quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Slim van het invriezen, ik kan soms drie dagen achtereen hetzelfde eten
[..]
Ook al slim
'k Vind je maar slim vandaag
Avond moppie. Geniet van je avondje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Normaal kijk ik altijd naar Ewout. Alleen vanavond een onderwerp waarbij ik me ongemakkelijk voel. Dus ik kijk niet. Muziekje, gamen en handwerken. Volgende week kijk ik wel weer zijn show
Hoihoi, ik ook. Heftig hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi!
Ik kijk naar vijf dagen binnen
Yep. Het zijn weer volle televisieavonden en het wordt nog erger haha. Vanaf volgende week ook Arjen Lubach weer terug. En een jaar van je leven. En HGT. En first dates. Het is hollen of stilstaan.quote:Op donderdag 1 september 2022 18:30 schreef potjecreme het volgende:
Deze lijkt mij wel leuk om te kijken.
20.30; De vuilste jobs van Nederland RTL5
Idd, de 1e 2 afleveringen staan al op videolandquote:Op donderdag 1 september 2022 18:30 schreef potjecreme het volgende:
Begon al goed, lekker wctje leegzuigen genotquote:Op donderdag 1 september 2022 18:30 schreef potjecreme het volgende:
Vannacht nog geschrokken toen ik in schemerlicht een glaasje warme melk wou drinkenquote:Op donderdag 1 september 2022 21:01 schreef potjecreme het volgende:
Het stikt nu al van de spinnen en het spinnenseizoen moet nog beginnen.
Stofzuiger is naast mijn bed 😂quote:Op donderdag 1 september 2022 21:14 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Vannacht nog geschrokken toen ik in schemerlicht een glaasje warme melk wou drinken
Een grote zwarte op de grond![]()
Lang leve de stofzuiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |