Fatih Terim CVquote:2x turkse nationale ploeg
in turkse competitie bij Trabzonspor, Besiktas, Sakaryaspor, Antalyaspor, Bursaspor
in korea bij FC Seoul
denk dat Terim realistisch is, aangezien hij Gun goed kent, maar Gunes heeft ook bakken ervaring met middenmoot teams en subtop teamsquote:icoon van Galatasaray, 4x hoofdtrainer geweest
in de italiaanse Serie A bij Fiorentina, AC Milan
3x turkse nationale ploeg en 1x turkse o21 nationale ploeg
Wij feliciteren Fortuna Sittard met hun nieuwe trainer Fatih Terim.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
er komt geen turkse trainer, volgens Sjoerd Ars
https://www.fcupdate.nl/v(...)t-geen-turkse-coach/
en Yilmaz heeft hier helemaal geen invloed in, in keuze voor nieuwe trainer
ik persoonlijk zou dat niet erg vinden, met al zijn ervaring die hij ook met zich meebrengt naar de mickey mouse leaguequote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij feliciteren Fortuna Sittard met hun nieuwe trainer Fatih Terim.
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:36 schreef Cupfighter het volgende:
Gewoon samenvoegen met MVV en Roda en FC Limburg van maken
Ik wil dit. Niet omdat ik dat per se een goed idee vind maar puur om dan de tafarelen te zien in Kerkrade, Maastricht en Sittardquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:36 schreef Cupfighter het volgende:
Gewoon samenvoegen met MVV en Roda en FC Limburg van maken
Begrijp echt niet dat je achter z’n beleid van een club kan staan als supporterquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat er ook gebeurt vanavond, ik blijf gewoon juichen voor fortunaspor
zolang ik maar tevreden ben over ons spel dan is het goed, ik hoop wel op ietsjes meer geluk aan onze kant qua doelpunten en assists, maar we speelden niet geheel slecht tegen cambuur vorige week, alleen bij die 1-0 voorsprong gewoon veels te passief (dankzij de rotte appel Ultee) hadden eerder voor 2-0 moeten gaan en dan voor meer controle in de wedstrijd
die tegengoals van vorige week waren meer gelukstreffers lol en ook waar v.osch weinig tegen kon doen als je snoeihard lukraak schiet
wat bedoel je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Begrijp echt niet dat je achter z’n beleid van een club kan staan als supporter
Zoiets loopt zelden goed af, als z’n geldschieter er genoeg van heeft dan trekt hij de stekker eruit of er zijn andere redenen zoals bij Vitesse, ik ken hier in Nederland nog geen voorbeeld waarbij dat goed loopt of goed gelopen heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wat bedoel je?
ik begrijp heel die haat niet richting Isitan Gun, gewoon netjes hoe hij met Fortuna omgaat, eerst schulden afbetalen en dan vervolgens kun je ambities meer tonen zoals nu met de aankopen a la Yilmaz, Cordoba, Rodrigo Guth, Erdogan, spelers die normaal gesproken veels te goed zijn voor een club als Fortuna
en Cocu zou hier heel goed passen en die heeft ook al ervaring uit turks voetbal (fenerbahce coach geweest)
misschien wel Scott Parker? pas ontslagen bij dat bournemouth regimequote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:13 schreef Sabata het volgende:
Cocu gaat de telefoon niet opnemen. Ik vrees dat Gun toch Korkut gaat bellen
veels te passief, defensief en weet zelfs nog niet eens waar het probleem ligt, dan ben je echt gefaald als trainer, als je nog niet eens ziet waar het fout gaatquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:19 schreef Sabata het volgende:
Van emotionele Russische eigenaar naar emotionele Turkse eigenaar? Serieus?
Ik begrijp werkelijk niet wat je tegen Ultee hebt. Eerst heeft ie Kevin zijn rotzooi opgeruimd en de club in de eredivisie gehouden terwijl iedere bevriende trainer die Gun opbelde vriendelijk bedankte, veel te veel risico op degradatie. Met heel veel kunst en vliegwerk de club nog een keer in de eredivisie gehouden en als Yilmaz binnen gehaald was ie ineens nooit genoeg. Hier gaan ze nog eens heel veel spijt van krijgen.
Kortom je hebt alleen de laatste drie wedstrijden gezien. Want daar hamer je nu steeds op. Hoe ie daarvoor jullie kastanjes uit het vuur dat vergeten we maar hè. Ik hoop dat ik me vergis want het zou doodzonde zijn förtuna in de Kkd weer op te moeten bouwenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
veels te passief, defensief en weet zelfs nog niet eens waar het probleem ligt, dan ben je echt gefaald als trainer, als je nog niet eens ziet waar het fout gaat
misschien iets voor ADO maar ja daar zit ook zo'n ulteetje in die flop Kuyt
ondanks de verliespartijen, heb ik wel enkele goede dingen gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:24 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kortom je hebt alleen de laatste drie wedstrijden gezien. Want daar hamer je nu steeds op. Hoe ie daarvoor jullie kastanjes uit het vuur dat vergeten we maar hè. Ik hoop dat ik me vergis want het zou doodzonde zijn förtuna in de Kkd weer op te moeten bouwen
oké, opletten allemaal graagquote:De onderhandelingen tussen Fortuna Sittard en Benfica inzake Umaro Embaló bevinden zich in een vergevorderd stadium. De 21-jarige Portugese aanvaller, die roots heeft in Bissau, moet volgens Portugese media één miljoen euro kosten en ligt bij Benfica nog tot de zomer van 2024 vast. Trainer Roger Schmidt heeft geen plannen met de jonge aanvaller. Embaló kan op meerdere posities voorin uit de voeten en wordt beschouwd als een toptalent. Manchester City en Real Madrid toonden al eens interesse in hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt wel catchy. Zou direct naamswijziging aanvragen.quote:
Dus ik begrijp uit je verhaal dat Bassett waarschijnlijk weer op de bank terecht komt?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
we hadden wel iets nodig voor die rechterkant, dus goed bezig zeg ik als deze komt
Seuntjens op de rechterkant is ook niet alles, die hoort gewoon achter Burak op 10, met 2 jongelingen Inigo en dan Umaro hopelijk vanaf links en rechts respectivelijk
Duarte met dan afgewisseld Erdogan/Ferati en dan heb je eventueel Bassett ook nog als een breekijzer daar op het midden, Gladon beetje uit vorm vind ik laatste wedstrijd, Noslin is goed invallersmateriaal
hopelijk dat het goed gaat met Pinto en het allemaal wel meevalt, weet niet precies wat voor klachten hij had
ja dat denk ik wel, vond hem ook maar matig eerste helft tegen heerenveen maar wel kansen voor invalbeurt denk ikquote:Op vrijdag 2 september 2022 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus ik begrijp uit je verhaal dat Bassett waarschijnlijk weer op de bank terecht komt?
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
5de nederlaag op rij
ik denk dat ik geen voetbal meer kijk, vooral met die kut VAR van tegenwoordig, had gewoon die penalty van utrecht niet door laten gaan, overduidelijk geen penalty maar ja het is geen ajax dus daarom grijpt de KNJB niet in
als dit tegen ajax was die penalty allang niet gegeven door VAR
Douvakis die ook nog een hattrick moet maken
weet wel zeker dat er vanavond meer VAR momentjes komen, want ja dan moet de top 3 weer in actie komen hé
ajax, psv, feyenoord worden altijd geholpen door knvb
begon op zijn 15de met coachen van jeugdteamsquote:Op vrijdag 9 september 2022 09:51 schreef Sabata het volgende:
snotverdree. ik heb hem even opgezocht maar heeft Julio serieus al 22 clubs getraind? damn. ieder jaar eentje moet dat zijn geweest want hij is net zo oud als ikzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |