abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2022 @ 17:08:09 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_205732916
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 13:59 schreef amaranta het volgende:
Zeg, zijn er hier user’s die hoelahoepen? En zo ja wat voor hoelahoep gebruik je daarvoor?
Ik zit er over te denken om te gaan hoelahoepen.
Misschien een verzwaarde hoepel? Of eentje waar je de gewichten in kan veranderen? Iemand tips of ervaringen? We kunnen ook een clubje beginnen. Hoelafokkers.
Ik zelf niet, maar wel een paar vriendinnen die het doen met een verzwaarde hoepel. Wat ik je kan vertellen is dat je het rustig op moet bouwen en hou de eerste keer rekening met blauwe plekken over je hele romp :X
disclaimer
  woensdag 24 augustus 2022 @ 17:12:34 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_205732964
Oh en we gaan zo bbq-en. Daar ging het gesprek over toen ik de laatste keer hier postte :P
Overal bbq's op de camping hier. Ook bij het ontbijt _O_ _O-
disclaimer
pi_205732987
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 13:59 schreef amaranta het volgende:
Zeg, zijn er hier user’s die hoelahoepen? En zo ja wat voor hoelahoep gebruik je daarvoor?
Ik zit er over te denken om te gaan hoelahoepen.
Misschien een verzwaarde hoepel? Of eentje waar je de gewichten in kan veranderen? Iemand tips of ervaringen? We kunnen ook een clubje beginnen. Hoelafokkers.
ik heb er vorig jaar een gekocht, helemaal met een online programma met uitleg, maar ik kan het dus niet :') -O- ding flikkert steeds gewoon op de grond.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_205733160
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 17:08 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik zelf niet, maar wel een paar vriendinnen die het doen met een verzwaarde hoepel. Wat ik je kan vertellen is dat je het rustig op moet bouwen en hou de eerste keer rekening met blauwe plekken over je hele romp :X
En pijn pijn PIJIJIJIJN inderdaad. Die was ik even vergeten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205733165
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
ik heb er vorig jaar een gekocht, helemaal met een online programma met uitleg, maar ik kan het dus niet :') -O- ding flikkert steeds gewoon op de grond.
Meer oefenen :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205733304
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 12:40 schreef vencodark het volgende:
Jullie hebben het allemaal over vakantie enzo maar is er dan niemand die de zomervakantie inmiddels hartstikke beu is? :@
Het Zuiden heeft volgende week nóg een week. :')
De eerste weken gingen langzaam, maar nu komt het einde wel heel snel dichterbij. De laatste week is altijd vol met kindervakantieweek en opstarten op school. Druk druk maar wel relaxter/leuker dan geen vakantie.
  Manager PR/Moderator woensdag 24 augustus 2022 @ 17:54:59 #232
269689 crew  Viv
pi_205733370
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 17:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Meer oefenen :Y
Ik kon als kind wel hoelahoepen, maar als ik het nu probeer in de speelgoedwinkel klettert het ook meteen op de grond. :@

Moet je als volwassene niet een grotere hoepel hebben? Of ben ik gewoon oud aan het worden. ;(
  woensdag 24 augustus 2022 @ 17:55:46 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_205733378
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 17:54 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik kon als kind wel hoelahoepen, maar als ik het nu probeer in de speelgoedwinkel klettert het ook meteen op de grond. :@

Moet je als volwassene niet een grotere hoepel hebben? Of ben ik gewoon oud aan het worden. ;(
Groter en zwaarder idd :)

Soberso zijn die plastic flimsy dingen uit de speelgoedwinkel niks waard. Die houten van vroeger bij gym, die waren goed.
disclaimer
pi_205733556
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 17:54 schreef Viv het volgende:

[..]

Je moet de afstand van je navel tot je tenen meten, en dat is de diameter van de hoepel.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 18:20:40 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205733578
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 18:18 schreef amaranta het volgende:

[..]
Je moet de afstand van je navel tot je tenen meten, en dat is de diameter van de hoepel.
Oh echt? Dat zou een megahoepel worden voor mij dan.
Wat natuurlijk wel weer uitkomt met mijn kont, anders past hij er niet omheen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Manager PR/Moderator woensdag 24 augustus 2022 @ 18:25:13 #236
269689 crew  Viv
pi_205733610
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 18:18 schreef amaranta het volgende:

[..]
Zo leer je nog eens iets! :D
pi_205733784
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 18:25 schreef Viv het volgende:

[..]
Zo leer je nog eens iets! :D
Dat is wat ik net las hè. Geen idee of dat waarheid is.
https://musclemeister.nl/verzwaarde-hoelahoep-kopen/
pi_205733817
Ik lees nu dat er zelfs smart hoepels zijn, die met een app bijhouden wat je doet en het aantal rotaties enzo.
pi_205734209
Ik wil de summer vibe niet verpesten hoor, maar ik hoor echt steeds meer hele vervelend verhalen met de energietarieven. De ouders van het beste vriendje van B gaan gewoon 800 euro betalen. Hun vaste contract liep af....

En ook mijn werk, er worden tips gedeeld online hoe je een winter zonder verwarming doorkomt. Ik vind dat echt heel heftig. En er komen ook vragen binnen van collega's of ze de douches op kantoor mogen gebruiken 's ochtends. Niet omdat ze zelf gasloos willen leven maar omdat ze het gewoon niet meer kunnen betalen. (ja wij hebben dus medewerkers die vrij minimaal verdienen)

Tijdens Corona was er een fonds via mijn werkgever voor medewerkers die het financieel moeilijk hadden, dat gaat er weer aankomen begreep ik.

Zucht, einde depri inbreuk.

Die topless foto's van de Finse premier staan die nog online? (tetten!)
pi_205734337
Nou, een positieve noot dan. Rapper Sjors is nu Rapster Sjors
pi_205734462
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 19:41 schreef amaranta het volgende:
Nou, een positieve noot dan. Rapper Sjors is nu Rapster Sjors
Wie is dat?
pi_205734513
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 19:52 schreef exode het volgende:

[..]
Wie is dat?
Je kent rapper Sjors niet? Dat is een BN-er. Hij houdt van pindakaas. Maar daar gaat zijn keel een beetje van dicht zitten.
pi_205734673
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 19:57 schreef amaranta het volgende:

[..]
Je kent rapper Sjors niet? Dat is een BN-er. Hij houdt van pindakaas. Maar daar gaat zijn keel een beetje van dicht zitten.
Nee, ik zit niet zo goed in mijn rapperkennis.
pi_205734677
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 19:57 schreef amaranta het volgende:

[..]
En dat is in transitie? :?

@exode ik heb m'n oogkleppen nog even op.. Contract eindigt eind september.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_205735105
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 14:03 schreef amaranta het volgende:
Ik heb overigens op de eerste dag van de vakantie al een mail gehad van een ouder van een kind van dat ik komend jaar in de klas krijg.
Of ze aub vooraan mag zitten. Ik heb (nog) niet gereageerd. Doe ik in de laatste week wel.
Ergens snap ik dat wel, als je iets heel belangrijks te bespreken hebt met de nieuwe leerkracht van je kind, maar niet precies weet wanneer die voor de start van het nieuwe schooljaar bereikbaar is. Beter te vroeg mailen dan te laat..

Hier begint het nieuwe schooljaar komende maandag. Kreeg een Parro-bericht van de IB'er of de 8-jarige deze week alvast even in de klas wil komen kijken om de OCD-veroorzakende zenuwen in te dammen. Hoe geweldig is dat O+

@exode Ik begin me ook steeds meer zorgen te maken over de energierekening, en over de inflatie. We hadden de laatste tijd wat onderhoud aan het huis dat veel duurder uitpakte dan verwacht, dus de buffer is op. Vind ik best spannend voor de komende tijd :{
pi_205735155
@exode ik vind het ook heel heftig die energietarieven. Hoe moet een gezin met ongeisoleerde sociale huurwoning dit allemaal op gaan brengen.

Of mijn eigen vader die thermo ondergoed en dikke vesten wil gaan aanschaffen omdat hij zich zorgen maakt over de hoogte van de energierekening als zijn contract in december afloopt.
pi_205735254
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 20:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:exode ik vind het ook heel heftig die energietarieven. Hoe moet een gezin met ongeisoleerde sociale huurwoning dit allemaal op gaan brengen.

Of mijn eigen vader die thermo ondergoed en dikke vesten wil gaan aanschaffen omdat hij zich zorgen maakt over de hoogte van de energierekening als zijn contract in december afloopt.
Ja.....
Ik schrik echt van de nieuwe tarieven. Het is ook niet alsof we een kabinet hebben waar we nu op kunnen rekenen. Belachelijk.
pi_205735367
Wij zijn er ook bang voor… we hebben ook een flinke verbouwing gepland die echt noodzakelijk is (loden leidingen en elektra vervangen, isoleren, dubbel glas etc). We willen daarbij ook graag van het gas af, maar de investering die dat kost… met alle andere stijgende kosten is dat wel een hoop geld :'( :'(
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_205735404
Het wordt echt een drama deze winter, vrees ik. Er komen ongelooflijke bedragen langs, die wij ook niet op zouden kunnen hoesten. Gelukkig hebben we nog tot 2024 een vast contract, maar in deze markt (en met dit kabinet idd) ben ik nergens echt gerust op.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 21:15:20 #250
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205735559
Wij hebben een heel plan van aanpak gemaakt voor komende winter.
We willen het liefst zonnepanelen met hybride warmtepomp, maar of dat dit jaar gaat lukken betwijfel ik.

We hebben wel deze week een slimme temperatuurregeling geïnstalleerd, waarbij we per kamer de temperatuur kunnen bepalen. Als ik dan thuis werk, hoeven we niet het hele huis te verwarmen, maar alleen mijn werkkamer. En we hebben vandaag gemeten hoe ons lekstroomverlies is en waar het verbruik hem nou precies zit. Maar het voelt allemaal wel als dweilen met de kraan open.

En mijn zoon gaat om rustig te worden graag in bad. In de praktijk is dat bijna elke dag. Ga ik dat van hem afpakken, met alle gevolgen van dien? Moeilijke keuzes.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')