En dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Man man man wat een mongooltjes
Simons misschien, maar verder komen er weinig in de buurt ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:53 schreef TornadoDK het volgende:
PSV en voorronde CL blijft een leuke rubriek.
Ik vond er ook geen 1 bij die een voldoende verdiend
Dat is niet matig, dat is gewoon slecht.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:54 schreef fetX het volgende:
Matig hoor, niet kunnen winnen van Rangers. Dit was de kans.
Nou ja, ik dacht ik breng het voorzichtig.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is niet matig, dat is gewoon slecht.
Jouw spelling verdient ook geen voldoende.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:53 schreef TornadoDK het volgende:
PSV en voorronde CL blijft een leuke rubriek.
Ik vond er ook geen 1 bij die een voldoende verdiend
Denk dat John de Jong inmiddels z'n conclusies ook wel mag trekken. Hij heeft nu al 4 jaar op rij oid gefaald in het neerzetten van een representatief elftal, ben er inmiddels wel een beetje klaar mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:54 schreef RipCity het volgende:
Seizoen op voorhand eigenlijk al mislukt nu. Dit gaat je veels te veel kosten.
Ook nog eens op donderdag spelen. Ajax lachend het seizoen in.
Dit neem ik terug. Als ie niet opgroeit wordt t eerder niveau Polak.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:32 schreef De_Pel het volgende:
Best een aardig spelertje die Simons. Al is het natuurlijk nog geen Colak
Ziedendquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jouw spelling verdient ook geen voldoende.
Ik heb daar ooit een topic voor gemaakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat John de Jong inmiddels z'n conclusies ook wel mag trekken. Hij heeft nu al 4 jaar op rij oid gefaald in het neerzetten van een representatief elftal, ben er inmiddels wel een beetje klaar mee.
Al wel langer. Eerder ook al hoofd scouting. Kan echt al 8+ jaar geen normale verdediging neerzetten. Echt belachelijk hoe we telkens wat jeugdspelers neerzetten en mensen op de verkeerde positie.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat John de Jong inmiddels z'n conclusies ook wel mag trekken. Hij heeft nu al 4 jaar op rij oid gefaald in het neerzetten van een representatief elftal, ben er inmiddels wel een beetje klaar mee.
Ach die haalt de Simonsjes van deze wereld transfervrij binnen. Een blunder uit én thuis in de voorronde CL wordt afgestraft. Wij hebben totaal onverdiend Monaco eruit gegooid en Rangers nu ons. En het was allebei niet eens raar.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewend.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:58 schreef OmniRocket het volgende:
Gelukkig heeft PSV afgelopen weekend niet hoeven spelen!
Was wel de beste ja, leuke speler is dat wel. Ik zie hem verder komen dan Gapkoquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Simons misschien, maar verder komen er weinig in de buurt ja.
Maar wel makkelijk derde.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
Seizoen alweer over, bedankt John voor het samenstellen van deze kutselectie. Dat wordt plekkie drie.
Ja dat betaalde zich echt uit héquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:58 schreef OmniRocket het volgende:
Gelukkig heeft PSV afgelopen weekend niet hoeven spelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |