Wel een PMquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:19 schreef Viv het volgende:
Je kunt geen DM sturen naar een e-mailadres, klopt.
@GGMM zei dat het wel konquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:19 schreef Viv het volgende:
Je kunt geen DM sturen naar een e-mailadres, klopt.
o fuck ga ik ff af als een gieterquote:
Mensen met een ban kunnen geen DM sturen, vandaar dat dit is opgezet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
o fuck ga ik ff af als een gieter
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
o fuck ga ik ff af als een gieter
raar dat je 'm wel kunt DM-enquote:
geen ideequote:
Mensen met een ban kunnen toch wel gewoon mailen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Mensen met een ban kunnen geen DM sturen, vandaar dat dit is opgezet.
Dat was na je ban was afgelopen. Heb je nog steeds niks aan als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
raar dat je 'm wel kunt DM-en
[ afbeelding ]
en bij niet bestaande users kan dat niet
nouja het gaat er mij om dat het gelezen wordtquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat was na je ban was afgelopen. Heb je nog steeds niks aan als je een ban hebt.
Duh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Mensen met een ban kunnen toch wel gewoon mailen?
Terechte klacht in sommige gevallen. Het is soms niet direct duidelijk waarom/welk topic/reactie je geband word.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:30 schreef Maanvis het volgende:
maar misschien is het een idee als je een user die aan de lopende band de regels overtreedt en de grenzen van het forum dagelijks opzoekt, niet te bannen met als reden dat ie een grens heeft overtreden.
gewoon melden welke grens het was dan he
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja het gaat er mij om dat het gelezen wordt
Nou sta wel weer genoeg voor lul voor een avondje, toch?quote:
Soms wordt een ban gegeven voor het gehele oeuvre, niet voor die ene specifieke overtreding.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:30 schreef Maanvis het volgende:
maar misschien is het een idee als je een user die aan de lopende band de regels overtreedt en de grenzen van het forum dagelijks opzoekt, niet te bannen met als reden dat ie een grens heeft overtreden.
gewoon melden welke grens het was dan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |