abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205656234
Ik was dus op het werk aan het pissen in die gore pisbakken je weet wel hoe dat gaat.
Slurf helemaal uitgerold maar moet oppassen dat het kopje niet tegen die smerige pisbak tikt want dan word ik gek!

Afijn, onderwijl zat iemand anders te schijten in het schijthok en hoor ik ineens die wc doorspoelen, ik probeer nog snel door te pissen zodat ik eerder mijn handen kan wassen maar die lul keilt die deur al open en is me voor met z'n ranzige schijtklauwen. Dus toen moest ik wachten om mijn handen te kunnen wassen want er is maar 1 kraantje. :(

Maar ineens komt er een echt diep penetrante schijtgeur die ruimte in walmen vanuit die wc waar hij heeft zitten kleien gadverdamme niet te harden :r

Die gast verlaat de toiletruimte en terwijl ik daar m'n handen sta te wassen komt mijn leidinggevende die wc ingelopen en die loopt dat stinkhok in, roept "phoeehhh" en gaat er direct weer uit om de volgende wc te pakken. Licht was nog aan en dat reservoir was nog aan het vullen met water dus die hij dacht natuurlijk 100% dat ik daar had zitten stinken.

Dus ik roep nog "Da was ik nie! Da was ik nie he ;( "
Lacht hij zo van "Ja dat zou ik ook zeggen!"

Die vuile flikker heeft mij zwaar voor schut gezet :r
Zullen ook nog wel ranzige remsporen in die pot hebben gezeten :r

Klacht: collega zet mij zwaar voor lul op het werk, relatie met baas compleet verziekt
pindazakje
pi_205656253
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik was dus op het werk aan het pissen in die gore pisbakken je weet wel hoe dat gaat.
Slurf helemaal uitgerold maar moet oppassen dat het kopje niet tegen die smerige pisbak tikt

Gestopt met lezen. Verzonnen.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:18:45 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_205656259
Niet zeiken. Ik had zelfs de frituur nog aan laten staan voor de baas, was hij blij mee
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_205656261
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:18 schreef laforest het volgende:

[..]
Gestopt met lezen. Verzonnen.
Niet iedereen heeft een micro-pener.
pindazakje
  Forum Admin dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:19:58 #5
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_205656269
Dat jij een baas hebt :'(
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:23:15 #6
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205656303
Alleen een hont heeft een baas
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:24:51 #7
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205656316
Aandoenlijk wel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 augustus 2022 @ 18:26:28 #8
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_205656325
Miet. Ik had "da's een goeie, hè chef?" gebulderd en daarna weer aan het werk gegaan.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_205656528
neuk nog zo’n slet van pink sheets voor 700 keihard anaal
pi_205656849
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:42 schreef Golf8 het volgende:
neuk nog zo’n slet van pink sheets voor 700 keihard anaal
Neuk nooit anaal, ben geen flikker
pindazakje
pi_205656947
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:17 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Neuk nooit anaal, ben geen flikker
Wijven in het kontje he3ft daar niks mee te maken eerst de kut dan de kont dan de mond alle gaten gevuld voor die 7 honderd
pi_205656956
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:29 schreef Golf8 het volgende:

[..]
Wijven in het kontje he3ft daar niks mee te maken eerst de kut dan de kont dan de mond alle gaten gevuld voor die 7 honderd
Stront = stront
Ik ga daar niet in roeren met mn pik niet bij een man en ook niet bij vrouwen :r
pindazakje
pi_205656971
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:30 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Stront = stront
Ik ga daar niet in roeren met mn pik niet bij een man en ook niet bij vrouwen :r
Ze doen eerst Anale douche hartstikke schoon je ruikt het schijt niet eens daarbij mooie vrouwen doen dat niet lekker nauw kom je gauw wel snel het koppie onderspuiten dan
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:47:43 #14
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_205660582
Ik snap nooit waarom mensen niet durven poepen op het werk of een enorm probleem maken van de geur. We are all human.
With love :*
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:56:40 #15
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_205660758
Terwijl de collega in kwestie 25 minuten betaald zat te beren en te FOK!en heeft TS in die tijd 24 minuten naar een excel sheet gekeken, dozen dichtgeplakt of pallets verplaatst. Er is maar één winnaar in dit verhaal.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 10:13:17 #16
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_205663112
Op jaarbasis is dat toch +/- 120 uur aan schijten, toch mooi verdiend weer. Bijna een maand salaris!
pi_205668124
quote:
Slurf helemaal uitgerold maar moet oppassen dat het kopje niet tegen die smerige pisbak tikt want dan word ik gek!

Afijn, onderwijl zat iemand anders te schijten in het schijthok en hoor ik ineens die wc doorspoelen, ik probeer nog snel door te pissen zodat ik eerder mijn handen kan wassen maar die lul keilt die deur al open en is me voor met z'n ranzige schijtklauwen. Dus toen moest ik wachten om mijn handen te kunnen wassen want er is maar 1 kraantje. :(

Maar ineens komt er een echt diep penetrante schijtgeur die ruimte in walmen vanuit die wc waar hij heeft zitten kleien gadverdamme niet te harden :r

Die gast verlaat de toiletruimte en terwijl ik daar m'n handen sta te wassen komt mijn leidinggevende die wc ingelopen en die loopt dat stinkhok in, roept "phoeehhh" en gaat er direct weer uit om de volgende wc te pakken. Licht was nog aan en dat reservoir was nog aan het vullen met water dus die hij dacht natuurlijk 100% dat ik daar had zitten stinken.

Klacht: collega zet mij zwaar voor lul op het werk, relatie met baas compleet verziekt
_O- _O- _O- Zo vervelend zulke situaties.
pi_205671887
quote:

Ik was een keer op een verdieping van het ministerie waar ik nooit kom. Daar had je een toilet met daarbinnen in een linker toilet voor dames en rechts voor heren. Die van de heren was bezet en ik moest dringend draaien dus ging ik maar in de linker. Ik had daar een verstopte pot achtergelaten. Terwijl ik mijn handen was en de deur open doe wilt college S naar binnen. Ik groette haar snel en maakte me uit de voeten, lachend welke drama ze zou treffen. Ze heeft er nooit iets over gezegd.
pi_205671930
quote:
Ik was dus op het werk
Verzonnen topics :')
pi_205672382
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 01:02 schreef stokj het volgende:

[..]
Ik was een keer op een verdieping van het ministerie waar ik nooit kom. Daar had je een toilet met daarbinnen in een linker toilet voor dames en rechts voor heren. Die van de heren was bezet en ik moest dringend draaien dus ging ik maar in de linker. Ik had daar een verstopte pot achtergelaten. Terwijl ik mijn handen was en de deur open doe wilt college S naar binnen. Ik groette haar snel en maakte me uit de voeten, lachend welke drama ze zou treffen. Ze heeft er nooit iets over gezegd.
Klinkt als het begin van een geil seksverhaal :9 :9
pindazakje
pi_205674732
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:20 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Klinkt als het begin van een geil seksverhaal :9 :9
In ieder geval niet eentje waar ik met stront te maken heb dan...
pi_205674878
wel grappig
pi_205674915
Gedoe op de sociale werkplaats.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  donderdag 18 augustus 2022 @ 13:16:15 #24
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205675300
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 22:47 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen niet durven poepen op het werk of een enorm probleem maken van de geur. We are all human.
Daarom gewoon uit het raam kakken.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_205678136
Poepen op werk _O_
Poepen in de horeca _O_
Poepen op bezoek bij mensen _O_
Thuis poepen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')