ik heb hem vorig jaar december nog gemeet op een 40+ meet ;-)quote:
Ja dat kan ... ik net voor de crisis 2020quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb hem vorig jaar december nog gemeet op een 40+ meet ;-)
Kantine. Fris gedoucht en alquote:
Ik ben idd pas 51 gewordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als dat een geboortejaar is wordt het interessant
Vandaag niet meer. Morgen nog een paar uurtjes en dan even naar huis. Best wel aan toe eigenlijk. Ben dat duits een beetje beu. Spreek het wel maar ook niet vloeiend.quote:
Dan is het geen geboortejaar, anders was je nu 1.241 jaar oudquote:
miereneukerquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het geen geboortejaar, anders was je nu 1.241 jaar oud
Morgenavondquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:44 schreef chufi het volgende:
ik vermoed een race tegen de klok richting huis.. gassen
En zit het er dan weer op of moet je weer terug ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:46 schreef engine het volgende:
[..]
Morgenavondal valt dat mee. Is ook maar iets meer dan een uur.
Wie zegt dat ik dat niet ben?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het geen geboortejaar, anders was je nu 1.241 jaar oud
Ja gelijk heb je ... zeurquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet ben?
Neh, Augustus '71.
Specifieker krijg je het niet van me.
Hierna nog twee weken in ieder geval. Daarna weet ik het nog niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En zit het er dan weer op of moet je weer terug ?
Bedanktquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze maand dus .. Nog van harte en welkom
Ja zo werkt datquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hierna nog twee weken in ieder geval. Daarna weet ik het nog niet.
Nou ja, de kans dat jij 1.241 jaar oud bent is niet overdreven groot hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet ben?
Neh, Augustus '71.
Specifieker krijg je het niet van me.
Morgen weer minstens 3!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:55 schreef chufi het volgende:
3 topics in 24 uur .... 40+ is back !!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, de kans dat jij 1.241 jaar oud bent is niet overdreven groot hoor
En dan was het vast al in het nieuws geweest
En toch zijn er meerdere in die filmsquote:
Pit zequote:
Morguh GGquote:
Morguh FFquote:
Hey Dot,karten in Zwolle?quote:
Geniaal dit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor alle Maxen
https://sportnieuws.nl/fo(...)acen-als-verstappen/
Ja leuk he, Max vindt het geweldigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Dotteke op 20-08-2022 08:03:54 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Gefeliciteerdquote:
De nachtploeg heeft als vanouds weer overuren gedraaidquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:55 schreef chufi het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuk he, Max vindt het geweldig
Hij heeft ook weer een andere kart, heeft nu een zwaardere moest ivm leeftijdMooie bolide.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Wonderbaarlijk jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:55 schreef chufi het volgende:
![]()
Ik doe meequote:
Ja hij was er ook maar wat blij mee, op zijn verjaardag gekregen daarom stond het ook even in de tuinquote:
Als de waterstand weer stijgt kan hij niet meer terugquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:24 schreef pullup het volgende:
Die paste nog net onder de brug door
[ afbeelding ]
Volgens mij staat de brug open.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:24 schreef pullup het volgende:
Die paste nog net onder de brug door
[ afbeelding ]
Ghehe.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als de waterstand weer stijgt kan hij niet meer terug
True, ertussendoor danquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij staat de brug open.
Is dit dat schip waar die brug voor moest wijken?quote:
Las ik niks over bij dat berichtquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dit dat schip waar die brug voor moest wijken?
Lees; half afgebroken.
Die is nog net wat groterquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ik dacht deze.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)uperjacht-jeff-bezos
Maar toch wel knap dat ze in ons landje gebouwd worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is nog net wat groter![]()
Belachelijke dingen
Ja zijn we echt goed in nog steedsquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar toch wel knap dat ze in ons landje gebouwd worden.
Wow, dat is helemaal een topbaan.En helemaal het aspect van zeilen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:39 schreef pullup het volgende:
Mijn broertje is kapitein op zo'n soort schuit.
Die kiest er alleen voor om de jachten van dit formaat waar je ook mee kan zeilen te bevaren, hij trekt nu 5 jaar de wereld rond
Ja vroeger deed hij altijd ook nog mee aan races met klassieke houten zeilboten uit de 1920 era, echt van die hele strakke en ranke 2 a 3 masters. Daar is ie nu wat te oud voor geworden maar dit is ook erg coolquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wow, dat is helemaal een topbaan.En helemaal het aspect van zeilen.
Hey dit is een andere marcquote:
Wow hahaquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:55 schreef chufi het volgende:
![]()
We gaan ervoorquote:
Heet je broertje toevallig Glen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:39 schreef pullup het volgende:
Mijn broertje is kapitein op zo'n soort schuit.
Die kiest er alleen voor om de jachten van dit formaat waar je ook mee kan zeilen te bevaren, hij trekt nu 5 jaar de wereld rond
Neinquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Heet je broertje toevallig Glen?
[ afbeelding ]
Die boot lijkt er wel opquote:
Beter duur dan niet te krijgen aloa.quote:
Echt mooi.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:47 schreef pullup het volgende:
Ik was er in november een paar dagen op. Hij lag toen in San Remo
[ afbeelding ]
Dat klinkt best goed: Marc0quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Dan noem je mij maar Marco.
De 0 dubbelt als o
Ja tochquote:
Goedemorgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Afterparty:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, de bron van de plaatjes is de dagelijkse upload hierstupidity has become as common as common sense was before
Ja ik geef je groot gelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Het begon als marco0871.
Toen ik het teruglas, deed ik dat als marco, oh, eight, seven, one.
Dat klonk gek, met 2 'o' klanken na elkaar.
Heb ik de o maar laten vallen.
Werd het dus marc, oh, eight, seven, one; marc0871.
Klonk beter.
Waarmee nu?quote:
Femkequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
Die hordenloopster was wel heel goed zeg.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Open water 5 km Sharon van Rouwendaal
Goedemorgen met je zater.quote:
Bonjourquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen met je zater.![]()
Hoe droog.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:40 schreef mario390 het volgende:
vandaag worde op de
hauptplatz de Freyung opgestellt
zonder de Freyung kann sonst geen
wiesenmarkt zijn
Maar das logisch....quote:
Ik doe het wel even voor jequote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe het wel even voor je
[ afbeelding ]
Dacht het wel jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:56 schreef mario390 het volgende:
[..]maar wel van bleiburg niet st.veit ?
quote:
Geen zin in Duitsquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:01 schreef pullup het volgende:
[..]
middeleeuwse traditie![]()
https://www.kleinezeitung(...)aeutet-WiesnZeit-ein
Achtergebleven meuk daar danquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:01 schreef pullup het volgende:
[..]
middeleeuwse traditie![]()
https://www.kleinezeitung(...)aeutet-WiesnZeit-ein
Pünktlich 14 Tage vor der Eröffnung des 624. Bleiburger Wiesenmarktes, dem größten und ältesten Volksfest Südkärntens, wird das jahrhundertealte Symbol des „freien Marktens“ an der Stein-Stele des von Kiki Kogelnik gestalteten Brunnens befestigt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:03 schreef engine het volgende:
[..]
Geen zin in Duits
Maar kan me er wel iets bij voorstellen dan
Pas op hequote:
Welke is Mario?quote:
Misschien die tweede van rechtsquote:
quote:
Hebben allemaal geen handyquote:
Waaro?quote:
En een rood jasje.quote:
Handigquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-2-extra
Tnxquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vlag op de grond is niet echt netjes.quote:
geo-restricted ..quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
Ah ok.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:13 schreef mario390 het volgende:
bij opstellen zijn bijna nur burgermeester, gemeinderäte
de mann is en Ur-Bleiburger dat doet hij al zeerquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vlag op de grond is niet echt netjes.
Had ik ook wel leuk gevonden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Tnx
Jammer dat ze dat voor decibel niet doen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:13 schreef mario390 het volgende:
bij opstellen zijn bijna nur burgermeester, gemeinderäte
Zwaai je nu naar jezelf?quote:
quote:
Ja ik las het vanmorgen, fhoe goorquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:49 schreef maily het volgende:
Gadverdamme
Auto vol rottend vlees en duizenden maden al weken foutgeparkeerd in Delft; de lijkengeur is niet te harden
quote:
Tofquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:18 schreef mario390 het volgende:
dat is de original Bleiburger St.Lukas
Flag met deze was hij altijd op alle
Volksfeste in Kärnten
Konijnenvlees?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:49 schreef maily het volgende:
Gadverdamme
Auto vol rottend vlees en duizenden maden al weken foutgeparkeerd in Delft; de lijkengeur is niet te harden
Ben wel een beetje klaar met gezeik over vlaggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:18 schreef mario390 het volgende:
dat is de original Bleiburger St.Lukas
Flag met deze was hij altijd op alle
Volksfeste in Kärnten
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:19 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2022/08/(...)ruk-met-geld-tellen/
echt hoor
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:20 schreef pullup het volgende:
Dit is niet een heel flitsend of cool groepje
Ja die bassist valt nog meequote:
Succes danquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben wel een beetje klaar met gezeik over vlaggen.
Het is ook nog vroeg,de betere zullen wel later komen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:22 schreef pullup het volgende:
Kijk later weer, hehe niet helemaal mijn smaak dit
Lul.quote:
Ja dat verwacht ik ook welquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook nog vroeg,de betere zullen wel later komen.
Goed voornemenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:25 schreef mario390 het volgende:
vandaag weer voetbal, ik zoll niet
weer omvallen
Nee lijkt me niet verstandigquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:25 schreef mario390 het volgende:
weer omvallen
2 voetjes op de vloerquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:25 schreef mario390 het volgende:
weer omvallen
2 handjes erbij voor de zekerheidquote:
Minder drinken danquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:25 schreef mario390 het volgende:
weer omvallen
Daar gaat het altijd fout.quote:
Tijd voor de echte schnapssquote:
Gin tonicquote:
Was vorige week toch al? Heb je een andere ondertussen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:30 schreef mario390 het volgende:
en in de wohnung zo gevallen
dat de verstärker gevallen is en
de is nu kapoet was maar wel 20 jaar oud
ja en normale doet niksquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Gin tonic
Maar voor mij ook beter om bij uit de buurt te blijven.
Daar moet je mee uitkijken... Daar zijn vroeger wel eens gekke dingen meegebeurt, illegale Spaanse Ginquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en normale doet niks
maar datt was en speziial
uit spanie
Slibowitz?quote:
Ja dat is in ieder geval veel zuiverder en lekkerderquote:
Nu darts..quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:50 schreef engine het volgende:
Vanavond is het weer "Time for Glory". Bij videoland te zien. Zou er niet extra voor betalen maar Ben Saddik - Adegbuyi is wel een potje om naar uit te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ook dat nogquote:
Ben je al weer thuis?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ook dat nogmaar dat is allemaal vanmiddag al als ik het zo zie.
Er mag niet meer gedronken worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:50 schreef engine het volgende:
Vanavond is het weer "Time for Glory". Bij videoland te zien. Zou er niet extra voor betalen maar Ben Saddik - Adegbuyi is wel een potje om naar uit te kijken.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbersWat een kutkind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Is al bijna afgelopen... Volgende week nog vroeger ... vanuit Nieuw Zeeland..quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ook dat nogmaar dat is allemaal vanmiddag al als ik het zo zie.
Nee ik begin om twee uur met werken. In principe tot half 11 maar ik hoop dat er weinig te doen is en ik rond 7 uur een keer richting huis kan.quote:
Allebei wel. Maar Saddik is sterker denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er mag niet meer gedronken worden.
Ben Saddik is wel een toffe vechter.
Tijdje geleden dat er Glory was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:03 schreef engine het volgende:
[..]
Allebei wel. Maar Saddik is sterker denk ik.
Ah, dan mag je bijna weer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik begin om twee uur met werken. In principe tot half 11 maar ik hoop dat er weinig te doen is en ik rond 7 uur een keer richting huis kan.
Ja is even rustig geweest maar komende tijd hebben ze weer een volle agenda. In oktober een event met Overeem tegen Badr en in November komt er ook nog een avond.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdje geleden dat er Glory was.
Fingers crossedquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan mag je bijna weer.
Rond 7 uur klinkt nog wel oke.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is even rustig geweest maar komende tijd hebben ze weer een volle agenda. In oktober een event met Overeem tegen Badr en in November komt er ook nog een avond.
nee zoek op google de is legalquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar moet je mee uitkijken... Daar zijn vroeger wel eens gekke dingen meegebeurt, illegale Spaanse Gin
Waarom lach jij?quote:
quote:
Echt hoor.quote:
Dat heb ik een tijdje gemist op FOK! Maar het gaat steeds beter.quote:
Laat maar weten hoe het is afgelopenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:38 schreef engine het volgende:
Toch is het wel een leuk gevecht. Badr en Overeem beide de leeftijd dat ze hier zonder schaamte mee mogen posten en van allebei is onduidelijk wat ze nog kunnen…dus laat maar zien dan
Zal ik doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe het is afgelopen
Die is niet goedkoopquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zoek op google de is legal
heet le tribute gin
Op vakantiequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:46 schreef mario390 het volgende:
naomi doet veel bij
zee baden zwemmen
Dat is geen vakantie.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is goedkoop wat bedoelt dat?
Niet veel geld. Een goede koop dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
goedkoop is dat iets weinig geld kost..quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar deze bedoel ik tochquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
goedkoop is dat iets weinig geld kost..
deze gin is duur
https://drankdozijn.nl/artikel/fles-le-tribute-gin-70cl
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:00 schreef maily het volgende:
[..]
Dan valt het niet zo op in je handtasje
Lastige combi wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:04 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb @:Aoibhin uitgedaagd om hier iets mee te koken:
[ afbeelding ]
Wordt vanavond vervolgd
Dat was ook de bedoeling.quote:
Ik zie eigenlijk maar één optie. Risotto en daar alles in gooienquote:
Ik ben voor de zekerheid maar ondergedokenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:58 schreef maily het volgende:
[..]
Weet ik niet ...
Is @:DerRabbit kwijt?
Oeh leuk verstoppertjequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben voor de zekerheid maar ondergedoken
Er was vroegeg zo`n programma op BBC waar ze dit ook deden.Vond ik altijd mooi om te kijken.quote:
Ik wil wel iets in jouw holletje verstoppenquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk maar één optie. Risotto en daar alles in gooien![]()
Maar ben benieuwd
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil wel iets in jouw holletje verstoppen
Ik zoek nog een plek waar ik mijn voorraad worteltjes kan verstoppen. Voor je het weet willen ze door een stoof potje gaar kokenquote:
Dan adviseer ik toch een ander plekje. Ik ben ook een soort slowcooker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zoek nog een plek waar ik mijn voorraad worteltjes kan verstoppen. Voor je het weet willen ze door een stoof potje gaar koken
In de achterbak van een auto?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben voor de zekerheid maar ondergedoken
Behalve de chocolaquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk maar één optie. Risotto en daar alles in gooien![]()
Maar ben benieuwd
Dan moet ik even verder gaan zoekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dan adviseer ik toch een ander plekje. Ik ben ook een soort slowcooker.
Shit, nu moet ik weer een nieuwe plek gaan zoekenquote:
Ik zeg even helemaal niks.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:23 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)urs-even-geblokkeerd
Ze staan overal langs de kantquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:23 schreef pullup het volgende:
Het is wat Mario,wist je dat ik een boerenzoon ben?quote:
En Lientje maar lachen.Bah bah.quote:
Nu dan wel.quote:
Leuk werkquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu dan wel.![]()
Ik heb echt jaren tussen de koeien gestaan.
Was je al begonnen..quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:44 schreef engine het volgende:
Ik verveel me nu al. Dat is een goed teken
Ik vond er niks aan.Later moest ik mee met veerijden. Het leuke was daar aan de momenten met mijn vader in de vrachtwagen in de nacht.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:23 schreef pullup het volgende:
Ik heb daar wel een manier voor dat ze internationaal aandacht krijgen. Of ze het overleven is zeer twijfelachtigquote:Ze willen met de actie internationaal aandacht vragen voor hun protest:
Vertelquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb daar wel een manier voor dat ze internationaal aandacht krijgen. Of ze het overleven is zeer twijfelachtig
Ja al drie kwartier keihard aan het werkquote:
Deze man.quote:
Heb een paar jaar op zaterdag bij een boer gewerkt. Dat is wel het leukste bijbaantje wat ik gehad heb.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond er niks aan.Later moest ik mee met veerijden. Het leuke was daar aan de momenten met mijn vader in de vrachtwagen in de nacht.
Waar?quote:
Je vreet het maar op zonder klagenquote:
Oh, ik wist niet dat je meelas…quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je vreet het maar op zonder klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |