Oke meneer de Mos.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zagen we afgelopen seizoen gewoon 23 goals
Hou toch op. Wat een kut team dat United. Een Sancho van 100 miljoen presteert geen fuckquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het is echt bizar maar Ronaldo zou het team er gewoon niet op vooruit helpen, dat heeft meneer wel aangetoond bij United.
Mooiquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:23 schreef Astro_boy het volgende:
Als Ronaldo überhaupt zou willen en komen, dan zeg ik mijn lidmaatschap op. Die hoef ik niet te zien.
Dat was hij absoluut en nog steeds bij momenten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hou toch op. Het is een fantastische speler man.
Dat hoeft denk ik ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was hij absoluut en nog steeds bij momenten.
Maar daarvoor moet je niet je hele salarishuis idioot op zijn kop zetten en allemaal financiële risico's nemen. Laten we wel even realistisch blijven.
5-0 voor Ajaxquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:25 schreef Paul het volgende:
Makkelie fluit de wedstrijd vh jaar zondag.
Zeg het maar jongens
Boeit niemandquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:25 schreef Paul het volgende:
Makkelie fluit de wedstrijd vh jaar zondag.
Zeg het maar jongens
Alleen al qua merchandise maak je denk ik een hoop goed.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was hij absoluut en nog steeds bij momenten.
Maar daarvoor moet je niet je hele salarishuis idioot op zijn kop zetten en allemaal financiële risico's nemen. Laten we wel even realistisch blijven.
bedoelde meer wta je van makkelie vindtquote:
Als ik Utrecht zou zijn zou ik gewoon niet op komen dagen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
bedoelde meer wta je van makkelie vindt
Maar qua uitslag denk ik 10-1 voor ajax
ik ga voor het eerst sinds jaren niet, dus zal Utrecht wel juist nu winnenquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik Utrecht zou zijn zou ik gewoon niet op komen dagen.
Haha net zo'n feyenoorder die 'm door het vuistje haalt voor dat ene kampioenschap van jaren geledenquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:46 schreef Paul het volgende:
Maar gelukkig was ik bij de 6-4 toentertijd
Wij kennen geen kampioenschap. Alleen onze voorloper: DOS waaruit FC utrecht onstaan is en zie je daar Hans Kraay op de foto jaja!quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Haha net zo'n feyenoorder die 'm door het vuistje haalt voor dat ene kampioenschap van jaren geleden
thx maatjequote:Op maandag 22 augustus 2022 19:18 schreef Heeinz het volgende:
Altijd leuk die act van Paul als Utrecht bijna tegen Ajax speelt
Ik zeg dan ook heel duidelijk "net als..."quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Wij kennen geen kampioenschap. Alleen onze voorloper: DOS waaruit FC utrecht onstaan is en zie je daar Hans Kraay op de foto jaja!
[ afbeelding ]
Amsterdamquote:
Wat is hier nieuw aan? Dit heb je toch bij iedere transfer? Of dacht iemand dat Ajax voor Frenkie de Jong de volledige 86 miljoen euro kon bijschrijven?quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag dit voorbij komen bij 80, of het klopt geen idee
[ afbeelding ]
hier het draadje
[ twitter ]
Heeft zijn 8 jarige neefje deze begroting gemaakt?quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier het draadje
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
maak daar maar 40 van.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen al qua merchandise maak je denk ik een hoop goed.
En laten we wel wezen Ronaldo schiet er in de eredivisie lachend 25 in.
Tussenpersonen en dergelijke. 20 miljoen. Ik bel nu meteen mijn werkgever op en ik kom niet meer. Ergens de verkeerde afslag genomen denk ik.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier het draadje
[ twitter ]
Wat een middag was dat.. zelden zoveel gescholden..quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:46 schreef Paul het volgende:
Agressief worden van andere mensen die voetballen. Goh.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat een middag was dat.. zelden zoveel gescholden..
en na de wedstrijd braaf op de fiets naar de MediaMarkt voor een nieuwe afstandsbediening![]()
Die ballen van Vermeer toen, pfff ... is ook de enige keer dat ik me zo liet gaan.. was niet eens echt hard, wilde afstandsbediening op salontafel gooien maar schoof door en was kapotquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Agressief worden van andere mensen die voetballen. Goh.
ik schaam me nog voor het feit dat ik in die 95 periode vaak zat te kankeren over het spel, ik weet nu wel beter al is de laatste jaren gelukkig wel weer in orde qua voetbalquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die ballen van Vermeer toen, pfff ... is ook de enige keer dat ik me zo liet gaan.. was niet eens echt hard, wilde afstandsbediening op salontafel gooien maar schoof door en was kapot
Ik had toen een vriendin uit Utrecht die ook nog eens fan was.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:46 schreef Paul het volgende:
dat kan met terugwerkende kracht nog wel verrekend worden toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:31 schreef Ramboetan het volgende:
Er wordt flink met zaad gespoten in het Martinez topic op redcafe.net
Leuk om te lezen. Er wordt ook gezegd dat ze 20 miljoen te weinig hebben betaald lol
"door het vuistje haalt"quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Haha net zo'n feyenoorder die 'm door het vuistje haalt voor dat ene kampioenschap van jaren geleden
Heb de hele week gelezen dat het een flop is en veel te klein oogt voor de PL.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:31 schreef Ramboetan het volgende:
Er wordt flink met zaad gespoten in het Martinez topic op redcafe.net
Leuk om te lezen. Er wordt ook gezegd dat ze 20 miljoen te weinig hebben betaald lol
ik vind het nog steeds een waanzinnig bedrag voor hem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Heb de hele week gelezen dat het een flop is en veel te klein oogt voor de PL.
Heerlijk opportunistisch is het voetbal ook.
Is het ook zeker. Zelf had ik zijn waarde geschat op maximaal 40 miljoen, dus dit overtreft alle verwachtingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds een waanzinnig bedrag voor hem.
zelfs dat had ik een fantastische deal gevonden, boven verwachting.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Is het ook zeker. Zelf had ik zijn waarde geschat op maximaal 40 miljoen, dus dit overtreft alle verwachtingen.
Tuurlijk wordt dat geschreven. Als tienduizend mensen dat schrijven is het nog steeds maar een klein deel van de fans en ''kenners.'' Mensen gaan twijfelen als ze zien dat hij 1,75m. Was hij 10cm langer geweest had hij nooit bij Ajax gespeeld en speelde hij 2 jaar geleden al in de PL.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Heb de hele week gelezen dat het een flop is en veel te klein oogt voor de PL.
Heerlijk opportunistisch is het voetbal ook.
Ligt ook dicht bij elkaar, als De Gea die wereldredding niet maakt dan staat er een vrij lullige eigen goal op zijn naam en waren de memes niet aan te slepen geweest gok ik zomaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt dat geschreven. Als tienduizend mensen dat schrijven is het nog steeds maar een klein deel van de fans en ''kenners.'' Mensen gaan twijfelen als ze zien dat hij 1,75m. Was hij 10cm langer geweest had hij nooit bij Ajax gespeeld en speelde hij 2 jaar geleden al in de PL.
Ten Hag kent hem natuurlijk langer dan vandaag en weet dat hij zo goed is als wat hij gisteren liet zien.
Viesmadquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
"door het vuistje haalt"
écht zo'n infantiele opmerking die je van een ajacied mag verwachten.
Moet jij niet op school zitten vandaag? De lessen zijn weer begonnen, jochie.
Lolquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het is echt bizar maar Ronaldo zou het team er gewoon niet op vooruit helpen, dat heeft meneer wel aangetoond bij United.
knul ronaldo is overrated, is inmiddels een luie balletjes afwachter, omdat hij het niet meer kan belopen tegen de jeugdquote:
Zal er nog steeds genoeg erin schoppen tegen dat gehandicapte volk hier .quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:02 schreef Ferdii het volgende:
[..]
knul ronaldo is overrated, is inmiddels een luie balletjes afwachter, omdat hij het niet meer kan belopen tegen de jeugd
De beugelsdijken van de eredivisie willen hem ook graag schoppenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal er nog steeds genoeg erin schoppen tegen dat gehandicapte volk hier .
Melle Meulensteen en Bart Vriends zijn lieve jongensquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:25 schreef Ferdii het volgende:
[..]
De beugelsdijken van de eredivisie willen hem ook graag schoppen
Real is een veel leuker team geworden. Modric zou het ook wel leuk gevonden hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:58 schreef Tarado het volgende:
Denk dat Benzema blij was dat hij oprotte, is gewoon teveel met zichzelf bezig
Inderdaad. Die gewoon terughalen. Goedkoper dan Ziyech lijkt me.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
HERRES speelt subliem bij Benfica. Wat een geweldige speler
Die zit daar wel lekker denk ik. Helaas…quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad. Die gewoon terughalen. Goedkoper dan Ziyech lijkt me.
leuk voor hem, ik had hem liever gehouden maar dan was Antony al weg weg geweest voor 60quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
HERRES speelt subliem bij Benfica. Wat een geweldige speler
Weet niet echt of hij uit zijn mentale dip was gekomen als hij bij Ajax was gebleven. Andere omgeving was hard nodig voor 'm.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuk voor hem, ik had hem liever gehouden maar dan was Antony al weg weg geweest voor 60
zou kunnen maar het zicht op speeltijd door vertrek Antony had wel gescheeld uiteraard, ik vond het maar een fooi waarvoor hij vertrok.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet niet echt of hij uit zijn mentale dip was gekomen als hij bij Ajax was gebleven. Andere omgeving was hard nodig voor 'm.
Kan, kan, kan. Maar hij had wel echt al anderhalf jaar(?) geen knikker meer geraakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou kunnen maar het zicht op speeltijd door vertrek Antony had wel gescheeld uiteraard, ik vond het maar een fooi waarvoor hij vertrok.
Ik weet het maar ik vond het in de winterstop al geen handige keuze omdat bij wegvallen Antony je geen diepgang meer zou hebben en dat hebben we gezien na die wedstrijd tegen Feyenoord.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan, kan, kan. Maar hij had wel echt al anderhalf jaar(?) geen knikker meer geraakt.
Dat sowieso, is hem gegund. Sinds 2019 nooit meer zo'n behoorlijk niveau laten zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik vond het in de winterstop al geen handige keuze omdat bij wegvallen Antony je geen diepgang meer zou hebben en dat hebben we gezien na die wedstrijd tegen Feyenoord.
Maar verder leuk dat het de goede kant met hem op gaat al is het dan elders.
Ziyech gaat echt niet naar de Spurs, daar komt ie in dezelfde situatie als bij Chelsea. Bij Ajax is ie meteen weer de man, met spelers die hij goed kent en een coach waarmee hij klikt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:25 schreef freaky40 het volgende:
The Spurs zitten nu ineens ook achter Ziyech aan. Denk dat er in Amsterdam haast gemaakt gaat worden...
Bij spurs gaat hij weer bankenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:25 schreef freaky40 het volgende:
The Spurs zitten nu ineens ook achter Ziyech aan. Denk dat er in Amsterdam haast gemaakt gaat worden...
Lol.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:02 schreef Ferdii het volgende:
[..]
knul ronaldo is overrated, is inmiddels een luie balletjes afwachter, omdat hij het niet meer kan belopen tegen de jeugd
RTquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:32 schreef dimmak het volgende:
https://www.adidas.com/us(...)d-jersey/HG1393.html
Adidas heeft alvast het Daily Paper Shirt bestelbaar.
Lelijk ding..
bizar dat dit nog geen bontkraagjes zijn. beetje met je tijd mee gaan zegquote:
Misschien leuk voor kinderen in de puberteit? Ik vind dit met afstand het lelijkste shirt ooit.quote:
Met CL voetbal als basis klant tot aan de winterstop. Met het oog op het WK lijkt me dat een betere sportieve uitdaging dan Tottenham die weliswaar ook CL spelen maar hij zeker geen garantie als basisspeler zal hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ziyech gaat echt niet naar de Spurs, daar komt ie in dezelfde situatie als bij Chelsea. Bij Ajax is ie meteen weer de man, met spelers die hij goed kent en een coach waarmee hij klikt.
ik heb sowieso niets met voetbalshirts buiten het voetbalveld maar er zal zeker markt voor zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Misschien leuk voor kinderen in de puberteit? Ik vind dit met afstand het lelijkste shirt ooit.
Het AD met een primeur, dan weet je het wel maar de verstandhouding Chelsea-Spurs is dusdanig dat ze niet zomaar een speler aan elkaar zullen verhuren noch verkopenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met CL voetbal als basis klant tot aan de winterstop. Met het oog op het WK lijkt me dat een betere sportieve uitdaging dan Tottenham die weliswaar ook CL spelen maar hij zeker geen garantie als basisspeler zal hebben.
Vind het geen verkeerd shirt eigenlijk....quote:
Doet me denken aan PSG.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vind het geen verkeerd shirt eigenlijk....
Nu je het zegt.. hoewel ik dat toch met meer blauw associeer.. achjaquote:
De GGD komt nu jouw kant op.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vind het geen verkeerd shirt eigenlijk....
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
De GGD komt nu jouw kant op.
Vrouwelijk "cabaret"quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Gezeur over shirts altijd maar. Het is nooit goed. Ik vind het wel meevallen, hun hele nieuwe lijn overigens. Dus lekker belangrijk verder.
Dit vind ik dan wel weer erg leuk....
Beetje feyenoord-stijl..quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:40 schreef Ramboetan het volgende:
Volgend jaar maar het tenue laten ontwerpen door lack of guidance, een ander merk uit de stad. Dit is voor een team uit parijs en kunnen het iets beter denk ik:
[ afbeelding ]
Helaas blijven we inderdaad bij adidas tot 2047quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje feyenoord-stijl..
Nee laten we gewoon maar bij Adidas blijven.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:40 schreef Ramboetan het volgende:
Volgend jaar maar het tenue laten ontwerpen door lack of guidance, een ander merk uit de stad. Dit is voor een team uit parijs en kunnen het iets beter denk ik:
[ afbeelding ]
kan me niet voorstellen dat het niet rond komt, zal om nog wat details gaanquote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:54 schreef Simmertje het volgende:
Is Antony nou al weg? Ik hoor het liever meteen dan alsnog hoop krijgen de komende dagen dat hij blijft.
Elk uur dat het nog niet officieel bekend is gemaakt is een uur winst op de dagen die nog komen voor de sluiting van de transfermarkt...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:54 schreef Simmertje het volgende:
Is Antony nou al weg? Ik hoor het liever meteen dan alsnog hoop krijgen de komende dagen dat hij blijft.
Kom kom. Vrouwen kunnen ook grappig zijn. Onbedoeld, maar toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vrouwelijk "cabaret"
@:PowerLoungen
dat 18/19 uitshirt werd ook steeds mooier, hoe verder in de CLquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog steeds blij met m'n Bob Marley-shirt, dat 3e tenue van dit seizoen maar snel vergeten
Dit dus. Al zie ik dit shirt het wel goed doen bij de tienerjeugd gezien daily paper een enorm populair merk is.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog steeds blij met m'n Bob Marley-shirt, dat 3e tenue van dit seizoen maar snel vergeten
Sky heeft er 13 miljoen maar het blijft speculatie, het zal niet lang meer duren.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:34 schreef GGMM het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar het is, maar met 1,3 miljoen volgers zullen ze wel iets goed doen
[ twitter ]
Hopelijk is het waar,quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:34 schreef GGMM het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar het is, maar met 1,3 miljoen volgers zullen ze wel iets goed doen
[ twitter ]
1 jaar en intussen (misschien winterstop) een goeie vervanger voor Antony halen is ook prima, Ajax staat er weer goed op want Sao Paulo pakt op deze deal ook zo'n 16 miljoen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:49 schreef Black-Death het volgende:
Antony gaat in elk geval wel vertrekken.. toch jammer, brengt wel swung in een elftal.
Snel Ziyech halen, hopelijk voor meerdere jaren. Want 1 jaar huren heeft toch ook weinig meerwaarde voor de toekomst.
En een goeie keeper nog aub.
Halve kerels die nat worden of hard worden van Ron Brandstederquote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vrouwelijk "cabaret"
@:PowerLoungen
Ziyech huren met optie tot koop. Ondertussen ook Conceiao en Hansen minuten geven. Dan weten we over een jaar waar we staan op die positiequote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:49 schreef Black-Death het volgende:
Antony gaat in elk geval wel vertrekken.. toch jammer, brengt wel swung in een elftal.
Snel Ziyech halen, hopelijk voor meerdere jaren. Want 1 jaar huren heeft toch ook weinig meerwaarde voor de toekomst.
En een goeie keeper nog aub.
Voor dat geld gelijk doenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk is het waar,
dan meteen doen.
100mln excl bonussen
Dat moet je blind accepteren inderdaad. En heel eerlijk zou ik zelfs misschien Ziyech er niet eens voor halen maar Berghuis, Conceicao en Hansen de kans geven... ook voor de doorstroomquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk is het waar,
dan meteen doen.
100mln excl bonussen
Voor Antony. Dus Ajax krijgt de ¤ 97 miljoen die al een aantal dagen rondzingt (en dat is inclusief bonussen).quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk is het waar,
dan meteen doen.
100mln excl bonussen
Ik wist dat ik hierin met je op één lijn zou zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Halve kerels die nat worden of hard worden van Ron Brandsteder
Net als die 100 ex is die 97 incl een gerucht of heb jij al een bevestiging gezien?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor Antony. Dus Ajax krijgt de ¤ 97 miljoen die al een aantal dagen rondzingt (en dat is inclusief bonussen).
als Isak voor 70 naar Newcastle gaat vind ik die 100 helemaal niet zo raar, ze zijn nu eenmaal hartstikke gek maar hebben wel genoeg geld om het te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:19 schreef Simmertje het volgende:
Ontzettend jammer, want het was echt een feestje met hem op het veld. Maar wat een achterlijk bedrag is dit voor een speler uit de Eredivisie. Vond de bedragen voor de Ligt en Frenkie al waanzinnig, maar dat was wel na een bijna () CL finale.
Dit is echt fraude kerelquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:34 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Je betaalt wel voor 8 goals en 4 assists in de Eredivisiequote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:19 schreef Simmertje het volgende:
Ontzettend jammer, want het was echt een feestje met hem op het veld. Maar wat een achterlijk bedrag is dit voor een speler uit de Eredivisie. Vond de bedragen voor de Ligt en Frenkie al waanzinnig, maar dat was wel na een bijna () CL finale.
Je kan ook gewoon blij voor ons zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je betaalt wel voor 8 goals en 4 assists in de Eredivisie
jij moet inmiddels toch ook weten dat Europees opvallen wat anders is en jullie deden met de kneuzencup meequote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je betaalt wel voor 8 goals en 4 assists in de Eredivisie
Mag jaloers ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon blij voor ons zijn.
Dan vind ik wel dat je ook mee moet nemen tegen wat voor tegenstand dat was. Die poule vorig jaar zou imo meedoen voor slechtste CL poule in de laatste 5-10 jaar oid.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij moet inmiddels toch ook weten dat Europees opvallen wat anders is en jullie deden met de kneuzencup mee
Je moet ook naar zijn spel kijken met zijn snelheid en onvoorspelbaarheid heeft die iets unieks en hij creëert ook ruimte voor andere.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan vind ik wel dat je ook mee moet nemen tegen wat voor tegenstand dat was. Die poule vorig jaar zou imo meedoen voor slechtste CL poule in de laatste 5-10 jaar oid.
Ik snap ook wel dat Antony niet kan kiezen tegen wie hij z'n assists en goals maakt, hij moet het tenslotte doen met wie je krijgt in de loting, maar 6 goalcontributies tegen deze tegenstanders zou je in een normale wereld geen 100 miljoen waard moeten maken. Erg bijzonder en knap dat Ajax dat toch weer voor elkaar weet te krijgen.
Raphina heeft zich bewezen in de PL, en is ook Braziliaans international. Die kostte 65 miljoen oid.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Je moet ook naar zijn spel kijken met zijn snelheid en onvoorspelbaarheid heeft die iets unieks en hij creëert ook ruimte voor andere.
Daarnaast ook gewoon Braziliaans internationaal dan lig je ook goed in de markt
Barca is niet zo rijk en manu is behoorlijk wanhopig.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Raphina heeft zich bewezen in de PL, en is ook Braziliaans international. Die kostte 65 miljoen oid.
100 miljoen is gewoon een absurd bedrag voor deze speler.
Okee, en nu? Raphina is ook een paar jaar ouder dan Antony, had verder geen CL ervaring, contract tot 2024 en was er wellicht ook nog sprake van een clausule? Dat vergelijken van spelers is altijd een beetje onzinnig omdat je vaak te maken hebt met verschillende situaties. En ook al zou je twee totaal dezelfde situaties hebben is er altijd nog de kans dat een club simpelweg bereid is meer te betalen voor speler A dan een andere club is voor speler B.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Raphina heeft zich bewezen in de PL, en is ook Braziliaans international. Die kostte 65 miljoen oid.
100 miljoen is gewoon een absurd bedrag voor deze speler.
Er is ook helemaal niets mis mee om gewoon te zeggen 'Dit is Antony niet waard, maar we maken heel slim gebruik van de wanhopigheid bij Man United, en het feit dat onze vorige trainer er zit, dus we pakken dit geld en zijn er heel blij mee'. Dat is allemaal wat geloofwaardiger dan jezelf in allerlei bochten wringen om een reden te vinden waarom de voetballer Antony een marktconforme prijs zou hebben van 100 miljoen euro.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:57 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vind het wel opvallend om te zien dat als Ajax een speler voor veel geld weet te verkopen dit bij supporters van andere clubs zo'n frustratie weet op te leveren. Je weet dat je bij Ajax altijd ook voor 'het merk' betaald. En een jonge talentvolle aanvaller, linkspoot, Braziliaans international, die nog een meerjarig contract heeft is natuurlijk vrij prijzig.
[..]
Okee, en nu? Raphina is ook een paar jaar ouder dan Antony, had verder geen CL ervaring, een tweejarig contract en was er wellicht ook nog sprake van een clausule? Dat vergelijken van spelers is altijd een beetje onzinnig omdat je vaak te maken hebt met verschillende situaties. En ook al zou je twee totaal dezelfde situaties hebben is er altijd nog de kans dat een club simpelweg bereid is meer te betalen voor speler A dan een andere club is voor speler B.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan vind ik wel dat je ook mee moet nemen tegen wat voor tegenstand dat was. Die poule vorig jaar zou imo meedoen voor slechtste CL poule in de laatste 5-10 jaar oid.
Ik snap ook wel dat Antony niet kan kiezen tegen wie hij z'n assists en goals maakt, hij moet het tenslotte doen met wie je krijgt in de loting, maar 6 goalcontributies tegen deze tegenstanders zou je in een normale wereld geen 100 miljoen waard moeten maken. Erg bijzonder en knap dat Ajax dat toch weer voor elkaar weet te krijgen.
je komt een beetje zurig overquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goede discussie, beginnen met 'Wat maak je je druk' op een doodnormale reactie, enfin.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:05 schreef Tarado het volgende:
[..]wat maak je je druk, natuurlijk zijn die bedragen absurd, het is een tijdje geleden uit de hand gelopen maar ik heb wel de indruk dat jij Antony een beetje onderschat en dan vooral het type speler die diepgang heeft, in de kleine ruimte veel kan en nog eens heel snel is met en zonder bal is gewoon bijzonder
Ik weet niet of het wanhoop is. Engelse clubs hebben gewoon heel veel geld en als die een speler willen zijn ze daardoor bereid ver te gaan. Dat zie je nu ook weer met Isak naar Newcastle en wellicht straks Fofana die voor 90 of 100 miljoen naar Chelsea gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niets mis mee om gewoon te zeggen 'Dit is Antony niet waard, maar we maken heel slim gebruik van de wanhopigheid bij Man United, en het feit dat onze vorige trainer er zit, dus we pakken dit geld en zijn er heel blij mee'. Dat is allemaal wat geloofwaardiger dan jezelf in allerlei bochten wringen om een reden te vinden waarom de voetballer Antony een marktconforme prijs zou hebben van 100 miljoen euro.
Ik zou willen dat PSV dit voor elkaar zou krijgen, petje af. Ik zie Schmidt helaas geen 100 miljoen neerleggen voor Mauro Jr
Edit: kleine aanpassing in de woording.
Ik vond je reactie wat zuur dus vandaar, ik heb geen idee of hij het gaat maken maar hij heeft de potentie zeker en die bedragen dat is nu eenmaal gekkenhuis.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goede discussie, beginnen met 'Wat maak je je druk' op een doodnormale reactie, enfin.
We zullen het uiteindelijk zien, maar ik kan me niet voorstellen dat Antony het gaat maken in de PL eerlijk gezegd. Zou goed zijn voor de eredivisie als het wel zo is, maar tot nu toe hebben al die gasten iets 'bijzonders' gehad die van de Eredivisie naar de topcompetities zijn gegaan, en uiteindelijk komen ze allemaal flink te kort.
Eens, zoals Howard hier boven al zegt, die prijzen voor Isak en Fofana zijn ook absurd.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond je reactie wat zuur dus vandaar, ik heb geen idee of hij het gaat maken maar hij heeft de potentie zeker en die bedragen dat is nu eenmaal gekkenhuis.
Ik ben het hier wel mee eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niets mis mee om gewoon te zeggen 'Dit is Antony niet waard, maar we maken heel slim gebruik van de wanhopigheid bij Man United, en het feit dat onze vorige trainer er zit, dus we pakken dit geld en zijn er heel blij mee'. Dat is allemaal wat geloofwaardiger dan jezelf in allerlei bochten wringen om een reden te vinden waarom de voetballer Antony een marktconforme prijs zou hebben van 100 miljoen euro.
Ik zou willen dat PSV dit voor elkaar zou krijgen, petje af. Ik zie Schmidt helaas geen 100 miljoen neerleggen voor Mauro Jr
Edit: kleine aanpassing in de woording.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij moet inmiddels toch ook weten dat Europees opvallen wat anders is en jullie deden met de kneuzencup mee
Hoe bedoel je dat, denk jij dat de interesse voor de Feyenoord spelers hetzelfde was geweest zonder die Conference League, dat heeft gewoon impact en de CL heeft logischerwijs nog meer impact.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Een gevoelig snaartje geraakt. Dat is wel vrij uniek.
Nee dat ben ik allemaal met je eens hoor, maar ik moest lachen om ‘kneuzencup’ (en daar zit, met name als het gaat om de poulefase, ook zeker een kern van waarheid in).quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, denk jij dat de interesse voor de Feyenoord spelers hetzelfde was geweest zonder die Conference League, dat heeft gewoon impact en de CL heeft logischerwijs nog meer impact.
Dribbels zijn ook statistiekenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee dat ben ik allemaal met je eens hoor, maar ik moest lachen om ‘kneuzencup’ (en daar zit, met name als het gaat om de poulefase, ook zeker een kern van waarheid in).
Moet alleen wel glimlachen dat nu de statistieken niet uitkomen er veel andere argumenten worden gezocht en gegeven als ‘hij houdt veel spelers bezig, creëert ruimte’ en dat soort zaken. Ook allemaal waar hoor, maar het bedrag blijft natuurlijk absurd voor wat hij heeft laten zien (ook tegen tegenstanders uit onze kneuzencompetitie). Ik zou het meteen pakken.
En daar ben ik inderdaad best een beetje jaloers op.![]()
Achja. Dat bedrag is absurd voor welke speler dan ook. De voetbalwereld is debiel. En man u nummer 1 in debiel doenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee dat ben ik allemaal met je eens hoor, maar ik moest lachen om ‘kneuzencup’ (en daar zit, met name als het gaat om de poulefase, ook zeker een kern van waarheid in).
Moet alleen wel glimlachen dat nu de statistieken niet uitkomen er veel andere argumenten worden gezocht en gegeven als ‘hij houdt veel spelers bezig, creëert ruimte’ en dat soort zaken. Ook allemaal waar hoor, maar het bedrag blijft natuurlijk absurd voor wat hij heeft laten zien (ook tegen tegenstanders uit onze kneuzencompetitie). Ik zou het meteen pakken.
Dus je beschuldigt me nu van Pietje gedrag (geintje) voor het goeie had hij misschien nog een jaar moeten blijven, had hij vast z'n statistieken opgeschroefd maar zo'n bod wat het ook wordt kan je natuurlijk niet weigeren. Neemt niet weg dat het echt wel een speciale voetballer is.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik wil toch nog even reageren dat ik jou nooit in hetzelfde rijtje zal zetten als Pietjequote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus je beschuldigt me nu van Pietje gedrag (geintje) voor het goeie had hij misschien nog een jaar moeten blijven, had hij vast z'n statistieken opgeschroefd maar zo'n bod wat het ook wordt kan je natuurlijk niet weigeren. Neemt niet weg dat het echt wel een speciale voetballer is.
Neymar was in het begin ook geen scherpschutter.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Probleem met Antony is niet slechts zijn statistieken, maar ook gebrek aan schiettechniek. Hangt met elkaar samen natuurlijk, maar het is niet een alleen een gebrek aan scoringsdrang zoals de vroege C. Ronaldo.
Blijft genoeg speciaals over hoor, maar het lijkt me een relevant nadeel voor een buitenspeler van 100 miljoen.
Lekker laten gaan hebben geen tijd voor dit soort gasten.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
Antony voert druk op en wil binnen 48 uur naar Manchester United
AMSTERDAM - Antony voert de druk op om binnen 48 uur te vertrekken bij Ajax. De Braziliaanse sterspeler heeft de clubleiding officieel verzocht mee te werken aan een voor alle partijen uiterst lucratieve transfer naar Manchester United. De Engelse topclub heeft de speler (in de vorm van een miljoenensalaris) en de Amsterdammers (een transfersom van boven de 90 miljoen euro) een droomaanbieding gedaan.
https://www.telegraaf.nl/(...)ar-manchester-united
Nog 48 uur om een kruisbandblessure op te lopen…quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
AMSTERDAM - Antony voert de druk op om binnen 48 uur te vertrekken bij Ajax. De Braziliaanse sterspeler heeft de clubleiding officieel verzocht mee te werken aan een voor alle partijen uiterst lucratieve transfer naar Manchester United. De Engelse topclub heeft de speler (in de vorm van een miljoenensalaris) en de Amsterdammers (een transfersom van boven de 90 miljoen euro) een droomaanbieding gedaan.
Oei wat een druk zullen ze nu voelen bij Ajaxquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |