abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205811574
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Even in spoiler, gaarne die niet quoten. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een meidenkwartet
pi_205811667
@Cathmar Ik hou 'm goed in de gaten. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 1 september 2022 @ 13:40:46 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_205811736
IJsdraakje wat een schrik :o :*
disclaimer
pi_205811738
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 11:49 schreef BE het volgende:
Weet je wat ik me vanmorgen realiseerde? En eigenlijk had ik dat gevoel ook al wel langer.
Je hebt toch mensen met anorexia die supermager zijn en zichzelf nog altijd dik blijven zien?

Ik voel mezelf gewoon nog steeds maat 42/44 ipva 48/50. :{ En dan zie ik mezelf in de spiegel of op een foto en dan denk ik 'oh shit ja, ik ben echt veel dikker dan ik denk'. :o
Zijn er mensen die dit herkennen?
In die zin hoef ik ook echt niet per se naar maat 38/40 en zou ik idd al best heel erg tevreden kunnen zijn met maat 42/44.

Maar ja... dan moet ik dat natuurlijk wel doen he! :D :+
Laatst zij iemand die ik begeleidde bij mijn werk heel lief tegen me: 'je blijft er wel slank bij he, bij al dat lopen.'
Zo schattig, maar klopt natuurlijk totaal niet. (Zelf was ze wel echt slank, dus het was niet in verhouding tot zichzelf ofzo. :D)

Het is nog steeds megadruk met werk, daardoor schoot lopen er gisteren bij in en daar baalde ik gewoon van! :o
Vanmorgen dus de wekker gezet en toch snel nog een uurtje gelopen. Je kunt toch niemand bellen voor 9u. ;)

Ik herken dit wel hoor. Ik heb beide kanten gehad :')

Er is een tijd geweest dat familie dacht dat ik anorexia had, en ik vond mezelf juist echt niet dun...

Nu denk ik nog steeds dat ik maat 36 heb en idd als je dan langs een raam loopt of een iets te strak jurkje draagt (of doucht) dan denk je crap :(

Vakantie heeft in 3 weken +1 kilo opgeleverd dus dat valt me ernstig mee...

Nu weer strenger want ik wil echt nu nog 5 kg eraf... Maar moet echt even m'n best doen om erin te komen weer }:|
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 1 september 2022 @ 13:43:20 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_205811759
Vandaag weer beginnen voor de 65564e keer, ben ook al naar de sportschool geweest want mijn abo startte vandaag. Wel wennen, de apparatuur is wat... geavanceerder dan in 2003 zeg maar :')

En morgen mijn tweede goede daad er meteen achteraan door een pondje achter te laten bij sanquin. Vind het doodeng, maar vind ook dat ik geen goed excuus heb om het niet te doen :')
disclaimer
pi_205811816
Het geen snacktrek hebben is wel een mooi hulpmiddel, als ik dat even volhoud, pas ik mooi in de maat die ik wil voor m'n trouwjurk.

Aangenomen dat 'ie niet weer wat mals uithaalt dan. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 1 september 2022 @ 13:56:17 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_205811857
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Het geen snacktrek hebben is wel een mooi hulpmiddel, als ik dat even volhoud, pas ik mooi in de maat die ik wil voor m'n trouwjurk.

Aangenomen dat 'ie niet weer wat mals uithaalt dan. :')
Ho wacht stop trouwjurk? Gefeliciteerd!

Wanneer, waar, allesss
disclaimer
  donderdag 1 september 2022 @ 13:57:50 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205811866
@IJsdraakje Wat een schrik lijkt me dat idd! :o Gelukkig valt het vooralsnog mee!
pi_205811920
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:56 schreef SQ het volgende:

[..]
Ho wacht stop trouwjurk? Gefeliciteerd!

Wanneer, waar, allesss
Geen Russische tettenjurk met bijbehorend gala hoor, maar ik wil voor m'n maandagmiddagtrouwerij-met-alleen-wat-naaste-familie wel een kek jurkje. :Y :7

En over twee maanden al. :o Ondertrouw maar even voor bellen maandag ofzo, dan zijn we toch allebei thuis. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_205812035
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
@:cathmar Ik hou 'm goed in de gaten. :Y
Ja, een plus één daarop - ik kreeg half oktober vorig jaar een stick op mijn kop in een hockeywedstrijd, maar ben niet (of heel kort) buiten bewustzijn geweest en ook geen overgeven oid dus hoefde vd huisartsenpost niet eens langs ziekenhuis. Het heeft tot 1 juni geduurd voordat ik weer volledig hersteld was en volledig kon werken (eerste 4 of 5 maanden 75% ziekgemeld gestaan, daarna uren weer opgebouwd). Ik heb bij de sportgerelateerde hersenschuddingem polikliniek van de KNVB gelopen ivm langdurige klachten, hun belangrijkste advies was om de dingen die lukken, vooral te blijven doen (als je helemaal niks meer gaat doen, gaat de drempel van de prikkels die je aan kan steeds verder omlaag) en af en toe te proberen of iets alweer kan, maar niet te hard over je grens (en dat is best wel zoeken). En niet op twee gebieden tegelijk opbouwen - dus als je iets meer sociale dingen gaat doen, niet ook meer uren gaan werken, maar eerst even kijken hoe dat gaat en als dat goed gaat dán werkuren ophogen. En dus ķķk de leuke dingen uitbreiden, niet alleen werkuren zsm weer uitbouwen maar dan daarnaast niks meer kunnen. En veel afwisseling. Dus niet uren hetzelfde doen, maar even werken, dan even rusten, dan even wandelen, oid.

Bij 85% van de mensen met een (lichte tot matige) hersenschudding zijn de klachten na twee weken volledig verdwenen, dus wacht ook niet te lang met aan de bel trekken als dat niet het geval is. Hopelijk natuurlijk allemaal niet nodig, maar toch.

Schrikken zeg voor jullie :*
pi_205812125
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:19 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, een plus één daarop - ik kreeg half oktober vorig jaar een stick op mijn kop in een hockeywedstrijd, maar ben niet (of heel kort) buiten bewustzijn geweest en ook geen overgeven oid dus hoefde vd huisartsenpost niet eens langs ziekenhuis. Het heeft tot 1 juni geduurd voordat ik weer volledig hersteld was en volledig kon werken (eerste 4 of 5 maanden 75% ziekgemeld gestaan, daarna uren weer opgebouwd). Ik heb bij de sportgerelateerde hersenschuddingem polikliniek van de KNVB gelopen ivm langdurige klachten, hun belangrijkste advies was om de dingen die lukken, vooral te blijven doen (als je helemaal niks meer gaat doen, gaat de drempel van de prikkels die je aan kan steeds verder omlaag) en af en toe te proberen of iets alweer kan, maar niet te hard over je grens (en dat is best wel zoeken). En niet op twee gebieden tegelijk opbouwen - dus als je iets meer sociale dingen gaat doen, niet ook meer uren gaan werken, maar eerst even kijken hoe dat gaat en als dat goed gaat dán werkuren ophogen. En dus ķķk de leuke dingen uitbreiden, niet alleen werkuren zsm weer uitbouwen maar dan daarnaast niks meer kunnen. En veel afwisseling. Dus niet uren hetzelfde doen, maar even werken, dan even rusten, dan even wandelen, oid.

Bij 85% van de mensen met een (lichte tot matige) hersenschudding zijn de klachten na twee weken volledig verdwenen, dus wacht ook niet te lang met aan de bel trekken als dat niet het geval is. Hopelijk natuurlijk allemaal niet nodig, maar toch.

Schrikken zeg voor jullie :*
Dank je voor de tips! O+

Tot nu toe lijkt het al sterk te verbeteren, dus ik heb goede hoop. :Y En qua werk: daar kan 'ie voorlopig niet zelf heen dankzij een arm in het gips, dat zal rustig thuis weer opbouwen worden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_205813805
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dank je voor de tips! O+

Tot nu toe lijkt het al sterk te verbeteren, dus ik heb goede hoop. :Y En qua werk: daar kan 'ie voorlopig niet zelf heen dankzij een arm in het gips, dat zal rustig thuis weer opbouwen worden.
Heel fijn, hopelijk zet die lijn zo door!

Mocht je eetlust terugkomen en je wil hem weer kwijt zonder dat iemand out moet gaan: laat je vuilniszak net te lang in je prullenbak zitten..
Ik ging de zak vervangen want vol, en er zaten maden in :'( :r :r :r :r voor m'n gevoel zat hij er nog helemaal niet lang in, maar toch te lang blijkbaar. Gadverdamme. Ik heb m buiten gezet, zak eruit en weg, met allesreinigerdoekjes schoongemaakt, met de tuinslang nog een keer helemaal nagespoten. Staat nu in de zon te drogen. 8 keer mn handen gewassen maar ik voel me nog steeds goor en ik hoef denk ik een week geen eten meer :r (oke waarschijnlijk eerder een paar uur, maar toch). Volgens mij is het wel tot de vuilniszak/prullenbak beperkt gebleven en niet erbuiten (behalve de paar die eruit vielen bij eraf halen deksel :r die ik meteen opgeruimd heb) maar alles voelt nu 'besmet'.

Had ik al :r gezegd?

Tot nu toe at ik een havermout-rozijn koek en een bruin zacht bolletje kroket met mosterd. Kijken of ik toch nog iets naar binnen kan werken zo. En anders fiets ik mss even langs AH voor een salade ofzo en eet ik die op de hockey op als ik daarheen ga.

:r
pi_205813813
Quote edit fail
pi_205813818
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 18:36 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Heel fijn, hopelijk zet die lijn zo door!

Mocht je eetlust terugkomen en je wil hem weer kwijt zonder dat iemand out moet gaan: laat je vuilniszak net te lang in je prullenbak zitten..
Ik ging de zak vervangen want vol, en er zaten maden in :'( :r :r :r :r voor m'n gevoel zat hij er nog helemaal niet lang in, maar toch te lang blijkbaar. Gadverdamme. Ik heb m buiten gezet, zak eruit en weg, met allesreinigerdoekjes schoongemaakt, met de tuinslang nog een keer helemaal nagespoten. Staat nu in de zon te drogen. 8 keer mn handen gewassen maar ik voel me nog steeds goor en ik hoef denk ik een week geen eten meer :r (oke waarschijnlijk eerder een paar uur, maar toch). Volgens mij is het wel tot de vuilniszak/prullenbak beperkt gebleven en niet erbuiten (behalve de paar die eruit vielen bij eraf halen deksel :r die ik meteen opgeruimd heb) maar alles voelt nu 'besmet'.

Had ik al :r gezegd?

Tot nu toe at ik een havermout-rozijn koek en een bruin zacht bolletje kroket met mosterd. Kijken of ik toch nog iets naar binnen kan werken zo. En anders fiets ik mss even langs AH voor een salade ofzo en eet ik die op de hockey op als ik daarheen ga.

:r
HUUUUUUUUUUUUUU :r :r :r :r :r :r
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_205814311
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:43 schreef SQ het volgende:
Vandaag weer beginnen voor de 65564e keer, ben ook al naar de sportschool geweest want mijn abo startte vandaag. Wel wennen, de apparatuur is wat... geavanceerder dan in 2003 zeg maar :')

En morgen mijn tweede goede daad er meteen achteraan door een pondje achter te laten bij sanquin. Vind het doodeng, maar vind ook dat ik geen goed excuus heb om het niet te doen :')
1 september huh :7

Maar super goed dat je gedoneerd hebt _O_ Zeker als je het zelf eigenlijk heel eng vindt :o

En een :* voor IJsdraakje :o Gelukkig er redelijk van af gekomen. Niet vallen is veel beter natuurlijk, maar toch.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205817994
Sow... lijnen gaat hier goed. Niet elke dag wegen is goed voor de motivatie. Ik ga 1 oktober er pas weer op.

O. 2 boterhammen 1 plak kaas
T. Glas melk.
L. Groenteprutje op brood (restje pastasaus, vind ik heerlijk op brood). Dus gewoon pastasaus maar brood ipv macaroni
T. Glas melk en een appel
D. ? Denk broodje sandwichspread
T. Appel

En jep, weer dinner als lunch, maar dat vind ik fijn
pi_205818419
Vanavond weer de eerste volleybaltraining van het seizoen. Heb er weer zin in. Als ik tenminste nog kan lopen vanavond, want gisteren bij het boksen de bring sally up challenge met squats gedaan :P

O: kwark
L: ei tosti
T: blauwe bessen
D: paddenstoelenrisotto
S: 1,5 uur volleybaltraining
T: iets van eiwitten
pi_205818469
Zwaar, moe, moet ongesteld worden, ben mokerdruk.

Lijst:
S: 22 minuten keihard afzien
O: shake met kwark en whey
L: restje kibbeling van gisteren met broccoli.
D: BBQ, maar ik sta achter de minibbq voor 40 man te bakken dus ik verwacht niet veel ruimte voor eten. :') Er is groente, vis en kip. Dat wordt het. En stokbrood en pils natuurlijk. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205818506
Veel plezier vandaag met de BBQ Lonaa *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

En jep, weer dinner als lunch, maar dat vind ik fijn
Dat was vroeger heel normaal :+ Als kind had ik altijd warm eten tussen de middag. Ziekenhuizen deden dat ook een lange tijd, het ziekenhuis hier is nog maar een paar jaar over op warm eten 's avonds,

Fijn dat het verder goed gaat met lijnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 2 september 2022 @ 11:09:07 #145
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_205818678
Ik spons, maar de weegschaal staat stil, dus het zal mij benieuwen volgende week. :+ Vanavond is het qua eten niet heel geweldig (we bestellen pizza), maar het zal waarschijnlijk een stuk langzamer gaan met de biertjes, als ik er überhaupt al een opentrek in m'n eentje. _O-

En weer een paar mooie wandeltochten in de planning, over twee weken DtD en volgende maand 24km in Utrecht. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_205819010
Slechte eetweek want kapotmoe, slecht slapen en ongesteld.

Merk wel dat als ik me daarop instel ik prima een weekje losser kan zijn, zonder dat ik me frustreer. Nu nog na het weekend weer gewoon doen. :') :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  vrijdag 2 september 2022 @ 21:57:57 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205825032
Mmm, vanmorgen dropje dus jeej!
Maar de weegschaal nu net voorspelt niet veel goeds voor morgenochtend. -O-
Stom weer! :{w En de klats komt er ook weer aan. :{
pi_205825258
Ik at net chips wat niet gepland was.
Maar goed, is nu eenmaal gebeurd. Meteen schiet dan de gedachte door mijn hoofd van ach, maandag beginnen we weer opnieuw. Maar nee, nu moet ik streng zijn, maandag beginnen we niet opnieuw. Gewoon nu (ofja morgen, want heb nu wel genoeg gegeten voor vandaag :P) weer gewoon normaal/gezond doen.
Dat is ook meestal mijn valkuil. Niet de ene keer chips/pizza/friet/noem het op eten, maar juist dat ik dan vaak denk ach laat maar. Laten we nu alles eten en maandag starten we wel weer.
  zaterdag 3 september 2022 @ 08:14:47 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205827019
Zij die gaan lopen groeten u! *O*
Zo grappig dat ik echt helemaal blij wordt van het idee dat weer een ochtend tijd heb om te gaan lopen. :D

Heb de afgelopen weken weinig aan oefening er bij gedaan wegens zere kont, maar ik ga er vandaag maar weer eens echt een powerwalk van maken. O+
pi_205827131
Na 2 weken vakantie en 5 dagen kindervakantieweek met 116k stappen en allerlei (on)gezonde dingen op het menu wil ik nog even niet op de weegschaal staan :') Kop in het zand.
Wel een nieuw lijstje:
O: brood met kaas
T: druiven
L: brood met ham en kaas
T: 1 koekje
D:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')