abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 augustus 2022 @ 12:33:48 #51
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_205674932
Dermane is 18 _O-
pi_205675000
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 10:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap de aankoop van argentijntje niet.
7 miljoen voor een vervanger van Basset!
Voor een wisselspeler je kan ook doorslaan natuurlijk.
Als je dit heel zwart wit gaat zien als de vervanger van Basset, tja.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 12:53:02 #53
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_205675097
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:32 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe kan je Dermane nu al afschrijven :?
Ja echt hè. Is stabiel bezig in O21, liet best leuke dingen zien die keren dat hij mee mocht doen en is 18 jaar en net half jaartje hier.
pi_205675125
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat beleid op de toekomst gericht kennen we toch wel Ayoub en Tapia halen als vervanger van Vilhena die toen nog helemaal niet weg was.
Het huidige beleid afkraken omdat we 7 jaar geleden spelers hebben gehaald die het niet hebben gemaakt is wel echt totale onzin.

Daarnaast, de Taap was een fantastische aankoop. Is alleen totaal verkracht op andere posities.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_205675155
Die geldsmijterij van Feyenoord vind ik eigenlijk wel hilarisch. Net een vrouw die voor het eerst van haar leven de creditcard van haar sugardaddy in handen heeft gekregen.

En nee, verstandig vind ik het niet. Misschien blijkt het een gouden zet om al die dure spelers te kopen en leveren zij in de toekomst veel meer op, maar ik vind dat er teveel geld wordt uitgegeven gezien de precaire financiële situatie.
pi_205675182
We hopen dit seizoen op drie fronten mee te doen, dus een grote selectie is een must. Ik denk dat we ons allemaal nog de laatste fase van vorig seizoen kunnen herinneren toen het wat moeizamer ging met de kleine selectie die we toen hadden.

Daarnaast is het natuurlijk wel zo dat Szymanski (nog) niet is gekocht; die jongen is gehuurd. Wellicht betekent de transfer van de Argentijn dat we hem helemaal niet zullen kopen. Dan is dat niet zo gek toch? Al helemaal niet als je je bedenkt dat je 'm op deze manier even de tijd geeft om te wennen aan de competitie.

Ik heb het gevoel dat we verstandig met het geld omgaan en dat er spelers worden aangetrokken met het oog op de toekomst i.t.t. de voorgaande jaren toen we het vaak moesten doen met spelers die op dat moment toevallig beschikbaar waren.

Ook ik blijf het gek vinden dat we zoveel geld hebben en uitgeven--ik moet daar nog steeds aan wennen, maar ik heb dan ook Feyenoord PTSD--maar het is niet zo dat we alles wat binnenkomt meteen uitgeven. En vergeet niet dat we dit seizoen meer in EL groepsfase zullen verdienen in de CL (ik hoorde Woerts het hebben over 12-15 miljoen gisteren, maar goed... Chris :') dus geen idee of ie gelijk heeft :D).

Kortom, we moeten de volgende stap maken van pauperclub tot weer een grote club die op zijn minst op EL-niveau kan meedoen--en daar zijn we nu hard mee bezig.

Ik heb er een goed gevoel bij. :{
pi_205675193
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:03 schreef bbuddybb het volgende:

Kortom, we moeten de volgende stap maken van pauperclub tot weer een grote club die op zijn minst op EL-niveau kan meedoen--en daar zijn we nu hard mee bezig.

Ik heb er een goed gevoel bij. :{
Kan je echt een stap maken als je in een verouderd stadion speelt, of is het een fabeltje dat je dan blijft steken als club?
  donderdag 18 augustus 2022 @ 13:08:01 #58
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_205675229
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Kan je echt een stap maken als je in een verouderd stadion speelt, of is het een fabeltje dat je dan blijft steken als club?
Ja.
pi_205675258
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Die geldsmijterij van Feyenoord vind ik eigenlijk wel hilarisch. Net een vrouw die voor het eerst van haar leven de creditcard van haar sugardaddy in handen heeft gekregen.

En nee, verstandig vind ik het niet. Misschien blijkt het een gouden zet om al die dure spelers te kopen en leveren zij in de toekomst veel meer op, maar ik vind dat er teveel geld wordt uitgegeven gezien de precaire financiële situatie.
Welke precaire situatie? Men praat elkaar na maar niemand weet hoe of wat. Het is niet zo dat we aan de rand van een faillissement staan. Wij hebben aan transfers en conference League gelden bijna 100 miljoen binnen. Er is pas 28 uit. Dat is dan gewoon verstandig beleid. Alsof we opeens een Bergwijn van 35 miljoen kopen.

Nee laten we vooral subtop spelers voor een bounty en een knaak blijven halen. Daar schiet je niks mee op. Een Aursnes en Trauner is natuurlijk iets wat niet vaak voorkomt, zo goedkoop zulke kwaliteit. Maar kijk naar een Senesi. 7 miljoen en presteert meer dan prima en nu met winst doorverkocht. Dat gaat nu dus vaker gebeuren
pi_205675526
quote:

Vooralsnog wordt er nog niet de helft uitgegeven van wat er binnenkomt dus als dat al geldsmijterij is...
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_205675637
quote:

Het is nog even wennen dat Feyenoord wat te besteden heeft misschien.

Natuurlijk kunnen er een paar miskopen tussen zitten en dus gedeeltelijk weggegooid geld blijken te zijn.

Maar als er maar 2 toppers als Sinisterra tussen blijken te zitten verdien je het al helemaal terug.

Wel is het zo dat als er maar 2 goed blijken te zijn we een klote seizoen tegemoet gaan natuurlijk. Maar er zijn er van de 10 altijd wel 3 die mislukken, 3 die top blijken en een stel dat wel voldoet maar ook niet meer dan dat.

Wel is het zo, denk ik, dat de kans dat een speler echt een grote mislukkeling is, kleiner is als je iemand koopt in de categorie 7 tot 8 miljoen dan wanneer je spelers zoekt in de categorie 3 tot 4 miljoen.

Kortom, ik denk dat als je vooruit wilt je niet ontkomt aan het af en toe nemen van verantwoorde risico's, en langzaam maar zeker steeds duurdere spelers kunnen aantrekken. Dat lijkt me een gezond groeiproces.

Je kan niet eeuwig blijven teren op gokjes van 3 a 4 miljoen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 18 augustus 2022 @ 13:52:23 #62
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205675643
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:03 schreef bbuddybb het volgende:

Ook ik blijf het gek vinden dat we zoveel geld hebben en uitgeven--ik moet daar nog steeds aan wennen, maar ik heb dan ook Feyenoord PTSD--maar het is niet zo dat we alles wat binnenkomt meteen uitgeven. En vergeet niet dat we dit seizoen meer in EL groepsfase zullen verdienen in de CL (ik hoorde Woerts het hebben over 12-15 miljoen gisteren, maar goed... Chris :') dus geen idee of ie gelijk heeft :D).

Uit een VI Pro artikel van een maand geleden:
quote:
Feyenoord is als verliezend Conference League-finalist komend seizoen zeker van een plaats in de groepsfase van de Europa League. Het tweede niveau wordt door de UEFA dubbel zo goed gewaardeerd als het derde niveau. Er ligt voor de Europa League 465 miljoen euro klaar. De verdeling is echter wel totaal anders. De startgelden en winstpremies zijn niet eens zo gek veel hoger dan in de Conference League. Het verschil wordt vooral gemaakt met veel hogere coëfficiënten- en market pool-uitkeringen. Zo kan een club maximaal 4,2 miljoen verdienen op basis van zijn positie op de tienjarige coëfficiëntenranglijst, tegenover 1,4 miljoen euro in de Conference League. Van de twaalf deelnemers die tot nu toe bekend zijn, staan er zes hoger en vijf lager dan Feyenoord genoteerd. Waarschijnlijk zal Feyenoord dus ergens in de middenmoot uitkomen en rond de twee miljoen euro aan coëfficiëntengeld opstrijken. Verder valt op dat de market pool een even grote rol speelt als de sportieve prestaties.

Onderdeel/ Aandeel/ Totaal/ Feyenoord
Startgeld/ 25%/ ¤116,2m/ ¤3,63 miljoen
Prestaties/ 30%/ ¤139,5m/ ¤210.000 per punt
Coëfficiënten/ 15%/ ¤69,75m/ nnb (schatting ¤2m)
Market pool/ 30%/ ¤139,5m/ nnb
Uitgaande van een goede groepsfase (ong 10 punten) zou het waarschijnlijk al rond de ¤10m opleveren exclusief recettes. En dan overwinter je op z'n minst in de Conference League waardoor er nog meer geld bij komt.
pi_205675717
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Je kan nog wel een stap maken als je structureel je scouting, aankoop- en verkoopbeleid verbeterd (en daarmee ook de prestaties op het veld), maar ook een stadion kan daarbij structureel helpen.

Op beide gebieden kan Feyenoord nog flinke stappen zetten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 18 augustus 2022 @ 14:11:43 #64
268491 fetX
pi_205675858
twitter

Gaat die kerel nu echt elke aankoop aankondigen? :D
  donderdag 18 augustus 2022 @ 14:17:07 #65
269692 Divje
brr brr patapim
pi_205675899
Het Gnonto gerucht is ook weer terug _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 18 augustus 2022 @ 14:20:00 #66
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_205675916
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 14:17 schreef Divje het volgende:
wtf
pi_205675954
quote:
Maar wordt ontkend door onze ZKA.
pi_205676040
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
OSM is er niks bij. Tering.
4-5-1 schieten van afstand. @Arne
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 14:38:42 #69
269692 Divje
brr brr patapim
pi_205676055
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Maar wordt ontkend door onze ZKA.
Mooi
pi_205676080
quote:
Soccernews zeker. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 18 augustus 2022 @ 14:42:13 #71
269692 Divje
brr brr patapim
pi_205676082
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 14:41 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Soccernews zeker. :')
Een mij niets zeggende journo kwam er weer mee op den twitters.
pi_205676117
ANNOUNCE GENOTTO.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 16:31:04 #73
268491 fetX
pi_205676895
twitter

@Zipportal
pi_205677057
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 16:31 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]

@:zipportal
Twitter stroomt vol. Waar het hart vol van is, loopt de mond van over. @Caland
  donderdag 18 augustus 2022 @ 18:44:37 #75
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205678182
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Het gros van die spelers zijn gehaald in een periode dat er niet tot nauwelijks scouting was. En Walemark en Dermane nu alweer afschrijven is ook wel erg opportunistisch.

Je kan ook gewoon niet investeren in de toekomst natuurlijk, weet je zeker dat je nooit verder gaat komen.
Investeren in de toekomst is wel prima.
Al vind ik zeven miljoen voor iemand die niet gaat spelen veel terwijl de jongens die ik opnoem misschien samen twee miljoen hebben gekost.
Maar in al die jaren hoeveel van die aankopen voor de toekomst hebben het uiteindelijk gered ik kan alleen Sinisterra bedenken.

Tegenover heel veel die via Excelsior Dordrecht RKC etc uiteindelijk de uitgang hebben gevonden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')