Die liggen al weken bij de bakkerij van de Lidl indd.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:50 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
De Lidl had gisteren oliebollen liggen.![]()
Alles in in de war
@:BE Gefeliciteerd!
Mijn bloedingen zijn naar, maar de Yaz pil lost al die bij-dingen ook aardig op. Met die migraine achtige hoofdpijn die ik soms heb kan ik nog steeds niks doen. Dus liever alles aanpakken idd.
Ik dus ook, daarom heb ik hem eerder niet genomen toen de ha hem voorstelde.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met O!
Je kunt zeker ook wel voordeel hebben van de minimale hoeveelheid hormonen in de mirena-spiraal.
Ik reageer heel slecht op hormonen en wilde dus absoluut niets hormonaals meer.
Overigens werd ik ook gewaarschuwd dat het zou kunnen dat ik wel gewone menstruatieklachten zou houden rondom de menstruatie, maar daar heb ik eigenlijk vanaf de eerste keer na de novasure geen last van gehad.
Nee hoor!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:40 schreef vencodark het volgende:
Jullie hebben het allemaal over vakantie enzo maar is er dan niemand die de zomervakantie inmiddels hartstikke beu is?![]()
Het Zuiden heeft volgende week nóg een week.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:26 schreef BE het volgende:
[knip]
Oh, en ik vind het zo heerlijk dat we vanaf komende week weer in het normale ritme gaan komen!
Het was een fantastische zomer, maar ik vind het ook wel een fijn idee dat ik straks weer gewoon hele dagen kan gaan werken zonder het gevoel te hebben dat ik iets met de jongens moet.Ze entertainen zichzelf natuurlijk prima met (spel)computers en telefoons, maar toch vind ik dan dat we 'iets' moeten.
Zeker het proberen waard! Je hoort vaak goede dingen over de mirena. Ik hoop heel erg voor je dat het je daarvan af helpt!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:27 schreef BE het volgende:
[..]
Ik dus ook, daarom heb ik hem eerder niet genomen toen de ha hem voorstelde.
Maar toch... ik neem de hoofdpijn, buikpijn en moodswings al jaren voor lief (zelfs rond mijn eisprong raak ik wiebelig) en het zou fijn zijn als dat minder werd, dus het proberen waard.
Tx voor de felicitaties!
Nee, Soneal is weer naar school en ik had er graag nog 2 weken aan vastgeplakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:40 schreef vencodark het volgende:
Jullie hebben het allemaal over vakantie enzo maar is er dan niemand die de zomervakantie inmiddels hartstikke beu is?![]()
Nee hoor. Ik baal dat ik alweer bijna moet. Maar eerst weer een ingreep aan een van mijn vingers. Wordt de 8e keer als de assistente goed heeft geteld.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:40 schreef vencodark het volgende:
Ik had vandaag kinderen op school én geen werk én partner thuis zonder werk.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:01 schreef BE het volgende:
De rust!
Ik zie allemaal berichtjes op fb van mensen die het huis zo stil vinden.
Dan moet je naar België verhuizen. Ik ben heel blij dat het er volgende week opzit, want met twee personen die samen 70 uur in de week werken is het moeilijk om het allemaal te managen....quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Soneal is weer naar school en ik had er graag nog 2 weken aan vastgeplakt.
Van mij mag de vakantie standaard van 1 juli tot 1 september zijn.
Ja, soort van. Met een 800 gram hoepel.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:59 schreef amaranta het volgende:
Zeg, zijn er hier users die hoelahoepen? En zo ja wat voor hoelahoep gebruik je daarvoor?
Ik zit er over te denken om te gaan hoelahoepen.
Misschien een verzwaarde hoepel? Of eentje waar je de gewichten in kan veranderen? Iemand tips of ervaringen? We kunnen ook een clubje beginnen. Hoelafokkers.
Relaxedquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had vandaag kinderen op school én geen werk én partner thuis zonder werk.![]()
Das lang geleden
Dat is idd wel pittig.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dan moet je naar België verhuizen. Ik ben heel blij dat het er volgende week opzit, want met twee personen die samen 70 uur in de week werken is het moeilijk om het allemaal te managen....
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:43 schreef exode het volgende:
Airco vraag, voor wie airco heeft:
Zit er bij jullie een losstaande ontvochtig functie op? Dus zonder dat ie koelt of verwarmt?
Schoonzus en zwager hebben een multisplit en die heeft dat maar gebruik van die functie als losstaand werd afgeraden door de installateur. Dan hadden ze single split moeten hebben. Voor hun geen issue maar wij willen een multisplit die dat wel goed kan.
Het zuiden kreeg op zich ook later vakantie he.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:40 schreef vencodark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |