Dan maar een keertje overslaan. Fijn dat er geen schade is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng om mijn middagdutje te doen. Zal vast niks gebeuren, maar toch.
Ja. Thanks voor het vragen.quote:Op zondag 4 september 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Is het verder rustig gebleven na de aardbeving @:Laforest
Gelukkig maar en een KLeine moeite toch om even te vragen.quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar en een KLeine moeite toch om even te vragen.
quote:Op zondag 4 september 2022 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar en een KLeine moeite toch om even te vragen.
Oeps vergeten, sorry Lafquote:
Aaaawww supersweet.quote:Op maandag 5 september 2022 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps vergeten, sorry Laf
Was alles in Jaa aan het doorkijken, doe tussen door ook nog een spelletje en zit ondertussen ook nog even de streams te luisteren![]()
Maar hier heb je een lekker bakkie koffie
JAA is een nieuwe RLS het is een spel van een jaar, dit is te zien op de streams via videoland en alle werkdagen op tvquote:Op maandag 5 september 2022 07:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Aaaawww supersweet.
Dankjewel.
Ik begrijp niet geheel wat JAA is.
Een jaar lang elke werkdag? Hmm wat doen ze dan de hele dag?quote:Op maandag 5 september 2022 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JAA is een nieuwe RLS het is een spel van een jaar, dit is te zien op de streams via videoland en alle werkdagen op tv
Is gisterenavond van start gegaan.
Geen idee het is net gisteren avond begonnen.quote:Op maandag 5 september 2022 07:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Een jaar lang elke werkdag? Hmm wat doen ze dan de hele dag?
Hmm vreemd vermaak. Ik check over een tijdje met je wat er gaande is met JAA.quote:Op maandag 5 september 2022 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee het is net gisteren avond begonnen.
Vooralsnog zitten ze te mopperen over iemand die een boterham heeft opgegeten, iets wat schijnbaar niet mocht. Er schijnt weinig eten te zijn en weinig geld. Er is een prijzenpot van 1 miljoen, daar mogen ze ook eventueel geld afhalen voor extra dingen te kopen. Maar dat zal een strijd gaan worden want iedereen wil natuurlijk die miljoen. Waar gisteren al 30.000 vanaf is gegaan omdat er drie waren die vals speelde
Ik ga ook niet veel streamen hoor. Ik kijk af en toe even. Ben mod in JAA dus moet JAA wel in de gaten houden, maar daar hoef je niet perse voor te kijken.quote:Op maandag 5 september 2022 07:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Hmm vreemd vermaak. Ik check over een tijdje met je wat er gaande is met JAA.
Dat is helemaal waar.quote:Op maandag 5 september 2022 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook niet veel streamen hoor. Ik kijk af en toe even. Ben mod in JAA dus moet JAA wel in de gaten houden, maar daar hoef je niet perse voor te kijken.
Wordt hier vandaag ook weer 30 graden, morgen 31 en dan is het geloof ik afgelopen met die hele warme dagenquote:Op maandag 5 september 2022 07:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar.
Heerlijk weer vandaag hiero.
Mogguhquote:
Goedemorgen Dotteke. Ohh koffieeeequote:
ALtijd lekker zo bakkiequote:Op dinsdag 6 september 2022 06:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotteke. Ohh koffieeee
Thx
Of tweequote:Op dinsdag 6 september 2022 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd lekker zo bakkie
Het regent hier hopelijk blijft het even door regenen
Kan, ik heb het weer nog niet gelezen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 06:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Of twee
Oh, ik las ook onweer enzo. Beetje afkoeling is lekker. Het is hier winderig, maar wel heerlijk.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, ik heb het weer nog niet gelezen.
Van mij mag het nu tot aan de zomer 20 graden blijven, scheelt een hoop stookkosten. Zie al tegen de winter op, dat gaat in de kou zitten worden met deze dure gasprijzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |