Uiteraard. Pegida is al begonnen met inschepen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En helaas zullen de protesten dan wel weer gekaapt worden door de rechtsextremistische beroepsdemonstranten die niets met het dorp te maken hebben, ipv de dorpelingen zelf die zich al dan niet terecht zorgen maken over de leefbaarheid van hun dorp.
Dat is idd precies waar ik bang voor ben.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is wachten tot er een keer zo’n coa-locatie in de brand, uit de brand gaat.
Disclaimer: ik ben daar niet voor. Sterker ik ben daar heel erg tegen, het is levensgevaarlijk. Maar wel een te verwachten gevolg van dit beleid.
In de asielcrisis van 15-16 zijn vooral in Duitsland regelmatig asielplekken in brand gestoken. In Nederland liepen de gemoederen toen ook regelmatig hoog op.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is wachten tot er een keer zo’n coa-locatie in de brand, uit de brand gaat.
Disclaimer: ik ben daar niet voor. Sterker ik ben daar heel erg tegen, het is levensgevaarlijk. Maar wel een te verwachten gevolg van dit beleid.
Tja, de boeren hebben laten zien dat je er mee wegkomt. Dus waarom zouden andere demonstranten het ook niet zo aanpakkenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ja, men wil daar geen overlast.
Dus midden in de nacht gaan schreeuwen dat je geen overlast wil.
Kratten bier erbij.
En:
Vuurwerk, Pats, Boem.
Weg met de overlast!
Regelmatig op geantwoord maar gezien niets van de echte wereld binnendringt in je fantasiewereld snap ik dat je dat even gemist hebt. Veel succes met verder fantaseren, laat het weten als je ooit nog eens aanmeert in de werkelijkheid.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is wat ik @:EinarBoe ook steeds voorleg: wanneer is het precies genoeg?
Komt nooit antwoord op.
Ja. Dus dat kan gewoon.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laag Zuthem een dorp met 650 inwoners heeft 110 opvangplekken.
Tuurlijk, welke locatie had je op het oog?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus kan Rotterdam er ruim 100.000 opvangen ipv 0
Voor iemand de stelselmatig wegkijkt van wat er werkelijk gaande is, is dit nogal hilarisch.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:27 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Regelmatig op geantwoord maar gezien niets van de echte wereld binnendringt in je fantasiewereld snap ik dat je dat even gemist hebt. Veel succes met verder fantaseren, laat het weten als je ooit nog eens aanmeert in de werkelijkheid.
Paar cruiseschepen in de haven. Genoeg leegstaande kantoorruimte. Bestemmingsplan wijzigen is immers geen probleem.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:45 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Tuurlijk, welke locatie had je op het oog?
Dat klopt. Als jij het budget en de schepen regelt, dan staan ze er vast voor open bij het COA.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Paar cruiseschepen in de haven. Genoeg leegstaande kantoorruimte. Bestemmingsplan wijzigen is immers geen probleem.
Daarom gebruik het gewoon het stadionnetje daar in Amsterdam; dak kan gewoon dichtquote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:55 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat klopt. Als jij het budget en de schepen regelt, dan staan ze er vast voor open bij het COA.
Nee dat kan dus niet want je ontwricht zo'n dorp daarmee. Sociale cohesie is een ding. Daarom zet terecht Tubbergen nu ook de hakken in het zand.quote:
Waaruit blijkt dit precies? Jij stopt met praten met je buren als er op een complex verderop een paar man in een AZC zitten? Opmerkelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee dat kan dus niet want je ontwricht zo'n dorp daarmee. Sociale cohesie is een ding.
Het zal toch hoe dan ook opvang in de regio moeten worden.
Het straatbeeld zal totaal veranderen, de identiteit van het dorp is in één klap anders. Het zou anders zijn als het heel geleidelijk ging en op de juiste schaal. Daar is hier totaal geen sprake van. Overigens lost dit niets op als je niets doet aan de instroomcrisis.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:15 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dit precies? Jij stopt met praten met je buren als er op een complex verderop een paar man in een AZC zitten? Opmerkelijk.
Hoe dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het straatbeeld zal totaal veranderen,
Want? Laag Zuthem is Laag Zuthem niet meer?quote:de identiteit van het dorp is in één klap anders.
Nee je hebt niets uitgelegd. Je hebt een mantra herhaald.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hou je niet zo van de domme. Ik heb het uitgelegd.
Als asielzoekers het bij vuurwerk en krattenbier rondom het azc houden dan is er vast geen probleem. Jammer dat dat in de praktijk toch anders blijkt.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ja, men wil daar geen overlast.
Dus midden in de nacht gaan schreeuwen dat je geen overlast wil.
Kratten bier erbij.
En:
Vuurwerk, Pats, Boem.
Weg met de overlast!
Ik begreep uot een ander bericht dat er al oekrainse mensen in huizen maar ook nog gasten. De eigenaresse is ondergedoken.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:28 schreef Mrmime het volgende:
Ik woon vlakbij Albergen.
De dorpsgenoten en ondernemers zijn bezig om het hotel zelf te kopen.
Sommigen zelfs teruggekomen van vakantie hiervoor. Blijkt dat de koop nog niet helemaal rond is met COA maar wel voorlopig koopcontract. Vraag me af of het juridisch haalbaar is.
Maar Albergen is in rep en roer, dat kan ik je wel vertellen.
Klopt. En de site van het hotel is uit de lucht. Albergen is een heel hecht en knus dorp, dit nieuws slaat echt in als een bom.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:31 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik begreep uot een ander bericht dat er al oekrainse mensen in huizen maar ook nog gasten. De eigenaresse is ondergedoken.
Heeft ook niet veel zin om jouw iets uit te leggen want je vind altijd wel weer een paaltje om eromheen te dansen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:20 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Nee je hebt niets uitgelegd. Je hebt een mantra herhaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |