 augustus 2022 @ 10:14:13 #24
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205799529
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:13 schreef Sabata het volgende:
Cocu gaat de telefoon niet opnemen. Ik vrees dat Gun toch Korkut gaat bellen
misschien wel Scott Parker? pas ontslagen bij dat bournemouth regime
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 31 augustus 2022 @ 10:17:57 #25
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205799551
kortom, er moet gewoon een grote naam komen als trainer, iemand die wel onze ambities begrijpt i.p.v. lafbek Ultee
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_205799565
Van emotionele Russische eigenaar naar emotionele Turkse eigenaar? Serieus?

Ik begrijp werkelijk niet wat je tegen Ultee hebt. Eerst heeft ie Kevin zijn rotzooi opgeruimd en de club in de eredivisie gehouden terwijl iedere bevriende trainer die Gun opbelde vriendelijk bedankte, veel te veel risico op degradatie. Met heel veel kunst en vliegwerk de club nog een keer in de eredivisie gehouden en als Yilmaz binnen gehaald was ie ineens nooit genoeg. Hier gaan ze nog eens heel veel spijt van krijgen.

Ach wie weet kom Alan Pardew nog een keer over. Was ook al zon succes in Den Haag
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 31 augustus 2022 @ 10:22:14 #27
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205799581
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:19 schreef Sabata het volgende:
Van emotionele Russische eigenaar naar emotionele Turkse eigenaar? Serieus?

Ik begrijp werkelijk niet wat je tegen Ultee hebt. Eerst heeft ie Kevin zijn rotzooi opgeruimd en de club in de eredivisie gehouden terwijl iedere bevriende trainer die Gun opbelde vriendelijk bedankte, veel te veel risico op degradatie. Met heel veel kunst en vliegwerk de club nog een keer in de eredivisie gehouden en als Yilmaz binnen gehaald was ie ineens nooit genoeg. Hier gaan ze nog eens heel veel spijt van krijgen.
veels te passief, defensief en weet zelfs nog niet eens waar het probleem ligt, dan ben je echt gefaald als trainer, als je nog niet eens ziet waar het fout gaat

misschien iets voor ADO maar ja daar zit ook zo'n ulteetje in die flop Kuyt
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_205799603
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:22 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]
veels te passief, defensief en weet zelfs nog niet eens waar het probleem ligt, dan ben je echt gefaald als trainer, als je nog niet eens ziet waar het fout gaat

misschien iets voor ADO maar ja daar zit ook zo'n ulteetje in die flop Kuyt
Kortom je hebt alleen de laatste drie wedstrijden gezien. Want daar hamer je nu steeds op. Hoe ie daarvoor jullie kastanjes uit het vuur dat vergeten we maar hè. Ik hoop dat ik me vergis want het zou doodzonde zijn förtuna in de Kkd weer op te moeten bouwen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 31 augustus 2022 @ 10:25:09 #29
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205799605
van mij mogen er nog meer turkse spelers komen, graag

Abdulkedir Omur gerucht jammer als dat niet waar zou zijn
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 31 augustus 2022 @ 10:27:30 #30
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205799631
spelers van het kaliber Yilmaz, Cordoba, Rodrigo Guth, Erdogan, Pandur zijn exact wat we nodig hebben om linkerrijtje te eindigen

zou graag willen dat die Omur ergens wel zou komen, topspeler van Trabzonspor (vriend van Yilmaz) zou extra versterking voor middenveld zijn
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 31 augustus 2022 @ 10:56:17 #31
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205799889
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:24 schreef Sabata het volgende:

[..]
Kortom je hebt alleen de laatste drie wedstrijden gezien. Want daar hamer je nu steeds op. Hoe ie daarvoor jullie kastanjes uit het vuur dat vergeten we maar hè. Ik hoop dat ik me vergis want het zou doodzonde zijn förtuna in de Kkd weer op te moeten bouwen
ondanks de verliespartijen, heb ik wel enkele goede dingen gezien

sorry als ik te optimistisch ben of zo

een Yilmaz, is gewoon iemand waar je of fan van bent of je hem haat, niks tussen in, en ik ben wel fan van hem, hoe hij met zoveel passie, vuur, emotie iedere wedstrijd ingaat

Pandur is stevige concurrentie voor V.Osch, veel beter bij corners, door net ietsjes langer te zijn dan Yanick, die 2 tegengoals afgelopen weekend kon hij niet veel tegen doen

Tirpan vind ik ook zo'n speler die altijd wel 110% geeft in een wedstrijd qua hard werk

en nee, ik hoop niet dat we degraderen, en ik wordt gewoon een beetje pissig als andere niet-fortuna fans ons dat toewensen

en meneer Gun is tot nu toe een goede eigenaar voor ons, eerst schulden wegwerken zodat je daarna gewoon kan beginnen met investeren in de club voor een kwaliteitsboost

en een team vormen met deze nieuwe spelers, nieuwe ambities dat heeft ook gewoon tijd nodig, maar Ultee is niet de juiste man hier als hij nog niet eens weet waarom we fouten maken, en ik denk dat er intern ook iets aan de hand was, dat akkefietje met Tirpan op de training, begin ik nu mijn twijfels bij te krijgen dat dat helemaal niet Tirpan zijn schuld was, maar dat Sjors niet goed klikte met de spelersgroep

en ik hoop op Cocu als trainer, die kan wel een team vormen in korte tijd, exact wat wij nodig hebben en hij kan goed overweg met Yilmaz dat denk ik ook wel
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 31 augustus 2022 @ 15:36:37 #32
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205803141
quote:
De onderhandelingen tussen Fortuna Sittard en Benfica inzake Umaro Embaló bevinden zich in een vergevorderd stadium. De 21-jarige Portugese aanvaller, die roots heeft in Bissau, moet volgens Portugese media één miljoen euro kosten en ligt bij Benfica nog tot de zomer van 2024 vast. Trainer Roger Schmidt heeft geen plannen met de jonge aanvaller. Embaló kan op meerdere posities voorin uit de voeten en wordt beschouwd als een toptalent. Manchester City en Real Madrid toonden al eens interesse in hem.
oké, opletten allemaal graag
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 31 augustus 2022 @ 15:42:02 #33
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205803217
heeft in de o16 tot o19 van portugese nationale ploeg gespeeld

rechtervleugelspeler

heeft bij portugese o17 27x gespeeld en 13 doelpunten gemaakt

https://www.voetbalprimeu(...)n-euro-op-tafel.html
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 31 augustus 2022 @ 15:53:12 #34
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205803335
we hadden wel iets nodig voor die rechterkant, dus goed bezig zeg ik als deze komt

Seuntjens op de rechterkant is ook niet alles, die hoort gewoon achter Burak op 10, met 2 jongelingen Inigo en dan Umaro hopelijk vanaf links en rechts respectivelijk

Duarte met dan afgewisseld Erdogan/Ferati en dan heb je eventueel Bassett ook nog als een breekijzer daar op het midden, Gladon beetje uit vorm vind ik laatste wedstrijd, Noslin is goed invallersmateriaal

hopelijk dat het goed gaat met Pinto en het allemaal wel meevalt, weet niet precies wat voor klachten hij had
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_205805385
Fortunaspor _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205805816
Volgens Arman Avsaroglu ligt Sittard in de periferie van Lille. Zo kan Burak s'ochtends de kinderen naar school brengen en s'middags trainen in Sittard.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 31 augustus 2022 @ 20:57:19 #37
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205806425
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 19:24 schreef TLC het volgende:
Fortunaspor _O_
Klinkt wel catchy. Zou direct naamswijziging aanvragen.
  donderdag 1 september 2022 @ 09:29:01 #38
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205809410
lekkere aankoop nog

Embalo, schijnbaar was die al afgelopen 2 jaar op onze radar, volgens Ars

was ook gescout door Man City in 2017 met een aanbod van 17 miljoen toen, en in 2018 door Real Madrid

is schijnbaar heel erg onder de indruk van de eredivisie, tekent voor 4 jaar ook nog eens *O*
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 2 september 2022 @ 08:42:35 #39
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205817531
vanavond nieuwe speelronde, nieuwe kansen

*O*

mijn motto, altijd optimistisch blijven #SamenNaoVeure

schijnt dat Embaló meteen kan spelen, ozyakub nog niet
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_205817874
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 15:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
we hadden wel iets nodig voor die rechterkant, dus goed bezig zeg ik als deze komt

Seuntjens op de rechterkant is ook niet alles, die hoort gewoon achter Burak op 10, met 2 jongelingen Inigo en dan Umaro hopelijk vanaf links en rechts respectivelijk

Duarte met dan afgewisseld Erdogan/Ferati en dan heb je eventueel Bassett ook nog als een breekijzer daar op het midden, Gladon beetje uit vorm vind ik laatste wedstrijd, Noslin is goed invallersmateriaal

hopelijk dat het goed gaat met Pinto en het allemaal wel meevalt, weet niet precies wat voor klachten hij had
Dus ik begrijp uit je verhaal dat Bassett waarschijnlijk weer op de bank terecht komt?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 2 september 2022 @ 15:16:27 #41
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205821311
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Dus ik begrijp uit je verhaal dat Bassett waarschijnlijk weer op de bank terecht komt?
ja dat denk ik wel, vond hem ook maar matig eerste helft tegen heerenveen maar wel kansen voor invalbeurt denk ik

tenminste als Vergoossen slim is om Mats weer terug naar 10 te schuiven, want vanaf rechts is Mats niet veel

ik durf geen voorspelling te maken voor vanavond

en mij maakt het totaal niks uit dat Yilmaz iets voor het zeggen wil hebben hier, gezien zijn status, zolang hij maar goals maakt ben ik al blij

ben benieuwd of Pinto weer bij de selectie zit
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 2 september 2022 @ 15:22:25 #42
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205821370
mijn voorspelling qua opstelling

Pandur

Tirpan, Siovas, Guth, Cox
Duarte, Erdogan
Embaló Seuntjens Cordoba
Yilmaz

Pandur hopelijk in ieder geval, die deed het kei goed tegen heerenveen ondanks twee tegengoals, toch enkele goede reddingen
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_205824894
Benieuwd naar de volgende Yilmaz aflevering :D

Vermakelijk is het wel.
No bitch to me
  zaterdag 3 september 2022 @ 10:25:47 #44
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205827845
5de nederlaag op rij :'(

ik denk dat ik geen voetbal meer kijk, vooral met die kut VAR van tegenwoordig, had gewoon die penalty van utrecht niet door laten gaan, overduidelijk geen penalty maar ja het is geen ajax dus daarom grijpt de KNJB niet in :r

als dit tegen ajax was die penalty allang niet gegeven door VAR

Douvakis die ook nog een hattrick moet maken :r :r

weet wel zeker dat er vanavond meer VAR momentjes komen, want ja dan moet de top 3 weer in actie komen hé :r :r

ajax, psv, feyenoord worden altijd geholpen door knvb
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 8 september 2022 @ 10:33:07 #45
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205888233
goed zo Tirpan, wegwezen hier uit die turkse slangenkuil

hoop dat fortuna degradeert met 0 punten

nieuwe trainer wordt gewoon dat losertje Tayfun Korkut _O-
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_205900861
Julio Velazquez god

:')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:21:55 #47
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205902936
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 23:24 schreef TLC het volgende:
Julio Velazquez god

:')
_O- _O- _O-

wordt ook weer binnen paar weekjes ontslagen lol

Tirpan deed er goed aan om dit zinkende schip ook snel te verlaten

komt van het eveneens corrupte Alaves _O-
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_205903078
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
5de nederlaag op rij :'(

ik denk dat ik geen voetbal meer kijk, vooral met die kut VAR van tegenwoordig, had gewoon die penalty van utrecht niet door laten gaan, overduidelijk geen penalty maar ja het is geen ajax dus daarom grijpt de KNJB niet in :r

als dit tegen ajax was die penalty allang niet gegeven door VAR

Douvakis die ook nog een hattrick moet maken :r :r

weet wel zeker dat er vanavond meer VAR momentjes komen, want ja dan moet de top 3 weer in actie komen hé :r :r

ajax, psv, feyenoord worden altijd geholpen door knvb
:')
pi_205903281
snotverdree. ik heb hem even opgezocht maar heeft Julio serieus al 22 clubs getraind? damn. ieder jaar eentje moet dat zijn geweest want hij is net zo oud als ikzelf.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:54:48 #50
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205903324
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 09:51 schreef Sabata het volgende:
snotverdree. ik heb hem even opgezocht maar heeft Julio serieus al 22 clubs getraind? damn. ieder jaar eentje moet dat zijn geweest want hij is net zo oud als ikzelf.
begon op zijn 15de met coachen van jeugdteams
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:56:28 #51
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205903340
hij lijkt van een uitdaging te houden want iedere keer ook in het buitenland bij mindere clubs eerste elftallen
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 12 september 2022 @ 10:08:22 #52
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205944799
misschien hier Julio's eerste succesje als trainer

1 punt is in ieder geval al iets, die erdogan beetje aanpakken graag dat ie wat minder harde overtredingen maakt, maar meer slimme overtredingen voor de bal gaan
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 12 september 2022 @ 10:10:44 #53
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205944816
excelsior heeft goede seizoenstart ja, maar het heeft ook al laten zien dat hun spel niet perfect is en als ze verliezen dan krijgen ze ook veel goals tegen, dus doelman is niet de sterkste

wij moeten gewoon zorgen dat we defensief solide zijn, en een goede counter in huis hebben

Tirpan missen we niet, die was toch al niet in vorm, Pinto is vele malen beter daar

Ozyakub is een goede toevoeging maar ik zou Matsoe niet banken, dan eerder Gladon
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 12 september 2022 @ 10:11:50 #54
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205944831
en ik hoop dat Embalo ook binnenkort wat kansen krijgt op speelminuten, ben benieuwd wat hij in huis heeft
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 16 september 2022 @ 10:44:22 #55
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205994425
we hebben opvolger Tirpan binnen

en een bekende van de nieuwe trainer

Joaquin Navarro Jimenez (Ximo) spaanse rechtsback, met bijna 180 La Liga wedstrijden aan ervaring, en ook veel degradatiestrijd ervaring daar in spanje, uit de Mallorca jeugdopleiding

Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 16 september 2022 @ 10:47:59 #56
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205994448
Siovas is een goede verdediger, alleen hij is wat traag dus heeft goede ondersteuning nodig van andere verdedigers

Erdogan moet echt minder tegenstander hard aanpakken en meer voor de bal gaan qua slidings, iets waar hij wel aan kan werken op de training ook, maar goed ik verwacht dat Ferati in de basis zal staan tegen excelsior zaterdag

hopelijk Matsoe op 10 waar hij gewoon thuis hoort, en als Noslin niet helemaal fit is, dan geef alsjeblieft Embalo kansen op de rechtsbuiten positie
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zaterdag 14 januari 2023 @ 18:21:40 #57
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_207557378
bump

die nederlaag tegen go ahead onnodig

maar ja als je zo'n trage slak als gladon hebt dan heb je ook geen goed tweede aanspeelpunt voor rebounds

erdofrot gauw naar de bank oprotten graag :r

ik zou

Pandur

Ximo Navarro, Guth, Radic, Pinto

Duarte, Ozyakub

Embalo, Cangiano, Cordoba

Yilmaz

zo'n basis 11 voor kiezen nu
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_207557389
De tering wat een bij elkaar geraapt zooitje eigenlijk.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 10:26:18 #59
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_207637739
Bistrovic goede nieuwe aanwinst lijkt me ^O^

nu nog proberen Hauge weg te kapen bij Groningen *O*
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zaterdag 28 januari 2023 @ 10:54:37 #60
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_207744883
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 14 februari 2023 @ 10:27:42 #61
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_207991146
Fortuna wil een benefietwedstrijd volgende maand tegen grote nederlandse of duitse club spelen, voor Turkije en Syrie
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 30 mei 2023 @ 15:40:42 #62
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209338542
Velazquez dus weg, en al zijn spaanse assistenten, Yilmaz ook weer weg

ben ik niet al te rouwig om

Velazquez heeft het redelijk gedaan maar goed, steeds zo tegen die dugouts aan slaan is niet mijn soort type coach

we moeten nu juist een rustiger typ hebben, ik zou een Van Marwijk comeback niet al te slecht vinden, en graag Ruben van Bommel hier naartoe, hij wil toch eredivisie in, waarom dan niet voor de club waar zijn papa ook voor gespeeld heeft :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_209344468
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
Fortuna wil een benefietwedstrijd volgende maand tegen grote nederlandse of duitse club spelen, voor Turkije en Syrie
En hoe is dit afgelopen?
U MAD?
pi_209358010
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 23:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
En hoe is dit afgelopen?
Heeft helaas niet meer plaatsgevonden.
pi_209358255
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 06:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]
Heeft helaas niet meer plaatsgevonden.
Dan moeten ze zoiets niet roepen. In het heetst van de strijd aankondigen dat je geld gaat inzamelen om respect af te dwingen en het vervolgens niet nakomen. Trieste club.
U MAD?
pi_209367996
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 07:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dan moeten ze zoiets niet roepen. In het heetst van de strijd aankondigen dat je geld gaat inzamelen om respect af te dwingen en het vervolgens niet nakomen. Trieste club.
Eens, maar ze hebben zelf ook niet alles in eigen hand. De eigenaren zijn zelf Turks/Turks-Nederlands, dus ze zullen er alles aan hebben gedaan om het te regelen.
pi_209368659
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 21:13 schreef lord_bono het volgende:

[..]
Eens, maar ze hebben zelf ook niet alles in eigen hand. De eigenaren zijn zelf Turks/Turks-Nederlands, dus ze zullen er alles aan hebben gedaan om het te regelen.
Of ze wilden gewoon even mooi weer spelen.
pi_209368712
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 21:53 schreef Halcon het volgende:

[..]
Of ze wilden gewoon even mooi weer spelen.
Dit inderdaad.
U MAD?
pi_209451536
Met volslagen debiel Buijs op naar de Keuken Kampioen Divisie.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 14:53:07 #70
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209453065
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 12:11 schreef T3hTommay het volgende:
Met volslagen debiel Buijs op naar de Keuken Kampioen Divisie.
inderdaad

Fortuna leiding hebben het opgegeven nu

we worden gewoon 18de komend seizoen, vooral met deze flapdrol :( denk je dat je van de flapdrollen af was na Ultee loser, ughhhhhh vervangen ze topper Velazquez voor Buijs'

SERIEUS _O- _O- wat een joke
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 9 juni 2023 @ 15:12:28 #71
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209453273

heeft de uitstraling van een drol :+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 13 juni 2023 @ 09:44:46 #72
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209496100
Buijs wil zoveel mogelijk aanvallend voetbal spelen :')

ummm

zorg maar eerst dat die verdediging en middenveld op orde is

en qua aanwinst voorin, een mindere branieschopper dan Yilmaz, dus ietsjes mindere grote naam, misschien is die Jason van Duiven wat om naar te kijken?
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 30 juni 2023 @ 09:27:25 #73
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209700916
Koopmans, redelijke vervanger voor V.Osch lijkt me

heeft idd veel ervaring inmiddels opgedaan
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_209704858
Robey als kledingleverancier, over het algemeen niet heel erg inspiratievol qua design.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 15:17:05 #75
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209705782
nu nog wat vervangers voor Erdogan, Yilmaz

ook mooi dat het contract van jeugdspeler Bryant Nieling is verlengd O+ hopen dat hij vele minuten kan maken dit seizoen en veel moois hopelijk laten zien, een van onze eigen jeugd (toch best knap voor een kleinere club dan meeste andere eredivisie topclubs met grotere jeugdopleidingscapaciteiten)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zondag 2 juli 2023 @ 17:50:07 #76
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209736118
welkom Adrie Poldervaart legende _O_ _O_
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 4 juli 2023 @ 09:26:43 #77
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209755219
Milan Robberechts onze eerste veldspeler aanwinst

19 jarig belgisch jeugdinternational aanvaller, van KV Mechelen, oude bekende van Buijs
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 4 juli 2023 @ 15:02:06 #78
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209758958
wat highlights van Robberechts



en Frank Demouge weg als spitsentrainer :W houdoe, veel voegde je toch niet toe lol, laat Henkie Vos maar komen als nieuwe spitsentrainer of ons icoontje Ronald Hamming O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 4 juli 2023 @ 15:06:58 #79
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209759011
wat moet er nu nog meer komen

vervanger voor Erdogan = Controleur

iets voor in de verdediging, + we weten nog niet wat Cox gaat doen dit seizoen

nog een aanvaller zou fijn zijn voor de breedte denk ik
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 4 juli 2023 @ 16:32:08 #80
503043 Kukelecucktsju10
00001010010001110011011
pi_209759886
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 15:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
we weten nog niet wat Cox gaat doen dit seizoen
Sucking 🤣🤣🤣🤣🤣
KAAS OVER BEEF, KAPSALON
  woensdag 5 juli 2023 @ 14:39:56 #81
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209772388
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 16:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Sucking 🤣🤣🤣🤣🤣
we gaan hem niet echt missen lijkt me, zeker zoals ie zal zei dat we hem 2 jaar geleden al hadden moeten verkopen, waardeloze mentaliteit heeft hij }:|

dus nu nog een extra linksback, want met Vita alleen gaan we het niet redden

die extra aanvaller voor breedte is er, Mouhamed Belkheir, franse aanvaller met ervaring in portugal
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 7 juli 2023 @ 15:14:59 #82
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209797684
oefenprogramma

zaterdag 22 Juli (SV Wehen Wiesbaden) (Uit)

Dinsdag 25 Juli (VVCS) (Thuis)

Zaterdag 29 Juli (Millwall) (Uit) (hoort bij de transfer van Zian Flemming)

Zaterdag 5 Augustus (VVV Venlo) (Uit)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zaterdag 8 juli 2023 @ 15:37:22 #83
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209811000
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 18 juli 2023 @ 14:54:53 #84
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209942302


welkom Loreintz Rosier, komt over van het portugese Estoril, speelde 89 wedstrijden op het hoogste niveau in Portugal

24 jarige middenvelder, afkomstig uit frankrijk

quote:
"Ik kijk uit naar dit nieuwe hoofdstuk," aldus de Fransman, die de afgelopen seizoenen uitkwam voor het Portugese Estoril. "Voor mij voelt Fortuna als de juiste stap in deze fase van mijn loopbaan. Ik ga er vanzelfsprekend alles aan doen om er, samen met mijn teamgenoten, een mooi seizoen van te maken."

Americo Branco is tevreden met de komst van Rosier. "Met Loreintz deed zich een mooie kans op de markt voor," aldus de technisch manager. "Hij heeft de afgelopen jaren aangetoond een van de betere defensieve middenvelders in de Portugese competitie te zijn. Hij beschikt over een goede fysiek, is goed aan de bal en heeft eveneens een goede pass. Loreintz gaat de komende jaren zeker van waarde zijn voor ons."
.
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 18 juli 2023 @ 15:01:59 #85
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209942395
dit lijkt me een goede aankoop, onze vervanger voor Erdogan dus
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 18 juli 2023 @ 15:27:29 #86
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209942717
https://www.voetbalzone.n(...)de-eredivisie/421630

de commentaren, waarom een van de betere controleurs uit portugal naar fortuna zou gaan?

simpel, wij hebben hem kunnen halen dankzij Branco zijn goede contacten, voor fortuna was Branco werkzaam bij CD Tondela
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 19 juli 2023 @ 09:40:33 #87
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209951709
dat is een yummy offensief

Cordoba - Halilovic - Embalo (en dan heb je nog Noslin als een extra geheim wapen op de bank als vaste wissel)

en voor de spits rouleren tussen Gladon, Belkheir, Robberechts

defensief gezien alleen iemand extra voor linksback aangezien Cox zo goed als weg is (ben blij ook zo'n ongemotiveerd iemand) en alleen maar Vita is ook niet alles

centraal gezien, ben ik nog altijd blij met Guth, Siovas en eventueel Pinto die ook centrum eveneens als back kan, Radic als een goede backup

twee goede keepers nu in Pandur en Koopmans

controleurs in Bistrovic en Rosier (doen niet teveel voor elkaar onder lijkt mij dus dat is ook fijn, twee kwaliteit verdedigende middenvelders)

creativiteit in het midden met Ferati
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 19 juli 2023 @ 09:56:15 #88
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209951897
onze nieuwe linksback

Mitchell Dijks GOD _O_



oud ajacied

quote:
Dijks is klaar voor zijn periode in Sittard. "Ik kijk enorm uit naar mijn tijd bij Fortuna," aldus de kersverse aanwinst. "Ik heb meerdere gesprekken gehad met Americo, daardoor werd ik steeds enthousiaster over deze nieuwe uitdaging. Fortuna voelt op dit moment als de juiste stap voor mijn carrière. We gaan er een mooi seizoen van maken. Samen nao veure."

Technisch manager Americo Branco over de komst van de voormalig jeugdinternational: “Ik ben blij dat Mitchell voor Fortuna kiest. We hebben goede gesprekken gehad, hierin kwam hij ontzettend gretig over. Mitchell neemt een berg aan ervaring mee, nationaal en international. Daarnaast is hij een echte winnaar. Ik ben ervan overtuigd dat hij een belangrijke bijdrage gaat leveren."

Dijks doorliep de jeugdopleiding van Ajax en debuteerde in 2012 namens de Amsterdammers in het betaalde voetbal. Na periodes bij sc Heerenveen, Willem II, Norwich City en opnieuw Ajax koos de Purmerender uiteindelijk definitief voor een buitenlands avontuur bij Bologna. Na vier seizoenen in Italië keerde Dijks afgelopen zomer terug in Nederland, bij Vitesse. De back speelde tot op heden meer dan 250 wedstrijden in het betaalde voetbal.
.

@Caland

deze heeft ook nog een appeltje te schillen met Peter Bosz lijkt me, dus extra gemotiveerd tegen PSV dan, aangezien hij onder Bosz toen zijn plek kwijtraakte aan Sinkgraven :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 19 juli 2023 @ 10:05:16 #89
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209952000
heeft ook 78 wedstrijden gespeeld in Italie, bij Bologna

2 goals, 2 assists in de Serie A
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zaterdag 22 juli 2023 @ 10:29:06 #90
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_209990888
contract verlengd van aanvoerder Ivo Pinto tot 2025 *O*
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 25 juli 2023 @ 15:07:01 #91
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_210035254
we hebben een nieuwe sponsor Coca Cola *O*

--------
en we hebben Sadik Fofana gehuurd van Bayer Leverkusen, duitse verdediger 20 jaar,
quote:
Fofana, die gaat spelen met rugnummer 3, kijkt uit naar zijn nieuwe uitdaging op de Nederlandse velden. "Na een periode bij 1. FC Nürnberg wilde ik graag een volgende stap maken om ervaring op te doen. Fortuna biedt mij die kans in een mooie competitie. Ik hoop me komend seizoen als persoon en als voetballer verder te ontwikkelen. Ik kijk uit naar de ontmoeting met mijn teamgenoten en de supporters."

Americo Branco, technisch manager: "Sadik is een talentvolle, fysiek sterke jeugdinternational van Duitsland. Hij kan op meerdere posities in de defensie uit de voeten. Het afgelopen seizoen heeft hij ervaring op kunnen doen in de Bundesliga 2, komend seizoen dient hij bij Fortuna de volgende stap te zetten in zijn ontwikkeling. We zijn blij dat Sadik voor ons heeft gekozen."

Fofana maakte in 2020 de overstap naar Leverkusen, dat hem overnam uit de jeugdopleiding van Alemannia Aachen. Het afgelopen seizoen maakte de Duits jeugdinternational zijn minuten voor 1. FC Nürnberg. Bij de club uit de 2. Bundesliga kwam de mandekker tot twintig wedstrijden.
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 25 juli 2023 @ 15:16:34 #92
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
  woensdag 26 juli 2023 @ 09:11:47 #93
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_210041768
wat ik denk qua opstelling

Pandur (onze competitiekeeper denk ik ja, en Luuk als vervanger van Yanick voor de beker waar Yanick vorig seizoen flopte tegen NEC)

Pinto, Guth, Fofana (no.3 dus is gehaald voor best wel wat speeltijd neem ik aan en zeker als huurspeler), Dijks

Bistrovic (voorlopig nog wel maar heeft sterke concurrentie in Rosier denk ik)
Ferati Halilovic (ervaring maar handig om een goede backup in een Ozyakub te hebben)

Noslin (in een goede vorm, maar Embalo is ook geen slechte vervanger voor die rechterkant), Gladon, Cordoba

en dit keer hebben we ook meer breedte als reserves in Siovas, Embalo, Rosier, Robberechts, Belkheir, Vita, Radic, Ozyakub, Nieling, Tasci, Duarte, Koopmans

qua vriendschappelijke wedstrijden maakt mij resultaat niet veel uit, zolang ze maar op elkaar ingespeeld raken en van vriendschappelijke verliespartijtjes kun je leren voor het echte werk in eredivisie

vorig seizoen hadden we een beter vriendschappelijk resultaat en we eindigden met een flop seizoen

ik heb vertrouwen in komend seizoen, #InBuijs&PoldervaartWeTrust
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_210042257
Degradatie
  woensdag 26 juli 2023 @ 10:23:47 #95
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_210042447
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 10:02 schreef Cupfighter het volgende:
Degradatie
er zijn nog altijd zwakkere dan ons, PEC Zwolle verwacht ik niet heel veel van, Heracles Almelo weet je het maar nooit, die zullen erin willen blijven maar ja dan moet je ook wel goed genoeg materiaal daarvoor hebben

Excelsior hadden enkele keren nu wat geluk aan hun zijde maar geluk raakt ook keertje op daar

Volendam weet ik niet, ze lijken aardig vertrouwen te hebben in ''Project Jonk''

Almere City is een makkelijke om te zeggen die worden 18de maar die onderschat ik vooral niet, die kunnen hoger eindigen dan we allemaal denken

over onze kansen, ik denk dat we nu meer spelers hebben die onze ambities delen, vergeleken met afgelopen jaren dat je met oude opa Yilmaz, middelmatige ondermaats presteerde Cox zit opgescheept

ik vind Branco ook een betere directeur voetbalzaken dan Ars

vorig seizoen zag ik al wat potentie in sommigen zoals Embalo, Cordoba, Guth, Pandur
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_210051809
Het is vaak een beetje lood om oud ijzer in het rechterrijtje. Almere zou op papier laatste moeten worden, maar dat zou afgelopen seizoen ook wel voor Volendam gegolden hebben.

RKC is ook heel wat kwijtgeraakt. Dat kan ook zomaar tegen gaan vallen. Excelsior idem dito. Dat blijft gewoon altijd een heel matig elftal.

Je zag toen ook dat Heracles en Zwolle er 'opeens' uitvlogen, terwijl ze daarvoor altijd wel redelijk uit de problemen wisten te blijven.

Fortuna lijkt wel wat meer mogelijkheden te hebben dan Almere, Volendam, Excelsior... dus normaal gesproken zou handhaving geen probleem moeten zijn. Die onrust stokende en niet-presterende Turk is ook weg.
  donderdag 27 juli 2023 @ 07:05:13 #97
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210052893
Pandur is een hele goede keeper. Ik voorspel een 12e plaats.
  donderdag 27 juli 2023 @ 09:34:33 #98
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_210053967
https://nos.nl/artikel/24(...)r-alweer-sliding-uit

quote:
Een zachte zomeravond in Limburg. Langs het voetbalveld van RKVV Eindse Boys heerst een ontspannen sfeer onder de aanwezige supporters, die zijn afgekomen op het oefenduel van Fortuna Sittard tegen Team VVCS. Op het veld gaat het er een stuk serieuzer aan toe.

Bij Fortuna leidt assistent-trainer Adrie Poldervaart met militaire precisie de warming-up. De voetbalgekke trainer is terug op het voetbalveld, nadat hij maandenlang heeft moeten revalideren van een zeldzame zenuwziekte.

In februari van dit jaar werd bij de toenmalige trainer van De Graafschap het Guillain-Barré-syndroom geconstateerd. Een zeldzame zenuwziekte waar 1 op de 100.000 mensen mee te maken krijgt. Poldervaart lag bijna twee weken in het ziekenhuis, waarna hij - zonder enig perspectief - begon aan een maandenlange revalidatie.

Vele tranen
"Ik heb het heel zwaar gehad", stelt de assistent-trainer op serieuze toon. "De eerste weken heb ik veel pijn gehad en veel gehuild. Ik vond het erg om geen controle te hebben over de situatie, en om te zien dat mijn gezin en moeder het er zwaar mee hadden."

Poldervaart had geen gevoel in zijn ledematen en had nauwelijks kracht in zijn benen, waardoor hij uit het niets kon omvallen. Ondanks het verliezen van de grip op zijn lichaam was hij vastbesloten om volledig terug te keren.

"Dat is pure mindset. Ik heb al vrij snel een eigen behandelplan gemaakt en was op dagelijkse basis continu bezig. Rondjes lopen achter de rollator, fietsen op de hometrainer en m'n eigen bakje koffie zetten."

Beetje bij beetje zag hij dat het beter ging en kwam het positivisme terug. "Als ik zag dat ik het rondje lopen net iets makkelijker kon volhouden, of net iets langer kon fietsen, dan haalde ik daar energie uit."

Vrijwel volledig hersteld
Met vijf maanden later een nagenoeg volledig herstel als resultaat. "Op een kleine kuitblessure na gaat het heel goed met me. Af en toe heb ik na een drukke dag nog wat tintelingen in m'n lichaam, en m'n duim is zo nu en dan nog gevoelloos, maar ik mag niet klagen."

"Ik train, loop hard en speel weer bij m'n oude amateurcluppie OHVV uit Hellevoetsluis, en daar gooi ik er nog regelmatig een sliding uit", grijnst Poldervaart.

Ambities
En dus staat hij weer op het veld, weliswaar als assistent-trainer. De Graafschap besloot mede vanwege zijn fysieke gesteldheid niet met hem door te gaan als hoofdtrainer.

"Dat doet me enorm veel pijn. Ik was graag doorgegaan met het plan dat we vanaf het begin met elkaar hadden uitgestippeld, maar dat mocht helaas niet baten", klinkt hij teleurgesteld.

Dus streek hij neer in Sittard, waar hij werd herenigd met hoofdtrainer Danny Buijs. De twee werkten eerder drie seizoenen succesvol samen bij FC Groningen en hopen eenzelfde kunstje neer te zetten in Sittard.

Dat Poldervaart weer in de rol van assistent aan de slag gaat, is voor hem geen punt. "Ik relativeer niet veel, maar gezien het afgelopen half jaar ben ik nu heel blij dat ik deze kans heb gekregen bij Fortuna. Zij steunen me volledig en ik ben vastberaden om hier wat moois neer te zetten."

Op 13 augustus is Feyenoord in de eredivisie de eerste tegenstander van Fortuna.
Adrie GOD is back *O*

heb hem altijd wel een topper gevonden, als Fysio, Assistent en Hoofdtrainer :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 27 juli 2023 @ 09:34:43 #99
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_210053969
mooi NOS artikel
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 27 juli 2023 @ 09:35:57 #100
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_210053983
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2023 07:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Pandur is een hele goede keeper. Ik voorspel een 12e plaats.
ik zeg het nog steeds, daar zit wel potentieel in ook voor Kroatisch nationaal team, alleen jammer dat die Livakovic van een wereldklasse niveau is
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')