abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205712948
quote:
Dochter van invloedrijke ‘Kremlin-ideoloog’ Aleksandr Doegin komt om door autobom

De dochter van de ultranationalistische filosoof, en Kremlin-ideoloog Aleksandr Doegin is omgekomen bij een auto-explosie. Mogelijk was de invloedrijke ideoloog zelf het doelwit.

Het Kremlin opent een moordonderzoek. De explosie duidt erop dat partizanen een relatief verreikende invloed hebben in Rusland, die dus ook de kringen van de Russische president kunnen raken. Doegin is niet officieel verbonden aan het Kremlin, maar staat bekend als een groot inspirator van Vladimir Poetin en ‘het brein’ achter de oorlog in Oekrane.

Een bekende van de familie vermoedt dat de daders Doegin wilden raken. Niemand heeft verantwoordelijkheid voor de explosie opgeist, maar sommige pro-Kremlinopiniemakers foeterden direct op de Oekraense regering. De hoofdredacteur van het staatsmedium Russia Today Margarita Simonjan riep op tot ‘acties tegen de beslissingsmakers’ in Kyiv.

https://www.volkskrant.nl(...)or-autobom~b8c4026b/
twitter

Filosofenmoordenaars zijn het laagste van het laagste.

Niet mijn OP, link naar deel 1
pi_205712982
Dit topic kan overigens welndicht aangezien de discussie toch overlappen met het NWS-topic.
pi_205713614
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 15:16 schreef Vliegbaard het volgende:
Dit topic kan overigens welndicht aangezien de discussie toch overlappen met het NWS-topic.
Je bedoelt het Oorlog in Oekrane topic? Eens.

Bovendien heeft de FSB de zaak al opgelost. :+
  maandag 22 augustus 2022 @ 17:16:59 #4
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205713952
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 15:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
[ twitter ]

Filosofenmoordenaars zijn het laagste van het laagste.

Niet mijn OP, link naar deel 1
zij was degene die Moscow wilde ontdoen van de niet zuivere Russen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_205714990
Ik heb nog zo gezegd geen bommetje :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 22 augustus 2022 @ 19:35:09 #6
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_205715032
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 15:16 schreef Vliegbaard het volgende:
Ja, nu weten we het wel. Alle topics moeten dicht :')
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_205716356
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 17:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
zij was degene die Moscow wilde ontdoen van de niet zuivere Russen
Nou dan is dit een goed begin. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 22 augustus 2022 @ 22:16:14 #8
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205717176
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:28 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nou dan is dit een goed begin. :')
ik denk dat zij zelf een zuivere Rus is , zij zou dan wel blijven en papa en Putin ook

de Ukrainers zijn ook ondermensen zegt ze
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_205717581
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik denk dat zij zelf een zuivere Rus is , zij zou dan wel blijven en papa en Putin ook

de Ukrainers zijn ook ondermensen zegt ze
Ik bedoelde meer dat ze niet zuiver op de graat is. Of was eigenlijk, want ze heb een tuin op der buik nu.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 22 augustus 2022 @ 23:02:45 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205717868
Hier laat Dougin een beetje in zijn kaarten kijken. Dat mens moest gewoon opgeruimd worden. En nou gaat hij er iets van maken wat hij zelf bedacht heeft en wss een projectie is van persoonlijke toestand. Iig weet hij nu naast het filosoferen erover, ook wat voor impact een oorlogsdaad heeft

quote:
Maar wij, onze mensen, kunnen zelfs door zulke ondraaglijke slagen niet worden gebroken. Ze wilden onze wil verpletteren met bloedige terreur tegen de beste en meest kwetsbaren van ons. Maar ze zullen het niet krijgen.
Ons hart verlangt naar meer dan alleen wraak of vergelding,
het is te kleinzielig, niet Russisch. We hebben alleen onze Overwinning nodig.
Voor de rest zou dat hele statement prima in de OP passen @capricia
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_205720618
Volgens de FSB hebben Oekraense speciale diensten de misdrijf voorbereidt en uitgevoerd. De dader zou Natalya Vovk zijn die de aanslag heeft gepleegd en toen is gevlucht naar Estland. Vvok zou in juli met haar 12-jarige dochter naar Rusland zijn gekomen en heeft daar de aanslag voorbereidt door een appartement in hetzelfde woonblok te huren en de levensstijl van Doegina te onderzoeken. De inlichtingendienst heeft ook beveiligingsbewakingsvideo's van de vermeende moordenaar vrijgegeven, samen met haar militaire identiteitsbewijs, en beweerd dat ze tot het Oekraense Azov-regiment behoorde.
Bron: Al-jazeera

Geloof eerder dit narratief dan dat er een Russische groepering achter de aanslag zit, waar niemand eerder van gehoord heeft en in de media ook getwijfeld wordt of het echt bestaat.
pi_205720660
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:02 schreef Tengano het volgende:
Hier laat Dougin een beetje in zijn kaarten kijken. Dat mens moest gewoon opgeruimd worden. En nou gaat hij er iets van maken wat hij zelf bedacht heeft en wss een projectie is van persoonlijke toestand. Iig weet hij nu naast het filosoferen erover, ook wat voor impact een oorlogsdaad heeft
Welke oorlogsdaad bedoel je?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205720705
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 11:43 schreef Tobias19xx het volgende:

Geloof eerder dit narratief dan dat er een Russische groepering achter de aanslag zit, waar niemand eerder van gehoord heeft en in de media ook getwijfeld wordt of het echt bestaat.
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk. Het is alleen wel vreemd dat je een kind mee neemt als je een aanslag gaat plegen. Dat maakt vluchten wel heel erg veel ingewikkelder natuurlijk.

Maar we zullen het nooit weten.
pi_205720807
quote:
Volgens de FSB hebben Oekraense speciale diensten de misdrijf voorbereidt en uitgevoerd. De dader zou Natalya Vovk zijn die de aanslag heeft gepleegd en toen is gevlucht naar Estland. Vvok zou in juli met haar 12-jarige dochter naar Rusland zijn gekomen en heeft daar de aanslag voorbereidt door een appartement in hetzelfde woonblok te huren en de levensstijl van Doegina te onderzoeken. De inlichtingendienst heeft ook beveiligingsbewakingsvideo's van de vermeende moordenaar vrijgegeven, samen met haar militaire identiteitsbewijs, en beweerd dat ze tot het Oekraense Azov-regiment behoorde.

Geloof eerder dit narratief

Het is inderdaad heel erg geloofwaardig _O-

dinsdag 23 augustus 2022 @ 11:59:18 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205720816
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Voor de rest zou dat hele statement prima in de OP passen @:Capricia
Komt op mij over alsof hij zelf achter de aanslag zit :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205720821
quote:

Ik geloof echter geen ene fuck van de verklaring van de FSB.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:00:44 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205720834
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 11:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik geloof echter geen ene fuck van de verklaring van de FSB.
Dit is gewoon een van de vele verklaringen die op een grote stapel klaarligt.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205720904
quote:
84s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit is gewoon een van de vele verklaringen die op een grote stapel klaarligt.
Dit is ook een leuke analyse van haar "id":
twitter
pi_205720916
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:08:31 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205720917
quote:
Geloof eerder dit narratief
Ja dat jij het Kremlin-narratief klakkeloos voor waarheid aanneemt verbaast me nou precies helemaal niks.
Huilen dan.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:27:36 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205721168
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[ twitter ]
Het is dat die hele oorlog zo'n treurige kwestie is maar anders zou je jezelf toch een ongeluk lachen om dit soort structureel amateurisme _O- .

Vergeet westerse wapens, Russisch gepruts maakt het echte verschil.
Huilen dan.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:28:29 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205721177
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[ twitter ]
quote:
_O- _O- _O-
pi_205721296
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is dat die hele oorlog zo'n treurige kwestie is maar anders zou je jezelf toch een ongeluk lachen om dit soort structureel amateurisme _O- .

Het hoeft ook allemaal niet te kloppen natuurlijk, een beetje is al meer dan genoeg voor binnenlandse consumptie.
pi_205721308
quote:

de camera's die al 2 weken uitstonden. Die ID waar bewijs voor is dat dit gefotoshopt is.

En als laatst wat maakt dat jij de fsb als betrouwbaar beschouwd?
want het zou niet eerste keer zijn dat FSB het russische volk afslacht voor wat extra populariteit voor Poetin.
eerste keer, tweeede keer.
pi_205721312
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 11:51 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk. Het is alleen wel vreemd dat je een kind mee neemt als je een aanslag gaat plegen. Dat maakt vluchten wel heel erg veel ingewikkelder natuurlijk.

Maar we zullen het nooit weten.
In dat wereldje van geheime diensten is dat niet vreemd, met een kind vertrouwen ze je eerder in de buurt van hooggeplaatste personen en ook als je vlucht en de grens moet oversteken.

quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja dat jij het Kremlin-narratief klakkeloos voor waarheid aanneemt verbaast me nou precies helemaal niks.
Ik baseer wat ik geloof op basis van bewijs (of het nu om Oekrane of Rusland gaat) en niet wie wat zegt (zoals jij doet). In jou ogen is alles wat de VS en Oekrane zeggen waarheid, en alles wat Rusland zegt onwaar.
pi_205721407
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:38 schreef Korenfok het volgende:

[..]
de camera's die al 2 weken uitstonden. Die ID waar bewijs voor is dat dit gefotoshopt is.
En dit heb jij gelukkig uit "betrouwbare" bronnen. Die na de aanslag in de buurt konden komen van het plaats delict waar volop onderzoek gaande was en controle is. Of hebben toetsenbordstrijders op afstand het allemaal onderzocht en kwamen tot de conclusie dat ... taadaa ... Russen erachter zat. _O- Wat een naviteit.
Ik sta er neutraal in, boeit mij niet als Rusland zelf erachter zit of een anti-Poetin groepering. Kan jij hetzelfde zeggen over Oekrane en je idool Zelensky? Nee!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2022 16:07:02 ]
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:47:50 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205721416
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:39 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Ik baseer wat ik geloof op basis van bewijs (of het nu om Oekrane of Rusland gaat) en niet wie wat zegt (zoals jij doet). In jou ogen is alles wat de VS en Oekrane zeggen waarheid,
Nee hoor. Hoe kom je daarbij?
quote:
en alles wat Rusland zegt onwaar.
Dat klopt eigenlijk wel ja.
Huilen dan.
pi_205721425
Zo mooi hoe mensen die andere mensen van MSM propaganda betichten zelf zo ontvankelijk zijn voor propaganda. Aandoenlijk bijna.
pi_205721441
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:47 schreef Tobias19xx het volgende:
Of hebben toetsenbordstrijders op afstand het allemaal onderzocht en kwamen tot de conclusie dat ... taadaa ... Russen erachter zat. Wat een naviteit.
Nou, laten we eerst eens constateren dat toetsenbordstrijders in ieder geval dat id overhoop gehaald hebben. Dus het begin van ontkrachting is er. Voor mij is het daarmee eigenlijk wel duidelijk dat het FSB verhaal zelf verzonnen is.
pi_205721477
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:50 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Nou, laten we eerst eens constateren dat toetsenbordstrijders in ieder geval dat id overhoop gehaald hebben. Dus het begin van ontkrachting is er. Voor mij is het daarmee eigenlijk wel duidelijk dat het FSB verhaal zelf verzonnen is.
Zal wel weer door Bellingcat gepubliceerd zijn en we weten allemaal dat dit clubje toetsenbordridders door de Cabal aangestuurd wordt. Net zoals MH17 een hoax is.
pi_205721509
Ik zie dat betaalde Rusland-agent Tobias weer aan het werk is?
pi_205721513
quote:

[..]
In dat wereldje van geheime diensten is dat niet vreemd, met een kind vertrouwen ze je eerder in de buurt van hooggeplaatste personen en ook als je vlucht en de grens moet oversteken.
[..]
Ik baseer wat ik geloof op basis van bewijs (of het nu om Oekrane of Rusland gaat) en niet wie wat zegt (zoals jij doet). In jou ogen is alles wat de VS en Oekrane zeggen waarheid, en alles wat Rusland zegt onwaar.
Dus de Russische grensbewaking laat gewoon mensen door die allerlei "azov"-parafernalia bij hebben? En dat doen ze niet 1x, maar zelfs 2x? _O- What border guard doing?
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:57:33 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205721535
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:55 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie dat betaalde Rusland-agent Tobias weer aan het werk is?
Ik hoop dat 'ie ervoor betaald wordt, want anders zou het helemaal een sneue vertoning zijn.
Huilen dan.
pi_205721568
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik hoop dat 'ie ervoor betaald wordt, want anders zou het helemaal een sneue vertoning zijn.
Baudets trollenleger zit in de begroting van het Kremlin dit kwartaal. Is geen CAPEX meer dus hoop voor Tobias dat ze de operationele kosten niet gaan drukken komend kwartaal.
pi_205721677
quote:
Iedereen is in staat om te liegen en er bestaan leugens in verschillende gradaties. Maar als deze oorlog mij n ding geleerd heeft dan is het wel dat het Kremlin, en in het verlengde er van de Russische cultuur, liegen tot een kunst hebben verheven die zijn weerga niet kent.

In de rest van de wereld is liegen not-done en probeert men het niet te doen en probeert men het te verhullen, maar daar is het gewoon een geaccepteerd onderdeel van de maatschappij en geaccepteerd in het doen en laten van mensen. Als je niet weet dat liegen in Rusland een fundamenteel andere rol en functie heeft dan elders in de wereld dan blijf je er gewoon altijd naef in trappen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205721711
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:47 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
En dit heb jij gelukkig uit "betrouwbare" bronnen. Die na de aanslag in de buurt konden komen van de plaats delict waar volop onderzoek gaande was en controle is. Of hebben toetsenbordstrijders op afstand het allemaal onderzocht en kwamen tot de conclusie dat ... taadaa ... Russen erachter zat. _O- Wat een naviteit.
Ik sta er neutraal in, boeit mij niet als Rusland zelf erachter zit of een anti-Poetin groepering. Kan jij hetzelfde zeggen over Oekrane en je idool Zelensky? Nee!
andere vraag:

We hebben dus een geidentificeerde dader door de FSB. Wie de aanslag kan plegen. Ze hebben binnen 2 dagen de hele moord opgelost, maar konden deze mw. niet staanden houden. Hadden haar al ver van te voren in de smiezen als ik het verhaal mag geloven. Toevallig vinden ze op locatie het ID bewijs. en toch gek dat ze haar niet konden arresteren, wat vreemd is omdat vanaf plek van aanslag en eerste grens overgang Estland, zit mimimaal 11 uur rijden tussen (zonder tussen stops). Plus is er extra grensbewaking bij Estland en dus geen open grenzen.

Dus even helder, de FSB weet uit een speld in hooi berg binnen 2 dagen de moord op te lossen? Want vinden direct een ID kaart met bewijs lid azov, maar met die zelfde id mocht ze wel vrij rusland in reizen? Terwijl de oorlog al gaande was! Ze hebben allerlei bewijzen als dat ze gezien is op de camera beelden (die ze niet laten zien)? En dan kan ze dus meer dan 10 uur rijden door Rusland naar een land, wie de grenzen dicht heeft met Rusland?

Nee klinkt echt als een zaak en bewijsvoering doe ook alleen in Rusland stand kan houden.

edit: oh ja dan nog het feit dat deze vrouw in haar eentje een heel schaduw 2n achtervolgingsprogramma kan opzetten, de reissschema van 2 publieke figuren kan achterhalen, zelf een bom kan maken en deze kan planten en tot ontploffing brengen en vervolgens dus het land uit kan vluchten per auto?

Nee heel logisch, net zo logisch als dat Oekraine de mh17 uit de lucht heeft geschoten, trump de president verkiezingen heeft gewonnen of dat allerlei kremlin critici allemaal toevallig zelfmoord plegen, sommige kunnen zelfs zich zelf van achteren doodschieten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Korenfok op 23-08-2022 13:30:11 ]
pi_205721804
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 13:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:

In de rest van de wereld is liegen not-done en probeert men het niet te doen en probeert men het te verhullen, maar daar is het gewoon een geaccepteerd onderdeel van de maatschappij en geaccepteerd in het doen en laten van mensen.
Dit is natuurlijk wel extreem naief.

In Nederland trotseert het ministerie bijvoorbeeld dwangsom na dwangsom om maar geen informatie vrij te hoeven geven. Om maar even een recent maar ernstig voorbeeld te geven 'in de rest van de wereld'.

Dat kunnen we dan verhullen noemen in plaats van liegen maar het is niet minder smerig.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_205721817
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 13:18 schreef Korenfok het volgende:

[..]
andere vraag:

We hebben dus een geidentificeerde dader door de FSB. Wie de aanslag kan plegen. Ze hebben binnen 2 dagen de hele moord opgelost, maar konden deze mw. niet staanden houden. Hadden haar al ver van te voren in de smiezen als ik het verhaal mag geloven. Toevallig vinden ze op locatie het ID bewijs. en toch gek dat ze haar niet konden arresteren, wat vreemd is omdat vanaf plek van aanslag en eerste grens overgang Estland, zit mimimaal 11 uur rijden tussen (zonder tussen stops). Plus is er extra grensbewaking bij Estland en dus geen open grenzen.

Dus even helder, de FSB weet uit een speld in hooi berg binnen 2 dagen de moord op te lossen? Want vinden direct een ID kaart met bewijs lid azov, maar met die zelfde id mocht ze wel vrij rusland in reizen? Terwijl de oorlog al gaande was! Ze hebben allerlei bewijzen als dat ze gezien is op de camera beelden (die ze niet laten zien)? En dan kan ze dus meer dan 10 uur rijden door Rusland naar een land, wie de grenzen dicht heeft met Rusland?

Nee klinkt echt als een zaak en bewijsvoering doe ook alleen in Rusland stand kan houden.

edit: oh ja dan nog het feit dat deze vrouw in haar eentje een heel schaduw 2n achtervolgingsprogramma kan opzetten, de reissschema van 2 publieke figuren kan achterhalen, zelf een bom kan maken en deze kan planten en tot ontploffing brengen en vervolgens dus het land uit kan vluchten per auto?
In een Mini Cooper nog wel.
pi_205722275
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 13:28 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk wel extreem naief.

In Nederland trotseert het ministerie bijvoorbeeld dwangsom na dwangsom om maar geen informatie vrij te hoeven geven. Om maar even een recent maar ernstig voorbeeld te geven 'in de rest van de wereld'.

Dat kunnen we dan verhullen noemen in plaats van liegen maar het is niet minder smerig.
De Nederlandse overheid probeert tenminste nog hun leugens te verhullen en probeert tenminste nog om niet op leugens betrapt te worden. De Russische overheid weet dat de bevolking weet dat ze liegt en probeert dat niet eens te voorkomen/verhullen/verbergen/verandering in te brengen en de bevolking vindt het prima of heeft zich er bij neergelegd. Dt is het verschil. Als je dat niet weet als niet-Rus ga je serieus hun woorden wikken en wegen op waarheid alsof men poogt om niet te liegen, alsof er enige basis is voor geloofwaardigheid, terwijl dat dus niet zo is.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ronald-Koeman op 23-08-2022 14:16:40 ]
pi_205722535
Russen gonna rus, dus hier is weer een volgende verklaring voor de aanslag:
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:41:15 #41
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205722569
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 14:36 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
:') :') :') :') :')
pi_205722647
quote:
[ afbeelding ]
Tuurlijk, laten we vrije pers gelijk aanvallen. Een van de beste journalistieke platformen ter wereld. ja dat mag gewoon niet bestaan, bedreigt ruslands zijn machtsverhouding
pi_205722653
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 14:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
De Nederlandse overheid probeert tenminste nog hun leugens te verhullen en probeert tenminste nog om niet op leugens betrapt te worden.
Lees dat nog eens voordat je er een positieve draai aan probeert te geven.

Beide duiden op een diepe minachting van het volk.
[..]
pi_205722689
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 14:52 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Lees dat nog eens voordat je er een positieve draai aan probeert te geven.

Beide duiden op een diepe minachting van het volk.
je bent echt goed van het pad af, wil je NL overheidswalingen, waar letterlijk om gevraagd is door een deel van het volk (harder en strengere controles subsidies) vergelijken met het staatsterrorisme van Rusland?
pi_205722712
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 14:56 schreef Korenfok het volgende:

[..]
je bent echt goed van het pad af, wil je NL overheidswalingen, waar letterlijk om gevraagd is door een deel van het volk (harder en strengere controles subsidies) vergelijken met het staatsterrorisme van Rusland?
Nee hoor, maar het goedpraten omdat het elders erger is doe ik ook niet aan mee natuurlijk. :')
[..]
pi_205722740
quote:
[ afbeelding ]
Het was te verwachten. Benieuwd naar Baudets tweets.
pi_205722762
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 15:00 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Nee hoor, maar het goedpraten omdat het elders erger is doe ik ook niet aan mee natuurlijk. :')
Nee, je maakt het hier veel erger en bagitaliseert wat daar gebeurt. Beetje zo:

In het oosten van somalie stierven afgelopen 2 weken 150 kinderen onder de 6 jaar van hongersdood, nadat de regering voedsel vanuit het noorden van het land, naar voornamelijk het westerlijke deel transporteerde. Er heerst al jaren groten spanningen tussen oost en west, de regering is vooral pro west.

Jou reactie:, nou hier moeten mensen ook 1 uur in de rijstaan voor een voedselbank, terwijl de regering de boeren willen uitkopen en grenzen oplaten staan, allemaal onder het regime van brussel. dan lijden de kinderen honger.
pi_205722786
@ootjekatootje

Jij vroeg je af of ze eigenlijk wel dood was. Hier nog wat meer vreemds...

twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205722800
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 15:09 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Nee, je maakt het hier veel erger en bagitaliseert wat daar gebeurt. Beetje zo:

In het oosten van somalie stierven afgelopen 2 weken 150 kinderen onder de 6 jaar van hongersdood, nadat de regering voedsel vanuit het noorden van het land, naar voornamelijk het westerlijke deel transporteerde. Er heerst al jaren groten spanningen tussen oost en west, de regering is vooral pro west.

Jou reactie:, nou hier moeten mensen ook 1 uur in de rijstaan voor een voedselbank, terwijl de regering de boeren willen uitkopen en grenzen oplaten staan, allemaal onder het regime van brussel. dan lijden de kinderen honger.
1. Ik bracht het niet ter sprake
2. Ik laat me geen woorden in de mond leggen
[..]
pi_205722809
Die toespraak...
Haar eerste woordje als kind was 'Russia'. :')
twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:16:30 #51
307622 Perox
(niet de echte)
pi_205722810
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 15:12 schreef capricia het volgende:
@:ootjekatootje

[ twitter ]
Wat ze al niet kunnen he met een make-up borstel!
>:O
pi_205722812
quote:

[ twitter ]
Ja dat wordt of een dichte kist of ze leuken het een beetje op, niet zo vreemd toch?
[..]
pi_205722814
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het is geen amateurisme; het is het ontbreken van de noodzaak om er iets geloofwaardigs van te maken omdat de bevolking, waar dit "bewijsmateriaal" voor bedoeld is, gewoon de bak in vliegt wanneer ze te kennen zou geven het niet geloofwaardig te vinden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205722828
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 15:16 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ja dat wordt of een dichte kist of ze leuken het een beetje op, niet zo vreemd toch?
Met die explosie een open kist...okay man.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205722861
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 15:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Met die explosie een open kist...okay man.
Ik zeg een dichte kist. Of ze hebben het opgelost met bijvoorbeeld een pop of weet ik veel, alsof hier nooit zoiets wordt gedaan bij extreme ongevallen.

Kom op man, stel je voor dat het jouw dochter was en je nog iets van een normaal afscheid zou willen. :r

Zo moeilijk moet dat niet zijn of je moet wel extreem verbitterd zijn geraakt.
[..]
pi_205722888
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 15:21 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik zeg een dichte kist. Of ze hebben het opgelost met bijvoorbeeld een pop of weet ik veel, alsof hier nooit zoiets wordt gedaan bij extreme ongevallen.

Kom op man, stel je voor dat het jouw dochter was en je nog iets van een normaal afscheid zou willen. :r

Zo moeilijk moet dat niet zijn of je moet wel extreem verbitterd zijn geraakt.
Normaal afscheid van je dochter met een pop :?

Ik vind het gewoon opmerkelijk. Zo'n explosie en dan een open kist.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205722900
quote:

[ twitter ]
Plottwist: Ze is niet dood.
pi_205722907
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 15:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Normaal afscheid van je dochter met een pop :?

Ik vind het gewoon opmerkelijk. Zo'n explosie en dan een open kist.
Zo normaal mogelijk dan, jeetje zeg. :') Alsof je niet precies snapt wat ik bedoel.

Ja natuurlijk is dat opmerkelijk maar niet alles wat opmerkelijk is is ook onbegrijpelijk.
[..]
pi_205722919
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 15:27 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Zo normaal mogelijk dan, jeetje zeg. :') Alsof je niet precies snapt wat ik bedoel.

Ja natuurlijk is dat opmerkelijk maar niet alles wat opmerkelijk is is ook onbegrijpelijk.
Vond je het onbegrijpelijk dan? Ik niet.
Vind het wel opmerkelijk. Maar jij gelukkig ook. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205722928
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 15:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Plottwist: Ze is niet dood.
Echt wat voor @ootjekatootje dus.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205722929
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 15:28 schreef capricia het volgende:

[..]
Vond je het onbegrijpelijk dan? Ik niet.
Vind het wel opmerkelijk. Maar jij gelukkig ook. :D
Ja, ik bedoel je hebt goed doorbakken en je hebt dit.

:@
[..]
pi_205722950
quote:

[..]

[..]

Niemand zal je ooit voor een spion aanzien met een maxicosi op de achterbank van je Aston Martin DB5 en een potje olvarit, shaken, not stirred. Een paar luiers vol semtex en geen lid van Poetin's innercircle is nog veilig! :Y
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205723296
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 15:16 schreef capricia het volgende:
Die toespraak...
Haar eerste woordje als kind was 'Russia'. :')
[ twitter ]
Dat valt me dan nog mee; ik had - gezien papa's politieke overtuiging - eerder iets als "zieg heil" verwacht.
pi_205723444
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 15:58 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Dat valt me dan nog mee; ik had - gezien papa's politieke overtuiging - eerder iets als "zieg heil" verwacht.
bijna goed.

Our Empire (in het Russisch dan, cyrillisch schrift enzo) was haar tweede woordje. En 'Our mighty state'.
Zegt vader Dugin.

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 23-08-2022 16:21:09 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205723577
twitter
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205723761
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 16:16 schreef raptorix het volgende:
[ twitter ]
Dat gaat wel erg ver. Het opofferen van iemand die achter je staat om publicitaire redenen.

Tenzij dat aannemelijk gemaakt wordt geloof ik dit niet.
pi_205723772
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 16:30 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Dat gaat wel erg ver. Het opofferen van iemand die achter je staat om publicitaire redenen.

Tenzij dat aannemelijk gemaakt wordt geloof ik dit niet.
Hij geeft dat in 1 van de tweets er onder aan, hij is geen inner circle, een soort van meeloper zonder macht, ja het is keihard, maar zo werkt het.
pi_205723785
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 16:31 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hij geeft dat in 1 van de tweets er onder aan, hij is geen inner circle, een soort van meeloper zonder macht, ja het is keihard, maar zo werkt het.
Wie is die Kamiel? Wat is de achtergrond van die man?

Nogmaals, ik heb meer nodig om het te geloven.
pi_205723787
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 16:16 schreef raptorix het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat echt tot in de eeuwigheid voer worden voor complottheorin :')
pi_205723802
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 16:33 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Wie is die Kamiel? Wat is de achtergrond van die man?

Nogmaals, ik heb meer nodig om het te geloven.
Russisch politiek onderzoeker, volg hem al tijdje op Twitter, heeft meestal behoorlijk scherpe analyses.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 22:05:49 #71
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205726790
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 11:47 schreef Mr.Sandman het volgende:
Welke oorlogsdaad bedoel je?
Die bom onder die auto was volgens mij geen kattekwaad toch?
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_205729598
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 22:05 schreef Tengano het volgende:

[..]
Die bom onder die auto was volgens mij geen kattekwaad toch?
Klopt, dan snap ik het.
[..]
pi_205729658
Het zou mij niks verbazen als het echt een verzetsgroep was. Dat de FSB zo snel een buitenlandse agent kan aanwijzen zegt eigenlijk al genoeg. Vooral niet benoemen dat mensen in Rusland het niet met je eens zin.
pi_205729802
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 16:30 schreef qajariaq het volgende:

[..]
:')

We hebben het over Rusland he.
  maandag 29 augustus 2022 @ 20:54:11 #75
307622 Perox
(niet de echte)
pi_205787477
Interessante video Over Darya Dugin, haar vader, Putin en de mechanismes van de Russische politiek,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')