Zou dat helpen tegen een vrachtwagen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ken nog een leuk gifje met een waterkanon
Ik heb alleen Guardia Civil Trafico gezienquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is Guardia Civil mee met de Vuelta die kunnen prachtig meppen met gummiknuppel op meelopers en andere idioten normaal
Denk dat Teunissen gaat sprinten, die kan ook gewoon top-5 sprinten in dit vrij beroerde sprintveldquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:21 schreef Momo het volgende:
Laten ze Robert in de rode trui na vandaag of gaan ze ruilen bij Jumbo (er vanuit gaande dat er niks raars gebeurd deze rit).
TR gemaaktquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zegt iemand met de naam afhaalchinees.
Anders worden ze boosquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom brengen ze dit in beeld? Negeer die terroristen.
Ze kunnen ook eerst nog Affini een dagje de trui gunnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Teunissen gaat sprinten, die kan ook gewoon top-5 sprinten in dit vrij beroerde sprintveld
Het is fijn dat ik mijn afkeer van Herbert niet opeens bij hoef te stellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |