Het is niet voor niets 19-08 vandaag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:
De goed-nieuws-show gáát maar door vandaag.
Maar de conference liek boeit niemand ietsquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Idd, dan hadden ze ook nog die Vina die ooit voorbij kwam.
Maarre, Hancko jongens. Dit is wel echt een top aankoop vind ik, heb nu het idee dat spelers ook echt voor Feyenoord kiezen als er interesse is van wat buitenlandse subtoppertjes, terwijl je het vroeger altijd wel aflegde.
Oké we hebben ook meer te lappen maar dit is leuk.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is niet voor niets 19-08 vandaag.
Nou nou nou laten we niet te hard van stapel lopenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:30 schreef Caland het volgende:
#ANNOUNCE de unban van @:klaasweetalles
Normaal doen nouquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:55 schreef bbuddybb het volgende:
Toch weer een dynamische en bijzondere week.
Deze week kunnen we maar op een manier afsluiten: een 3-1 nederlaag bij RKC.
Ik verwacht een vrij saai gelijkspelletjequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:55 schreef bbuddybb het volgende:
Toch weer een dynamische en bijzondere week.
Deze week kunnen we maar op een manier afsluiten: een 3-1 nederlaag bij RKC.
1-3.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:58 schreef hhh38 het volgende:
Dat wordt een moeizame 1-2
Late goal van Gimenez
Al besprokenquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar moet zeggen dat hoe meer ik de laatste weken op Zerrouki ben gaan letten, hoe minder overtuigd ik van hem ben geraakt als de ideale vervanger voor Aursnes.
Hij zal het wel worden, maar voor dat geld zou ik toch liever iemand anders zien denk ik.
Mijn broertje keek naar Fiorentina Fc Twente en zei je kan beter die Amrabat proberen halen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar moet zeggen dat hoe meer ik de laatste weken op Zerrouki ben gaan letten, hoe minder overtuigd ik van hem ben geraakt als de ideale vervanger voor Aursnes.
Hij zal het wel worden, maar voor dat geld zou ik toch liever iemand anders zien denk ik.
Heet je broertje toevallig Martin?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Mijn broertje keek naar Fiorentina Fc Twente en zei je kan beter die Amrabat proberen halen.
Amrabat vond ik ook niet zo goed gisteren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Mijn broertje keek naar Fiorentina Fc Twente en zei je kan beter die Amrabat proberen halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan Zerrouki vervangen voor een andere speler. Prima elftal om de 3e plaats veilig te stellen en Europees te overwinteren.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Hou mijn hart vast.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We winnen 0-5 bij RKC overigens.
Of een klassieke 1-0.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:58 schreef hhh38 het volgende:
Dat wordt een moeizame 1-2
Late goal van Gimenez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |