Ik denk echt dat ze enkel hufters heeft gehad. Vandaar deze reactie en teleurstelling en opmerkingen weken terug over klootzakken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof je je gevoelens altijd exact kan meten met een of andere peilstok om te weten hoe het ervoor staat.
Zulks een teleurstelling nuquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee dacht een beetje mot in de intro te zien.
Felle rooie die de onschuld speeltquote:
dat dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Felle rooie die de onschuld speelt
Mama begonquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:28 schreef Stepperoller het volgende:
Zo'n gesprek willen aangaan in het bijzijn van je moeder
Dat recht heeft ze niet!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:29 schreef just me het volgende:
Dit kan ze gewoon niet maken, heb zo'n gesprek 1 op 1 en niet met je moeder erbij
Hoezo? Als je een tijd twijfelt of het nog kan uitgroeien tot liefde dan ga je niet in de tussentijd opeens heel afstandelijk en bot doen tegen Denise. Dan doe je moeite om te kijken of het nog echt wat kan worden. Beetje onzin om hem dan nep te noemen.quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je toch nog even op de rem trappen zodat je dat 1 op 1 kan doen?
* kijkt op klok *quote:
Ja, Dave heeft iets te lang lopen rekken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:30 schreef AgnesGru het volgende:
Als je al vijf dagen twijfelt, dan wil je niet dat iet doorgroeit.
Hij heeft wel alle langen eruit gespeeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja en nee, ze heeft een punt maar geen begrip voor zijn manier van aanpak.
En dat is wat Ted ook doetquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, Dave heeft iets te lang lopen rekken.
Ja en nee. Je reist speciaal naar iemand toe. Hij wilde het wellicht ook oprecht graag en met haar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon nog wat leuke huishoudelijke taken doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen noemen ja.quote:
????quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:36 schreef Stepperoller het volgende:
Fenna gaat zo liggen dat Martijn op zijn rechterzij iig niet richting haar ligt
Ik ook, vanaf de scene dat ze gedrieën de zee in renden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen noemen ja.![]()
Ik verbaas me over zo’n postuur voor een jaar of 25?
Zo erg ziet ze er toch ook weer niet uit? Naja iig goed genoeg voor Martijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen noemen ja.![]()
Ik verbaas me over zo’n postuur voor een jaar of 25?
Dit dus jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf de scene dat ze gedrieën de zee in renden.
Blijkbaar wel, want ze heeft geen maatje 34/36quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo erg ziet ze er toch ook weer niet uit? Naja iig goed genoeg voor Martijn
Hij is oprecht maar zij is zo in het verleden gekwetst. Rugzakje aan verdrietquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:38 schreef tja77 het volgende:
Ik ben gewoon zo….
Zeker als iemand het op deze manier doet….
Takkewijf
hoe zou dat nu komen ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:39 schreef DKUp het volgende:
Huilen
Teleurstelling
Altijd weer hetzelfde
Hutkoffer eerder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is oprecht maar zij is zo in het verleden gekwetst. Rugzakje aan verdriet
Dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf de scene dat ze gedrieën de zee in renden.
Beetje OSMquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:40 schreef Metalfreak het volgende:
Ah, het omroep Max momentje met Ted is er ook weer bij
Er schrijft vast wel een leuke lieve jongen met geduld.quote:
quote:
Ja...er komt oud zeer boven en dan klapt ze als een oester dicht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er schrijft vast wel een leuke lieve jongen met geduld.![]()
Niks mis met Denise behalve gewoon te vaak gekwetst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |