Gestopt met lezen. Verzonnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik was dus op het werk aan het pissen in die gore pisbakken je weet wel hoe dat gaat.
Slurf helemaal uitgerold maar moet oppassen dat het kopje niet tegen die smerige pisbak tikt
Neuk nooit anaal, ben geen flikkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:42 schreef Golf8 het volgende:
neuk nog zo’n slet van pink sheets voor 700 keihard anaal
Wijven in het kontje he3ft daar niks mee te maken eerst de kut dan de kont dan de mond alle gaten gevuld voor die 7 honderdquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Neuk nooit anaal, ben geen flikker
Stront = strontquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:29 schreef Golf8 het volgende:
[..]
Wijven in het kontje he3ft daar niks mee te maken eerst de kut dan de kont dan de mond alle gaten gevuld voor die 7 honderd
Ze doen eerst Anale douche hartstikke schoon je ruikt het schijt niet eens daarbij mooie vrouwen doen dat niet lekker nauw kom je gauw wel snel het koppie onderspuiten danquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Stront = stront
Ik ga daar niet in roeren met mn pik niet bij een man en ook niet bij vrouwen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik was dus op het werk aan het pissen in die gore pisbakken je weet wel hoe dat gaat.
Slurf helemaal uitgerold maar moet oppassen dat het kopje niet tegen die smerige pisbak tikt want dan word ik gek!
Afijn, onderwijl zat iemand anders te schijten in het schijthok en hoor ik ineens die wc doorspoelen, ik probeer nog snel door te pissen zodat ik eerder mijn handen kan wassen maar die lul keilt die deur al open en is me voor met z'n ranzige schijtklauwen. Dus toen moest ik wachten om mijn handen te kunnen wassen want er is maar 1 kraantje.![]()
Maar ineens komt er een echt diep penetrante schijtgeur die ruimte in walmen vanuit die wc waar hij heeft zitten kleien gadverdamme niet te harden![]()
Die gast verlaat de toiletruimte en terwijl ik daar m'n handen sta te wassen komt mijn leidinggevende die wc ingelopen en die loopt dat stinkhok in, roept "phoeehhh" en gaat er direct weer uit om de volgende wc te pakken. Licht was nog aan en dat reservoir was nog aan het vullen met water dus die hij dacht natuurlijk 100% dat ik daar had zitten stinken.
Dus ik roep nog "Da was ik nie! Da was ik nie he"
Lacht hij zo van "Ja dat zou ik ook zeggen!"
Die vuile flikker heeft mij zwaar voor schut gezet![]()
Zullen ook nog wel ranzige remsporen in die pot hebben gezeten![]()
Klacht: collega zet mij zwaar voor lul op het werk, relatie met baas compleet verziekt
Ik was een keer op een verdieping van het ministerie waar ik nooit kom. Daar had je een toilet met daarbinnen in een linker toilet voor dames en rechts voor heren. Die van de heren was bezet en ik moest dringend draaien dus ging ik maar in de linker. Ik had daar een verstopte pot achtergelaten. Terwijl ik mijn handen was en de deur open doe wilt college S naar binnen. Ik groette haar snel en maakte me uit de voeten, lachend welke drama ze zou treffen. Ze heeft er nooit iets over gezegd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Slurf helemaal uitgerold maar moet oppassen dat het kopje niet tegen die smerige pisbak tikt want dan word ik gek!
Afijn, onderwijl zat iemand anders te schijten in het schijthok en hoor ik ineens die wc doorspoelen, ik probeer nog snel door te pissen zodat ik eerder mijn handen kan wassen maar die lul keilt die deur al open en is me voor met z'n ranzige schijtklauwen. Dus toen moest ik wachten om mijn handen te kunnen wassen want er is maar 1 kraantje.![]()
Maar ineens komt er een echt diep penetrante schijtgeur die ruimte in walmen vanuit die wc waar hij heeft zitten kleien gadverdamme niet te harden![]()
Die gast verlaat de toiletruimte en terwijl ik daar m'n handen sta te wassen komt mijn leidinggevende die wc ingelopen en die loopt dat stinkhok in, roept "phoeehhh" en gaat er direct weer uit om de volgende wc te pakken. Licht was nog aan en dat reservoir was nog aan het vullen met water dus die hij dacht natuurlijk 100% dat ik daar had zitten stinken.
Dus ik roep nog "Da was ik nie! Da was ik nie he"
Lacht hij zo van "Ja dat zou ik ook zeggen!"
Die vuile flikker heeft mij zwaar voor schut gezet![]()
Zullen ook nog wel ranzige remsporen in die pot hebben gezeten![]()
Klacht: collega zet mij zwaar voor lul op het werk, relatie met baas compleet verziekt
Klinkt als het begin van een geil seksverhaalquote:Op donderdag 18 augustus 2022 01:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik was een keer op een verdieping van het ministerie waar ik nooit kom. Daar had je een toilet met daarbinnen in een linker toilet voor dames en rechts voor heren. Die van de heren was bezet en ik moest dringend draaien dus ging ik maar in de linker. Ik had daar een verstopte pot achtergelaten. Terwijl ik mijn handen was en de deur open doe wilt college S naar binnen. Ik groette haar snel en maakte me uit de voeten, lachend welke drama ze zou treffen. Ze heeft er nooit iets over gezegd.
In ieder geval niet eentje waar ik met stront te maken heb dan...quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van een geil seksverhaal![]()
Daarom gewoon uit het raam kakken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:47 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen niet durven poepen op het werk of een enorm probleem maken van de geur. We are all human.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |