Nee linksonder, omdat 'ie dan het soepelst de deur meeneemt denk ikquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:43 schreef Claudia_x het volgende:
En dan onderaan in het midden of links uitgelijnd? De mooiste oplossing lijkt me zo onpraktisch.
Een gaatje vind ik geen optie. Voor het mooie neig ik naar bij de drie deuren midden onder en bij het deurtje linksonder niets, want dat kunnen we ook zo wel openkrijgen (denk ik). Maar het lijkt me wel gek om het greepje op de kop te monteren onderaan een deur. Ik heb dat bovendien niet eerder gezien.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:48 schreef Phaidra het volgende:
En eventueel greepjes verticaal op de twee grootste deuren en een gaatje zoals bij de wasmachinekast in het puntje van het kleinste deurtje? Dat lijkt me mooier dan greepjes die niet uitlijnen. En anders zou ik toch voor onderaan horizontaal gaan.
Haha ik dus ookquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:03 schreef Debsterr het volgende:
Oh wacht ik kijk alleen naar die bovenste rij aan deuren, vergeet de hele onderzijde.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb dat bovendien niet eerder gezien.
F5quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:08 schreef sigme het volgende:
Waar blijven de paints met impressie van de verschillende opties?
quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:17 schreef XanderH het volgende:
Greepjes weg laten, deuren push-to-open maken?
[ afbeelding ]
Eventueel alleen voor de twee kleine deuren, dan de grote deuren met greep aan de linker zijkant.
Aha. Nu snap ik ook het probleem. Dan zou ik toch voor ‘vorm volgt functie’ gaan want het lijkt me raar om zo’n groepje én ondersteboven én op een onpraktische plaats te monteren. Dus aan de zijkant en dan ongeveer 5 cm van de onderkant vandaan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De deuren gaan aan de linkerkant open. En het is een kleine kantgreep, zoiets:
[ afbeelding ]
Nee, dat vind ik verschrikkelijk onpraktisch.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:17 schreef XanderH het volgende:
Greepjes weg laten, deuren push-to-open maken?
[ afbeelding ]
Eventueel alleen voor de twee kleine deuren, dan de grote deuren met greep aan de linker zijkant.
De timmerman is op vakantie, dus ik kan nog even doortwijfelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:48 schreef Seven. het volgende:
Superleuk geworden zo! Mooi vakwerk geleverd, en de juiste keuzes gemaakt. Die flamingo is tof en de sprei ook. Al knopen doorgehakt over de greepjes?
Erg mooi aan het worden! Waar komt die Flamingo vandaan?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
Dochter is bezig haar werkplek in te richten:
[ afbeelding ]
De rest van haar kamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat laatste is een gek hoekje. Haar kledingkast stond daar. We moeten maar nog kijken wat ze daarmee kan doen.
Die lamp is al best oud. Ik geloof dat ik die indertijd bij de Bijenkorf heb gekocht, maar daar hebben ze 'em niet meer.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:02 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Erg mooi aan het worden! Waar komt die Flamingo vandaan?
Het bed is inderdaad grenen, maar ik kan niet zien of het is geloogd of gebeitst. Ik heb het tweedehands gekocht en kwam regelmatig zulke bedden tegen. Recentelijk zag ik er hier een.quote:Dat bed is trouwens supermooi! Ik heb zelf nog wat geloogd grenen staan (kan niet goed zien of het bed dat ook is), maar toen dat nog veel verkocht werd zag je een model als dit vrijwel nooit.
Als je woning aangesloten is op drie fase, dan kan het gebeuren bij uitval van een fase in het net er een gedeelte van de woning zonder spanning komt te zitten enik denk dat er bij jullie ook zo iets aan de hand is gezien dat het probleem ook bij de buren voorkomt.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:38 schreef Claudia_x het volgende:
Iets anders: wij hebben sinds gisteravond een stroomstoring in ongeveer de helft van het huis. Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. Het kan natuurlijk voorkomen dat een groep eruit valt, maar dat zie je aan de meterkast terug. Nu is er niets in de meterkast te zien, alles staat prima.
In de loop van de avond kwamen we erachter dat er een algemene storing is en de buren hetzelfde probleem hebben. De storing is nog steeds niet opgelost. Vanochtend was de stroomstoring in precies het andere deel van het huis (waardoor de koelkast en vriezer het niet meer doen, heel vervelend).
Hoe zou zoiets kunnen? @:vonkenboer een idee?
En? Hoe hebben jullie ze gemonteerd?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:35 schreef Claudia_x het volgende:
De greepjes zitten er inmiddels op en zien er prima uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |