quote:
Heb je topic verplaatst naar het specifieke MOL subforum: Wie is de Mol?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
eventjes leuk topicje aangemaakt, waar we dit najaar ook van de amerikaanse versie wie is de mol kunnen genieten
Dat maakt me blijquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:17 schreef praadje het volgende:
Zo. Vanaf maandag begint het terug weer een beetje een leuk te worden op televisie. Wel weer veel talkshows maar dat mag de pret niet drukken.
Als ze bij de NS de uitkeringen wat hoger maken hoef je ook niet te staken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Staken moet in je aard liggen.
Avond lieve Stephan. Alles goed met jou? Ja, die neem ik op.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Avond
Summerschool klinkt goed met Hans Klok vanavond
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Avond
Summerschool klinkt goed met Hans Klok vanavond
Ja prima. Beetje druk geweest met werken. Goede nieuws is wel dat mijn werkweek al afgelopen isquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Stephan. Alles goed met jou? Ja, die neem ik op.
Klinkt herkenbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja prima. Beetje druk geweest met werken. Goede nieuws is wel dat mijn werkweek al afgelopen isTenzij ze weer bellen, kan ik altijd nog ja of nee zeggen
En daar?
Dat is fijn om te horen dat het goed gaat met je en die vrije dagen heb je wel verdient zo te horen. Geniet ervan, hopelijk bellen ze niet. En hier gaat ook alles lekker zijn gangetjequote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja prima. Beetje druk geweest met werken. Goede nieuws is wel dat mijn werkweek al afgelopen isTenzij ze weer bellen, kan ik altijd nog ja of nee zeggen
En daar?
Typisch iets voor deze tijd. Er zijn nou eenmaal minder werken tegenover ouderen die nu zo'n beetje met pensioen gaan. Ze maken wel de goede en leuke banen nu vrij, dat is wel een voordeelquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen dat het goed gaat met je en die vrije dagen heb je wel verdient zo te horen. Geniet ervan, hopelijk bellen ze niet. En hier gaat ook alles lekker zijn gangetje
Ik was nu eigenlijk 4 dagen op rij vrij geweest. Inmiddels uit eigen ervaring weet je al dat dit te mooi is om waar te zijn. Morgen gewoon weer een dagje hobbyenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Typisch iets voor deze tijd. Er zijn nou eenmaal minder werken tegenover ouderen die nu zo'n beetje met pensioen gaan. Ze maken wel de goede en leuke banen nu vrij, dat is wel een voordeel
[..]![]()
Herkenbaar ja. Heb de afgelopen zondag gewerkt maar die week daarvoor ook, extra op een zondag. Die zondag heb ik lekker laten uitbetalen, die van gister heb ik mooi geruild met vrijdag.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik was nu eigenlijk 4 dagen op rij vrij geweest. Inmiddels uit eigen ervaring weet je al dat dit te mooi is om waar te zijn. Morgen gewoon weer een dagje hobbyen
Als ik niet kijk dan gaat het goed met Maxquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Heb de afgelopen zondag gewerkt maar die week daarvoor ook, extra op een zondag. Die zondag heb ik lekker laten uitbetalen, die van gister heb ik mooi geruild met vrijdag.
Formule 1 begint weer, dus mij niet bellen![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik was nu eigenlijk 4 dagen op rij vrij geweest. Inmiddels uit eigen ervaring weet je al dat dit te mooi is om waar te zijn. Morgen gewoon weer een dagje hobbyen
Morgen was is ook vrij en is inmiddels ingevuld met een extra dienstjequote:
Gaat lekker. Gelukkig maar dat je werk je hobby isquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Morgen was is ook vrij en is inmiddels ingevuld met een extra dienstjeNog twee vrije dagen over van de vier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |