Te weinig m.iquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:58 schreef Id_do_her het volgende:
Een Nederlander rijdt immer met koplampen aan, dat is mijn ervaring tenminste.
Nee, meer dat er altijd koplampen aan staan, de stand maakt niet uit.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:04 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Te weinig m.i
Maar wellicht bedoel je de dagrij-verlichting?
Ah ok. Ja voor een Belg/Duitser zal het idd lijken alsof dat het geval is, en gelukkig doen velen dat ook, maar bij lange na niet iedereen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, meer dat er altijd koplampen aan staan, de stand maakt niet uit.
Als mensen zoals jij of VD of jigggy het over autorijden hebben krijg ik altijd dit beeld in mijn hoofdquote:Op maandag 22 augustus 2022 22:19 schreef Cockwhale het volgende:
Ik heb ze vrijwel altijd aan, met de enkele uitzondering wanneer ik het vergeten ben.
Bij jou krijg ik dit idee.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als mensen zoals jij of VD of jigggy het over autorijden hebben krijg ik altijd dit beeld in mijn hoofd![]()
[ afbeelding ]
Je kunt ze ook gewoon aan laten. Bij zo'n beetje elke auto gaan de lichten uit als je het contact af zet.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:56 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Gewoon op automatisch staan, als het qua weer te gortig wordt zet ik de dimlichten wel aan. Bij regen of mist is dat wel eens nodig.
Dat zou ik kunnen doen ja.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:56 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon aan laten. Bij zo'n beetje elke auto gaan de lichten uit als je het contact af zet.
Ik ben een Nederlander en ik heb niet eens koplampen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:53 schreef Fogel het volgende:
Ik ben Nederlander en vergeet het nooit. Stand uit = aan en stand aan = aan. Geweldig systeem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |