Waarschijnlijk gewoon kliekjesschotel en dan doen ze alsof het heel wat voorsteltquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:53 schreef golfer het volgende:
Maakte die vrouw nou paella met varkensvlees?
Beetje moeilijk te verstaan met dat mondkapje, maar volgens mij is de ondertiteling abuis.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:53 schreef golfer het volgende:
Wacht maar tot jij stopt met werken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:13 schreef byah het volgende:
Het is wel een alcoholistenclub volgens mij
Is gewoon kip denk ik, al zegt ze carne en geen pollo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:53 schreef golfer het volgende:
Hoor je dat of lees je dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:12 schreef golfer het volgende:
Nagekeken. Op 20:08 zegt ze letterlijk: "In een goede paella zit varkensvlees."
Konijn is geen kip hè.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:26 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Is gewoon kip denk ik, al zegt ze carne en geen pollo.
Mijn Spaans is niet goed genoeg om het letterlijk, vanachter haar mondkapje, te kunnen horen, maar in ieder geval zei ze geen pollo of conejo en werd het vertaald als varkensvlees.quote:
Carne zegt toch niets over het dier?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:37 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dus het was konijn terwijl ze carne zei?
una buena paella es tenerlo... la materia prima lo primero bueno... el pollo, el conejo, el pimiento, las judías verdes todo eso y un buen caldo.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn Spaans is niet goed genoeg om het letterlijk, vanachter haar mondkapje, te kunnen horen, maar in ieder geval zei ze geen pollo of conejo en werd het vertaald als varkensvlees.
Met carne is het zeker geen garnaalquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Carne zegt toch niets over het dier?
uhm op een icd? Lifesaver ftw. Maar heb het niet gezien verder hahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat zou @:toekito hierover te zeggen hebben
Gewoon het vlaggetje volgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit zijn de stadswandelingen waar ik haat aan heb. Laat mij maar los slenteren.
Ik heb me daar schuldig aan gemaaktquote:
Het is op zich wel iets wat jij heel goed kunt trouwensquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb me daar schuldig aan gemaaktIn een zee van vlaggetjes
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is op zich wel iets wat jij heel goed kunt trouwens
Daar zijn vrije dagen voorquote:
Kaas kennen ze over de grens niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hollandse kaas mee… ga toch heel snel weg
Je geeft me net een prima reden om te emigrerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kaas kennen ze over de grens niet.
INB4 jij bent al een soort buitenlanderquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je geeft me net een prima reden om te emigreren
Uit Rommedaniëquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
INB4 jij bent al een soort buitenlander
Volgens mij is yoga toch iets dat je rustig en spiritueel moet beoefenen? Zij doen het zo snel alsof hun leven ervan af hangtquote:
Zoals op… kerstmarkten?quote:
Inclusief onzekerheidquote:
Ja, op DE dag dat corona de kop op stak, bleek achterafquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Inclusief onzekerheid
Maar het kwam allemaal goed
Wij kunnen dingenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, op DE dag dat corona de kop op stak, bleek achteraf
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Magoe, het was weer amusant allenTot volgende week
Helemaal geen saaie aflevering, ik geniet met die mensen mee. Ook al zou ik nooit meedoen aan een groepsvakantie is het toch leuk om mee te genieten. En ik vind in dit geval Martine zowel als presentator en voice-over erg goed.quote:
Weinig mooie natuur in deze aflevering, weinig verdieping bij de deelnemers tot nu toe, gaat verder nog weinig mis en de uitstapjes die ze maken waren ook behoorlijk saai tot nu toe. Martine doet het altijd verder wel goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Helemaal geen saaie aflevering, ik geniet met die mensen mee. Ook al zou ik nooit meedoen aan een groepsvakantie is het toch leuk om mee te genieten. En ik vind in dit geval Martine zowel als presentator en voice-over erg goed.
Grapjas, er ging weinig mis? Mooie natuur?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Weinig mooie natuur in deze aflevering, weinig verdieping bij de deelnemers tot nu toe, gaat verder nog weinig mis en de uitstapjes die ze maken waren ook behoorlijk saai tot nu toe. Martine doet het altijd verder wel goed.
ZOMG het zit echt niet in mijn systeemquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we er allemaal klaar voor? @:cat-astrophe @:liesje1979
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
ZOMG het zit echt niet in mijn systeem
Gelukkig heb ik jou en de programmeerbare mediabox
Yep! Heb gister die van vorige week teruggekeken dus ben weer bij.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we er allemaal klaar voor? @:cat-astrophe @:liesje1979
Screentests met en zonder gebit denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zouden ze die mensen eigenlijk casten op verstaanbaarheid ook?
6 keer blijven zittenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Vijfde klas gehaald en toen op 14/15-jarige leeftijd aan het werk?
Als je het maar lang genoeg buiten de karavaan laat staan, dan moet dat lukken…quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou er sowieso karnemelk bestaan in Spanje?
Queso blanco…quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:34 schreef Dutch_view het volgende:
Wel karnemelk maar geen kwark in Spanje? Que?
Joaquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zouden ze die mensen eigenlijk casten op verstaanbaarheid ook?
Schijtlijsters, hoor ik net…quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:48 schreef Szura het volgende:
Sjaak zit de vogels weer te bespioneren
Ze houden niet zo van olijvenpitten.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Halve olijfboom? Een hele was te duur?
Fapfapquote:
Ja viel me ook op ja, haal die rolbiggen binnen johquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Varen met je stootwillen buitenboordZullen wel Duitsers zijn
Idem, maar dan wel wat meer naar het oosten, wat verder weg van Malaga…quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:08 schreef Ole het volgende:
Wel een droom van mij en mijn buurman uit Malaga om daar over een jaartje of 10 te gaan wonen. Genoeg overwaarde op onze huizen!
Biodanza?quote:
Weet ik hetquote:
Spaanse vlieg van je afslaan?quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik hetwaar vond jij het op lijken?
Zo begon Martine deze serie ook.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:17 schreef golfer het volgende:
Simpele bootjes van de onderwereld daar in Marbella (ook zo uitspreken).
quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik hetwaar vond jij het op lijken?
Jaaaaa!quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Liesje1979 @:Cat-astrophe zijn we er weer bij vanavond?
Gezellig toch?quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Met z'n drietjes een blikje cola delen?
En walkie talkies weer net.quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
oh hehe eindelijk iemand met WEL een mover
Jaaaaquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
oh hehe eindelijk iemand met WEL een mover
Gelukkig straks weer sjeu de boelequote:
Foei toch!quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er wordt gehaat op Limburgers! Fles ZEG ER WAT VAN
quote:
Nee, een zeer pedante Hollander. Nu al een hekel aan die stem.quote:
Eens welquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, een zeer pedante Hollander. Nu al een hekel aan die stem.
DAT KAN ECHT NIET HEURquote:
Vergelijkend warenonderzoekquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ode aan de droogmolen
Ode aan het lijntje
ja als je de insecten er nog af krijgt is het niet lang geleden iddquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poetsen![]()
![]()
Het was ook zeker drie dagen geleden of zo.
Heel moeilijk hoorquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:52 schreef Recce het volgende:
Liesje en Flash, dit kunnen jullie ook!
quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:52 schreef Recce het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:52 schreef Recce het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wie van de twee was dood? /Ghost
De pottenbakmeneer in die context.quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wie van de twee was dood? /Ghost
quote:
met Italiaanse kruiden uit de Spaanse winkelquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
… en dan doe ik daar een pakje Franse (jaaaaa! Integratie) uiensoep bij.
Vast van Knorr of zo
Oh kan wel, ik doe niet aan films hequote:Op dinsdag 13 september 2022 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat van die film toch waar ik het steeds over had?
En de auto.quote:
Zag jij ook maar één mier? Ik nietquote:
Jawelquote:Op dinsdag 13 september 2022 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zag jij ook maar één mier? Ik niet
Niets is wat het lijkt op TV.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zag jij ook maar één mier? Ik niet
Foxwild word ik van vliegen op eitjesquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En de auto.
En de was.
Catastrofe! (Ik kom net van Peter G af)
Ja. Het Eindliedquote:
Sorry, ik liep nog een aflevering achter. Maarten Spanjer misschien?quote:Op woensdag 14 september 2022 21:02 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben fan van de man met Amsterdamse tongval die steeds de weggaande struggles loopt te becommentariëren vanaf z’n stoel. Zijn stem doe me heel erg aan iemand denken, help eens @:showtimer
Spanjer komt wel in de buurt ja!quote:Op zondag 18 september 2022 23:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sorry, ik liep nog een aflevering achter. Maarten Spanjer misschien?
Reisleider heeft ook wel een kenmerkende stem, beetje Hero Muller.
Wel een beetje vroeg om dit nu al te kijken, maar toch. Meer WZEB is meer beterquote:Op zondag 18 september 2022 23:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sorry, ik liep nog een aflevering achter. Maarten Spanjer misschien?
Reisleider heeft ook wel een kenmerkende stem, beetje Hero Muller.
BORN ready jeweettogggggquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja vanavond weer paraat @:cat-astrophe @:liesje1979?![]()
De serie duurt echt NET lang genoeg voor jou hequote:
Hij zit net in mijn systeem en dan stopt hij alweerquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De serie duurt echt NET lang genoeg voor jou he
ja slecht hoor, zou gewoon permanent doorlopend moeten zijnquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hij zit net in mijn systeem en dan stopt hij alweer
Geen grote spoilers hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een beetje vroeg om dit nu al te kijken, maar toch. Meer WZEB is meer beter
De korte hevigheid van inhoud en emootsies verbroedert welquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja slecht hoor, zou gewoon permanent doorlopend moeten zijn6 weken per jaar is veel te weinig.
Dat ze boven waren, geloof ik.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
"Pilaren erbij, dat ze weten dat we in Rome waren" wat? Zei ze dat echt??
*meld*quote:
Dat verstond ik ook maar volgens Blues zei ze "dat we boven waren."quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
"Pilaren erbij, dat ze weten dat we in Rome waren" wat? Zei ze dat echt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |