SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, net een soort van robotquote:
Ted wordt sowieso niet geveegd in deze serie denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:41 schreef DKUp het volgende:
Ruzie in Spanje straks, Ben is niet geil volgens Ted, Fenna doet alles voor de tv.
Vervelend Brabants toontjequote:
Het is niet heel moeilijk om een paar stiltes tijdens een etentje achter elkaar te plakken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou! Van dit bericht sta ik wel te kijken.
Behalve bij Jan natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is niet heel moeilijk om een paar stiltes tijdens een etentje achter elkaar te plakken.
Dave heeft haar expres aan het lijntje gehouden.quote:
Ik vond het zelfs op sommige beelden lijken of ze even bewust stil waren. Alsof de regie zei: 'Even wachten mensen, zo weer verder praten.' Dan zaten ze een beetje om zich heen te kijken alsof ze ergens op wachtten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is niet heel moeilijk om een paar stiltes tijdens een etentje achter elkaar te plakken.
Ik heb het gevoel dat Denise haar naam en zijn naam op probeert te krikken na alle kritiek.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RTL loopt de boel te verneuken dus….
Het zou me niks verbazen, alles voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vond het zelfs op sommige beelden lijken of ze even bewust stil waren. Alsof de regie zei: 'Even wachten mensen, zo weer verder praten.' Dan zaten ze een beetje om zich heen te kijken alsof ze ergens op wachtten.
Maar misschien heb ik RTL inmiddels té laag zitten.
Misschien is dit wel zijn 1equote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:53 schreef Supersoep het volgende:
Ik kan dat van Martijn echt niet zien. Steeds die zoentjes geven alsof hij 11 is met z'n eerste vriendinnetje.
Haha dat viel mij ook op, dan was die tongzoen van Simone en Richard nog beter aan te zien. Eigenlijk vind ik deze oppervlakkige zoenen niet echt aangeven dat er sprake is van horizontale verlangens. Maar goed, misschien geven ze elkaar spannender zoenen als de camera er niet bij is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:53 schreef Supersoep het volgende:
Ik kan dat van Martijn echt niet zien. Steeds die zoentjes geven alsof hij 11 is met z'n eerste vriendinnetje.
En zo'n Fenna die dat maar gelaten over zich heen laat komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:53 schreef Supersoep het volgende:
Spoilermanquote:
dan had ze misschien duidelijker moeten zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Sneu voor Denise.
Leuk dat ze eerlijk zegt dat ze het zelf anders had willen zien.
Yupquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Marlies Dekkers beha
Sorry Annemarie
Ik vind het een oma met een bril van een blinde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:06 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind Petra zoveel mooier als die andere.
volgzame vrouwenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor vrouwen hij gewend is dat hij Annemarie zo bazig vindt
zocht vast de tekst om mee te zingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:10 schreef Stepperoller het volgende:
Martijn zit op zijn telefoon tijdens het rijden.
ze gaan toch overnachten ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Worden Martijn en Fenna thuisgebracht ?
Oh, dat heb ik even gemistquote:
Nachtje weg was het toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Worden Martijn en Fenna thuisgebracht ?
Wie weet wat ervan komt.... ik denk nietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik even gemist
Hahahaha ik moest lachen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Moeders: jij voelde het ook niet toch
Inderdaad, alsof je je gevoelens altijd exact kan meten met een of andere peilstok om te weten hoe het ervoor staat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ach Denise we hebben allemaal wel eens wat dates gehad en gehoopt op meer ondanks twijfels, is niet een gebrek aan oprechtheid
Komt er meer of is dit het?quote:
Ze moet denken aan jaren geleden…..quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:15 schreef kibo het volgende:
Fenna wordt ineens weer geil in Albufeira
Aan Jornquote:
Ik denk echt dat ze enkel hufters heeft gehad. Vandaar deze reactie en teleurstelling en opmerkingen weken terug over klootzakken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof je je gevoelens altijd exact kan meten met een of andere peilstok om te weten hoe het ervoor staat.
Zulks een teleurstelling nuquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee dacht een beetje mot in de intro te zien.
Felle rooie die de onschuld speeltquote:
dat dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Felle rooie die de onschuld speelt
Mama begonquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:28 schreef Stepperoller het volgende:
Zo'n gesprek willen aangaan in het bijzijn van je moeder
Dat recht heeft ze niet!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:29 schreef just me het volgende:
Dit kan ze gewoon niet maken, heb zo'n gesprek 1 op 1 en niet met je moeder erbij
Hoezo? Als je een tijd twijfelt of het nog kan uitgroeien tot liefde dan ga je niet in de tussentijd opeens heel afstandelijk en bot doen tegen Denise. Dan doe je moeite om te kijken of het nog echt wat kan worden. Beetje onzin om hem dan nep te noemen.quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je toch nog even op de rem trappen zodat je dat 1 op 1 kan doen?
* kijkt op klok *quote:
Ja, Dave heeft iets te lang lopen rekken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:30 schreef AgnesGru het volgende:
Als je al vijf dagen twijfelt, dan wil je niet dat iet doorgroeit.
Hij heeft wel alle langen eruit gespeeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja en nee, ze heeft een punt maar geen begrip voor zijn manier van aanpak.
En dat is wat Ted ook doetquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, Dave heeft iets te lang lopen rekken.
Ja en nee. Je reist speciaal naar iemand toe. Hij wilde het wellicht ook oprecht graag en met haar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon nog wat leuke huishoudelijke taken doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen noemen ja.quote:
????quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:36 schreef Stepperoller het volgende:
Fenna gaat zo liggen dat Martijn op zijn rechterzij iig niet richting haar ligt
Ik ook, vanaf de scene dat ze gedrieën de zee in renden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen noemen ja.![]()
Ik verbaas me over zo’n postuur voor een jaar of 25?
Zo erg ziet ze er toch ook weer niet uit? Naja iig goed genoeg voor Martijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit dus jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf de scene dat ze gedrieën de zee in renden.
Blijkbaar wel, want ze heeft geen maatje 34/36quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo erg ziet ze er toch ook weer niet uit? Naja iig goed genoeg voor Martijn
Hij is oprecht maar zij is zo in het verleden gekwetst. Rugzakje aan verdrietquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:38 schreef tja77 het volgende:
Ik ben gewoon zo….
Zeker als iemand het op deze manier doet….
Takkewijf
hoe zou dat nu komen ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:39 schreef DKUp het volgende:
Huilen
Teleurstelling
Altijd weer hetzelfde
Hutkoffer eerder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is oprecht maar zij is zo in het verleden gekwetst. Rugzakje aan verdriet
Dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf de scene dat ze gedrieën de zee in renden.
Beetje OSMquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:40 schreef Metalfreak het volgende:
Ah, het omroep Max momentje met Ted is er ook weer bij
Er schrijft vast wel een leuke lieve jongen met geduld.quote:
quote:
Ja...er komt oud zeer boven en dan klapt ze als een oester dicht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er schrijft vast wel een leuke lieve jongen met geduld.![]()
Niks mis met Denise behalve gewoon te vaak gekwetst.
Monique weet precies welke weg Dre moet bewandelen @DKUpquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:42 schreef just me het volgende:
Waarheen gaat de weg die wij moeten gaan
Hij twijfelde, bracht nog 5 dagen geduld op, en dit is zijn dank. Dat zal de nieuwe schrijvers wel over de streep trekken een brief te schrijven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er schrijft vast wel een leuke lieve jongen met geduld.![]()
Niks mis met Denise behalve gewoon te vaak gekwetst.
Nogal, bah bah, die zus ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word zo moe van Ted
De tandjes zeg. Zeikwijf
Ik denk dat ze overmorgen wel bijdraait.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij twijfelde, bracht nog 5 dagen geduld op, en dit is zijn dank. Dat zal de nieuwe schrijvers wel over de streep trekken een brief te schrijven.
De wereld draait niet om Denise, zij mag mannen straffeloos tot in de einde van dagen in de wacht zetten. de man is nep, niet oprecht en heeft verkeerde intenties wanneer hij probeert uit te vogelen of het wat kan worden.
Die kent z’n plekquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:45 schreef kibo het volgende:
[..]
Maar die zwager is wel een aardige vent
Die is dood, dat is een pop.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:45 schreef kibo het volgende:
[..]
Maar die zwager is wel een aardige vent
Zou hij ook een schaapje krijgen die groen brandt als hij mag lopen en rood als ie moet stil staan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Monique weet precies welke weg Dre moet bewandelen @:DKUp
Paadje met steentjes
Bij Ted krijg je dat schaapjequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou hij ook een schaapje krijgen die groen brandt als hij mag lopen en rood als ie moet stil staan?
En de ene twijfel is de andere niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij twijfelde, bracht nog 5 dagen geduld op, en dit is zijn dank. Dat zal de nieuwe schrijvers wel over de streep trekken een brief te schrijven.
De wereld draait niet om Denise, zij mag mannen straffeloos tot in de einde van dagen in de wacht zetten. Maar de man is nep, niet oprecht en heeft verkeerde intenties wanneer hij probeert uit te vogelen of het wat kan worden.
Wel lief van hem.quote:
Ja, en ze wilde Dave verwijten dat er misschien nog een probleem met een ex was...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar het doet haar herinneren aan een ex…
Brings back memories, eng, verstijf, grens.
Wissen kan helaas niet, dat kan alleen die andere. Caroline Oostenrijk B&B1 kreeg ook nep reviews, Astrid ook en Martijn uit Portugal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon wissen en weer door. Niet eens aandacht geven, dit soort idioten.
Ja, echt alles aan Martijn is tenenkrommend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:53 schreef Supersoep het volgende:
Hij moet eens hier op fok lezen wat mensen over hem schrijven, denk dat dat pijnlijker is dan wat loze scheldwoorden van een troll.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wissen kan helaas niet, dat kan alleen die andere. Caroline Oostenrijk B&B1 kreeg ook nep reviews, Astrid ook en Martijn uit Portugal.
Martijn de Brouwer
1 d ·
Ik vond het al vrij lang duren, maar eindelijk heeft een of andere zure granaatappel de moed bij elkaar geraapt om een nieuw profiel aan te maken en ook mijn B&B, of eigenlijk mij, te bekritiseren. Bij deze, grote vriend Tim Land, geef ik jouw je momentje,want ik gok dat het je daar om te doen is 😊
Geniet ervan, bedankt voor de moeite en nog een fijne avond👍
Nou, het heeft er alle schijn van dat hij haar wel degelijk aan het lijntje heeft gehouden: wel positieve signalen afgeven, geen twijfel tonen. Da's niet handig. Ik snap de reactie van Denise wel. Ik had met beiden te doen, Denise omdat ze zich zo overrompeld voelde en daarna Dave omdat hij niet fijn afscheid kon nemen. Jammer dat het zo ging.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof je je gevoelens altijd exact kan meten met een of andere peilstok om te weten hoe het ervoor staat.
Hij heeft haar een lange kans gegeven met de beste bedoelingen al eindigt dit pijnlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Lief dat 'ie weg wil zonder schuldgevoel ja.
Alsof alle vijfentwintigjarigen slanke dennen zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tussen dit en een slanke den zit een heel bos, zonder nu kut te doen maar jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Alsof alle vijfentwintigjarigen slanke dennen zijn.Ik zie een lief gezicht en een fraai postuur: taille, rondingen. En ik kan me prima voorstellen dat menigeen zich voor haar omdraait..
Nou idd... geen makkelijke vrouwquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:08 schreef Pap89 het volgende:
Denise was wel extreem onredelijk…. Denk dat Dave achteraf heel blij is
Misschien was het dan handig geweest om haar geen berichtjes te sturen dat hij haar graag nog eens wilde zoenen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft haar een lange kans gegeven met de beste bedoelingen al eindigt dit pijnlijk.
Moest hij dagen eerder vertrekken? Dan was hij vast ook die hufter die even kwam kijken en haar niet echt wilde leren kennen en haar geen kans gaf.
Ik denk dat ze wel wist hoeveel drank hij achter de kiezen had.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien was het dan handig geweest om haar geen berichtjes te sturen dat hij haar graag nog eens wilde zoenen...
Ojaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien was het dan handig geweest om haar geen berichtjes te sturen dat hij haar graag nog eens wilde zoenen...
Welk lijntje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, het heeft er alle schijn van dat hij haar wel degelijk aan het lijntje heeft gehouden: wel positieve signalen afgeven, geen twijfel tonen. Da's niet handig. Ik snap de reactie van Denise wel. Ik had met beiden te doen, Denise omdat ze zich zo overrompeld voelde en daarna Dave omdat hij niet fijn afscheid kon nemen. Jammer dat het zo ging.
Ze zegt dat op een moment dat ze aan alles twijfelt omdat ze zijn vertrek niet kan plaatsen, gezien de signalen die hij heeft afgegeven. Hij heeft eerder kansen gehad om zijn twijfels kenbaar te maken, maar hij heeft dat niet willen doen. Ik geloof best dat hij geen kwaad in de zin had, maar dat neemt niet weg dat het onhandig was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel wist hoeveel drank hij achter de kiezen had.
Maar in haar ogen was alles de laatste dagen mis en nep gegaan. Tja.
Zo zwart-wit is een fase van elkaar leren kennen niet.
Dit wel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welk lijntje?
Hij was daar wat? 2 weken waarvan de laatste 4-5 dagen rwijfel ontstond. Schijnbaar wilde hij het even aankijken of er wat zou groeien tussen hun tweetjes. Wie ben jij (of ik) om voor hem te bepalen of 4-5 dagen daarvoor te lang is?
Daarnaast heeft Denise hetzelfde gedaan met Ben, tijdens een date saai voor je uit zitten staren, maar toch zeggen dat het leuk en gezellig was. Maar dat was natuurlijk geen nep on niet oprecht gedrag.
Misschien wilde hij dat op dat moment ook wel, maar als je zoent dan wil je per definitie met iemand verder? Of had hij de hoop dat het berichtje gevoelens zou losmaken bij hem of haar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die moeder begon helaas het verhoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:20 schreef Document1 het volgende:
En dan met je moeder erbij iemand confronteren, hoe oud ben je? 12?
Beetje je oude woonplaats bekijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:21 schreef jaha het volgende:
Ik heb het idee dat sommige vrouwen in het programma (Ted, Denise, Anne-Marie (kandidate bij Hans-fr); in mindere mate Natasha) er niet tegen kunnen dat mannen iets niet weten, twijfelen over hun gevoelens en intenties en geen antwoord hebben of niet het gewenste antwoord. Dat lijkt me gewoon geen productieve eigenschap voor daten; zeker als ze hun eigen (eerdere) frustraties meenemen. Je oogst dan wat je zaait; want in alle bovenstaande voorbeelden had er voor hen meer ingezeten als ze daar wel ruimte voor hadden in gebouwd.
En bij Fenna hoop ik niet dat ze toneel speelt. Meisje lijkt een behoorlijke flirt te zijn, dus ze zal het avontuur als een leuk uitstapje zijn terwijl Martijns wereld wel gaat instorten als ze straks gaat zeggen: 'ja leuk zo, maar Albufera, daar wonen pas echt lekkere mannnen... '
Respect voor Dave, als hij nep of niet oprecht zou zijn geweest had hij gewoon weg kunnen lopen en een grote bek op kunnen zetten. Maar hij bleef rustig ondanks de verwijten die hij naar z’n hoofd kreeg geslingerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die moeder begon helaas het verhoor![]()
Maar daarna bleef het helaas maar doorgaan en hadden ze even met z’n tweeën moeten zijn.
Helaas laat de regie daar niets van zien, maar ik denk dat de berichtjes die zij teruggestuurd heeft beleefd maar niet geïnteresseerd overkwamen. Ik had niet het idee dat ze echt heel flirterig terug deed; dus de verwijten aan Dave kan ze dan ook aan haarzelf maken. Maar goed; je zou het nog kunnen zien als: wel je best er voor doen maar helaas komt het er niet uit. Dat is ook geen reden om iemand zo af te serveren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien wilde hij dat op dat moment ook wel, maar als je zoent dan wil je per definitie met iemand verder? Of had hij de hoop dat het berichtje gevoelens zou losmaken bij hem of haar?
Is er ook bekend hoe Denise op dat berichtje heeft gereageerd? Stuurde ze terug, dat lijkt me fantastisch!!!! Of stuurde ze terug, je mag mijn hondje kussen vieze gluiperd.
Eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Respect voor Dave, als hij nep of niet oprecht zou zijn geweest had hij gewoon weg kunnen lopen en een grote bek op kunnen zetten. Maar hij bleef rustig ondanks de verwijten die hij naar z’n hoofd kreeg geslingerd.
Als je niet weet wat je voelt, is het des te belangrijker om niet de indruk te laten ontstaan dat je iets voelt. Verder ben ik het met je eens: natuurlijk zijn ze nog aan het uitvinden of ze elkaar leuk vinden! Ik vond Anne Marie ook te hard voor Hans, in ieder geval voor wat betreft zijn beeld van de rol van zijn toekomstige partner. In mijn optiek gaf hij een uitstekend antwoord.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:21 schreef jaha het volgende:
Ik heb het idee dat sommige vrouwen in het programma (Ted, Denise, Anne-Marie (kandidate bij Hans-fr); in mindere mate Natasha) er niet tegen kunnen dat mannen iets niet weten, twijfelen over hun gevoelens en intenties en geen antwoord hebben of niet het gewenste antwoord. Dat lijkt me gewoon geen productieve eigenschap voor daten; zeker als ze hun eigen (eerdere) frustraties meenemen. Je oogst dan wat je zaait; want in alle bovenstaande voorbeelden had er voor hen meer ingezeten als ze daar wel ruimte voor hadden in gebouwd.
Als je niets laat merken bestaat de kans dat de ander haar interesse in jou verliest en zich gaat focussen op de andere kandidaat. De heren hebben concurrentie, Denise alleen haar hondje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je voelt, is het des te belangrijker om niet de indruk te laten ontstaan dat je iets voelt. Verder ben ik het met je eens: natuurlijk zijn ze nog aan het uitvinden of ze elkaar leuk vinden! Ik vond Anne Marie ook te hard voor Hans, in ieder geval voor wat betreft zijn beeld van de rol van zijn toekomstige partner. In mijn optiek gaf hij een uitstekend antwoord.
Een leuke man vind ik Franse Hans. Ik hoop dat hijPetra
op waarde weet te schatten.
Dan sta je toch als een broer-zus tegenover elkaar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je voelt, is het des te belangrijker om niet de indruk te laten ontstaan dat je iets voelt. Verder ben ik het met je eens: natuurlijk zijn ze nog aan het uitvinden of ze elkaar leuk vinden! Ik vond Anne Marie ook te hard voor Hans, in ieder geval voor wat betreft zijn beeld van de rol van zijn toekomstige partner. In mijn optiek gaf hij een uitstekend antwoord.
“Het is veel beter als Hans dit en dat niet hoeft te doen!”quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je niets laat merken bestaat de kans dat de ander haar interesse in jou verliest en zich gaat focussen op de andere kandidaat. De heren hebben concurrentie, Denise alleen haar hondje.
Franse Hans is een klaphark, kan geen keuzes maken en weet niet wat ie wilt. Petra vind ik ook 3 keer niks, elke keer roepen dat Hans die andere dame weg gaat sturen, vervolgens blijft zij als enige over en het eerste wat ze zegt is, “goh, voelt toch wel raar”
Ja dit wilde je toch?
Echt een beetje een vrijbuiter, die volgens mij niet zo gewend is aan (vrouwelijke) aandacht. Ik zie nog steeds geen romantiek tussen hem en Petra opbloeien. Dat blijft bij platonische vriendschap.quote:Franse Hans is een klaphark, kan geen keuzes maken en weet niet wat ie wilt
Ik zie hem sowieso echt geen relatie hebben (en houden), lekker optreden met z’n bandje en groupies bezwangeren is meer zijn ding.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:36 schreef jaha het volgende:
[..]
Echt een beetje een vrijbuiter, die volgens mij niet zo gewend is aan (vrouwelijke) aandacht. Ik zie nog steeds geen romantiek tussen hem en Petra opbloeien. Dat blijft bij platonische vriendschap.
Er is natuurlijk ook zoiets als een programmaconcept. Ik heb wel het idee dat de deelnemers en kandidaten wat beter beslagen ten ijs komen dan vorig jaar. Merkwaardige is wel dat de persoon waar ik het minst van verwacht had: Richard wel het eerst echt liefde leek te vinden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als je niet iemand durft te leren kennen met zowel gevoelens als kans op afwijzing, dan ben je er niet klaar voor of heb je teveel pijn in je rugzak.
Daten is niet zwart-wit en kan alle kanten opgaan. En een tv programma waarin je concurrentie met diverse mannen hebt, misschien beseft Denise achteraf dat dat niet zo leuk is.
Richard is een man die weet wat hij wil en nog veel beter weet wat hij juist niet wil. Hij is gewoon duidelijk en zegt wat hij denkt en voelt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:38 schreef jaha het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook zoiets als een programmaconcept. Ik heb wel het idee dat de deelnemers en kandidaten wat beter beslagen ten ijs komen dan vorig jaar. Merkwaardige is wel dat de persoon waar ik het minst van verwacht had: Richard wel het eerst echt liefde leek te vinden.
Grote bek klein hartje. Idd duidelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Richard is een man die weet wat hij wil en nog veel beter weet wat hij juist niet wil. Hij is gewoon duidelijk en zegt wat hij denkt en voelt.
Veel vrouwen kunnen daar niet mee omgaan (vinden het lomp en confronterend, en kunnen er onzeker van worden), maar je hebt als vrouw wel het voordeel dat je weet wat je krijgt.
De helft komt uit een castingbureau met veel ervaring dus dat beslagen stuk gaat dan snelquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:38 schreef jaha het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook zoiets als een programmaconcept. Ik heb wel het idee dat de deelnemers en kandidaten wat beter beslagen ten ijs komen dan vorig jaar. Merkwaardige is wel dat de persoon waar ik het minst van verwacht had: Richard wel het eerst echt liefde leek te vinden.
Waarom in godsnaamquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vind ik ook, hij doet alsof ie zo'n adonis is dat elke vrouw ouder dan 20 in zijn huis een teveel is. Een hork van een vent, laat hem lekker met zijn paarden knuffelen en af en toe betaald een leuke dame in huis halen. Duidelijk niet op uit om een partner in huis te halen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:11 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaamIk vind het een opschepperig mannetje, die denkt dat hij gods gift to women is
![]()
Hij deed ook niet heel veel moeite om 1 op 1 te gaan met de dames..
Ben benieuwd hoe de regie heeft zitten stoken bij Dave. Zo moeilijk is het niet om hem te manipuleren om het zo lang mogelijk te rekken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:38 schreef jaha het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:25 schreef tja77 het volgende:
Respect voor Dave, als hij nep of niet oprecht zou zijn geweest had hij gewoon weg kunnen lopen en een grote bek op kunnen zetten. Maar hij bleef rustig ondanks de verwijten die hij naar z’n hoofd kreeg geslingerd.
Oh wow, wat zijn we het vaak oneens. Qua uiterlijk vind ik het een knappe man, ook hoe hij op zijn paard zit enzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
Dit. Net een karikatuur.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:56 schreef Za het volgende:
[..]
Oh wow, wat zijn we het vaak oneens. Qua uiterlijk vind ik het een knappe man, ook hoe hij op zijn paard zit enzo.
Maar dat kokette rondlopen erger ik me dermate aan dat ik hem walgelijk vind inmiddels, die stemmetjes dat lachje, dat zgn spannend doen, vreselijk!
Initieel niets van dit alles, toen was hij authentiek, nu speelt hij een lollig kereltje, bah!
Nou hij liet toch duidelijk op de stranddate merken en gaf dat ook aan dat hij er nog niet over uit was of hij gevoelens voor haar had toen Denise hem dat rechtuit vroeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, het heeft er alle schijn van dat hij haar wel degelijk aan het lijntje heeft gehouden: wel positieve signalen afgeven, geen twijfel tonen. Da's niet handig. Ik snap de reactie van Denise wel. Ik had met beiden te doen, Denise omdat ze zich zo overrompeld voelde en daarna Dave omdat hij niet fijn afscheid kon nemen. Jammer dat het zo ging.
Ik weet niet of het stoken is; maar eigenlijk denk ik vooral dat vanwege het wegvallen van Art er gewoon een 'gat' is ontstaan in de uitzendingen en ze daarom nodeloos dingen rekken. Wellicht komt daar ook het idee van de 6e vrouw voor Martijn vandaan. Dat is natuurlijk echt heel dom; want zelfs een kleuter kon zien dat de komst van haar voor niemand een verrijking zou vormen (en dat terwijl iedereen maar 5 kandidaten zou krijgen). Maar je hebt wel weer 10 minuten 'drama' om uit te zenden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de regie heeft zitten stoken bij Dave. Zo moeilijk is het niet om hem te manipuleren om het zo lang mogelijk te rekken.
Vorig seizoen voelde "eerlijker", meer oprechtere lompigheid en ongemak. Minder gestook. Vorig jaar had je denk ik geen volledig Martijn kumbaya familiefeest kampvuur gehad.
En Richard is denk ik wat minder gecompliceerd dan bv Hans.fr.
Vind Richard juist een van de minst directe en meest achterbakse deelnemers. Alleen als het hem uit komt is hij direct op een overdreven lompe manier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Richard is een man die weet wat hij wil en nog veel beter weet wat hij juist niet wil. Hij is gewoon duidelijk en zegt wat hij denkt en voelt.
Veel vrouwen kunnen daar niet mee omgaan (vinden het lomp en confronterend, en kunnen er onzeker van worden), maar je hebt als vrouw wel het voordeel dat je weet wat je krijgt.
We hebben het alletwee over dezelfde persoon?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 07:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vind Richard juist een van de minst directe en meest achterbakse deelnemers. Alleen als het hem uit komt is hij direct op een overdreven lompe manier.
Maar voor dat punt zijn er achter je rug om al tig messen in je rug gestoken.
Ik vind het een slimme, interessante, grappige kerel en benijd dat hij doet wat hij wil. Het is ook een man die niet goed met vrouwen om kan gaan, waarschijnlijk omdat hij al lange tijd alleen woont en vooral met andere mannen omgaat. Maar hij heeft er de afgelopen tijd echt iets van gemaakt. De uitstapjes waren leu[k ken en hij was een prima gastheer. Aan z'n nukken moet je niks willen doen. De juiste vrouw kan dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:11 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaamIk vind het een opschepperig mannetje, die denkt dat hij gods gift to women is
![]()
Hij deed ook niet heel veel moeite om 1 op 1 te gaan met de dames..
Ik heb uiterlijk dan weer niet zoveel met hem. Bovendien is hij voor mij te oud.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:56 schreef Za het volgende:
[..]
Oh wow, wat zijn we het vaak oneens. Qua uiterlijk vind ik het een knappe man, ook hoe hij op zijn paard zit enzo.
Maar dat kokette rondlopen erger ik me dermate aan dat ik hem walgelijk vind inmiddels, die stemmetjes dat lachje, dat zgn spannend doen, vreselijk!
Initieel niets van dit alles, toen was hij authentiek, nu speelt hij een lollig kereltje, bah!
So true. Ik vind het ook een schijnheilige kerel met een compleet gebrek aan emotieregulatie en intelligentie.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 07:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vind Richard juist een van de minst directe en meest achterbakse deelnemers. Alleen als het hem uit komt is hij direct op een overdreven lompe manier.
Maar voor dat punt zijn er achter je rug om al tig messen in je rug gestoken.
Al die keren dat hij achter mensen hun rug om negatief over ze praatte gemist? Ik vind dat achterbaks.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
We hebben het alletwee over dezelfde persoon?
Als er 1 kandidaat is die van begin af aan duidelijk is wat hij van de ander vindt, dan is het Richard. Lomp ja, maar achterbaks? Hij heeft overduidelijk geen zin in spelletjes en wil duidelijkheid, geen idee waarom jij van mening bent dat hij achterbaks is?
Heb je een voorbeeld voor me, ik heb namelijk niet alle afleveringen gezien dus misschien vergis ik me.
Dat zou voor mij echt niet werken, want heb het nodig om gewoon positief te handelen om mijn gevoelens te ontdekken en ook de kans te geven gevoelens te laten groeien. Als ik op de koelkasttour moet gaan totdat ik zeker weet of ik met iemand ook een relatie zou willen bloed mijn liefdesleven gewoon dood.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je voelt, is het des te belangrijker om niet de indruk te laten ontstaan dat je iets voelt.
Ik weet alleen niet of dat iets over Richard zegt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jacob Albufeira en Richard hadden zes maanden contact, maar Jacob wil niets meer te maken hebben met Richard.
Over beiden en over zuinigheid: thuis eten of buiten de deur, Richard gooide uit woede de tafel om.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of dat iets over Richard zegt.
Hoe weet je dit allemaal? Staat dat in zo'n B en B fb-groep?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Over beiden en over zuinigheid: thuis eten of buiten de deur, Richard gooide uit woede de tafel om.
Dat klinkt wel als een Richardreactie (zie m'n opmerking over emotieregulatie).quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Over beiden en over zuinigheid: thuis eten of buiten de deur, Richard gooide uit woede de tafel om.
https://www.story.nl/arti(...)-gooide-uit-woede-dequote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal? Staat dat in zo'n B en B fb-groep?
Ja en ik zal na de laatste TV-uitzending een topic openen in de SHO.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal? Staat dat in zo'n B B fb-groep?
quote:B&B-Denise verliest zelfbeheersing: extreem vals na afwijzing Dave
De 31-jarige Denise heeft de kijkers van de RTL 4-hit B&B Vol Liefde gisterenavond flink laten schrikken. Ze reageerde namelijk extreem vals op de afwijzing van haar zachtaardige date Dave.
De wandelende croptop Denise, wier persoonlijkheid net zo eentonig lijkt als haar garderobe, somt in B&B Vol Liefde al weken op waar haar dates allemaal aan moeten voldoen. Ze heeft een hele waslijst aan eisen opgesteld voor haar toekomstige man, maar heeft ze zélf eigenlijk wel genoeg te bieden? Of blaast ze een beetje hoog van de toren?
Denise des duivels
Denise is tijdens al die weken met haar verschillende dates niet verder gekomen dan bloedsaaie mooiweergesprekjes, vol met neplachjes na iedere punt en komma. De zachtaardige kandidaat Dave heeft dat wékenlang volgehouden, maar op een gegeven moment kwam hij tot de conclusie dat er gewoon echt geen diepere laag te vinden is.
Met lood in de schoenen stapte Dave in de aflevering van gisteren op haar af om zijn vertrek aan te kondigen. Aanvankelijk lijkt er niets aan de hand en reageert Denise net zo sportief als alle andere B&B Vol Liefde-kandidaten, maar een half uur later is dat 180 graden gedraaid. Ze is plotseling des dúivels over de afwijzing van Dave.
Met mama op Dave af
Denise hangt bij haar moeder flink de zure meid uit. “Toen ik het er met mijn moeder over had dacht ik ineens: huh! Eigenlijk klopt het niet, want hoe kun je nou ineens zo’n 180 maken? Ik dacht: het is wel heel vreemd. Heb ik iets gemist ofzo? Ik heb liever échte oprechte mensen in mijn leven. Volgens mij is hij niet eerlijk. Dat kan haast niet.”
Vervolgens ging Denise als een beledigde tienermeid verhaal halen bij Dave, samen met haar moeder. “Ik wil toch nog even vragen: hoe kom je dan ineens zo omgeturnd? (…) Maar toen je dan wat had gedronken en al die berichtjes had gestuurd, dat was dan… (…) Je zat ook nog heel veel complimentjes te geven deze dagen.”
‘Dit is flauw!’
De afwijzing komt kennelijk zó hard aan bij Denise dat ze op een gegeven moment suggereert dat Dave voor de fame meedoet. “Heb je dan meegedaan om andere redenen? Omdat je ineens zo switcht. Ik snap het gewoon niet. Je liet wel andere dingen zien. Ik heb daardoor wel een beetje het idee dat het dan misschien nep was ofzo.”
Dave schrikt zich een hoedje dat Denise plotseling verandert in zo’n kattenkop. “Hoezo? Ik vind dit heel flauw. Dat je vraagt of ik hier wel met de juiste intenties ben… Dat vind ik wel heel flauw. Ik snap het, maar dat geeft je nog niet het recht om mij nep te noemen of dat ik andere intenties heb. Dat vind ik heel flauw.”
Ouwe calamaris
Als Dave na een verblijf van vele weken vertrekt, wil Denise eigenlijk niet eens meer opstaan. “Heb je nog iets nodig ofzo?”, bitcht ze. Hij glimlachend: “Je denkt: flikker maar op?” Zij met een uitgestreken gezicht: “Ja, eigenlijk wel, als ik heel eerlijk ben.”
Nou, nou, nou. Kan het allemaal even wat minder? De kijkers van B&B Vol Liefde schrikken zich rot. “Denise heeft vanaf het begin al haar foute ex-vriendjes op haar kandidaten geprojecteerd en ze wil dan ook koste wat kost van Dave horen dat hij ook zo is. De meid heeft dan ook het inzicht van een bord ouwe calamaris”, zegt kijker Speck.
Arrogante strijkplank
Vincent noemt Denise een ‘arrogante strijkplank’ en Laura zegt: “Denise, meid, jij moet zo nog zooo veel leren in dit leven! Onbegrijpelijk hoe jij reageert, zo ongelooflijk onvolwassen. Je lijkt wel een klein kind dat een ijsje wil, maar niet krijgt. Dit krijg je met prinsessengedrag.”
Janneke: “Doe niet zo gemeen Denise! Dave is oprecht en eerlijk en hij verdient het niet om zo akelig neergezet te worden. 😡 Dave, wees blij dat je deze draak ontsnapt bent.”
En Josje: “Jeetje, Denise, wat reageer je bitchy! Die jongen geeft toch eerlijk aan dat het gevoel er niet is? Wat wil je nu!? Vette discussie. Dus zo ben je écht…”
Dave’s Instagram loopt over van de steunbetuigingen vanwege de manier waarop Denise hem heeft behandeld:
Leest een beetje als Olga die wat Fame pakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:51 schreef praadje het volgende:
[..]
https://www.story.nl/arti(...)-gooide-uit-woede-de
Ik trek geen kant in dit verhaal. Vind het allebei kneuzen, maar Dave net iets meer dan Denise en die andere dates ook zoals die arrogante Sven die wel even ging vertellen hoe de wereld in elkaar zat. Ik vond dit by far de saaiste deelnemers uit de 2 seizoenen B&B.quote:
Nog drie,quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:47 schreef Document1 het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er nog op tv? 3?
Je hebt het recht niet om dat te zeggen, maar hij vergeeft het je in een brief.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:38 schreef Magica het volgende:
Ik zie dat oprechte bij Dave niet echt hoor
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt het recht niet om dat te zeggen, maar hij vergeeft het je in een brief.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt het recht niet om dat te zeggen, maar hij vergeeft het je in een brief.
Kneuzen? Ben jij zelf dan zo superieurquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik trek geen kant in dit verhaal. Vind het allebei kneuzen, maar Dave net iets meer dan Denise en die andere dates ook zoals die arrogante Sven die wel even ging vertellen hoe de wereld in elkaar zat. Ik vond dit by far de saaiste deelnemers uit de 2 seizoenen B&B.
Die van Petra!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:42 schreef Stepperoller het volgende:
https://speld.nl/2022/08/(...)l-liefde-kandidaten/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:42 schreef Stepperoller het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:42 schreef Stepperoller het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit topic is om je mening te geven en het liefst een beetje zwart wit anders is er geen hol aan om de reacties te lezen. Je hoeft niet meteen te denken dat iemand zich superieur voelt als je je mening geeft in een topic over een TV programma? Ik vind sowieso dat hier laatste dagen/week echt hypergevoelig op alles wordt gereageerd. Jammer dat dat nieuwe cultuurtje “we moeten met zn allen wel lekker deugen” nu ook FOK geïnfiltreerd heeft. Echt een grafhekel heb ik daaraan, terwijl ik zelf niet eens zo nodig anderen hoef te beoordelen, maar ik vond het wel fijn dat dat hier op FOK altijd wel gewoon gebeurde zonder meteen ingrijpen van moderators. Dit verhaal is overigens niet alleen persoonlijk naar jou, maar naar een aantal die zich in mijn ogen echt ontzettend aanstellen als er kandidaten wat harder worden beoordeeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:42 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Kneuzen? Ben jij zelf dan zo superieur
Vond die reactie van Martijn prachtig. Die kroegbaas maakt een opmerking over boeren. Martijn: "ik ben geen boer hoor! Prachtig, erg leuk".quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Oh dat bezoek aan Albufeita met Fenna en Martijn... die gast in die kroeg die zoveel beter bij Fenna past qua type dan Martijn
Die popi jopi barman zei in 3 zinnen wat heel Nederland na een maand B en B kijken over Martijn dachtquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Oh dat bezoek aan Albufeita met Fenna en Martijn... die gast in die kroeg die zoveel beter bij Fenna past qua type dan Martijn
Ben jij een trol?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:42 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Kneuzen? Ben jij zelf dan zo superieur
Ja ongelofelijk. Het bevestigde voor mij wel dat Martijn echt leeftijdsgenoten mist. Voelde zich daar totaal niet op z'n plek en is de plagerige stootjes niet gewend. Dat is verder helemaal prima, maar hij lijkt me dan minder geschikt voor Fenna die zich daar twee maanden lang heeft laten uitwonen en daar vast vaker heen wilt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:14 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die popi jopi barman zei in 3 zinnen wat heel Nederland na een maand B en B kijken over Martijn dachtzonder dat die barman 1 aflevering gezien had, wel geniaal vond ik dat stukje, spijker/kop.
Mwah. Niet iedereen is een feestbeest en op zoek naar dit. Martijn lijkt me niet iemand die graag elk weekend lallend in de kroeg met z’n vrienden staat.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja ongelofelijk. Het bevestigde voor mij wel dat Martijn echt leeftijdsgenoten mist. Voelde zich daar totaal niet op z'n plek en is de plagerige stootjes niet gewend. Dat is verder helemaal prima, maar hij lijkt me dan minder geschikt voor Fenna die zich daar twee maanden lang heeft laten uitwonen en daar vast vaker heen wilt.
Uit nieuwsgierigheid ben ik ook dat Deixa o Resto gaan opzoeken op google maps. Het is inderdaad een droevig verlaten oord.Prijzen liggen er nog wel hoger dan ik had verwacht.
Maar misschien is dat ook een beetje afhankelijk van welke levensfase je zit? En natuurlijk wat je voorkeur heeft. Fenna is nog maar 25 geloof ik en aangezien ze daar 2 maanden gewerkt heeft, zal zij zo'n toeristisch oord wel leuk vinden. Dan is Deixa o Resto wel wat rustig misschien.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof dat ik liever in zo'n verlaten oord zou zitten dan dat vreselijke toeristische deel van Portugal. Liever een boer dan naar Portugal gaan om Nederlandse cafés op te zoeken.
Ja dat bedoel ik. Helemaal prima dat Martijn andere voorkeuren heeft, ik heb ook niks met zo'n toeristisch plekje, maar ik zie nu een nog grotere mismatch ontstaan tussen hem en Fenna.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien is dat ook een beetje afhankelijk van welke levensfase je zit? En natuurlijk wat je voorkeur heeft. Fenna is nog maar 25 geloof ik en aangezien ze daar 2 maanden gewerkt heeft, zal zij zo'n toeristisch oord wel leuk vinden. Dan is Deixa o Resto wel wat rustig misschien.
Nounou echt lebberdelebber zijn ze niet vind ik. Ik denk elke keer dat ze maar wat terugzoent, maar blij is dat ze niet hoeft te tongen. Maar wie weet krijgen we vanavond dampende seks te zien op hun hotelkamertje. Dat gun ik Martijn wel! (maar ik zet wel even een fles wodka klaar om de beelden uit mn geheugen te wissenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar niet, sowieso als je na dag één al helemaal lebberdelebber bent met iemand als Martijn. Van hem snap ik het nog, want hij is maagd.
Heeft Martijn vrienden dan? Behalve zijn ouders? ( Waar hij nog net niet bij op schoot gaat zitten) .quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah. Niet iedereen is een feestbeest en op zoek naar dit. Martijn lijkt me niet iemand die graag elk weekend lallend in de kroeg met z’n vrienden staat.
Maakt niet zoveel uit. Ze kwam toch voor fame + vakantie + reünie op het oude plekje.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:53 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik hoop voor Fenna dat ze heel snel er achter komt dat er leukere mannen zijn die niet zulke moederskindjes zijn.
Sportschooldave?quote:
Was getekend: Broer van poppetje Denisequote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:14 schreef Knikkergeitje het volgende:
Dave is een misselijk achterbaks mannetje.
Van begin tot eind Denise pleasen, signalen afgeven dat ie haar echt ziet zitten, vooral als de zgn concurrentie in de buurt is, om uiteindelijk Denise te dumpen onder het mom oprecht te willen zijn.
Nu kan Dave in zn gymzaaltje rondroepen dat ie alleen voor echte liefde gaat. De doortastende kijker weet wel beter. Opportunistisch kutventje, trek snel je strakke broekje aan met je stinklip en je krokodillentranen onder dat zoveelste domme petje van je.
Leek me een nare vent. Hij klonk een beetje gefrustreerd met z’n: “oh, dat is het minst bevolkte gebied” en “dan gaat ze er vandoor met zo’n boer”.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Eens. Het is toch gezellig om met elkaar te trashen. Maakt het programma kijken ook gelijk een stuk leuker.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:09 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dit topic is om je mening te geven en het liefst een beetje zwart wit anders is er geen hol aan om de reacties te lezen. Je hoeft niet meteen te denken dat iemand zich superieur voelt als je je mening geeft in een topic over een TV programma? Ik vind sowieso dat hier laatste dagen/week echt hypergevoelig op alles wordt gereageerd. Jammer dat dat nieuwe cultuurtje “we moeten met zn allen wel lekker deugen” nu ook FOK geïnfiltreerd heeft. Echt een grafhekel heb ik daaraan, terwijl ik zelf niet eens zo nodig anderen hoef te beoordelen, maar ik vond het wel fijn dat dat hier op FOK altijd wel gewoon gebeurde zonder meteen ingrijpen van moderators. Dit verhaal is overigens niet alleen persoonlijk naar jou, maar naar een aantal die zich in mijn ogen echt ontzettend aanstellen als er kandidaten wat harder worden beoordeeld.
Ook die discussie eerder hier dat als iemand een ander kaaskop, pinda of neger noemt je meteen een racist wordt genoemd. Het zou niet direct mijn woordkeuze zijn maar laat iedereen toch lekker vrij hierin, je bent dan niet meteen een racist. Veel woorden waren overigens amper een paar jaar terug nog helemaal niet beladen, dat hebben bepaalde mensen uit een bepaalde nieuwe stroming eraan gegeven.
Om vervolgens dan complete pagina’s met discussies tussen leden onderling te moeten doorscrollen tijdens het teruglezen van dit topic over de afleveringen, is echt een beetje zinloos en irritant. Lees er gewoon overheen als het stoort, maar ga aub niet iedereen steeds de les lezen omdat jij toevallig uit een groepje komt waarin je daar niet mee kan omgaan.
De barman zei zoiets van: “oh, dat is het minst bevolkte gebied, dan gaat ze er vandoor met zo’n boer, dan kom je toch lekker veel naar Albufeira ",quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:10 schreef TheVulture het volgende:
7 maanden in het jaar lekker rieraaahraaizuhquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
Martijn vertelde vijf maanden per jaar de B&B open te houden en de rest van het jaar te willen reizen en dan iemand vragen om toezicht te houden tegen inbraak, regenschade etc.
Dus ouders van Martijn wonen daar niet het hele jaar?
Ze was best wel zuur ja, ze dacht even heel positie hieruit te komenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
Denise zet dus op insta dat ze nooit met negativiteit kan reageren als iemand integer en eerlijk is.
Dus concluderend: Dave is nog steeds een oneerlijke hufter (geweest).
Ik had verwacht dat emoties inmiddels waren gaan liggen maar klaarblijkelijk niet.
En ze is verbaasd dat mensen er zoveel mee bezig zijn. Meid toch. Vorig jaar al gemiddeld een miljoen kijkers?
Sowieso: prime-time én iets op RTL. Dan weet je dat je elke dag voer voor Twitter bent.
Als ik het kon doenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
7 maanden in het jaar lekker rieraaahraaizuh
Ging ook werkelijk nergens over. De dame (waarmee het begon) die een ander quootte had het over het gebruik van "Indo" en "pinda", terwijl het woord pinda helemaal niet werd gebruikt door de persoon die ze afviel. Onzin dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:09 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dit topic is om je mening te geven en het liefst een beetje zwart wit anders is er geen hol aan om de reacties te lezen. Je hoeft niet meteen te denken dat iemand zich superieur voelt als je je mening geeft in een topic over een TV programma? Ik vind sowieso dat hier laatste dagen/week echt hypergevoelig op alles wordt gereageerd. Jammer dat dat nieuwe cultuurtje “we moeten met zn allen wel lekker deugen” nu ook FOK geïnfiltreerd heeft. Echt een grafhekel heb ik daaraan, terwijl ik zelf niet eens zo nodig anderen hoef te beoordelen, maar ik vond het wel fijn dat dat hier op FOK altijd wel gewoon gebeurde zonder meteen ingrijpen van moderators. Dit verhaal is overigens niet alleen persoonlijk naar jou, maar naar een aantal die zich in mijn ogen echt ontzettend aanstellen als er kandidaten wat harder worden beoordeeld.
Ook die discussie eerder hier dat als iemand een ander kaaskop, pinda of neger noemt je meteen een racist wordt genoemd. Het zou niet direct mijn woordkeuze zijn maar laat iedereen toch lekker vrij hierin, je bent dan niet meteen een racist. Veel woorden waren overigens amper een paar jaar terug nog helemaal niet beladen, dat hebben bepaalde mensen uit een bepaalde nieuwe stroming eraan gegeven.
Om vervolgens dan complete pagina’s met discussies tussen leden onderling te moeten doorscrollen tijdens het teruglezen van dit topic over de afleveringen, is echt een beetje zinloos en irritant. Lees er gewoon overheen als het stoort, maar ga aub niet iedereen steeds de les lezen omdat jij toevallig uit een groepje komt waarin je daar niet mee kan omgaan.
Tuig ben jequote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik loop er altijd over te zeiken, maar heel erg is het niet inderdaad
't Is inderdaad iets voor een bepaald soort mens (BSM).quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien is dat ook een beetje afhankelijk van welke levensfase je zit? En natuurlijk wat je voorkeur heeft. Fenna is nog maar 25 geloof ik en aangezien ze daar 2 maanden gewerkt heeft, zal zij zo'n toeristisch oord wel leuk vinden.
Geregistreerd op woensdag 24 augustus 2022 @ 16:01quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:14 schreef Knikkergeitje het volgende:
Van begin tot eind Denise pleasen, signalen afgeven dat ie haar echt ziet zitten, vooral als de zgn concurrentie in de buurt is, om uiteindelijk Denise te dumpen onder het mom oprecht te willen zijn.
Nu kan Dave in zn gymzaaltje rondroepen dat ie alleen voor echte liefde gaat. De doortastende kijker weet wel beter. Opportunistisch kutventje, trek snel je strakke broekje aan met je stinklip en je krokodillentranen onder dat zoveelste domme petje van je.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Geregistreerd op woensdag 24 augustus 2022 @ 16:01
Hoi, bent u de tante van Denise?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:14 schreef Knikkergeitje het volgende:
En paar minuten na die post nog even links en rechts wat dummy posts gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Geregistreerd op woensdag 24 augustus 2022 @ 16:01
Ja het was een popiejopie-patser, maar je zag in alles dat Fenna daar beter tot haar recht lijkt te komen dan bij de wat suffig belegen Martijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De barman zei zoiets van: “oh, dat is het minst bevolkte gebied, dan gaat ze er vandoor met zo’n boer, dan kom je toch lekker veel naar Albufeira ",
De reistijd en afstand Deixa naar Albufeira zijn ongeveer 1 u 47 min. (183,2 km) dat doe ik niet voor een paar uurtjes dan blijf je er een weekeinde slapen en tap je lekker mee met de barman.
Die wilde haar nog wel een keertje uitwonenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:39 schreef DKUp het volgende:
Fenna doet dit puur voor de aandacht en zo……
Heel doorzichtig……
Ja met de barman was wel enorm grappig
Martijn: 'Heerlijk'quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:15 schreef kibo het volgende:
[..]
Die wilde haar nog wel een keertje uitwonen
Natuurlijk, Fenna boeit het ook niet. Martijn is geen boer.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:15 schreef kibo het volgende:
[..]
Die wilde haar nog wel een keertje uitwonen
En dan doen alsof je een duurzaam type bentquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
7 maanden in het jaar lekker rieraaahraaizuh
Ja met je amandelmelkquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:29 schreef Sway- het volgende:
[..]
En dan doen alsof je een duurzaam type bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |