Ga je mond spoelenquote:
Begint!?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Biden begint een beetje seniel te worden
Hij doet dat zelfs tegen een witte rechtse conservatieve man van middelbare leeftijd...dat pleit weer voor hemquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:01 schreef BobW het volgende:
Johan altijd zo respectloos tegen de bargast
En onze POTUS moet de machtigste man ter wereld zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Biden begint een beetje seniel te worden
Mwah, denk Vitesse ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze kneus is over een jaar of 4 weer bij Volendam
Hallo Angela.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan zit nu diep in de reet van John
Die oplichter van az, Derksen weigerde een verhaal van Moens te publiceren, omdat de DSB bank een sponsor was van VI.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:10 schreef BobW het volgende:
John de Mol komt in het rijtje Riemer van der Velde, Johan Cruijff en Joop Munsterman.
Wie mis ik nog?
Vorige week in het weekend toch 8e in de Box Officequote:
Van Trump kon je ook dagelijks fragmentjes laten zien van z'n rallies waarin ie struikelt over woorden of aan een verhaal begint waar geen touw aan vast te knopen is. Ben overigens helemaal geen fan van dit soort geknipte dingen uit context, niet bij Biden en niet bij Trump.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:57 schreef nils_22 het volgende:
Volgens mij is Genee geen fan van Biden
Derksen deugt niet. Roep ik al jaren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |