Ik zelf niet, maar wel een paar vriendinnen die het doen met een verzwaarde hoepel. Wat ik je kan vertellen is dat je het rustig op moet bouwen en hou de eerste keer rekening met blauwe plekken over je hele rompquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:59 schreef amaranta het volgende:
Zeg, zijn er hier user’s die hoelahoepen? En zo ja wat voor hoelahoep gebruik je daarvoor?
Ik zit er over te denken om te gaan hoelahoepen.
Misschien een verzwaarde hoepel? Of eentje waar je de gewichten in kan veranderen? Iemand tips of ervaringen? We kunnen ook een clubje beginnen. Hoelafokkers.
ik heb er vorig jaar een gekocht, helemaal met een online programma met uitleg, maar ik kan het dus nietquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:59 schreef amaranta het volgende:
Zeg, zijn er hier user’s die hoelahoepen? En zo ja wat voor hoelahoep gebruik je daarvoor?
Ik zit er over te denken om te gaan hoelahoepen.
Misschien een verzwaarde hoepel? Of eentje waar je de gewichten in kan veranderen? Iemand tips of ervaringen? We kunnen ook een clubje beginnen. Hoelafokkers.
En pijn pijn PIJIJIJIJN inderdaad. Die was ik even vergeten.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:08 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zelf niet, maar wel een paar vriendinnen die het doen met een verzwaarde hoepel. Wat ik je kan vertellen is dat je het rustig op moet bouwen en hou de eerste keer rekening met blauwe plekken over je hele romp
Meer oefenenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb er vorig jaar een gekocht, helemaal met een online programma met uitleg, maar ik kan het dus niet![]()
ding flikkert steeds gewoon op de grond.
De eerste weken gingen langzaam, maar nu komt het einde wel heel snel dichterbij. De laatste week is altijd vol met kindervakantieweek en opstarten op school. Druk druk maar wel relaxter/leuker dan geen vakantie.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:40 schreef vencodark het volgende:
Jullie hebben het allemaal over vakantie enzo maar is er dan niemand die de zomervakantie inmiddels hartstikke beu is?![]()
Het Zuiden heeft volgende week nóg een week.
Ik kon als kind wel hoelahoepen, maar als ik het nu probeer in de speelgoedwinkel klettert het ook meteen op de grond.quote:
Groter en zwaarder iddquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:54 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kon als kind wel hoelahoepen, maar als ik het nu probeer in de speelgoedwinkel klettert het ook meteen op de grond.![]()
Moet je als volwassene niet een grotere hoepel hebben? Of ben ik gewoon oud aan het worden.
Je moet de afstand van je navel tot je tenen meten, en dat is de diameter van de hoepel.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:54 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kon als kind wel hoelahoepen, maar als ik het nu probeer in de speelgoedwinkel klettert het ook meteen op de grond.![]()
Moet je als volwassene niet een grotere hoepel hebben? Of ben ik gewoon oud aan het worden.
Oh echt? Dat zou een megahoepel worden voor mij dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je moet de afstand van je navel tot je tenen meten, en dat is de diameter van de hoepel.
Zo leer je nog eens iets!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je moet de afstand van je navel tot je tenen meten, en dat is de diameter van de hoepel.
Dat is wat ik net las hè. Geen idee of dat waarheid is.quote:
Wie is dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:41 schreef amaranta het volgende:
Nou, een positieve noot dan. Rapper Sjors is nu Rapster Sjors
Je kent rapper Sjors niet? Dat is een BN-er. Hij houdt van pindakaas. Maar daar gaat zijn keel een beetje van dicht zitten.quote:
Nee, ik zit niet zo goed in mijn rapperkennis.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je kent rapper Sjors niet? Dat is een BN-er. Hij houdt van pindakaas. Maar daar gaat zijn keel een beetje van dicht zitten.
En dat is in transitie?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je kent rapper Sjors niet? Dat is een BN-er. Hij houdt van pindakaas. Maar daar gaat zijn keel een beetje van dicht zitten.
Ergens snap ik dat wel, als je iets heel belangrijks te bespreken hebt met de nieuwe leerkracht van je kind, maar niet precies weet wanneer die voor de start van het nieuwe schooljaar bereikbaar is. Beter te vroeg mailen dan te laat..quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:03 schreef amaranta het volgende:
Ik heb overigens op de eerste dag van de vakantie al een mail gehad van een ouder van een kind van dat ik komend jaar in de klas krijg.
Of ze aub vooraan mag zitten. Ik heb (nog) niet gereageerd. Doe ik in de laatste week wel.
Ja.....quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:exode ik vind het ook heel heftig die energietarieven. Hoe moet een gezin met ongeisoleerde sociale huurwoning dit allemaal op gaan brengen.
Of mijn eigen vader die thermo ondergoed en dikke vesten wil gaan aanschaffen omdat hij zich zorgen maakt over de hoogte van de energierekening als zijn contract in december afloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |