Klopt dat is vooral voor het 'volksfeest'. Ik neig zelf ook naar een stukje verderop na de start te gaan staan. Kan ik Taco zien demarreren. Oh wacht die doet niet meequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eén keer na de neutralisatie, anders zie je ze twee keer eigenlijk niks doen
Ja, bij de sprint en finishquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:46 schreef Idisrom het volgende:
Zijn er bonificatieseconden onderweg en/of aan de finish?
15:45 reclamecaravaan, 16:45 de rennersquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:37 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook hoelaat ze ongeveer in Amersfoort komen
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Sowieso ga ik 'm wel (terug)kijken via de website. Misschien ga ik nog wel even langs, gewoon om erbij geweest te zijnIk heb niet zo heel veel met fietsen of met de Vuelta, maar dit is toch wel bijzonder zo.
Wat is een neutralisatie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb zo een keuze, of ze twee keer zien in de neutralisatie of 1 keer na de neutralisatie.
Mooi, dan hoef ik daar geen uur te gaan staan dadelijk. 10 minuten vooraf is dan ruim voldoende.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Die reclamekaravaan kun je skippen trouwens, wat een sneu zootje ellende was dat gisteren.
Als de renners gestart zijn fietsen ze vaak eerst een paar km zonder dat er echt gekoerst wordt, dwz dat er nog niemand mag aanvallen en er een relatief rustig tempo gereden wordt. Dat is de neutralisatie.quote:
Met dit parcours is de neutralisatie echt ook noodzakelijk, allemaal smalle wegen door de historische binnenstad vol met obstakelsquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als de renners gestart zijn fietsen ze vaak eerst een paar km zonder dat er echt gekoerst wordt, dwz dat er nog niemand mag aanvallen en er een relatief rustig tempo gereden wordt. Dat is de neutralisatie.
In zeldzame gevallen wordt er ook verderop in de koers nog weleens geneutraliseerd, bij gevaarlijke situaties bijvoorbeeld.
Jep. Eigenlijk is koersen in Nederland ook totaal niet handig, zoals RR ook al aangaf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Met dit parcours is de neutralisatie echt ook noodzakelijk, allemaal smalle wegen door de historische binnenstad vol met obstakels
Ronde van Flevoland, dat moet best kunnen. Allemaal recht en lang en niks aan de hand. Ook nul komma nul interessante dingen in beeld, dus geen afleiding van de koers!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jep. Eigenlijk is koersen in Nederland ook totaal niet handig, zoals RR ook al aangaf.
Merci, ik kende het van de F1, maar wist niet dat het ook bij wielrennen werd toegepastquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als de renners gestart zijn fietsen ze vaak eerst een paar km zonder dat er echt gekoerst wordt, dwz dat er nog niemand mag aanvallen en er een relatief rustig tempo gereden wordt. Dat is de neutralisatie.
In zeldzame gevallen wordt er ook verderop in de koers nog weleens geneutraliseerd, bij gevaarlijke situaties bijvoorbeeld.
Hier gaan we straks doorheen:quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jep. Eigenlijk is koersen in Nederland ook totaal niet handig, zoals RR ook al aangaf.
Er zijn koersen die daar gewoon de finish voor een massasprint neer zouden leggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hier gaan we straks doorheen:
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i16384!8i8192
Maar je kijkt wel hele wedstrijden van dat autootje rijden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Merci, ik kende het van de F1, maar wist niet dat het ook bij wielrennen werd toegepastIk kijk ook vaak alleen de laatste kilometers van een TdF, niet de eerste.
Ben wel benieuwd met hoeveel boze, gefrustreerde en toeterende automobilisten de renners de afgelopen dagen te maken hebben gehad bij de verkenningen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:07 schreef Momo het volgende:
Vlog van Impey van de laatste paar dagen in Utrecht
Eén keer gezienquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar je kijkt wel hele wedstrijden van dat autootje rijden?
Ik bedenk me net dat ik om 17.30 uur een restaurant gereserveerd heb, dat had ik ook iets handiger aan kunnen pakken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:30 schreef Godshand het volgende:
Ik ben dan onderweg naar Dynamo Metalfest. Kijk de samenvatting wel
Weet niet met hoeveel je gaat, maar als je alleen met B gaat is een heel restaurant reserveren ook wat overdrevenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik om 17.30 uur een restaurant gereserveerd heb, dat had ik ook iets handiger aan kunnen pakken.
heywoodu leeft inmiddels op grote voetquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet niet met hoeveel je gaat, maar als je alleen met B gaat is een heel restaurant reserveren ook wat overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |