Zou dat helpen tegen een vrachtwagen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ken nog een leuk gifje met een waterkanon
Ik heb alleen Guardia Civil Trafico gezienquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is Guardia Civil mee met de Vuelta die kunnen prachtig meppen met gummiknuppel op meelopers en andere idioten normaal
Denk dat Teunissen gaat sprinten, die kan ook gewoon top-5 sprinten in dit vrij beroerde sprintveldquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:21 schreef Momo het volgende:
Laten ze Robert in de rode trui na vandaag of gaan ze ruilen bij Jumbo (er vanuit gaande dat er niks raars gebeurd deze rit).
TR gemaaktquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zegt iemand met de naam afhaalchinees.
Anders worden ze boosquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom brengen ze dit in beeld? Negeer die terroristen.
Ze kunnen ook eerst nog Affini een dagje de trui gunnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Teunissen gaat sprinten, die kan ook gewoon top-5 sprinten in dit vrij beroerde sprintveld
Het is fijn dat ik mijn afkeer van Herbert niet opeens bij hoef te stellen.quote:
En Julius!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jetse BolAct
Azparren ook, dat verwacht je toch niet.
quote:"Als het mag, dan ben ik erbij! Maar dat willen bijna alle Nederlanders, denk ik. Het zou geweldig zijn om in de bergtrui rond te rijden in eigen land. en als ik het ergens kan doen, dan is het hier. Maar ook als dat niet lukt, is het nog supermooi geweest".
Überhaupt 'maar' 13 GT-starts.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:47 schreef heywoodu het volgende:
Karsten heeft maar vijf keer de Tour gereden
Ik dacht dat hij er eigenlijk jarenlang keer op keer bij was
Je verwacht niks anders van een simpele Drentquote:
Ik zet mijn geld op de Rijnbrug.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:49 schreef heywoodu het volgende:
Ach, met boeren die langs de kant staan te toeteren is verder ook niet zoveel mis natuurlijk. Het wordt allemaal pas echt irritant als die opgefokte ER-lui de boel daadwerkelijk gaan blokkeren.
Ik had ook meer verwacht, maar voor CSC reed ie dus nooit de Tour.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:47 schreef heywoodu het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:49 schreef heywoodu het volgende:
Ach, met boeren die langs de kant staan te toeteren is verder ook niet zoveel mis natuurlijk. Het wordt allemaal pas echt irritant als die opgefokte ER-lui de boel daadwerkelijk gaan blokkeren.
Reed wel bij de grotere ploegen van het peloton, denk dat bij CSC/Saxo en BMC wel betere renners waren dan hij om de kopman te ondersteunen. Denk dat z'n Tours vooral uit de Rabo-tijd komen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:47 schreef heywoodu het volgende:
Zeker, maar de Giro en Vuelta waren 15 jaar geleden ofzo veel minder 'een ding' op TV in Nederland, en voor mijn gevoel was Kroon elk jaar wel van de partij in de aanval ergens. Maar dat valt dus wel mee, hoewel hij natuurlijk wel veel klassiekers en dergelijken reed, dus daar zal dat wel vandaan komenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is toch wel prima? Gemiddeld 1 per jaar zo ongeveer
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is toch wel prima? Gemiddeld 1 per jaar zo ongeveer
Niet raar met zijn volle voorjaarsprogramma altijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen nog weinig liefde voor de Giro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |