Tot je straks alles weer dichtgooit en de temperatuur in rap tempo weer terug is bij afquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zeker heerlijk alles open hier, flink aan het afkoelen
Ik dacht ook even 'alles open', maar dat was vrij gauw alweer afgelopenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:51 schreef kree het volgende:
Behoorlijke bries hier aan de kust. Lekker hoor. Wel een beetje vochtig nog helaas.
Hier gaat de airco gewoon aan vannacht,quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht ook even 'alles open', maar dat was vrij gauw alweer afgelopen
21 graden en 90% luchtvochtigheid, heerlijk.
Bij mij doet ie nu al de hele dag trouw dienst. Straks uit voor het slapen met net genoeg ventilatie om niet langzaam dood te gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Hier gaat de airco gewoon aan vannacht,
Muren zijn nog warm, bij mij zit voor de ramen deuren allemaal hor daar komen die krengen niet doorheen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij doet ie nu al de hele dag trouw dienst. Straks uit voor het slapen met net genoeg ventilatie om niet langzaam dood te gaan
Het stikt wel van de insecten binnen momenteel, verschrikkelijk.
Ik heb helaas een raam dat naar buiten open gaat, hor gaat hier niet op een normale manier, zeker niet icm airco slangen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Muren zijn nog warm, bij mij zit voor de ramen deuren allemaal hor daar komen die krengen niet doorheen.
Hier ook gewoon ramen die naar buiten open gaan, uiteraard wel zo'n hor die je naar beneden kunt schuiven ervoor. De relatief frisse lucht stroomt naar binnen inmiddelsquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb helaas een raam dat naar buiten open gaat, hor gaat hier niet op een normale manier, zeker niet icm airco slangen.
Te veel gedoe voor zo'n groot raam dat eigenlijk alleen maar in het voorjaar dienst doet als arko. En zelfs in het voorjaar doet ie geen ene donder omdat ie niet zo ver open kan.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier ook gewoon ramen die naar buiten open gaan, uiteraard wel zo'n hor die je naar beneden kunt schuiven ervoor. De relatief frisse lucht stroomt naar binnen inmiddels
Dat gaat sneller bij jou dan bij mij. De temperatuur binnen blijft sinds een uur of 6 op 25.5 steken terwijl het buiten constant 19.7 graden blijft. Nu kan ik niet beide deuren tegen elkaar open zetten maar wel een raam op de kiepstand.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:33 schreef SilverEyes het volgende:
Koele wind! Alle deuren tegen elkaar open gezet. In 15 minuten van 27 naar 24,5
Dat record moet toch een keer te breken zijn. Wel moeilijk. T/m volgend weekend valt er nog vrijwel niks.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat gaan we zelfs zeer dicht bij 1976 in de buurt komen denk ik rond 2e/3e week September.
Het schuift telkens op en als er dan iets in de kaarten verschijnt is het 5-10mm regen. Zet geen zoden aan de dijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat record moet toch een keer te breken zijn. Wel moeilijk. T/m volgend weekend valt er nog vrijwel niks.
Dat zeg ik alleen om het record, niet om het feit dat er te weinig neerslag gevallen is. Als je dan toch zo dichtbij bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |