Kun je wel redelijk terugkrijgen met shirts en commerciële deals.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:14 schreef over_hedge het volgende:
Ja want ronaldo zijn salaris betalen wij wel ff natuurlijk. krijgt nu maar 26 miljoen![]()
Het is nooit slim om deze ronaldo te halenquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:13 schreef freaky40 het volgende:
Zat er ook aan te denken, maar gezien zijn leeftijd weet ik niet of het slim is om Ronaldo te halen.
2-3-5 spelenquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:22 schreef over_hedge het volgende:
En dan moet je hem opstellen. Zit je dan met brobby
Je vergeet Schreuders lievelingetje, Taylor.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
2-3-5 spelen
Bassey - Timber
Kudus - Alvarez - Klassen
Conceicao - Tadic - Ronaldo - Brobbey - Bergwijn
Ja ook zoiets.. zeker een talentje, maar verdiend die jongen opeens een basisplek? Vind het maar apart..quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Je vergeet Schreuders lievelingetje, Taylor.
Gewoon zonder keeper spelen dan
Mythe.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:22 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Kun je wel redelijk terugkrijgen met shirts en commerciële deals.
Desondanks nooit aan beginnen natuurlijk.
ja dat verdient hij wel al was hij gisteren ook matig maar je kan van hem niet verwachten dat hij het elftal draagtquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja ook zoiets.. zeker een talentje, maar verdiend die jongen opeens een basisplek? Vind het maar apart..
Dan moet hij gewoon weg jaquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik las nu iets over 94 miljoen dus dat komt echt wel rond
Peter Lim bezit Ronaldo's portretrechten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Portretrechten zijn dan ook meer waard. Reclames etc. leveren een hoop op.
Vraag me af hoe dat zit als Ajax bijv met het hele team een reclame doet zoals de Ziggo reclame. Maken ze dan een deal met elke speler apart oid?quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Peter Lim bezit Ronaldo's portretrechten.
Wat ik zo snel vind is dat de spelers zelf over die rechten beschikken maar dat Ajax ze mag inzetten voor deals en hiervoor een verdeelsleutel hanteert. Zal wel contractueel vastgelegd zijn. In Zuid-Amerikaanse landen zie je ook dat er een levendige handel bestaat rondom dit soort rechten, gelukkig hier veel minder.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat zit als Ajax bijv met het hele team een reclame doet zoals de Ziggo reclame. Maken ze dan een deal met elke speler apart oid?
CR7 kan rechtsbuiten siuuuuuuquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:22 schreef over_hedge het volgende:
En dan moet je hem opstellen. Zit je dan met brobby
Ajax heeft vorig jaar zo'n 21 miljoen euro winst gemaakt aan merchandise. Merchandise bestaat uit alle mogelijke middelen voor Ajax om aan producten geld te verdienen, shirt verkoop is er daar dus één van. Ajax heeft in tegenstelling tot Feyenoord een gedeelde samenwerking met Adidas om shirts te verkopen. Dus ook in Adidas winkels i.t.t. Feyenoord die het alleen via de officiële kanalen verkoopt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:42 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat klopt dan toch ongeveer, je verkoopt zo een miljoen extra shirts.
20% van de winstquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
CR7 kan rechtsbuiten siuuuuuu
94 miljoen is te weinig want er moet nog 20% aan z'n oude club worden betaald voor Antony
Moet dan wel eerst een half jaar wennen aan het Ajaxvoetbalquote:
Die gast wil waarschijnlijk minimaal 30 miljoen per jaar oid. En dan alles op hem afstemmen.quote:
Denk dat hij dat nergens meer krijgt. Anders had hij al een club gehadquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast wil waarschijnlijk minimaal 30 miljoen per jaar oid. En dan alles op hem afstemmen.
Laten we dat maar niet doen.
Kan bij Jong een beetje aan de buitenkant, daar kan hij niet zoveel kwaad wanneer hij tegen Telstar niet mee terugverdedigt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet dan wel eerst een half jaar wennen aan het Ajaxvoetbal
Dat zou kunnen maar die gaat nooit voor zo'n 5 miljoen per jaar spelen (wat wel de bovengrens is bij Ajax).quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat hij dat nergens meer krijgt. Anders had hij al een club gehad
Zeg nooit nooit. We spelen wel CL natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar die gaat nooit voor zo'n 5 miljoen per jaar spelen (wat wel de bovengrens is bij Ajax).
Miljoentje of tien bieden met een Double Irish Dutch Sandwich en een leuke doorzonwoning in Badhoevedorp. Is toch mooi man, een van de grootste voetballers ooit die anno 2022 in de eredivisie komt ballen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast wil waarschijnlijk minimaal 30 miljoen per jaar oid. En dan alles op hem afstemmen.
Laten we dat maar niet doen.
je bent dus een slappe kasthomoquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:00 schreef Scorpie het volgende:
Als Ronaldo zou komen word ik per direct gay
Kinkladze kwam destijds ook als grote speler van city genot. Nooit kunnen waarmaken genotquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar die gaat nooit voor zo'n 5 miljoen per jaar spelen (wat wel de bovengrens is bij Ajax).
Ja dat doen wel meer clubs.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. We spelen wel CL natuurlijk
Schoot er vorig jaar gewoon nog 23 in bohhh wat een godquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:07 schreef -XOR- het volgende:
Ronaldo is nu trouwens nog steeds de bestbetaalde speler van de Premier League. United
En wat was de prestatie van het hele team?quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schoot er vorig jaar gewoon nog 23 in bohhh wat een god
Een god blijft het. Daarom Ronaldo -> Ajaxquote:
Wat verwacht je met Shaw, dalot en coquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat was de prestatie van het hele team?
Rechtsbuiten janus. Wisten jullie trouwens dat Ronaldo oorspronkelijk een middenvelder isquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Denk niet dat Ronaldo, Bergwijn er uit speelt.
Alles afgestemd op hem zodat hij best aardige statistieken heeft maar het team schoot er niet veel mee op. Zelfde bij Juventus.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat verwacht je met Shaw, dalot en co
Hou toch op. Het is een fantastische speler man.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles afgestemd op hem zodat hij best aardige statistieken heeft maar het team schoot er niet veel mee op. Zelfde bij Juventus.
Neuh, alles was afgestemd op Bruno Fernandes.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles afgestemd op hem zodat hij best aardige statistieken heeft maar het team schoot er niet veel mee op. Zelfde bij Juventus.
Tijd is geweest, doe eens normaal.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hou toch op. Het is een fantastische speler man.
Zagen we afgelopen seizoen gewoon 23 goalsquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tijd is geweest, doe eens normaal.
Oke meneer de Mos.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zagen we afgelopen seizoen gewoon 23 goals
Hou toch op. Wat een kut team dat United. Een Sancho van 100 miljoen presteert geen fuckquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het is echt bizar maar Ronaldo zou het team er gewoon niet op vooruit helpen, dat heeft meneer wel aangetoond bij United.
Mooiquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:23 schreef Astro_boy het volgende:
Als Ronaldo überhaupt zou willen en komen, dan zeg ik mijn lidmaatschap op. Die hoef ik niet te zien.
Dat was hij absoluut en nog steeds bij momenten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hou toch op. Het is een fantastische speler man.
Dat hoeft denk ik ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was hij absoluut en nog steeds bij momenten.
Maar daarvoor moet je niet je hele salarishuis idioot op zijn kop zetten en allemaal financiële risico's nemen. Laten we wel even realistisch blijven.
5-0 voor Ajaxquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:25 schreef Paul het volgende:
Makkelie fluit de wedstrijd vh jaar zondag.
Zeg het maar jongens
Boeit niemandquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:25 schreef Paul het volgende:
Makkelie fluit de wedstrijd vh jaar zondag.
Zeg het maar jongens
Alleen al qua merchandise maak je denk ik een hoop goed.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was hij absoluut en nog steeds bij momenten.
Maar daarvoor moet je niet je hele salarishuis idioot op zijn kop zetten en allemaal financiële risico's nemen. Laten we wel even realistisch blijven.
bedoelde meer wta je van makkelie vindtquote:
Als ik Utrecht zou zijn zou ik gewoon niet op komen dagen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
bedoelde meer wta je van makkelie vindt
Maar qua uitslag denk ik 10-1 voor ajax
ik ga voor het eerst sinds jaren niet, dus zal Utrecht wel juist nu winnenquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik Utrecht zou zijn zou ik gewoon niet op komen dagen.
Haha net zo'n feyenoorder die 'm door het vuistje haalt voor dat ene kampioenschap van jaren geledenquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:46 schreef Paul het volgende:
Maar gelukkig was ik bij de 6-4 toentertijd
Wij kennen geen kampioenschap. Alleen onze voorloper: DOS waaruit FC utrecht onstaan is en zie je daar Hans Kraay op de foto jaja!quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Haha net zo'n feyenoorder die 'm door het vuistje haalt voor dat ene kampioenschap van jaren geleden
thx maatjequote:Op maandag 22 augustus 2022 19:18 schreef Heeinz het volgende:
Altijd leuk die act van Paul als Utrecht bijna tegen Ajax speelt
Ik zeg dan ook heel duidelijk "net als..."quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Wij kennen geen kampioenschap. Alleen onze voorloper: DOS waaruit FC utrecht onstaan is en zie je daar Hans Kraay op de foto jaja!
[ afbeelding ]
Amsterdamquote:
Wat is hier nieuw aan? Dit heb je toch bij iedere transfer? Of dacht iemand dat Ajax voor Frenkie de Jong de volledige 86 miljoen euro kon bijschrijven?quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag dit voorbij komen bij 80, of het klopt geen idee
[ afbeelding ]
hier het draadje
[ twitter ]
Heeft zijn 8 jarige neefje deze begroting gemaakt?quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier het draadje
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
maak daar maar 40 van.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen al qua merchandise maak je denk ik een hoop goed.
En laten we wel wezen Ronaldo schiet er in de eredivisie lachend 25 in.
Tussenpersonen en dergelijke. 20 miljoen. Ik bel nu meteen mijn werkgever op en ik kom niet meer. Ergens de verkeerde afslag genomen denk ik.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier het draadje
[ twitter ]
Wat een middag was dat.. zelden zoveel gescholden..quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:46 schreef Paul het volgende:
Agressief worden van andere mensen die voetballen. Goh.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat een middag was dat.. zelden zoveel gescholden..
en na de wedstrijd braaf op de fiets naar de MediaMarkt voor een nieuwe afstandsbediening![]()
Die ballen van Vermeer toen, pfff ... is ook de enige keer dat ik me zo liet gaan.. was niet eens echt hard, wilde afstandsbediening op salontafel gooien maar schoof door en was kapotquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Agressief worden van andere mensen die voetballen. Goh.
ik schaam me nog voor het feit dat ik in die 95 periode vaak zat te kankeren over het spel, ik weet nu wel beter al is de laatste jaren gelukkig wel weer in orde qua voetbalquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die ballen van Vermeer toen, pfff ... is ook de enige keer dat ik me zo liet gaan.. was niet eens echt hard, wilde afstandsbediening op salontafel gooien maar schoof door en was kapot
Ik had toen een vriendin uit Utrecht die ook nog eens fan was.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:46 schreef Paul het volgende:
dat kan met terugwerkende kracht nog wel verrekend worden toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:31 schreef Ramboetan het volgende:
Er wordt flink met zaad gespoten in het Martinez topic op redcafe.net
Leuk om te lezen. Er wordt ook gezegd dat ze 20 miljoen te weinig hebben betaald lol
"door het vuistje haalt"quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Haha net zo'n feyenoorder die 'm door het vuistje haalt voor dat ene kampioenschap van jaren geleden
Heb de hele week gelezen dat het een flop is en veel te klein oogt voor de PL.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:31 schreef Ramboetan het volgende:
Er wordt flink met zaad gespoten in het Martinez topic op redcafe.net
Leuk om te lezen. Er wordt ook gezegd dat ze 20 miljoen te weinig hebben betaald lol
ik vind het nog steeds een waanzinnig bedrag voor hem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Heb de hele week gelezen dat het een flop is en veel te klein oogt voor de PL.
Heerlijk opportunistisch is het voetbal ook.
Is het ook zeker. Zelf had ik zijn waarde geschat op maximaal 40 miljoen, dus dit overtreft alle verwachtingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds een waanzinnig bedrag voor hem.
zelfs dat had ik een fantastische deal gevonden, boven verwachting.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Is het ook zeker. Zelf had ik zijn waarde geschat op maximaal 40 miljoen, dus dit overtreft alle verwachtingen.
Tuurlijk wordt dat geschreven. Als tienduizend mensen dat schrijven is het nog steeds maar een klein deel van de fans en ''kenners.'' Mensen gaan twijfelen als ze zien dat hij 1,75m. Was hij 10cm langer geweest had hij nooit bij Ajax gespeeld en speelde hij 2 jaar geleden al in de PL.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Heb de hele week gelezen dat het een flop is en veel te klein oogt voor de PL.
Heerlijk opportunistisch is het voetbal ook.
Ligt ook dicht bij elkaar, als De Gea die wereldredding niet maakt dan staat er een vrij lullige eigen goal op zijn naam en waren de memes niet aan te slepen geweest gok ik zomaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt dat geschreven. Als tienduizend mensen dat schrijven is het nog steeds maar een klein deel van de fans en ''kenners.'' Mensen gaan twijfelen als ze zien dat hij 1,75m. Was hij 10cm langer geweest had hij nooit bij Ajax gespeeld en speelde hij 2 jaar geleden al in de PL.
Ten Hag kent hem natuurlijk langer dan vandaag en weet dat hij zo goed is als wat hij gisteren liet zien.
Viesmadquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
"door het vuistje haalt"
écht zo'n infantiele opmerking die je van een ajacied mag verwachten.
Moet jij niet op school zitten vandaag? De lessen zijn weer begonnen, jochie.
Lolquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het is echt bizar maar Ronaldo zou het team er gewoon niet op vooruit helpen, dat heeft meneer wel aangetoond bij United.
knul ronaldo is overrated, is inmiddels een luie balletjes afwachter, omdat hij het niet meer kan belopen tegen de jeugdquote:
Zal er nog steeds genoeg erin schoppen tegen dat gehandicapte volk hier .quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:02 schreef Ferdii het volgende:
[..]
knul ronaldo is overrated, is inmiddels een luie balletjes afwachter, omdat hij het niet meer kan belopen tegen de jeugd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |