SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken maar één line en die gaat linea recta in m’n neus!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 05:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ken maar één line en die gaat linea recta in m’n neus!
Geen idee van dat nummer, wou alleen ff hoi tegen jou zeggen. En tegen Dqodjequote:
slaap zequote:
quote:
Hallo terug!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee van dat nummer, wou alleen ff hoi tegen jou zeggen. En tegen Dqodje![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:26 schreef DJ11 het volgende:
Ik luister nu naar "Hold Me Closer" van Britney Spears en Elton John. En ik ga geen linkje naar een videoclip plaatsen. Mijn hemel, wat een bak ellende.
Leave her alonequote:
Die smileyquote:
Sluit haar maar weer opquote:
Nee , ik ben voor Britney , naar die muziek heb ik nooit geluisterdquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sluit haar maar weer op![]()
O ja, dit is dan wél weer gaaf - ook in het kader van de Franse muziek: een gloednieuwe single van Mylène Farmer, geschreven en geproduceerd door Woodkid.
Lijkt op de Kuzu-smilie die ooit in NWS-SC is bedacht. Misschien weet LTVDK (of zoiets) er meer van.quote:
Dat is die smileyquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lijkt op de Kuzu-smilie die ooit in NWS-SC is bedacht. Misschien weet LTVDK (of zoiets) er meer van.
Dan is hij geniaalquote:
Ik vind Kuzu helemaal nietsquote:
Aiquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Kuzu helemaal niets![]()
En mijn muis doet ook nog eens moeilijk
Ja , zonder muis kan ik niets met de pcquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 01:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , zonder muis kan ik niets met de pc![]()
Gelukkig kan ik er morgen weer vrolijk mee op los miepen en muizen als ik de nieuwe heb
Zo...blast from the pastquote:
Waai ff langs .....whoooozquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 01:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey GOA!! Dat is lang geleden!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |