Meneer is geband, maar ik antwoord even voor hem: nee, en al helemaal niet als er ook perzikenvlaai gestaafkixxed is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:11 schreef laforest het volgende:
Ik heb daar geen problemen mee.
@:Sfancta jij?
Is die knurft weer gebandquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Meneer is geband, maar ik antwoord even voor hem: nee, en al helemaal niet als er ook perzikenvlaai gestaafkixxed is.
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:43 schreef Linkesoep het volgende:
Wij poepen altijd al op die stad @:jigggy
Jigggy meastroquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
Inderdaad
Arnhem doet me altijd denken aan een sovjet stad met die gare trolleybussen
Die treurige korenmarkt
Geitenkamp
Presikhaaf
Winkelcentrum kronenburg
Eigenlijk best goed kerelquote:Op zondag 21 augustus 2022 11:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jigggy meastro![]()
Hoe is het met je begeleidster scharrel?
Wel mooi park daar dat sonsberg. Maar als je dan de stad inkomt wel gelijk heel treurig ja...quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
Inderdaad
Arnhem doet me altijd denken aan een sovjet stad met die gare trolleybussen
Die treurige korenmarkt
Geitenkamp
Presikhaaf
Winkelcentrum kronenburg
Goed om te horen kerel!quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:49 schreef jigggy het volgende:
[..]
Eigenlijk best goed kerel
Kijken voor hoelang dat zo blijft
Het heeft mooie plekjes, ook bij die oude legerkazerne kan je mooi wonenquote:Op zondag 21 augustus 2022 11:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel mooi park daar dat sonsberg. Maar als je dan de stad inkomt wel gelijk heel treurig ja...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |