Ik ben er vast wel meer vergeten. Ik ben ook erg benieuwd of @Kapiteintje inmiddels al door zijn voorraad wc-rollen heen is.quote:
Ik ken een user die dit al langer roept.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat zowel user @:maxi-mus als @:lenny_leonard anoniem hebben aangevraagd.![]()
Dit forum gaat naar de klote, doe uit dat licht
Ik heb wat gemist. Waar zijn ze?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat zowel user @:maxi-mus als @:lenny_leonard anoniem hebben aangevraagd.![]()
Dit forum gaat naar de klote, doe uit dat licht
Ik heb al besloten dat dit besproken wordt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken makker.
User maxi-mus had een mening over het bestuurquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat dit besproken wordt.
ZEG OP!!!!! NU!!!!!
Volledig begrijpelijk, dat moeten we niet willen. Mijn persoonlijke mening (maar die is slechts persoonlijk) is wel dat deze users bij mij veel leed hebben aangericht en ik ze derhalve niet mis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken makker.
IF YOU DON'T LIKE US WE DON'T CARE.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volledig begrijpelijk, dat moeten we niet willen. Mijn persoonlijke mening (maar die is slechts persoonlijk) is wel dat deze users bij mij veel leed hebben aangericht en ik ze derhalve niet mis.
Prima, zolang het ban systeem maar werkt. Lekker thuis niet caren zonder dat je op fok kan postenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
IF YOU DON'T LIKE US WE DON'T CARE.
Een succesvol begin van de dag voor jou, een puike woordle score en een banaanquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:21 schreef GGMM het volgende:
Woordle 424 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 220 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛🟨
🟩🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Banaan: ✅