39 al..quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:25 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Scherm in de loods, aantal deelnemers en het prijzengeld tellen af.
Staan meer hoor even scrollen door de foto'squote:Op zondag 4 september 2022 14:52 schreef 5thencounter het volgende:
Deze 8 poppetjes staan al een tijd op Insta.. doen er niet meer mee?
[ afbeelding ]
Wat een werk...beter als de helft al weg is..quote:Op zondag 4 september 2022 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staan meer hoor even scrollen door de foto's
Gaat wel gebeuren dat er een aantal binnen een week of 4 weg zijnquote:Op zondag 4 september 2022 15:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat een werk...beter als de helft al weg is..
Zeker DubbelDD Wanda ( ik doe echt Linda niet na) Mol niet..quote:Op zondag 4 september 2022 15:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat wel gebeuren dat er een aantal binnen een week of 4 weg zijn
Ze heeft er wel wat van weg trouwensquote:Op zondag 4 september 2022 15:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker DubbelDD Wanda ( ik doe echt Linda niet na) Mol niet..![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook al het te gekke Zingende Suri Meiske ontdekt.. ze blijven ook steeds maar hetzelfde in dit soort programma's pleuren...quote:Op zondag 4 september 2022 15:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze heeft er wel wat van weg trouwens
Ik heb volgende week een team sessie met Mind Work. Ik zal vragen of ze hier ook bij betrokken zijnquote:Op zondag 4 september 2022 15:10 schreef freaky40 het volgende:
En allemaal weer moeten worden vervangen. Ik verwacht dus wel een leger aan 'Pablo's' bij de Febo om alles daar zoveel mogelijk mensen binnen boord te houden.
Mensen zitten nog Miljoenenjacht te kijken. Ze hopen door het schrappen van Alberto dat ze kunnen meeliften op dat publiek. Ben benieuwd.quote:
Ik doelde vooral op RLS publiek op Fok wat ik hier wel verwacht hadquote:Op zondag 4 september 2022 21:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Mensen zitten nog Miljoenenjacht te kijken. Ze hopen door het schrappen van Alberto dat ze kunnen meeliften op dat publiek. Ben benieuwd.
Ja dat begreep ik. Die komen misschien als miljoenenjacht is afgelopen. Die zitten nog in dat andere topic.quote:Op zondag 4 september 2022 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op RLS publiek op Fok wat ik hier wel verwacht had
We zullen zienquote:Op zondag 4 september 2022 21:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik. Die komen misschien als miljoenenjacht is afgelopen. Die zitten nog in dat andere topic.
https://www.kijk.nl/programmas/een-jaar-van-je-levenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ok, dus lijkt mij dan dat niet alleen de streams op videoland komen, maar ook de reguliere afleveringen?
Tokkie in beeld!quote:Op zondag 4 september 2022 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
Nog wat tokkies erbij of allemaal van die saaie lui?
hommotjequote:Op zondag 4 september 2022 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
Nog wat tokkies erbij of allemaal van die saaie lui?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |