Dán kan de overheid overigens wel snel handelenquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:27 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Ik hoop op 20 graden vorst twee maanden lang. Al is het maar omdat dat het aantal topics in KLB ten goede komt.
Altijd positief bekijken:quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:27 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Ik hoop op 20 graden vorst twee maanden lang. Al is het maar omdat dat het aantal topics in KLB ten goede komt.
Broer gewoon een lantaarnpaal open draaien en je hebt gratis stroomquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
https://www.hln.be/geld/g(...)-jaar-tijd~ade9157f/
Dit zijn Belgische gasprijzen.
Hoewel ik capuchontruien leuk vind. Maar als ik straks vier capuchons over elkaar heb dan is de fun er ook wel een beetje vanaf.
Klacht: Er is geen verbetering, en dat baart me nog zorgen. Ik zal misschien nog kunnen genieten van een beetje warmte. Maar er zullen veel gezinnen het niet meer kunnen betalen. ik voorspel een kutwinter met zware energiefacturen. Laten we hopen dat het een abnormale warme winter ga worden. (sneeuw mag vallen met kerst )
Een inverter split-unit neem ik aan. Heb ik er ook een paar van. Werkt perfect.quote:
Precies een split-unit airco is gewoon een lucht-lucht warmtepompquote:Op maandag 22 augustus 2022 19:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Een inverter split-unit neem ik aan. Heb ik er ook een paar van. Werkt perfect.
Ik dacht dat je een ode aan energie wilde geven, gezien de titelquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
https://www.hln.be/geld/g(...)-jaar-tijd~ade9157f/
Dit zijn Belgische gasprijzen.
Hoewel ik capuchontruien leuk vind. Maar als ik straks vier capuchons over elkaar heb dan is de fun er ook wel een beetje vanaf.
Klacht: Er is geen verbetering, en dat baart me nog zorgen. Ik zal misschien nog kunnen genieten van een beetje warmte. Maar er zullen veel gezinnen het niet meer kunnen betalen. ik voorspel een kutwinter met zware energiefacturen. Laten we hopen dat het een abnormale warme winter ga worden. (sneeuw mag vallen met kerst )
quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
ik stop gewoon met betalen kreeg laatst een aanbieding om 1200 euro per maand af te tikken dat is al meer dan me hele wajong wat denken ze zelf laat ze lkrk de rambam krijgen deze boy betaaldt nergens meer voor
Voor energie? Wtf. Hoeveel stook jij per jaar?quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
ik stop gewoon met betalen kreeg laatst een aanbieding om 1200 euro per maand af te tikken dat is al meer dan me hele wajong wat denken ze zelf laat ze lkrk de rambam krijgen deze boy betaaldt nergens meer voor
Een hele kudde hamsters houden die verschillende ritmes hebben, waardoor je 24/7 draaiende molens hebt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:21 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon iedereen leegzuigen. Binnenkort moet je een hypotheek aanvragen voor gas & licht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |