abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick woensdag 24 augustus 2022 @ 11:18:28 #201
382129 crew  Donna
pi_205729810
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 10:50 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
De Lidl had gisteren oliebollen liggen. :D
Alles in in de war

@:BE Gefeliciteerd!
Mijn bloedingen zijn naar, maar de Yaz pil lost al die bij-dingen ook aardig op. Met die migraine achtige hoofdpijn die ik soms heb kan ik nog steeds niks doen. Dus liever alles aanpakken idd.
Die liggen al weken bij de bakkerij van de Lidl indd.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 11:27:19 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205729887
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 10:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Gefeliciteerd met O!

Je kunt zeker ook wel voordeel hebben van de minimale hoeveelheid hormonen in de mirena-spiraal.
Ik reageer heel slecht op hormonen en wilde dus absoluut niets hormonaals meer.

Overigens werd ik ook gewaarschuwd dat het zou kunnen dat ik wel gewone menstruatieklachten zou houden rondom de menstruatie, maar daar heb ik eigenlijk vanaf de eerste keer na de novasure geen last van gehad.
Ik dus ook, daarom heb ik hem eerder niet genomen toen de ha hem voorstelde.
Maar toch... ik neem de hoofdpijn, buikpijn en moodswings al jaren voor lief (zelfs rond mijn eisprong raak ik wiebelig) en het zou fijn zijn als dat minder werd, dus het proberen waard.

Tx voor de felicitaties!
pi_205729920
13!! *G*
Gefeliciteerd!
Met een meidenkwartet
pi_205730091
Proficiat met O be
pi_205730669
Jullie hebben het allemaal over vakantie enzo maar is er dan niemand die de zomervakantie inmiddels hartstikke beu is? :@
Het Zuiden heeft volgende week nóg een week. :')
  woensdag 24 augustus 2022 @ 13:01:14 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205730883
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 12:40 schreef vencodark het volgende:
Jullie hebben het allemaal over vakantie enzo maar is er dan niemand die de zomervakantie inmiddels hartstikke beu is? :@
Nee hoor!

quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 14:26 schreef BE het volgende:
[knip]

Oh, en ik vind het zo heerlijk dat we vanaf komende week weer in het normale ritme gaan komen! :Y
Het was een fantastische zomer, maar ik vind het ook wel een fijn idee dat ik straks weer gewoon hele dagen kan gaan werken zonder het gevoel te hebben dat ik iets met de jongens moet. :+ Ze entertainen zichzelf natuurlijk prima met (spel)computers en telefoons, maar toch vind ik dan dat we 'iets' moeten.
*O* De rust! O+ Ik zie allemaal berichtjes op fb van mensen die het huis zo stil vinden. :o
pi_205730917
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:27 schreef BE het volgende:

[..]
Ik dus ook, daarom heb ik hem eerder niet genomen toen de ha hem voorstelde.
Maar toch... ik neem de hoofdpijn, buikpijn en moodswings al jaren voor lief (zelfs rond mijn eisprong raak ik wiebelig) en het zou fijn zijn als dat minder werd, dus het proberen waard.

Tx voor de felicitaties!

Zeker het proberen waard! Je hoort vaak goede dingen over de mirena. Ik hoop heel erg voor je dat het je daarvan af helpt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205730928
Gefeliciteerd BE!
pi_205730972
Gefeliciteerd Be!

Ik ben ontzettend blij dat de kinderen weer naar opvang en school gaan :') Alleen valt dit ritme me wel even vies tegen icm het chronische slaaptekort. Het wordt tijd dat die kleine dreumes van mij eens fatsoenlijk gaat slapen }:|
  woensdag 24 augustus 2022 @ 13:10:18 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205730986
13 al... wat gaat het hard!
Gefeliciteerd! @BE :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205731253
Ik ben blij dat de kinderen weer naar school gaan, maar nog drie weken vakantie (samen met hen) zou ik ook prima vinden. Ik vind dat vakanties altijd zo snel voorbij zijn… komt waarschijnlijk ook deels doordat we vaak op vakantie zijn. Dit jaar in week 2, 3 en 6 waardoor het voelt alsof we netto maar twee weken thuis hebben gehad. En in die periode wil je dan ook nog wat leuks met ze doen enzo.

Gefeliciteerd BE!
  woensdag 24 augustus 2022 @ 13:43:03 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205731271
quote:
Nee, Soneal is weer naar school en ik had er graag nog 2 weken aan vastgeplakt.

Van mij mag de vakantie standaard van 1 juli tot 1 september zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205731418
Zeg, zijn er hier user’s die hoelahoepen? En zo ja wat voor hoelahoep gebruik je daarvoor?
Ik zit er over te denken om te gaan hoelahoepen.
Misschien een verzwaarde hoepel? Of eentje waar je de gewichten in kan veranderen? Iemand tips of ervaringen? We kunnen ook een clubje beginnen. Hoelafokkers.
pi_205731430
quote:
Nee hoor. Ik baal dat ik alweer bijna moet. Maar eerst weer een ingreep aan een van mijn vingers. Wordt de 8e keer als de assistente goed heeft geteld.
Ik ben er helemaal klaar mee. Maar gisteren deed het ook best wel veel pijn weer. Dus dat wil ik ook niet meer. Stom stom stom stom stom. Ik haat het.
pi_205731446
Ik heb overigens op de eerste dag van de vakantie al een mail gehad van een ouder van een kind van dat ik komend jaar in de klas krijg.
Of ze aub vooraan mag zitten. Ik heb (nog) niet gereageerd. Doe ik in de laatste week wel.
pi_205731526
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 13:01 schreef BE het volgende:
*O* De rust! O+ Ik zie allemaal berichtjes op fb van mensen die het huis zo stil vinden. :o
Ik had vandaag kinderen op school én geen werk én partner thuis zonder werk.
O+ O+

Das lang geleden :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 24-08-2022 14:21:24 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205731534
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 13:43 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, Soneal is weer naar school en ik had er graag nog 2 weken aan vastgeplakt.

Van mij mag de vakantie standaard van 1 juli tot 1 september zijn.
Dan moet je naar België verhuizen. Ik ben heel blij dat het er volgende week opzit, want met twee personen die samen 70 uur in de week werken is het moeilijk om het allemaal te managen....
pi_205731537
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 13:59 schreef amaranta het volgende:
Zeg, zijn er hier users die hoelahoepen? En zo ja wat voor hoelahoep gebruik je daarvoor?
Ik zit er over te denken om te gaan hoelahoepen.
Misschien een verzwaarde hoepel? Of eentje waar je de gewichten in kan veranderen? Iemand tips of ervaringen? We kunnen ook een clubje beginnen. Hoelafokkers.
Ja, soort van. Met een 800 gram hoepel.
Ik kon er geen drol van en hou het nu 5 minuten nonstop vol, daarna val ik in katzwijm.
Ongeschikt voor een clubje dus, maar wel blij met laagdrempelige cardio-core training die altijd in huis is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205731567
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 14:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik had vandaag kinderen op school én geen werk én partner thuis zonder werk.
O+ O+

Das lang geleden :o
Relaxed O+
pi_205731600
Hier pas net zelf vakantie sinds vorige week maandag (besef me nu dat ik dus al bijna op de helft zit) dus begint nu pas eindelijk echt als vakantie te voelen. De weken dat de kinderen vrij hadden en ik niet was ik er wel een beetje klaar mee. Wat kunnen die twee ruzie maken en etteren..
+ dat eigenlijk alle vriendjes en vriendinnetjes die weken op vakantie waren en dus op elkaar waren aangewezen (en nog een week Corona van de oudste waardoor hij dus niet van huis mocht).

Dus ik geniet er nog even van deze en volgende week O+
pi_205731729
Airco vraag, voor wie airco heeft:
Zit er bij jullie een losstaande ontvochtig functie op? Dus zonder dat ie koelt of verwarmt?

Schoonzus en zwager hebben een multisplit en die heeft dat maar gebruik van die functie als losstaand werd afgeraden door de installateur. Dan hadden ze single split moeten hebben. Voor hun geen issue maar wij willen een multisplit die dat wel goed kan.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 14:48:27 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205731758
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 14:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Dan moet je naar België verhuizen. Ik ben heel blij dat het er volgende week opzit, want met twee personen die samen 70 uur in de week werken is het moeilijk om het allemaal te managen....
Dat is idd wel pittig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205731790
De vakantie duurt precies lang genoeg.. Eerst 3 weken op vakantie, daarna 2 weken omhangen. Nu de laatste week nog even dingen regelen (kinderfeestjes, boeken, gymschoenen etc).
Alleen jammer dat het zo warm is. Dus echt vlot gaan dingen niet. Doe mij maar een extra weekje of 2 na de kerstvakantie. :P
pi_205732396
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 14:43 schreef exode het volgende:
Airco vraag, voor wie airco heeft:
Zit er bij jullie een losstaande ontvochtig functie op? Dus zonder dat ie koelt of verwarmt?

Schoonzus en zwager hebben een multisplit en die heeft dat maar gebruik van die functie als losstaand werd afgeraden door de installateur. Dan hadden ze single split moeten hebben. Voor hun geen issue maar wij willen een multisplit die dat wel goed kan.
Ik heb geen idee. :@ Maar we hebben ook een single split dus je hebt überhaubt weinig aan onze ervaringen denk ik.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 17:03:32 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_205732878
quote:
Het zuiden kreeg op zich ook later vakantie he. :P
Ik zit nog heerlijk te genieten met een biertje en Doe Maar als tegengeluid voor alle Franstalige gangsterrap op mijn normandisch stacaravanterrasje. Mag best nog ff duren :7
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')