Gedurfd vlak voor de meest depressieve maand van het jaarquote:Op donderdag 3 november 2022 10:24 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Hier ben ik ook net in begonnen!
Oh dat boek is geweldig.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:55 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Weduwe voor een jaar vond ik fijn lezen en regels van het ciderhuis ook! Owen meany kwam ik niet door heen
quote:Former soldier Michael Freeman is now a homicide detective in Washington, D.C. As a huge snowstorm engulfs the city, a late night jogger in Rock Creek Park discovers the brutally beaten body of a once beautiful young woman. She is lying just yards from the palatial home of Senator John Cannon - one of the most powerful and wealthy men in America.
It's clear that Freeman has a delicate case on his hands, and the investigation takes him relentlessly into ever more dangerous territory, like Germline BioSciences - a secretive, cutting-edge research facility funded by the Department of Defense.
And what of the mysterious midnight jogger in Rock Creek Park? Is it really just a coincidence that Scottish bodyguard Harriet (Harry) Armstrong is now working for Germline's Russian director?
With the body count escalating, Freeman and Harry are swiftly drawn into a shadowy world of secrets and conspiracies more shocking than anything either of them could have imagined.
From Washington to the Caribbean and the desolate wastes of Abkhazia, this stunning new novel from the CWA Steel Dagger winner Simon Conway is packed with suspense and intrigue. It will further establish him at the forefront of the new generation of thriller writers.
Beknopte geschiedenis van Georgië. Ik vond zijn boek over Oekraïne uitgebreider en beter.quote:Belaagd paradijs is een rijk geïllustreerde geschiedenis van Georgië in kort bestek. Het vertelt het verhaal van een fascinerend land dat altijd een snijpunt van werelden is geweest, en nog steeds is. Georgië is wel vergeleken met de hof van Eden. Maar het vanouds christelijke Kaukasusland bevindt zich op een breukvlak van invloedssferen. Eeuwenlang moest het van meerdere kanten de klappen opvangen en vreemde invasies ondergaan. Romeinen, Perzen, Byzantijnen, Turken en Mongolen richtten er verwoestingen aan. De Georgische 'gouden eeuw', het culturele en politieke hoogtepunt, ligt bijna een millennium terug. Begin negentiende eeuw kwam Georgië onder de Russische keizer. Na de revolutie van 1917 was een aantal jaar onafhankelijk, tot de Sovjet-Unie het inlijfde. Een Georgiër, Jozef Stalin, was daar tot 1953 de baas. Sinds 1991 is Georgië opnieuw onafhankelijk. Maar Rusland heeft grote moeite met de Westerse oriëntatie van het land en steunt twee etnische minderheden binnen Georgië, de Abchaziërs en Osseten, in hun separatistische koers, ook met militaire middelen. Belaagd paradijs is een rijk geïllustreerde geschiedenis van Georgië in kort bestek. Het vertelt het verhaal van een fascinerend land, dat altijd een snijpunt van werelden is geweest - en nog steeds is.
silmarillion niet vergeten als je toch al met Tolkien bezig bent. Heb je Hobbit ook gelezen?quote:Op woensdag 9 november 2022 16:31 schreef Fok-it het volgende:
Lord of the Rings-trilogie uitgelezen
Nu ASOIAF. Boek 1 uit. Nu met boek 2 bezig. Fire and Blood ligt al klaar maar die staat op de leeslijst voor volgend jaar
Hmm. Nee hobbit moet ik nog lezen haha. Maar Silmarillion. Weet niet of ik de lore daar echt leuk genoeg voor vind om zo'n pittig boek te lezen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 16:31 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
silmarillion niet vergeten als je toch al met Tolkien bezig bent. Heb je Hobbit ook gelezen?
Goed punt. Lijkt soms ook meer als naslagwerk idd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm. Nee hobbit moet ik nog lezen haha. Maar Silmarillion. Weet niet of ik de lore daar echt leuk genoeg voor vind om zo'n pittig boek te lezen.
Ik heb eerst een keer of 7 de hobbit en In de ban van ring gelezen voor ik me uiteindelijk door de Silmarillion heb heengeworsteld.quote:Op zaterdag 12 november 2022 16:59 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Goed punt. Lijkt soms ook meer als naslagwerk idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |