Gefeliciteerd en veel plezier!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:46 schreef NicolasJoy het volgende:
Topic vol.Leuk wel, nieuw topic, nieuwe kleuter! Vandaag wordt onze dame 4.
Net klaar met de cadeautjes inpakken, huis versieren en taart maken.
Gefeliciteerd met jullie S!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:46 schreef NicolasJoy het volgende:
Topic vol.Leuk wel, nieuw topic, nieuwe kleuter! Vandaag wordt onze dame 4.
Net klaar met de cadeautjes inpakken, huis versieren en taart maken.
Nou wat jij zegt dacht ik dus ook, nu moet ik zeggen van de keren dat mijn man en ik zijn wezen zwemmen met haar dat ze al verdraaid wat zelfvertrouwen heeft bij het water, vandaar dat ik ergens ook wel denk dat dit een logische stap is nu.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:49 schreef FlyingFish het volgende:
Volgens mij wordt starten met zwemmen met 5+ jaar aangeraden omdat ze er eerder de spierkracht nog niet voor hebben, maar voordat ze echt watervrij zijn ben je al een tijdje verder, dus ik zou niet weten waarom je niet nu al zou kunnen starten. Daarnaast is dit ook enorm kindafhankelijk, een grote net 4-jarige heeft er waarschijnlijk al wel de kracht voor. Als er plek was geweest waren mijn meiden ook rond die leeftijd gestart. Nu starten ze (waarschijnlijk) na de vakantie zodra er een nieuwe groep start.
Natuurlijk mag je dat vragen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:08 schreef rena het volgende:
[..]
@:Loj , mag ik vragen vanwaar de haat voor zwemles? Puur uit nieuwsgierigheid.
Ik ga het gewoon toch proberen en mocht ik het idee hebben dat het te vroeg is dan stellen we het uit, maar mijn gevoel zegt van niet eigenlijk. Als ik het vergelijk met mijn bonuskind op die leeftijd is ze al veel vrijer met water, maar we moeten maar eens zien hoe het in de praktijk gaat met een juf en andere kindjes er bij.
Hopelijk helpt dat bedplasalarm! Wij hadden op vakantie in het washok een gratis wasmachine tot onze beschikking. Dankbaar gebruik van gemaakt toen l in z'n broek plaste van angst omdat hij achterna gezeten werd door een hond.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:13 schreef Quoi het volgende:
Welkom @:NicolasJoy en gefeliciteerd alsnog!
@:Nazil Max heeft ook vaak op die manier last van de warmte. Gelukkig dit jaar niet. Hopelijk lekker hersteld voor zijn verjaardag. Bijna zover!
Wij zitten deze week op de camping in een luxe tent (met eigen wc). En Max is vannacht gaan slapen met zo'n onderbroek met sensor erin. Hij was al tijden weer aan het bedplassen en thuis was dat nog wel te doen, alleen hier..... pfffft. We gaan failliet aan wasmunten, elke dag eentje. Dus via marktplaats maar zo'n set gekocht met onderbroekjes met sensors. Speciaal voor diep-slapende kinderen - want dat is 'ie - met een piepje én een trilding onder zijn kussen. Ben benieuwd hoe het gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |