@GGMM.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag vermelden welk account.
Graag ook even 'graag verwijderen' in je profiel zetten.
Als je dat gedaan hebt en terugmailt verwijder ik je account zsm
Gr
Danny
Oftewel: Nee, @:GGMM. Profiel zei @:danny .
Blijf gewoon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag vermelden welk account.
Graag ook even 'graag verwijderen' in je profiel zetten.
Als je dat gedaan hebt en terugmailt verwijder ik je account zsm
Gr
Danny
Oftewel: Nee, @:GGMM. Profiel zei @:danny .
Volgens mij kan je het juist verbaal niet meer aan als je iemand fysiek letsel toewenst, maar prima hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij biedt zijn excuses maar aan richting @:scrummie
Geen enkele reden waarom hetgeen wat ik zei niet kan en wat hij zegt wel kan.
Typisch om een grote muil te hebben en als je het verbaal niet aankan om dan te gaan janken
Doe je wel voorzichtig?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga vlees snijden voor het avondeten.
Tot later vrienden!!
Alvast eet smakelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tot later vrienden!!
Blijven doneren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:05 schreef onlogisch het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lees het vorige topic even terug.
Dit gebeurde mij gisteren ook maar dan in mijn duimquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vorige week al in mijn eigen vlees gesneden. Dikke snee in mijn wijsvinger verdomme.
Ik had nog een leuke anekdote over een konijn van je tegoed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vorige week al in mijn eigen vlees gesneden. Dikke snee in mijn wijsvinger verdomme.
Het wordt @GGMM duidelijk teveel allemaal!quote:
@Calandquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ga ook altijd naar plekken die ik niet leuk vindt om me te beklagen over de sfeer daar.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt @:GGMM duidelijk teveel allemaal!
Jij leeft echt op het randje!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tot later vrienden!!
Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij biedt zijn excuses maar aan richting @:scrummie
Geen enkele reden waarom hetgeen wat ik zei niet kan en wat hij zegt wel kan.
Typisch om een grote muil te hebben en als je het verbaal niet aankan om dan te gaan janken
Ik kon de druk niet meer aan. :Squote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had nog een leuke anekdote over een konijn van je tegoed.
Dat doet die zelfs bij haxball ook lolquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:38 schreef Gutanoth het volgende:
Ah, @:GGMM komt zijn laffe hondje weer eens te hulp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |