abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205708698
Dank je voor het behouden van deze mooie topic titel. O+
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Leven_en_lot
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 21 augustus 2022 @ 22:55:12 #3
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205708750
quote:
Ik kan iedereen adviseren om deze reeks te lezen:
twitter

Pareltje.
Er zijn inmiddels al vijf delen. Het is echt flabbergasting wat de staat van het Russische leger is.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 21 augustus 2022 @ 23:01:43 #5
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205708772
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:50 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik ga er niet vanuit dat ze dat doen. Aangezien het dan ook einde oefening is met Rusland zelf. Maar ze begonnen in maart al met dat geneuzel over “waarom moet er een wereld zijn als daarin geen plaats is voor Rusland”. Dus uitsluiten dat ze de hele wereld meeslepen in hun inferno durf ik ook niet echt meer.
Maar hoeveel doomsday terroristen zijn er in Rusland die de wereld willen zien vergaan? En Putin als hun tegenstander zien omdat hij geen kernoorlog wilt?

Dan is dit hun gouden kans om dat te verwezelijken. Het begint met mobilisatie, wat escaleert naar een oorlog met NATO en uiteindelijk een kernoorlog.

En de huidige doctrine is ook dat zodra de 1e nuke wordt gegooid dat het gelijk escaleert naar all-out war. De tegenpartij zo snel mogelijk uitschakelen voordat die het volledige kernwapen arsenaal kan inzetten.

Iran is een voorbeeld daarvan, die hebben in het verleden geroepen dat zodra ze nukes hebben dat ze het op Israel gooien. En dat ze weten dat Israel kernwapens heeft om terug op Iran te gooien maar er zijn meer dan een miljard moslims in de wereld en maar een paar miljoen Joden dus dat is uiteindelijk die ruil wel waard.
pi_205708798
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 21:17 schreef Perrin het volgende: [..] Nee idd, dat lijkt me heel lastig voor een lone wolf. De kennis om een bom te maken, te plaatsen en van afstand te detoneren.. Inlichtingen welke auto je moet hebben, waar en op welk moment. Misschien van te voren uitschakelen van bewakingscamera's.. Een complexe operatie voor iemand in zijn uppie.
In eem mafiastaat als rusland, kan van alles er achter zitten. Kan ook gewoon zijn dat Putin hem uit de weg wilde ruimen, omdat Putin Dougin verantwoordelijk houdt voor het falen van de invasie, want veel van het gestook in het westen, stimuleren van de brexit komt uit zijn koker, maar het westen is eensgezinder dan ooit te voren (op een paar puppets die ze op de payrol hebbben), Het kan een waarschuwing zijn geweest, of heeft zijn dochter zich prive een paar kee negatief over Poetin geuit? De optie van een seperatisten beweging in Moskou, dan is Dougin geen logisch doelwit, aangezien hij al aantal jaar niet meer betrokken is bij het Kremlin (althans wat ik laatst las, beetje verhaal met Bannon en trump, bannon was heel snel adviseur af). Misschien onderwereld rekeningen die openstonden? Er zijn te veel scenario's mogelijk. kans dat een FSB team er achter zit is aanwezig, maar aangezien die meestal gewoon iemand over hoop knallen, en zeker in hun eigen tuin. Is dat niet mijn eerst gok.
pi_205708800
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Maar hoeveel doomsday terroristen zijn er in Rusland die de wereld willen zien vergaan? En Putin als hun tegenstander zien omdat hij geen kernoorlog wilt?

Dan is dit hun gouden kans om dat te verwezelijken. Het begint met mobilisatie, wat escaleert naar een oorlog met NATO en uiteindelijk een kernoorlog.

En de huidige doctrine is ook dat zodra de 1e nuke wordt gegooid dat het gelijk escaleert naar all-out war. De tegenpartij zo snel mogelijk uitschakelen voordat die het volledige kernwapen arsenaal kan inzetten.
[..]

Het is me niet duidelijk wat het draagvlak van die groep debielen is. Er is kennelijk ook een groep die een exitstrategie wil. Het is nogal een ondoorzichtig bastion daar in Moskou.
pi_205708843
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:04 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het is me niet duidelijk wat het draagvlak van die groep debielen is. Er is kennelijk ook een groep die een exitstrategie wil. Het is nogal een ondoorzichtig bastion daar in Moskou.
En wat is de status van die Igor 'strelkov' Gerkin nu eigenlijk?
Die is ook veel extremer dan Poetin. Die was toch laatst opgepakt.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 21 augustus 2022 @ 23:11:02 #9
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205708855
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:58 schreef capricia het volgende:

[..]
[ twitter ]
Pareltje.
Er zijn inmiddels al vijf delen. Het is echt flabbergasting wat de staat van het Russische leger is.
Ik heb weer reacties van ervaren Westerse militairen hierop gelezen en die waren totaal niet verbaasd :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 23:13:43 #10
236264 crew  capricia
pi_205708878
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:11 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik heb weer reacties van ervaren Westerse militairen hierop gelezen en die waren totaal niet verbaasd :P
Ik denk dat we heel blij mogen zijn met die deplorabele staat. Met hun corruptie. Met hun top down denken.
Die Russen hebben namelijk best wel een militaire traditie. Je zou er niet aan moeten denken hoe het zou zijn als ze alla de VS hun defensie op orde zouden hebben.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 21 augustus 2022 @ 23:16:07 #11
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_205708908
quote:
Weten we zeker dat dit allemaal waar is, en geen shit van UA om Russische militairen te demotiveren?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 21 augustus 2022 @ 23:20:52 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205708960
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik denk dat we heel blij mogen zijn met die deplorabele staat. Met hun corruptie. Met hun top down denken.
Die Russen hebben namelijk best wel een militaire traditie. Je zou er niet aan moeten denken hoe het zou zijn als ze alla de VS hun defensie op orde zouden hebben.
Dan was Rusland de supermacht.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 21 augustus 2022 @ 23:21:02 #13
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_205708961
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:58 schreef capricia het volgende:

[..]
[ twitter ]
Pareltje.
Hopelijk vat je het niet op als in dat ik voor Rusland ben, want dat ben ik niet.

Maar laten we vooral niet uit het oog verliezen wat de staat van het Nederlandse, en Duitse leger is, wij doen het geen haar beter.

God dank dat de Britten en Amerikanen wederom voor ons - of eigenlijk ua - opkomen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 21 augustus 2022 @ 23:22:52 #14
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_205708978
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dan was Rusland de supermacht.
Mweh, 150 miljoen (oude en ongezonde) mensjes. Maar ze hadden er wel meer uit kunnen halen dat ze nu laten zien.

Zou Poetin gewoon hebben geweten wat de werkelijke kracht van zijn defensie apparaat is?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_205708985
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:13 schreef capricia het volgende:

[..]
dan zouden ze veel minder top down denken, minder tot geen corruptie in hun defensie, maakt de kans dat je overgaat tot dit soort nutteloze oorlogen ook weer stukken kleiner.
pi_205708986
twitter

Het 'Russische Republikeinse Leger' claimt achter de aanslag op Dugin te zetten. Trammelant in de tent in Rusland.

edit: eerste draadje
pi_205708989
twitter
  zondag 21 augustus 2022 @ 23:24:24 #18
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 21 augustus 2022 @ 23:28:12 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_205709047
twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 21 augustus 2022 @ 23:29:13 #20
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205709058

Ook wel bijzonder om te zien hoe die pro-Z rally's er aan toe gaan.
  zondag 21 augustus 2022 @ 23:29:22 #21
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205709059
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
Maar laten we vooral niet uit het oog verliezen wat de staat van het Nederlandse, en Duitse leger is, wij doen het geen haar beter.
NL gaat meer geld in het leger pompen maar ik vraag me af of dat wel gespendeerd wordt aan hoe toekomstige oorlogen worden gevoerd. Drones in de lucht die 24/7 informatie vergaren en delen met de rest van het netwerk. Het optimaliseren van spotten naar (raak) schieten met artillery/mortieren. Spotgoedkope drones die doe-het-zelf granaten droppen. Kamikazedrones.

Ik hoop dat NL niet enkel meer straaljagers, tanks en artillery gaat aanschaffen.
  zondag 21 augustus 2022 @ 23:34:01 #22
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_205709095
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:29 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
NL gaat meer geld in het leger pompen maar ik vraag me af of dat wel gespendeerd wordt aan hoe toekomstige oorlogen worden gevoerd. Drones in de lucht die 24/7 informatie vergaren en delen met de rest van het netwerk. Het optimaliseren van spotten naar (raak) schieten met artillery/mortieren. Spotgoedkope drones die doe-het-zelf granaten droppen. Kamikazedrones.

Ik hoop dat NL niet enkel meer straaljagers, tanks en artillery gaat aanschaffen.
Nou ja, kijk, wat deze oorlog ook een beetje leert is dat oorlog uiteindelijk effectief gevoerd wordt met operationeel staal. cavelerie, artillery, en infanterie.

Wat ik wel hoop is dat we niet alleen maar het duurste van het duurste kopen, maar ook inzetten op rauwe kanonnen en volume.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_205709106
quote:

[..]
Hopelijk vat je het niet op als in dat ik voor Rusland ben, want dat ben ik niet.

God dank dat de Britten en Amerikanen wederom voor ons - of eigenlijk ua - opkomen.
Duitsland is wakker en gaat miljarden investeren in defensie, of de wereld daar blij mee moet zijn is een tweede.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 23:37:52 #24
236264 crew  capricia
pi_205709115
quote:

[..]

Toen ik nog een jonge capricia was, was ik ook pacifistisch. Ik vond extra geld naar defensie maar onzin. :')
Maar nu allang niet meer. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 21 augustus 2022 @ 23:39:58 #25
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205709126
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:35 schreef Hathor het volgende:

[..]
Duitsland is wakker en gaat miljarden investeren in defensie, of de wereld daar blij mee moet zijn is een tweede.
Terechte stap: Rusland roept constant dat ze nukes gaan gooien op Europa en Trump kan nog altijd herkozen worden en die trekt zich het liefst terug uit NATO en dan staat Europa er alleen voor in een oorlog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')