Als je wat (iets minder) betaalbare maar vrij degelijke kwaliteit qua mechanische keyboards zoekt kan je eens naar keychron kijken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:22 schreef dimmak het volgende:
Ik vind een mechanisch toetsenbord nog een beetje eng. Daarom vanmorgen een Ajazz besteld van ome Ali. Daar moet de prijs/kwaliteit wel goed zijn om eens te testen. Ik ben benieuwd.
Ik heb idd een Keychron op mijn verlanglijstje staan. Wanneer het bevalt heb ik een andere usecase voor die Ajazz en koop ik de Keychron K1 Max.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je wat (iets minder) betaalbare maar vrij degelijke kwaliteit qua mechanische keyboards zoekt kan je eens naar keychron kijken.
Hier moest ik om lachenquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:22 schreef dimmak het volgende:
Ik vind een mechanisch toetsenbord nog een beetje eng
https://support.google.co(...)y-in-week-view?hl=enquote:Op maandag 8 april 2024 20:02 schreef Capaja het volgende:
Goejesavonds altesaam, ben even over komen waaien uit het BB topic ☺️☺️
Ik heb een klein vraagje over google agenda , en weet niet waar ik dat het beste kan neerzetten, dus begin ik bij jullie
Ik heb een gedeelde agenda van mijn vrijwilligersjob.
Ik kan daar niets in zetten/uithalen.
(Hoeft ook niet, alleen lezen ia dikke prima)
Nu de vraag
Als ik mijn agenda open staat deze bovenaan, wat niet altijd handig is.
Als er vanuit het werk 3 dingen in staan, zie ik die van mezelf dus niet tenzij ik de datum echt open (ik zie dua de hele maand in 1 oogopslag)
Kan ik dit aanpassen zodat mijn eigen agenda de hoofd/1e agenda word ?
Als mijn vraag hier echt niet mag, laat me dan asteblief weten waar ik deze vraag wel kan stellen
Thanks voor de snelle reactie!quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://support.google.co(...)y-in-week-view?hl=en
Je bent niet de enige, blijkbaar kan het niet.
Je zou kunnen kiezen voor een andere agenda app. Ik gebruik een open-source variant van Fossify en daar kan ik bepaalde agenda's heel makkelijk verbergen (al is de overview ook duidelijk).
late reactie maar een linux live cd?quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:14 schreef dimmak het volgende:
Door vermoedelijk een virus kan ik een bestandsmap niet binnen op een HDD. Andere mappen zijn wel gewoon toegankelijk. Virusscanner vind niks meer, Defender, Adwcleaner, Malwarebytes en F-Secure allemaal laten draaien. Hoe zou ik nog toegang kunnen krijgen tot deze map?
Nee, ik heb de laptop niet weer aangeraakt.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
late reactie maar een linux live cd?
neem aan dat je het allang opgelost hebt?
soort gelijk probleem wel eens gehadquote:Op maandag 27 mei 2024 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had last van veel BSOD's. Denk achteraf gezien vanwege een loszittende SATA-kabel in een van m'n SSD's.
Bizar dat dat een probleem kan zijn eigenlijk
Klopt, maar had al een tijdje problemen met een bepaalde schijf, en met die BSOD's wist ik dat dat het moest zijn. Sata-connector klipt niet goed aan mijn crucial harde schijf op een of andere manier. Zwaar irritant. Daarin zou M.2 in het voordeel zijn. Maar goed sata heeft iets lagere running temps dus ik hou hieraan vast. Lange levensduur.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
soort gelijk probleem wel eens gehad![]()
heel erg raar, echt het laatste waar je naar zoekt
ik heb in mijn,inmiddels bejaarde , en vervangen, systeem (9 jaar) een m.2 zitten die het nog steeds doet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar had al een tijdje problemen met een bepaalde schijf, en met die BSOD's wist ik dat dat het moest zijn. Sata-connector klipt niet goed aan mijn crucial harde schijf op een of andere manier. Zwaar irritant. Daarin zou M.2 in het voordeel zijn. Maar goed sata heeft iets lagere running temps dus ik hou hieraan vast. Lange levensduur.
Snap ik. Mijn oudste ssd gaat inmiddels 7 jaar mee. Zal het ook nog wel ff uithouden dus. Snelheid wat mij betreft prima. Maar goed alles is ooit aan vervanging toequote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb in mijn,inmiddels bejaarde , en vervangen, systeem (9 jaar) een m.2 zitten die het nog steeds doet.
ik maak mij inmiddels geen zorgen meer over de levensduur van een ssd
mijn allereerste SSD doet het volgens mij ook nog, weet niet helemaal waar en of ik die nog heb liggenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap ik. Mijn oudste ssd gaat inmiddels 7 jaar mee. Zal het ook nog wel ff uithouden dus. Snelheid wat mij betreft prima. Maar goed alles is ooit aan vervanging toe
huh? hebben ze windows spotlight nu verplicht gemaakt?quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nieuwe Windows 10 update: steeds ander bureaublad! WOW. Wat een bizarre feature toch weer.
Blijkbaar 😅 Vind het niet erg. Had altijd dezelfde en nu even wat anders af en toe dusquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
huh? hebben ze windows spotlight nu verplicht gemaakt?
dat verklaart waarom de w10pro pc's op de zaak opeens dat als achtergrond hebbenquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkbaar 😅 Vind het niet erg. Had altijd dezelfde en nu even wat anders af en toe dus
Een wat fleuriger sfeertje op de werkvloer zou ik zeggenquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat verklaart waarom de w10pro pc's op de zaak opeens dat als achtergrond hebben
valt wel mee, bij alle stations wordt de browser fullscreen geopend en blijft dit tot einde werkdag, al het werk wordt verricht via de browserquote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een wat fleuriger sfeertje op de werkvloer zou ik zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |