oh ja Ronaldo kan ook als spits, was ik effe vergeten, ik dacht altijd dat Ronaldo ook vleugelspeler wasquote:Op maandag 22 augustus 2022 15:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ronaldo staat spits. Niet op de vleugel
hij kwam ook vaak vanaf de vleugel maar dat hele explosieve is er wel vanaf, dan blijft er maar 1 plek over want verdedigend doet hij gewoon niet meequote:Op maandag 22 augustus 2022 15:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh ja Ronaldo kan ook als spits, was ik effe vergeten, ik dacht altijd dat Ronaldo ook vleugelspeler was
Ik heb altijd het idee dat Ronaldo bij het team builden ook altijd een dagje vrij neemtquote:Op maandag 22 augustus 2022 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
want verdedigend doet hij gewoon niet mee
Geloof niet dat Ten Hag er voor het eind van de transferperiode al uit vliegt. Zou sowieso bizar zijn als hij er de komende maanden al uit zou vliegen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:28 schreef RamboDirk het volgende:
Met 10 Hag op de wipstoel mag Ajax wel vaart maken met die verkoop. Geen enkele andere gek gaat 100 miljoen betalen.
Bedankt Halsema.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je zo kampioen wil worden.
Dat hebben de psv supporters toch gewoon aan hun zelf te danken in dit geval.quote:
En terecht, blijf maar lekker thuis.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:53 schreef PeeJie_ het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)tische-liederen.html
Gaat goed met de uitsupporters zo...
Transfersom zou geen probleem moeten zijn als Antony vertrekt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:06 schreef freaky40 het volgende:
Voor die Griekse keeper zijn meer gegadigde, dan moet het net allemaal goed vallen en Ajax de juiste biedingen doen, dan hebben ze hem.
Als die vertrekt...quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Transfersom zou geen probleem moeten zijn als Antony vertrekt.
Zal wel rondkomen toch.. zeker als Liverpool er vanavond weer een paar intrapt en United niet..quote:
Tsja ik vind ook dat er een structureel probleem is met voetbalgeweld maar de verontwaardiging blijft erg selectief.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat hebben de psv supporters toch gewoon aan hun zelf te danken in dit geval.
Neuh zo'n onruststoker hoeft echt niet naar Ajax wat mij betreftquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:12 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ajax zou een poging moeten wagen om Cristiano Ronaldo in de deal rond Antony te betrekken. Dat zegt Jan Roelfs, verslaggever en commentator, in de Voetbalpodcast van de NOS. Volgens hem zou algemeen directeur Edwin van der Sar er goed aan doen om in ieder geval een balletje op te gooien bij de Portugees.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=407328
SEWEY
ik las nu iets over 94 miljoen dus dat komt echt wel rondquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zal wel rondkomen toch.. zeker als Liverpool er vanavond weer een paar intrapt en United niet..
Ik hoop dat United Liverpool om hun moeder gaat laten roepen vanavond....quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zal wel rondkomen toch.. zeker als Liverpool er vanavond weer een paar intrapt en United niet..
Ach, Jan Roelfs.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:12 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ajax zou een poging moeten wagen om Cristiano Ronaldo in de deal rond Antony te betrekken. Dat zegt Jan Roelfs, verslaggever en commentator, in de Voetbalpodcast van de NOS. Volgens hem zou algemeen directeur Edwin van der Sar er goed aan doen om in ieder geval een balletje op te gooien bij de Portugees.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=407328
SEWEY
het probleem is gewoon de normvervaging, ook een biergooier moet je een stadionverbod van 10 jaar opleggenquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik vind ook dat er een structureel probleem is met voetbalgeweld maar de verontwaardiging blijft erg selectief.
Hij moet maar wat inleveren dan. Je moet iets voor over hebben om bij een grote club in de CL te spelen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:14 schreef over_hedge het volgende:
Ja want ronaldo zijn salaris betalen wij wel ff natuurlijk. krijgt nu maar 26 miljoen![]()
Kun je wel redelijk terugkrijgen met shirts en commerciële deals.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:14 schreef over_hedge het volgende:
Ja want ronaldo zijn salaris betalen wij wel ff natuurlijk. krijgt nu maar 26 miljoen![]()
Het is nooit slim om deze ronaldo te halenquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:13 schreef freaky40 het volgende:
Zat er ook aan te denken, maar gezien zijn leeftijd weet ik niet of het slim is om Ronaldo te halen.
2-3-5 spelenquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:22 schreef over_hedge het volgende:
En dan moet je hem opstellen. Zit je dan met brobby
Je vergeet Schreuders lievelingetje, Taylor.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
2-3-5 spelen
Bassey - Timber
Kudus - Alvarez - Klassen
Conceicao - Tadic - Ronaldo - Brobbey - Bergwijn
Ja ook zoiets.. zeker een talentje, maar verdiend die jongen opeens een basisplek? Vind het maar apart..quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Je vergeet Schreuders lievelingetje, Taylor.
Gewoon zonder keeper spelen dan
Mythe.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:22 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Kun je wel redelijk terugkrijgen met shirts en commerciële deals.
Desondanks nooit aan beginnen natuurlijk.
ja dat verdient hij wel al was hij gisteren ook matig maar je kan van hem niet verwachten dat hij het elftal draagtquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja ook zoiets.. zeker een talentje, maar verdiend die jongen opeens een basisplek? Vind het maar apart..
Dan moet hij gewoon weg jaquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik las nu iets over 94 miljoen dus dat komt echt wel rond
Peter Lim bezit Ronaldo's portretrechten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Portretrechten zijn dan ook meer waard. Reclames etc. leveren een hoop op.
Vraag me af hoe dat zit als Ajax bijv met het hele team een reclame doet zoals de Ziggo reclame. Maken ze dan een deal met elke speler apart oid?quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Peter Lim bezit Ronaldo's portretrechten.
Wat ik zo snel vind is dat de spelers zelf over die rechten beschikken maar dat Ajax ze mag inzetten voor deals en hiervoor een verdeelsleutel hanteert. Zal wel contractueel vastgelegd zijn. In Zuid-Amerikaanse landen zie je ook dat er een levendige handel bestaat rondom dit soort rechten, gelukkig hier veel minder.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat zit als Ajax bijv met het hele team een reclame doet zoals de Ziggo reclame. Maken ze dan een deal met elke speler apart oid?
CR7 kan rechtsbuiten siuuuuuuquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:22 schreef over_hedge het volgende:
En dan moet je hem opstellen. Zit je dan met brobby
Ajax heeft vorig jaar zo'n 21 miljoen euro winst gemaakt aan merchandise. Merchandise bestaat uit alle mogelijke middelen voor Ajax om aan producten geld te verdienen, shirt verkoop is er daar dus één van. Ajax heeft in tegenstelling tot Feyenoord een gedeelde samenwerking met Adidas om shirts te verkopen. Dus ook in Adidas winkels i.t.t. Feyenoord die het alleen via de officiële kanalen verkoopt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:42 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat klopt dan toch ongeveer, je verkoopt zo een miljoen extra shirts.
20% van de winstquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
CR7 kan rechtsbuiten siuuuuuu
94 miljoen is te weinig want er moet nog 20% aan z'n oude club worden betaald voor Antony
Moet dan wel eerst een half jaar wennen aan het Ajaxvoetbalquote:
Die gast wil waarschijnlijk minimaal 30 miljoen per jaar oid. En dan alles op hem afstemmen.quote:
Denk dat hij dat nergens meer krijgt. Anders had hij al een club gehadquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast wil waarschijnlijk minimaal 30 miljoen per jaar oid. En dan alles op hem afstemmen.
Laten we dat maar niet doen.
Kan bij Jong een beetje aan de buitenkant, daar kan hij niet zoveel kwaad wanneer hij tegen Telstar niet mee terugverdedigt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet dan wel eerst een half jaar wennen aan het Ajaxvoetbal
Dat zou kunnen maar die gaat nooit voor zo'n 5 miljoen per jaar spelen (wat wel de bovengrens is bij Ajax).quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat hij dat nergens meer krijgt. Anders had hij al een club gehad
Zeg nooit nooit. We spelen wel CL natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar die gaat nooit voor zo'n 5 miljoen per jaar spelen (wat wel de bovengrens is bij Ajax).
Miljoentje of tien bieden met een Double Irish Dutch Sandwich en een leuke doorzonwoning in Badhoevedorp. Is toch mooi man, een van de grootste voetballers ooit die anno 2022 in de eredivisie komt ballen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast wil waarschijnlijk minimaal 30 miljoen per jaar oid. En dan alles op hem afstemmen.
Laten we dat maar niet doen.
je bent dus een slappe kasthomoquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:00 schreef Scorpie het volgende:
Als Ronaldo zou komen word ik per direct gay
Kinkladze kwam destijds ook als grote speler van city genot. Nooit kunnen waarmaken genotquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar die gaat nooit voor zo'n 5 miljoen per jaar spelen (wat wel de bovengrens is bij Ajax).
Ja dat doen wel meer clubs.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. We spelen wel CL natuurlijk
Schoot er vorig jaar gewoon nog 23 in bohhh wat een godquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:07 schreef -XOR- het volgende:
Ronaldo is nu trouwens nog steeds de bestbetaalde speler van de Premier League. United
En wat was de prestatie van het hele team?quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schoot er vorig jaar gewoon nog 23 in bohhh wat een god
Een god blijft het. Daarom Ronaldo -> Ajaxquote:
Wat verwacht je met Shaw, dalot en coquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat was de prestatie van het hele team?
Rechtsbuiten janus. Wisten jullie trouwens dat Ronaldo oorspronkelijk een middenvelder isquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Denk niet dat Ronaldo, Bergwijn er uit speelt.
Alles afgestemd op hem zodat hij best aardige statistieken heeft maar het team schoot er niet veel mee op. Zelfde bij Juventus.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat verwacht je met Shaw, dalot en co
Hou toch op. Het is een fantastische speler man.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles afgestemd op hem zodat hij best aardige statistieken heeft maar het team schoot er niet veel mee op. Zelfde bij Juventus.
Neuh, alles was afgestemd op Bruno Fernandes.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles afgestemd op hem zodat hij best aardige statistieken heeft maar het team schoot er niet veel mee op. Zelfde bij Juventus.
Tijd is geweest, doe eens normaal.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hou toch op. Het is een fantastische speler man.
Zagen we afgelopen seizoen gewoon 23 goalsquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tijd is geweest, doe eens normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |