Dit en samequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:09 schreef LanaMyst het volgende:
.
<25 kan me gestolen worden, hier en daar wel wat leuke dingen meegemaakt maar het was vooral erg saai en nietszeggend.
Maar goed, ik ben dan ook altijd een laatbloeier geweest.
De leef broederquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:49 schreef corehype het volgende:
Ik dacht dat deze man net 20 was ofzo met zn ghnfanrasie en fissas en kledingwinkels
Nee joh, jij bent helemaal nog geen cougar. Die hebben namelijk geld om jonge jongetjes aan zich te binden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Bedankt broer voor dit nu voel ik me met mijn 26 helemaal een ouwe cougar
Dankquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:56 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent helemaal nog helemaal geen cougar. Die hebben namelijk geld om jonge jongetjes aan zich te binden.
Wat jij bent, dat is oud en arm. Daar is geen mooi woord voor.
Wel mijn Cougar schatquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Bedankt broer voor dit nu voel ik me met mijn 26 helemaal een ouwe cougar
Onze wijnkenner! Zo lachwekkend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Blijven sporten en gezond eten. Dries Roelvink is bijna 65.
[ link | afbeelding ]
De looks zitten niet van binnen nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Onze wijnkenner! Zo lachwekkend.
Man? Ik dacht dat het een 15-jarig meisje was, gezien het postgedrag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:49 schreef corehype het volgende:
Ik dacht dat deze man net 20 was ofzo met zn ghnfanrasie en fissas en kledingwinkels
Wanneer komt die aangekondigde bloei dan denk je?quote:
Bij mij toen ik 29 werd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wanneer komt die aangekondigde bloei dan denk je?
Verpleegsters die je bed komen verschonen tellen niet mee in dat spreekwoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
Meer wijven in jigggys leef als in 95% van alle users hier
danquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
En toch is Jiggy degene die constant loopt te janken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
Komt door zijn te strakke broekjes en het slikken van anticonceptie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:25 schreef The_Verve het volgende:
[..]
En toch is Jiggy degene die constant loopt te janken...
Pfffff… kut levenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:36 schreef king_slayer het volgende:
[..]
Gast, was ik maar 31
Inmiddels 67
En gezien het aantal janktopics ben jij elke keer de bitchboy in de relatie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik 0, maar dat is volgensmij niet heel bijzonderquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
Hoi, is die wesp al uit je oor. Ik vraag het voor mijn moeder, een vrouw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:56 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik 0, maar dat is volgensmij niet heel bijzonder
ik ben gewoon een nooitbloeier danquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:09 schreef LanaMyst het volgende:
onterechte klacht, ik vond 30 de mooiste leeftijd, maar 25+ zou ik ook voor tekenen en was ook zeker niet verkeerd.
<25 kan me gestolen worden, hier en daar wel wat leuke dingen meegemaakt maar het was vooral erg saai en nietszeggend.
Maar goed, ik ben dan ook altijd een laatbloeier geweest.
Waarschijnlijk ben jij een goed voorbeeld van een echte fokker die elke blik van een vrouwelijk persoon ziet als flirten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:17 schreef Akathisia het volgende:
Vandaag trachtte een 15-jarige met me te flirten (op zo een onbeholpen en opvallende manier waar alleen een tiener zich aan schuldig kan maken) en ik ben 33. Beetje sporten, beetje goede genen en je kan nog vrij lang een onvolwassen viezerik blijven.
Ze stond me praktisch met haar ogen uit te kleden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
Broekie.
[..]
Waarschijnlijk ben jij een goed voorbeeld van een echte fokker die elke blik van een vrouwelijk persoon ziet als flirten.
Nogmaals, niet elke blik van een vrouw of meisje betekent dat ze je wilquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:16 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ze stond me praktisch met haar ogen uit te kleden.
Je kleed mij niet zomaar uit in één blik.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nogmaals, niet elke blik van een vrouw of meisje betekent dat ze je wil
Gast, was ik maar 67!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:36 schreef king_slayer het volgende:
[..]
Gast, was ik maar 31
Inmiddels 67
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |