Hij heeft een aantal wapens. Erg snel, fysiek prima en een goed schot. Mist wat explosiviteit en soms wat overzicht. Het zou voor hem echt beter zijn om de Wijnaldum route te volgen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vind het bij Gakpo lastig in te schatten. Ik was er eerst nooit zo kapot van maar het lijkt wel een speler die zich structureel blijft verbeteren, dat zie je niet veel bij spelers eigenlijk. Desalniettemin moet je 50 of 60 miljoen gewoon accepteren.
Scheenbeen breken?quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal wapens. Erg snel, fysiek prima en een goed schot. Mist wat explosiviteit en soms wat overzicht. Het zou voor hem echt beter zijn om de Wijnaldum route te volgen.
Het huidige ManU is van hetzelfde niveau als Newcastle toen toch?quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal wapens. Erg snel, fysiek prima en een goed schot. Mist wat explosiviteit en soms wat overzicht. Het zou voor hem echt beter zijn om de Wijnaldum route te volgen.
Lachen man.quote:
Het zal niet veel schelen inderdaad. De druk ligt wel wat hoger.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het huidige ManU is van hetzelfde niveau als Newcastle toen toch?
Bergwijn was bij PSV toch al ruim te goed voor de eredivisie al drukte hij het toen nog niet altijd uit in rendement.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zal niet veel schelen inderdaad. De druk ligt wel wat hoger.
Maar stel dat Rashford in de eredivisie zou spelen; Die zou iedere ploeg hier op een hoop spelen. En je ziet het nu ook met Bergwijn. Te licht bij Spurs, meteen een van de beste spelers in de eredivisie. Ik denk dat Gapko er nog niet klaar voor is.
Fofana zal toch wel minuten krijgen? Dacht dat die ook vrij hoog aangeschreven stond in de jeugd?quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh en Vertessen, stop de tijd. Dat is het ook niet.
Ben jij een PSV supporter?quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wel ontzettend veel zin in woensdag jongens. Eindelijk die vieze smaak van de gemiste titel wegspoelen.
klopt wel ja maar zo'n mogelijkheid laten lopen is natuurlijk ook watquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zal niet veel schelen inderdaad. De druk ligt wel wat hoger.
Maar stel dat Rashford in de eredivisie zou spelen; Die zou iedere ploeg hier op een hoop spelen. En je ziet het nu ook met Bergwijn. Te licht bij Spurs, meteen een van de beste spelers in de eredivisie. Ik denk dat Gapko er nog niet klaar voor is.
welke titel?quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wel ontzettend veel zin in woensdag jongens. Eindelijk die vieze smaak van de gemiste titel wegspoelen.
Ik ben er bij! Heb er zin in om de CL Tune door de speakers te horen!quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:36 schreef Ciscus het volgende:
Wie van jullie zitten er woensdag nog meer in het stadion? Ik heb er zo'n zin in! De tegenstander is ook gewoon erg prettig; een club met naam/historie die qua kwaliteiten ongeveer gelijkwaardig is. Beide clubs gewoon in de eigen clubkleuren (maar ik zal misschien de enige zijn die dat altijd eeg kan waarderen). Als we het tegen de Rangers niet redden is het echt duidelijk dat we niets te zoeken hebben in de CL. Dat vond ik tegen Monaco minder.
Niet echt maar het is wel mijn derde club en aangezien PSV in de titelrace vrijwel altijd de enige serieuze uitdager is van Ajax ben ik dan altijd wel voor PSV. Was er vorig jaar wel even ziek van toen het net niet lukte.quote:
1) AZquote:Op maandag 22 augustus 2022 14:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet echt maar het is wel mijn derde club en aangezien PSV in de titelrace vrijwel altijd de enige serieuze uitdager is van Ajax ben ik dan altijd wel voor PSV. Was er vorig jaar wel even ziek van toen het net niet lukte.
In die volgorde ja. Maarja AZ doet gewoon altijd rustig zijn ding en krijgt weinig media-aandacht en Feyenoord heeft de sympathie van het land maar doet niet vaak mee om de titel. Dusja dan PSV maar steunen.quote:
Dat je weinig kijk hebt op voetbal was wel al duidelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In die volgorde ja. Maarja AZ doet gewoon altijd rustig zijn ding en krijgt weinig media-aandacht en Feyenoord heeft de sympathie van het land maar doet niet vaak mee om de titel. Dusja dan PSV maar steunen.
Zolang het maar niet Ajax is.
Nouja, ik zou een Bayern-situatie gewoon jammer vinden. Eerlijk is eerlijk, zelfs jij als Ajacied voelde denk ik meer spanning tussen 2014 en 2019 (met al die gemiste prijzen door Ajax) dan nu.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je weinig kijk hebt op voetbal was wel al duidelijk.
Niet echt want toen was Ajax ook een paar keer behoorlijk kansloos voor de titel met een vrij matig elftal.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja, ik zou een Bayern-situatie gewoon jammer vinden. Eerlijk is eerlijk, zelfs jij als Ajacied voelde denk ik meer spanning tussen 2014 en 2019 (met al die gemiste prijzen door Ajax) dan nu.
Voor 3 clubs zijnquote:Op maandag 22 augustus 2022 14:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja, ik zou een Bayern-situatie gewoon jammer vinden. Eerlijk is eerlijk, zelfs jij als Ajacied voelde denk ik meer spanning tussen 2014 en 2019 (met al die gemiste prijzen door Ajax) dan nu.
Als je deze zomer 180 miljoen krijgt voor 2 redelijke spelers die zich op nog geen enkele manier hebben bewezen in de top terwijl PSV een paar miljoen bij elkaar schraapt voor Doan en Gotze dan kun je inmiddels echt wel van een Bayern-scenario spreken hoor. Ajax kan vrij simpel een Ziyech of Bergwijn halen terwijl PSV moet kijken naar goedkope gokjes. Zelfs die 35 miljoen aan CL-geld is daarin geen vergelijking meer, al is het voor PSV in feite een absolute must om dat te halen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet echt want toen was Ajax ook een paar keer behoorlijk kansloos voor de titel met een vrij matig elftal.
Daarbij geloof ik niet eens in een Bayern-situatie voor Ajax, denk dat het dit seizoen ook gewoon spannend gaat worden omdat PSV ook niet veel punten zal verspelen. Daarbij kan je maar beter hebben dat Ajax een hogere standaard zet en PSV zich daardoor moet verbeteren waardoor de kwaliteit van de hele competitie hoog is tov 2014 oid waar het bij elke top 3 club bedroevend was qua niveau.
Er zal nooit een Bayern-situatie komen, omdat er altijd clubs boven Ajax zullen blijven waar spelers naartoe willen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |