quote:Op donderdag 1 september 2022 21:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Stofzuiger is naast mijn bed 😂
quote:Op donderdag 1 september 2022 21:14 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Vannacht nog geschrokken toen ik in schemerlicht een glaasje warme melk wou drinken
Een grote zwarte op de grond![]()
Lang leve de stofzuiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walgelijk mutanten beesten hier die OPEENS verschijnen.![]()
![]()
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]OMG 😱😱😱 ze zeggen ook dat ze altijd met zn 2en zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walgelijk mutanten beesten hier die OPEENS verschijnen.![]()
![]()
![]()
Dat is schijnbaar alleen in de herfst dat ze met zijn 2en zijn. Om te paren.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:18 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
OMG 😱😱😱 ze zeggen ook dat ze altijd met zn 2en zijn![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]Haha, zag je laatst die foto van die spin in mijn koffiemok? Die was wel 2x zo groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walgelijk mutanten beesten hier die OPEENS verschijnen.![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb wel het eerste deel opgenomen.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:32 schreef zipcon het volgende:
Wat een heftige trailer:
Heeft iemand de serie al gezien?
Fijn dat het vandaag wat beter gaat, Child. Houwen zo. Ik duim xquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren kotsen van de migraine
Nu weer beter
En vanavond Flikken Rotterdam
Dat was ook een flinke joekel inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, zag je laatst die foto van die spin in mijn koffiemok? Die was wel 2x zo groot.
Sindsdien kijk ik altijd even in mijn mok, dat spreekt voor zich natuurlijkquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat was ook een flinke joekel inderdaad
Kijk dat is leuk nieuws fijn kan ik kijken Ben geen Verstappen fan dus hoop dat Hamilton wint.quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:35 schreef praadje het volgende:
Voor de liefhebbers. De NOS zendt de Grand Prix van Zandvoort live uit op NPO1 morgen.
https://www.tvgids.nl/sport/nos-formule-1-gp-van-nederland
Vanaf 13.31 uur.
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Graag gedaan lieve Dot. En voor jou hoop ik dan dat Hamilton wintquote:Op zaterdag 3 september 2022 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat is leuk nieuws fijn kan ik kijken Ben geen Verstappen fan dus hoop dat Hamilton wint.
Dank je wel lieve Praadje
Denk het haast niet zo goed is hij dit seizoen nietquote:Op zaterdag 3 september 2022 10:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan lieve Dot. En voor jou hoop ik dan dat Hamilton wint
quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat is leuk nieuws fijn kan ik kijken Ben geen Verstappen fan dus hoop dat Hamilton wint.
Dank je wel lieve Praadje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |