Heb cup D en ik slaap op mijn buik, op mijn rug krijg ik slaapverlammingen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen weet dat mensen die op hun buik slapen een kleine piemel hebben en dames die het doen maximaal een b cup hebben.
Ergo: normale mensen slapen niet op hun buik, dus onterechte klacht.
Echte klacht in dit topic: TS heeft een micro penis!
Ze kunnen jou ook alles wijsmaken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen weet dat mensen die op hun buik slapen een kleine piemel hebben en dames die het doen maximaal een b cup hebben.
Ergo: normale mensen slapen niet op hun buik, dus onterechte klacht.
Echte klacht in dit topic: TS heeft een micro penis!
Vertel me dat je maagd bent zonder te vertellen dat je maagd bent.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Soberso goor om op een matras te gaan slapen waar andere mensen op hebben gelegen
Dat staat zo gayquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:27 schreef the-eye het volgende:
Niet met een duim in je mond in de foetushouding liggen knorren
Als dat echt het geval is zou ik als ik jou was toch eens met je HA gaan praten over een doorverwijzing naar een fysio of het ziekenhuis. Grote kans dat er iets goed fout is met je rug.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Heb cup D en ik slaap op mijn buik, op mijn rug krijg ik slaapverlammingen.
Met de neus in opgedroogd Fapselquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Soberso goor om op een matras te gaan slapen waar andere mensen op hebben gelegen
Kan ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vertel me dat je maagd bent zonder te vertellen dat je maagd bent.
TS had het dan ook over zichzelf en de OP van dit topic.quote:
In m'n geruite opa pyama is de tough look sowieso ver te zoekenquote:
Ik slaap dagelijks naast een vrouw met cupmaat H en zij slaapt vrijwel altijd op haar buik.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Op mijn rug rust ik minder goed uit. Slaap slecht dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:50 schreef herverwijderd het volgende:
Wat voor amateur slaper ben je als je alleen maar op je buik of je rug of je zij kan slapen.
Kom op mensen.
Jij hebt je neus liever in vers fapsel, of niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:37 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Met de neus in opgedroogd Fapsel
Eerlijk, ik krijg altijd hele rare dromen als ik op mijn rug slaap.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Op mijn rug rust ik minder goed uit. Slaap slecht dan.
Kans is dan inderdaad groter.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:40 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Eerlijk, ik krijg altijd hele rare dromen als ik op mijn rug slaap.
hier ligt je vrouw meestal op dr rugquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik slaap dagelijks naast een vrouw met cupmaat H en zij slaapt vrijwel altijd op haar buik.
Leuk! Ouwe geilbeerquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik slaap dagelijks naast een vrouw met cupmaat H en zij slaapt vrijwel altijd op haar buik.
Leuk en wel, maar heb je wel een Aerosleep liggen dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:21 schreef ZarB het volgende:
Mijn kind van 1 slaapt op haar buik.
Ts is een kind van 1
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:21 schreef ZarB het volgende:
Mijn kind van 1 slaapt op haar buik.
Ts is een kind van 1
Een aerosleep. Nee tuurlijk niet. Kind is 1 jaar, niet 1 week. Overigens is een aerosleep onzin maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Leuk en wel, maar heb je wel een Aerosleep liggen dan?
Mogen wij pics van je blote tieten zien?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Moeder van het jaar deze. Onzinquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:20 schreef ZarB het volgende:
[..]
Een aerosleep. Nee tuurlijk niet. Kind is 1 jaar, niet 1 week. Overigens is een aerosleep onzin maar dat terzijde.
Moet oud weten. Aerosleep beste uitvinding sinds pils in blik.quote:
Lijkt me dat ze dan vooral op haar borsten ligt en niet op haar buik. Tenzij haar buik nóg groter is dan haar gigantische borsten.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Prijs of aantal sterren zegt niets over de hardheid van de matrassen. Ik heb in Afrika in hotels van nog geen tientje per overnachting betere bedden gehad dan in 5 sterren hotels. Een knetterhard goedkoop matras ligt beter dan een te zacht matras van 1000 euro.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:41 schreef Aiciu het volgende:
Misschien eens een fatsoenlijk hotel boeken
K&W / Staand slapenquote:
breng je je eigen matras mee op vakantiequote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Ja in een hotel is t niet zo dat iedere ģast een nieuw matras krijgt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
breng je je eigen matras mee op vakantie
Dat gun ik dan weer niemand.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:42 schreef Raw85 het volgende:
[..]
hier ligt je vrouw meestal op dr rug
Nee, dat is niet het geval.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:00 schreef knoopie het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze dan vooral op haar borsten ligt en niet op haar buik. Tenzij haar buik nóg groter is dan haar gigantische borsten.
Nice.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:59 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ik lig zelf op mn zij. KK-cup hier.
Dus dan ligt ze met een hele holle rug? Anders kan je toch nooit met je buik op je bed liggen, met cup H?quote:
Laatst nog mijn hoofd tegen het plafond gestoten om exact deze reden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:56 schreef Gehrman het volgende:
Ben ook een buikslaper alleen het is soms lastig als je met ODOL wakker wordt.
Ze doet wel vaker dingen die eigenlijk niet mogelijk zouden moeten zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:52 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dus dan ligt ze met een hele holle rug? Anders kan je toch nooit met je buik op je bed liggen, met cup H?
Cool. Geef eens een voorbeeld?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze doet wel vaker dingen die eigenlijk niet mogelijk zouden moeten zijn.
De bliksem sloeg een keer in, heel de straat in rep en roer en mevrouw heeft de hele nacht vredig liggen slapen ondanks dat de hele straat in rep en roer was. Redelijk tam voorbeeld, maar die staat me wel bij.quote:
Haha laffe battieboyquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Laatst nog mijn hoofd tegen het plafond gestoten om exact deze reden.
Wie noemt zijn anus nou odolquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:23 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Haha laffe battieboy
Toen ik studeerde in Grunna en ik op mijn buik sliep is de gasbel in Slochteren ontdekt door mijn odol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |