Ik zou gewoon die lui van de klantenservice maar eens raadplegen, lijkt me niet dat je veel meer kan doen. Tenzij je opeens op een vpn zit misschienquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sinds vandaag kan mijn partner geen videoland meer kijkenzelfs op mijn PC heeft het zelfde, op de tablet werkt het wel na behoren. Netflix werkt overigens wel gewoon.
Ik krijg de volgende melding:
"Je browserversie is verouderd en je kunt deze video niet afspelen. Update je browser om verder te kijken."
Wat ik al heb gedaan:
*Firefox gekeken voor update, maar is al up to date.
*Gegevens gewist (cookies etc) werkt niet.
*Firefox verwijderen (tevens alle mappen) en opnieuw erop zetten heeft geen resultaat geboekt.
*Getest op zowel mijn parner als mij zelf en 2 dochters hun PC's getest maar geeft zelfde resultaat.
*Toen de volgende browsers getest: Edge / Opera / Brave, maar in alle gevallen krijg ik het niet aan de praat.
Ik dacht dat het dus een storing was, maar toen ik allestoringen.nl ging bekijken was er niks loos en hoor er ook niemand over.
Nu ben ik zover om hier maar eens te gaan vragen wat het probleem eventueel kan zijn en wat de oplossing hiervan is.
Nee geen VPN hier anders had ik die optie ook wel even overwogen om het uit te zettenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou gewoon die lui van de klantenservice maar eens raadplegen, lijkt me niet dat je veel meer kan doen. Tenzij je opeens op een vpn zit misschien
incognito met alle extensies uit al geprobeerd?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee geen VPN hier anders had ik die optie ook wel even overwogen om het uit te zetten![]()
Maandag maar eens bellen dan./
Probleem lag bij de update van Firefox, is inmiddels verholpenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:55 schreef mschol het volgende:
[..]
incognito met alle extensies uit al geprobeerd?
Mijn.host heeft een redelijk geprijsd basispakket.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een goede webhoster? Voornamelijk 'gewoon' WP en eigen PHP-site met MySQL.
Zit al jaren bij Antagonist, maar waar ik in de jaren 2016 t/m 2020 nog 35 euro per jaar betaalde is dat met de komende verlenging bijna 150.
#TeamPixelquote:Op zondag 17 november 2024 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik ga misschien na 12 jaar iPhone Samsung halen
Vind iPhone wel erg duur. 1500 euro voor pro max instap.
S24+ is 800
Al gevonden inmiddels?quote:Op maandag 20 januari 2025 12:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zonder een niet topic te openen ga ik eerst hier proberen
Ik ben op zoek naar deze screw clips.
[ afbeelding ]
Iemand die ze toevallig heeft liggen? Ik mis er namelijk 1 en met een nieuw PC kan ik deze momenteel niet plaatsen. Zit nu stock cooler op, is lelijker maar werkt ook niet erg lekker mee om de CPU op lage temperatuur te houden
ik heb zelf de K95 platinum, fijn toetsenbordjequote:Op maandag 3 februari 2025 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb net deze gehaald
[ afbeelding ]
Yup heb maar via AliExpress een setje gehaaldquote:
Nice toetsenbord!quote:Op maandag 3 februari 2025 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb net deze gehaald
[ afbeelding ]
Mooi mazzeltje welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 02:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nice toetsenbord!
Een kennis van mij werkt bij de kringloop en daar kwam de Logitech G815 binnen, die heeft ze meegenomen voor mij. Ik had er geen verwachting bij natuurlijk maar raar genoeg zag deze nog als nieuw uit, amper gebruikt ook.
Dus een gratis toetsenbord rijkeren dat werkt wel even wat lekkerdere dan een Logitech K270
en natuurlijk rgb verlichting
!
Ja dat tijdens typen allez begint te knipperen wordt je ibderdaad gek van, ik heb dat ook snel omgezet naar rustgevende kleuren.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi mazzeltje welZiet er mooi uit die Logi.
Heb hier dus ook RGB op maar de eerste keer dat ik hem aansloot werd ik echt gek van die verspringende lichtjes en heb nu lekker statisch ingesteld
Alles kan met computers zeg ik altijd maar.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:22 schreef DjVero het volgende:
Kan een defecte muis voor internet-problemen zorgen? Ik had net geen kabel-internet boven; kabels erin en eruit gedaan, modem opnieuw opgestart, etc. Maar ik bleef problemen houden. Sommige websites deden het wel, anderen weer niet.
Een tijdje terug heb ik drinken gemorst rond de muismat. De muis is het altijd blijven doen, tot vandaag. Ik kan nog wel scrollen ermee, maar bewegen hapert tot zelfs volledige stilstand. Dit was een Logitech-muis met USB. Nu zit er een andere muis in, met kabel, PC opnieuw opgestart en de internetproblemen zijn ook ineens verholpen. Alle websites doen het weer.
Ik vond dit niet echt een eigen topic waard, dus vandaar dat ik het hier post. Als dat niet de bedoeling is van slow-chats, hoor ik het verder wel.
drinken is over de muis gegaan? dan kan het zeker, corrosie door de vloeistof kan hele rare dingen doenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:22 schreef DjVero het volgende:
Kan een defecte muis voor internet-problemen zorgen? Ik had net geen kabel-internet boven; kabels erin en eruit gedaan, modem opnieuw opgestart, etc. Maar ik bleef problemen houden. Sommige websites deden het wel, anderen weer niet.
Een tijdje terug heb ik drinken gemorst rond de muismat. De muis is het altijd blijven doen, tot vandaag. Ik kan nog wel scrollen ermee, maar bewegen hapert tot zelfs volledige stilstand. Dit was een Logitech-muis met USB. Nu zit er een andere muis in, met kabel, PC opnieuw opgestart en de internetproblemen zijn ook ineens verholpen. Alle websites doen het weer.
Ik vond dit niet echt een eigen topic waard, dus vandaar dat ik het hier post. Als dat niet de bedoeling is van slow-chats, hoor ik het verder wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |