Ok, een tafel dan. En twee stoelen enzo, om je even voor te zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet niet met hoeveel je gaat, maar als je alleen met B gaat is een heel restaurant reserveren ook wat overdreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft de langlaufski's aangetrokkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
heywoodu leeft inmiddels op grote voet
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ok, een tafel dan. En twee stoelen enzo, om je even voor te zijn
Of je bent ietsje later, dat is meestal geen probleem. Behalve als je in een restaurant bent waar ze met tijdslots werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Delfzijl-Hoorn kun je best wel als etappe organiseren, zonder echte gevaarlijke obstakels.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jep. Eigenlijk is koersen in Nederland ook totaal niet handig, zoals RR ook al aangaf.
Wat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens mij wewr een leuk feitje ontdekt. Mocht Teunissen vandaag de rode leiderstrui Bemachtigen dan is hij volgens mij de eerste renner ooit die 2 leiderstruien heeft gedragen in de grote rondes en die trui moet in het betreffende land ( IT,FR, SP) heeft bemachtigd
R.I.P. Burenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:42 schreef Zwansen het volgende:
Lekker, volgens het routeboek gaan ze door Lienden (vlak voor ze in Rhenen zijn). Als je op de ‘officiële’ site van de Vuelta Hollanda kijkt dan staat daar geen Lienden maar Buren, maar Buren ligt daar zo’n 15 kilometer vandaan. Ben benieuwd hoeveel mensen naar Buren rijden om de Vuelta te kijken.
Stukje Sporza - Buren?
Dat een renner de leiderstrui heeft gepakt in 2 grote rondes, maar niet in het land van de ronde zelf.quote:
Yes inderdaad. Die had ik even over het hoofd gezien. Al droeg hij met de eerste etappe in Italië toen wel nog die truiquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat een renner de leiderstrui heeft gepakt in 2 grote rondes, maar niet in het land van de ronde zelf.
Al heeft Kittel dat ook wel eens gedaan, geloof ik, met de Tourstart in GB en de Girostart in NL
quote:In Brabant leven we allemaal minstens een jaar korter dankzij al die kankerboeren. Dus, gewoon kut. En anders niks.
Buren zit op VTM2 tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:42 schreef Zwansen het volgende:
Lekker, volgens het routeboek gaan ze door Lienden (vlak voor ze in Rhenen zijn). Als je op de ‘officiële’ site van de Vuelta Hollanda kijkt dan staat daar geen Lienden maar Buren, maar Buren ligt daar zo’n 15 kilometer vandaan. Ben benieuwd hoeveel mensen naar Buren rijden om de Vuelta te kijken.
Stukje Sporza - Buren?
Ik haak ook af als er meer dan drie regels staan hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die lees ik 99 van 100 keer niet.
Shamequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan moet hij toch als eerste van Jumbo over de meet? Zie ik niet gebeuren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:21 schreef Momo het volgende:
Laten ze Robert in de rode trui na vandaag of gaan ze ruilen bij Jumbo (er vanuit gaande dat er niks raars gebeurd deze rit).
Wat een bak ellende zit daar tussen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 06:31 schreef wimderon het volgende:
Kwissen, jawel!
https://sporza.be/nl/2022(...)uelta~1660816497561/
ah, bij de buren dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Buren zit op VTM2 tegenwoordig
Hoezo niet? Er is een vliegveld, een grote kavel voor de servers van Facebook, een veld met modder waar wel eens feestjes worden gegeven en een stukje weiland met graatmagere paarden en herten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ronde van Flevoland, dat moet best kunnen. Allemaal recht en lang en niks aan de hand. Ook nul komma nul interessante dingen in beeld, dus geen afleiding van de koers!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:28 schreef Momo het volgende:
Er staat nu dus een vrachtwagen over het parkoers nu bij Gaasteren? Of waar zegt Jan?
quote:Protesten van boeren en tuinders bij Vuelta, parcours even geblokkeerd
Tuinders proberen het parcours van de Vuelta ter hoogte van Gameren te blokkeren. Op de N322 stond even een vrachtwagen met de tekst "Rutte geef 'gas'..." dwars over de weg. Daarna werd een hek op de weg geplaatst.
De renners komen naar verwachting rond 14.15 uur langs Gameren. De vraag is of zij dan door kunnen rijden. Langs de weg staan enkele tientallen tuinders met spandoeken. Zij demonstreren omdat ze zeggen "geen bestaansrecht" meer te hebben door de hoge gasprijzen. "Groningen open!", is te lezen op een van de spandoeken.
De organisatie van de Vuelta zegt dat er op dit moment samen met de politie en de tuinders gesproken wordt over een oplossing.
Karsten is die woke shit ook wel zat geloof ik. Er is vast wel iemand van wie je Bossche bol niet mag zeggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:31 schreef heywoodu het volgende:
Van Jan mag je een moorkop geen moorkop meer noemen
Zo worden ze gewoon verkocht, dus ja.
Er is Guardia Civil mee met de Vuelta die kunnen prachtig meppen met gummiknuppel op meelopers en andere idioten normaalquote:
barbaar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die mogen ze wel alvast klaarzetten om de Alto de Amerongse schoon te vegenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ken nog een leuk gifje met een waterkanon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |