was ook wel heeeeel mierzoet hequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die meisjes op hun blote kakkies
Tja het is een beetje ieder voor zich geworden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel ja.
Al verdween dat vriendelijke karakter ook wel steeds meer na 9-11 en de moord op Pim..
Het glazuur klapt van je gebit, zo zoet, maar soms wel leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
was ook wel heeeeel mierzoet he
beetje kinder voor kinderen vibe welquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het glazuur klapt van je gebit, zo zoet, maar soms wel leuk
quote:
Op blote voetenquote:
Toen was ik nog geen eens geborenquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Toen was ik nog geen eens geboren
En toen naar huis gegaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:16 schreef hemarookworst het volgende:
Zo even flink gas gegeven op kantoor
Ben er netquote:
Verrek jaquote:
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Toen was ik nog geen eens geboren
Natuurlijk niet!quote:
We zijn wel even stil tot je klaar bent met werkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
En net als ik weer even keihard an die arbeit ben word het hier weer gezellig druk
Hoeft niet, ik ga zo nog even de stad in voor boodschappen. Na 4 uur begint het veels te druk te worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We zijn wel even stil tot je klaar bent met werken
Jij doet dat ook zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
Eerste wat hij doet als hij op de zaak is is met een kop koffie en een aperitiefje op de porseleinen troon ruften om zijn alfa geur te verspreiden zodat iedereen weet dat hij er is voor hij zijn entree op de werkvloer maakt!
Ja dan denken mensen dat het is niet meer zo warm isquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik ga zo nog even de stad in voor boodschappen. Na 4 uur begint het veels te druk te worden.
Die knipoog erachterquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ách jij bent ook nog jong toch
Ik heb dat niet nodig, ik heb genoeg natuurlijke alfa uitstralingquote:
gisterenquote:
quote:
die taart die nu op isquote:
Ik ben op kantoor om een nieuw collega te verwelkomen, doe ik uiteraard op mijn manierquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
Eerste wat hij doet als hij op de zaak is is met een kop koffie en een aperitiefje op de porseleinen troon ruften om zijn alfa geur te verspreiden zodat iedereen weet dat hij er is voor hij zijn entree op de werkvloer maakt!
🎂🍰🥧quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |